De 13 Musketiers deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door Funnyfant, 4 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Ah Quint... Vind t steeds zo lullig voor jullie. Ben je nooit eenzaam schat? Jij krijgt van mij een mooi cadeautje als je bebje er is :)

Mlief: Hahahahaha het papiertje!! En sokkies: Ja ik had ze bij Boef al! Maar die had te dikke voeten dus ik kreeg ze niet aan hahahahaha! Nu heb ik ze van mn moeder gekregen, maar gebruik ze niet...

2. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    @Vlek, mooi hoor de lamp, maar het word helemaal een mooie kamer hahaha (heb al even mogen spieken hihi) Woensdag de echo oooh spannend mar komt helemaal goed.

@FF, ja zal papiertjes bewaren hoor. heb je voorkeuren?? was laats bij een winkeltje kleertjes gekocht en daar pakte ze het in zo leuk eigenlijk kadootje voor jezelf hiii. En over mij dromen haha grapjas ben benieuwd (of te schokkend voor ZP :D)

@Merel zag je foto voor bij komen hier stonden de schoentjes ook klaar gister zo lief. Lekker geshopt las ik. en de shirtjes Funny hoor!!

@Quint, hoe is het met jou? wanneer ging je naar den H.aag toe snel toch al? maar hoezo geen kadootjes meis? Maar Sint was dus geen succes jammer, wij hebben voor de tv gekeken en dat is voor nu echt meer als genoeg.

@OH F loopt sinds dat ik gister voor dr een roze peitenpakje heb gekocht in niets anders en gooit met de pepernoten door de kamer hihi. En het brood bedoeld voor het paard ja dat snapte ze niet en het paard kreeg dus alleen het korstje hihi.

3. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Quint bijna verlof zie ik heerlijk of niet!! even niet meer werken lekker hoor

4. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Funny, lieverd, zo bedoelde ik het niet. Met Sint en verjaardagen krijgen wij inderdaad niks omdat bijna hele familie ver weg woont maar ik vind het niet erg/voel me daarom niet eenzaam of zo. En echt je hoeft echt echt echt niks te geven als de baby er is. Knuffel.

Meis, ja op de TV naar Sint kijken zou veel beter geweest zijn, groot gelijk! Gelukkig zijn wij niet speciaal daarvoor naar het centrum gegaan (moesten toch een id van M ophalen).
    Enne mijn verlof is voor mijn gevoel nog niet zo dichtbij, nog 4 weken werken. Komt wel goed maar is af en toe toch zwaar met M erbij. In mijn eerste verlofweek wilde ik dus naar Den Haag gaan maar ik doe het denk ik toch niet. Ten eerste weet ik niet of ik tegen die tijd al bevallen ben (vast niet maar je weet het maar nooit), ten tweede is het toch wel een rit en je weet niet wat voor weer het wordt (sneeuw etc), ten derde hou ik sowieso niet van Den Haag (moeilijk parkeren, file etc). Maar goed, ik moet wel op termijn daarheen maar dan als de baby al is geboren, het voelt toch wat prettiger.

5. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Ha meiden,

Meis, respect hoor, wat een streng dieet:$ Ik zou dat echt niet kunnen..
    Hoe is het met F?

Vlek, wat een mega gave lampenkap! Dat gaat echt een leuk kamertje worden. En jammer dat de je een minder fijne jury had. Als je er zelf maar een goed gevoel bij je proef had.
    Veel plezier met je vriendin uit Canada!

Madelief, wat vervelend dat het zo druk is in de crèche.
    En die Sokkies ken ik! Ik heb ze bij O gebruikt en ik vind ze geweldig handig.
    Het is idd een leuk idee voor een kraamcadeau.

Merel, leuke kleertjes voor je kinderen:D:D
    Was je ook nog geslaagd voor de sintcadeautjes gisteren?

Quint, balen dat het zo druk was bij de intocht. Dan is er niets meer aan voor die kleintjes. Nog maar even en dan heb je verlof! heerlijk!

FF, ik zal papiertjes voor je bewaren.

6. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    FF is een plastic lampenkap, moet nog wel met lijm erbij want het laat iets los, en niet meer aan de kap komen als ie droog is heb ik al wel in de gaten :D
    papiertjes zal ik bewaren voor je, alleen de stevigere denk ik?

mlief, die sokkies ken ik idd, heb ze zelf niet gebruikt, mijn moeder had van die fijne slofjes met een koordje erin gebreid.

quint, zo op het laatst helemall naar den haag zou ik ook niet prettig vinden idd, kan je ML niet gaan? of moet je presoonlijk dingen ondertekenen en zo?
    jammer dat het zo druk was bij de intocht, sinterklaasjournaal is ook altijd leuk vind ik.

meis, wat lief dat F zo met haar pietenpakje rondloopt, hihi een zwarte piet in de dop :D

7. Funnyfant

Quint: Oh gelukkig!! Ik vond het zo sneu... :) En je bent zo'n lieverd die verdient gewoon bergen mooie cadeau's!!! Echt dat vind ik!
    :D Jammer dat de intocht tegenviel.
    Wat moest je ook weer in DH gaan doen :) sorry heb t niet onthouden :)

Vlek: Oh het hoeft niet heel stevig te zijn hoor :) Het is voor mijzelf maar ook voor mn bso. Daar knutselen we graag mee met behangplak!!
    En ik wil als ik terug ga werken een workshop aan de kids geven met houten letters en leuke papiertjes :) en deze dan leuk opmaken, touwtje erdoor en je hebt een leuke deurklinkhanger voor je kamer :) Of Xenosdoosjes.... Zoiets:
    Bekijk bijlage 198534

Maible alles goed meid? Hoe doen je kinders het? :D Geniet je nog?

Meis: Hahahahahaha wat schattig!! Korstjes voor t peerd ;) en schattig zo'n pietje :) Boef vind er nog niet veel aan. Heb er ook weinig aandacht aan besteed als ik eerlijk ben. Te druk met beebjes krijgen enzo ;)

8. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hoi lieve vriendinnetjes!

Allereerst heel erg bedankt voor jullie lieve felicitaties!! X

Even een snelle update:

Gaat prima met ons! J. is een tevreden baby en drinkt al goed aan de borst. Hij geboren met een gewicht van 4420 gram en hij is 57 cm lang!!:$:D K heb een reus gebaard en zonder scheurtje of iets! joepie, geen hechtingen!!
    Donderdagavond vanaf 23.00 uur weeen om de 7 min. die ik moest weg gaan puffen, dit heeft de hele nacht geduurd dus niet geslapen. Vrijdagmorgen rond 6 uur braken de vliezen maar het vorderde verder de hele dag niet, hele onregelmatige niet echt hevige weeen maar toch rond 14.00 uur 9 cm. En toen was het wachten op persweeen en die kwamen niet, en ik mocht niet persen zonder persweeen omdat ik anders weer een bloeding zou gaan krijgen na die tijd. Eindelijk om 18.00 uur waren daar de persweeen en heb ik hem helemaal zonder hulp op mijn knieeen in het bad geboren laten worden alleen onder het toeziend oog van de trotse papa!:) Om 18.19 uur was hij daar! Een uitgebreid verhaal volgt uiteraard nog.
    Voor nu zijn we heerlijk aan het genieten en ik ben nog heel erg aan het bijkomen van de lange bevalling maar zielsgelukkig en een mega blauwe wolk!!:D

Tot snel dames!!!

9. Funnyfant

wauwie raspje!!!! wat ben je een kanjer en wat een uitputtingsslag zeg pfffff :( Gelukkig wel met een droomeinde en zonder scheurtjes!!:D Lekker genieten en wat goed dat hij al goed drinkt!! Heb ondertussen lekker zitten beppen met je zus hahahaha. Ben heeeeeel benieuwd naar foto's!!! :D Ik wil je kanjertje zien hoor! :D Dikke kus!!!!!!!!

10. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Woewie Rasp! Wat een goed nieuws!! Dan maar wat langer wachten op je kanjertje en wat langer over de bevalling doen, maar lekker geen scheurtjes of hechtingen! (ben nog aan het dubben wat ik fijner zou vinden: lang bevallen en zonder na-toestanden of kort bevallen mét toestanden, maar ik hoef niet meer, hi hi!)
    Ben heeeeeel benieuwd naar de eerste foto! En 57 cm, jeetje, ik krijg steeds te horen dat Jk zo lang is, en ze was bij de geboorte 52 cm, maar bij 1 maand 57 cm, dus ik vermoed dat ze bij de geboorte wel wat langer is geweest.
    Een lange jongen dus, wat een verrassing he.....is het kwartje van 'alles blauw' al gevallen?
    Geniet van je manneke!!!

11. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

lieve meiden

heb weer niet bijgelezen, maar erge hoofdpijn en rugpijn...vermoeiende maar leuke dag gehad... tuincentrum daarna lekker uit eten...

sem is doodsbang voor al het sinterklaas gebeuren;) echt een held op sokken...

morgen drukke dag... ochend allerlei boodschappen doen...smiddags kinderverjaardag en manlief is jarig dus savonds huis vol visite...

dinsdag tot nu toe niks op de planning, woensdag vk controle en donderdag oma naar zkh en daarna als het goed is naar huis:)

Vrijdag misschien op zoek naar geboortekaartjes... mag nu ook wle vind ik;)

knuffels en liefs mij!

12. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Wat een super nieuws Rasp! Geniet maar lekker op je roze wolk.

Ik ga morgen toch maar even naar de HA. Al dat snot en slijm :( Was al balen toen ik niet zwanger was, maar nu kots ik er letterlijk van...

13. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Ooooh blauwe wolk bedoel ik :)

14. Funnyfant

Wolf (en Nemo en Vlek): Mocht je er niet uitkomen met de kaartjes, wil ik best helpen met een ontwerp helemaal jullie stijl hoor :D ;):p

Nemo: Arme schat! Ga indd maar ff naar de HA! Verstandig :)

15. Funnyfant

ik sluit de boel hier! saaie drollen :p;)! Truste!!!! Lof joe ol!

16. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Truste

17. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Morge!

Ohh...ben beetje gespannen...moet zo 4 gaatjes laten vullen bij de tandarts....brrrrrrr
    Schade van deze 2e zwangerschap, en bedankt. Komt natuurlijk van die tig r9llen dex.tro die ik gegeten heb.....

Jk heeft trouwens een mega sprong gemaakt. Sinds deze week is ze mega beweeglijk en laat ze flink van zich horen, lachen met veel geluid en hevig kraaien en brabbelen! Zo leuk!!

18. giraf

giraf Niet meer actief

Haai haai!

Allemaal een fijn weekend gehad zo te lezen! :)
    Wil wel op iedereen reageren, maar ik hoor door de babyfoon een klein mannetje brabbelen, dus die zal er zo wel uit willen :p dus even snel.....

Hier alles goed, geweldig weekend gehad. I vond de zwarte pieten helemaal leuk, maar wel van een afstandje :D Haha zodra ze te dichtbij kwamen: tranen met tuiten!
    Verder lekker rustig aan gedaan en gisteren middag lekker met zn 4en op de bank onder een dekbedje gechilled :cool:

Oh, het is tijd meneer wil eruit.... kom later nog wel even netjes reageren op iedereen!

19. giraf

giraf Niet meer actief

Merel
    Succes bij de tandarts zo!

20. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland