merel succes bij de TA FF leuke naam voor je website, kom zekers wat bestellen binnenkort ga straks op iedereen reageren, nu eerst naar de sportschool
Goedemorgen dames @Merel, succes bij de tda ik mag woensdag voor controle maar ben benieuwd @Giraf, klinkt idd als een gezellig weekend, en arme I ach van een afstand is toch ook prima he. Wij hebben alleen de tv aangehad en dat was al spannend genoeg hihi @Rasp, Lekker aan het genieten op je blauwe wolkje leuk hoor, jij heb nu ook een meid en een jongen. Maar jee wat een kanjer zeg maar fijn dat je een mooie en goede bevalling heb gehad en zonder scheurtjes top!! lekker genieten @Vlek, lekker sporten knap hoor!! @Nemo, aaah wat balen zeg van je verkoudheid, nou ja wel meer dat als dat als ik het zo lees even naar de HA idd wie weet heeft hij iets voor je. @Moet eht gewoon even kwijt sorry daarvoor; Zo hier de eerste Shake er in, oooh was wel even brbrbr maar goed weet waar ik het voor doe. Wat ik moeilijk vind is dat ik verder echt neits mag eten en dus niet eens een kauwgommetje kauwen of zo. maar goed 6 weken bikkelen!!!
Oooh dank je lief van je, ja ben denk ik vandaag wel de hele dag opzoek naar de Knop die nog even helemaal om moet is al een eind hoor hihi Hoe is het met Feetje, gaat goed met de flessen?? je was toch een beetje zoekende laatst van wanneer en hoe.
Ik weet nog dat ik voor het eerst een drankje moest drinken om mijn ontlasting wat zachter te maken. De eerste 3/4 keer dronk ik het echt kokhalzend op, nu drink ik het zo weg . Gaat helemaal goed komen met die knop van je Ja nog steeds zoekende...........mevrouw drinkt soms zo 200cc weg. Gisteravond om 22.15 uur 200cc gehad en ze kwam vannacht om 04.00 uur. Dus hopen dat ik dat de komende dagen een beetje kan schuiven
meis jij liever dan ik vind het super knap dat je het gaat doen die shakes! ik zou het niet kunnen hoor, laat mij maar extra sporten na een bord friet! we zullen het hier maar niet meer over eten hebben merel lastig zo he, dat poepen bij Jp ik denk er best wel eens aan, maar zou echt niet weten wat je eraan kunt doen..... funny heerlijk zo die nachten! hoe gaat het met boefje? is hij al helemaal gewend aan de nieuwe gezins situatie? Zijn alle broertjes en zusjes al een beetje gewend aan het aandacht verdelen? vlek woehoe, nog maar 2!! nachtjes slapen..... rest *zwaai* sorry ben vast een heleboel vergeten, maar er is hier een klein meisje die denkt dat haar moeder een klimrek is en dat typt zo moeilijk.....
@LM, ooh al zo'n nathals dan, T krijgt 5 flessen van 200. Ging heel makkelijk, maar F heeft toe ze ook zo oud was ook gehad dat ze snachts kwam, en wat wij deden is proberen te rekken en wil dat niet echt maar 60 aanbieden, en na een paar dagen was ze er zo klaar mee. Beetje rekken en schuiven dus hihi maar ja moet feetje ook door hebben he @Giraf, maar daar zijn mama's ook voor toch om als klimrek te dienen. En ja lekker ding ben jij ook he, praten over bordjes patat hii. Maar ach kan er wel tegen ze willen hier savonds ook eten dus zal ook moeten koken he. **slik** Ga zo maar eens een klein mannetje uit bed halen.
He! Tandarts viel 100% mee, niet eens laten verdoven, heb ik altijd zo lang last van daarna, nu heb ik het al achter de rug! Meis: knap van je hoor, ik heb diep respect voor je dat je aan zo'n dieeet begint! Ik wil hier dan ook even afspreken dat we vanaf nu 6 weken niet meer gaan melden wat we eten enz. want dat zou wel héél zuur zijn voor Meis. (mocht het per ongeluk toch ergens gebeuren in ons enthousiasme wijs ons er dan gewoon op Meis! En alvast Sorry!) Ik ga mij meisje uit bedje halen en voeden. Tot laters!
hoi meiden vandaag zowiezo rustig aan... manlief is jarig... maak me alleen beetje zorgen sinds gistermorgen de beeb niet meer gevoeld...weet nog dat ik dit eens had met sem... toen was alles goed... hopelijk nu ook... maar zit er wel mee... knuffels allemaal en fijne dag
Wolfje, gefeiliciteerd met ML!! Mijn nicht was onder controle in maastricht bij de hoogste professor van het ziekenhuis en zij kreeg te horen: ga op je zij liggen 1,5 uur en je voelt dan nog niets ? KOMEN !! Dus ik zou het effe doen, en laat je dan gerust stellen door de vk! Knuffel!!
he bah wolfje krijg er helemaal rillingen van , ondertussen al wat gevoeld?? iig gefeliciteerd met ML, hopenlijk een leuke dag vandaag ! meis, knap hoor !!! zal niet meer over eten praten vanaf nu merel, fijn dat de TA mee viel, scheelt alweer een boel narigheid. LM, je meiske heeft lekker veel dorst, ach als ze het nodig heeft. giraf, ja lastig af en toe he, dan ze je als klimrek zien net weer lekker gesport, meiske heeft goed gespeeld op de opvang daar dus kan met een gerust hart gaan sporten. net even schoenkadootjes gekocht, dit jaar kan het nog met haar erbij, maar volgend jaar maar even zien hoe we het doen.
@Rasp Zooooooo wat ben je een kanjer zeg!!Heb je toch wel lange bevalling gehad en helemaal zelf J, eruit geperst, echt super!! Wat een lange knul is het Lekker blijven genieten op je blauwe wolk!! Hier helemaal heiperdepiep weer...mn buurmeisje is vanmorgen bevallen van dr eerste..een jongen!!! Hij heet M.artijn! haha, ben vanmorgen er nog langs gelopen om 09.15 uur en toen was het dus al geboren! (rolgordijn zat nog naar beneden, maar ze sliep atijd wel tot een uur of10.30 uur) Zag wel dat dr man thuis was, maar ze zou vandaag ook gestript worden. Ze was al 41 weken en 4 dgn onderweg, dus mocht nu ook wel komen. Zag de vk om half elf vertrekken en dacht dus dat tie gestript had. Belt mn vriendin (haar sz) om te zeggen dat ze tante was geworden!! Echt zo leuk! En het is hier een meisjesbuurt, dus kunnen wel buurjongetje gebruiken @ LM Oh lekker zeg dat ze zo doorslaapt al!! Hier vannacht beetje hetzelfde gehad! @ sokkies volgens mij ben ik hier degene die het nog niet kende haha! @ Meis Oooooooh wat knap van je..doorzetten hoor!! Je kan het!! Het is ook wel heerlijk als er kilo's afvallen!! denk aan de kleding die je straks allemaal kan gaan shoppen van het geld!! Dikke knuf!! @rest sorry, zwaai en dikke knuf..
oh ja..Wolfje...al de kleine gevoeld? sinds gistermorgen is nl wel heel lang om het niet te voelen! Hoop dat het al druk in je buik is geweest ondertussen!! Gefeliciteerd met je man trouwens!!!
Wolfje Net wat de andere zeggen: bij onrust, bellen! Ik heb ook wel eens al om 8:00 in tranen bij de VK op de stoep gestaan, had de baby al een dag niet gevoeld.... Ze vond het helemaal niet raar en ik kreeg zelfs een echo om me gerust te stellen. Ze zeiden daar ook 'liever een paar keer teveel aan de bel trekken, dan 1x te weinig' Merel Zonder verdoving bij de tandarts Bikkel! Hier staat zelfs in mijn dossier dat alles onder verdoving moet. Heb mijn tandarts een keer een hoek gegeven, omdat hij boorde zonder verdoving Heb schijnbaar extreem gevoelig tandvlees Vlek Alweer gesport! Goed bezig! Ben trots op je!!!! Makkelijk dat S naar de opvang kan inderdaad. Ik kan altijd pas na het eten gaan sporten, en dan heb ik meestal geen zin meer Vanavond weer spinning! Is zo verslavend! Meis Ook op jouw ben ik onzettend trots! Nog een paar weekjes afzien en dan heb je een lijntje om u tegen te zeggen! LM Heerlijk dat ze zo lekker drinkt! Is ze al veel aangekomen sinds de geboorte? Hoe gaat het met je vriend? Is hij al een beetje bekomen van het bevallings-drama? Hier net lekker gespeeld met de kindjes. J in het wippertje en I hangt er dan als een clown rond, kusjes geven, speelgoed brengen, speentje afpakken . En J maar lachen Dat is zo schattig om te zien dan he. Heb een filmpje op mijn telefoon opgenomen, dan kan ML er vanavond ook van genieten! We hebben trouwens zaterdag een fotoshoot met zn 4en, was nog een kadootje voor ons trouwen. Iemand leuke ideeen? Ik dacht zelf om zwart/wit foto's te maken en dat we dan allemaal in spijkerbroek, wit shirt en blote voeten gaan. Maar misschien nog leuke ideeen over hoe te poseren ofzo? Vind dat altijd zo moeilijk, wil ook niet zo'n standaard portret foto, want dat staat altijd zo saai en stijfjes.....
Zo de kindjes liggen er in, strijk is weer klaar en een shake in de mik En ben vandaag weer tante geworden, mijn Szus is bevallen vannochtend met geplande keizersnee van een dochter (ze hadden al een zoon) E.lin ter info 3610 en 52 cm @Madeliefje, gefeliciteerd met je buufie leuk hoor @Giraf, aaah leuk is dat F en T vinden dat ook zo leuk samen spelen, maar fotoshoot leuk ja zwart wit en jeans met wit shirt is altijd leuk idd zou ik ook doen zo. @Wolfje, en kleintjje al gevoeld of n toch gebeld?? gefeliciteerd met je man he fijne dag samen @Merel, zooo kanjer zonder verdoving top hoor viel dus mee gelukkig. En ja zou heel fijn zijn geen Eten en lekkere hapjes!! hihi en nu ben je even met JK aan het knuffen en voeden tot zo @Vlek, jij de calr weer verbrand vandaag, en ja idd kadootjes kopen met S er bij is volgend jaar wel verleden tijd he. wel handig dat het nu nog kan F ziet werkelijk alles!! Ik ga zo maar eens even de zinnen verzetten door druk aan de was te gaan hihi word het hier spik en span en val er ook nog bij af wat wil een mens nog meer hihi
Mlief, van harte met je buuf, en een leuke buurjongen is nooit weg kan later weer voor hilarische toestanden bij jullie thuis leiden meis, jij ook van harte met je sz, uitbreiding in de fam is altijd leuk, vooral als alles samenkomt met een verjaardag van opa of oma. wel een lang meiske of niet? succes met je zinnen verzetten, komende 6 wkn is je huisje dus spik en span giraf, leuk een fotoshoot met z'n allen, spijkerbroek met wit shirt is heel casual, geeft leuke foto's. tegenwoordig kunnen ze dan ook de spijkerbroeken een kleur geven en de rest zwart wit, ook heel leuk. misschien heb je nog een leuke loopauto of speelgoed wat meekan op de foto. wolfje, heb ja al gebeld of heb je m al gevoeld?? oooh dames, heb het de hele dag al zooooooo koud, de laatste weken alleen s'avond maar nu ook al overdag , krijg echt niets gedaan, moet eigenlijk nog naar buiten, maar alleen de gedachten doen me al rillen
Giraf, ze wordt morgen weer gewogen dus ben benieuwd Voor 2 weken terug woog ze 3810 gram. Meis, gefeliciteerd!!! En een hele leuke naam!!
Meis, gefeliciteerd!!!!!!!!!leuke naam hoor! @Wolfje Al wat gevoeld? Anders gebeld naar de vk?? Maak me zorgen hier!!