De 13 Musketiers deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door Funnyfant, 4 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

lieve meiden, rond 13u de vk gebeld, mocht komen wanneer het me uitkwam en dan kon ik er tussen...
    rond 14u was ik er, gelijk liggen en hartje gehoord... :D
    wel was me buik erg hard... vond ze wel vreemd... maar as woensdag weer gewone controle:)
    en sinds nu net 5min. is me buik weer een golfslagbad:)

liefs xxx

2. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Wolfje, fijnd at je de baby heb gehoord he, maar maby moet je het NU toch echt rustiger aan gaan doen!!! (ik ben ook met 35 weken bevallen wil je niet hoor, moet je babytje in het zkh blijven enzo)
    En wel doen he!!

3. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

sorry druk druk die punky laat me geen rust vandaag!!

4. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @Wolfje Opluchting zeg!Gelukkig alles goed!Idd rustig aan doen!!!!!

5. Zeepaardje

ga het nu idd rustiger aan doen:)

wel eind van deze week of volgende week met kamertje beginnen en op zoek naar geboortekaartjes...

xxxx

ga nu beginnen met kaas, worst enz. snijden voor vanavond...

morgen rustig dagje woensdag vk controle...donderdag oma zkh en naar huis...

probeer snel meer mee te lezen en te reageren.... knuffels xxx

6. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @Wolfje oh nu pas geboortekaartjes uitzoeken? die had ik al weken van te voren uitgezocht...:) en moet er nog veel aan het kamertje gebeuren? Wel leuk hoor om zulke dingen te doen!Gefeliciteerd nog met je 34 weken...dat betekent dus dat je al over 6 weken bent uitgerekend en dat het al over 6 weken kerst is!:$

7. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Wie wil lachen moet even in mijn album kijken, ik was even in de bijkeuken bezig en F was zo vrij geweest T een metamorfose te geven :D:D want zwarte piet heeft hier het hart van F gestolen.

@FF, ach drukke dag dus, rustig aan en Punky wil gewoon mamatime!!

8. Zeepaardje

mdl;thx idd over 6wk precies is het 2de kerstdag, ik 1ste kd uitgerekend;) haha
    ik wil ook telkens kaartjes uitzoeken maar komt telkens weer iets tussen...

kamertje is erg klein..moet paar kleine dingen bij geschilderd worden...schoonmaakbeurt;)
    ledikant in elkaar zetten, schoonmaken en opmaken...
    kleren uitzoeken, wassen en in de commode pakken... nieuwe kleren ook wassen en inpakken...

dus valt allemaal mee, maar ja moet wel gebeuren;)

9. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    lekker rustig hier ;)

wolfje, lekker aan de sop van het weekeind en je beeb kan erin zo te horen, wel ML ook veel laten doen. deligeren is ook een vak ;)

meis, hihi moest T ook piet worden? lief hoor

10. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Zo wat een dagje!!

*wolfjes man is jarig: Gefeliciteerd! * mijn sbroer ook ;) * Merel was superstoer met 4 gaatjes zonder verdoving! Bikkel! * Jk is al een grote meid aan t worden :) * I vind pieten leuk op afstand :D * Giraf heeft lekker gecocoond met haar gezinentje * Meis is ook megasuperstoer met haar doorzettingsvermogen en haar shakes * Meis is weer tante geworden: GEFELICITEERD! Mooie naam!! Paste niet bij Boefje maar anders... ;) * Feetje doet t net al Punky 's nachts ;) * Wolfjes beeb maakte t spannend maar alles was GELUKKIG goed! * het is verboden over e... te praten :D * S doet het supergoed op de ovang zodat mama lekker relaxed kan sporten: Beiden bikkeltjes :D * Mliefje heeft een buurjongen gekregen! die krijgt het later druk met alle vrouwen om zich heen ;) * I en J hebben samen gespeeld :D * Fotoshoot: juist iets met kleur en dan zwart wit met kleuraccenten* Meis heeft gepoetst en gewassen :D * Vlek heeft t koud en zegt niks gedaan te krijgen maar doet ondertusen nog 10 x meer dan wij :p * F wordt morgen weer gewogen! * Wolfje doet t rustiger aan * Meis heeft en superlieve foto geplaatst * Nog 6 weken en t is 2e kerstdag:$ *

Punky heeft vanaf vanmorgen tot 16:30 gehuild en gehuild en gehuild :( tussendoor 45 minuten geslapen... Ze huilde op mijn arm, in bed, aan de borst, in bad.... pfffffff ik was gebroken! En daarna hadden we verjaardag van mn sbroer...
    dus....

11. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Funny: punky lekker druk vandaag?? Ben benieuwd naar je nieuwe site!

Giraf: Al terug van het spinnen?? Respect hoor dat je zo goed bezig bent. Altijd als ik eindelijk zin heb in sporten is ML 2 weken weg en kan ik 's avonds geen kant op.

Jadore: Nog van harte meid!! Was het een mooie dag?

LM: Hoe gaat het met feetje, en J natuurlijk...

Madelief: kan me voorstellen dat al die 4 jarigen in de creche een beetje tè was voor M. Arme meisie.

Maible: Hihi, haartjes van de kleine meid scheren. Baat het niet, dan schaadt het niet, toch??

Meis: knap hoor dat dieet. Was er ook over aan het twijfelen (niet dat ik daar sterk genoeg voor ben) maar ja, toen werd ik zwanger. Goed excuus :)

Merel: Hoe is het met Jp en zn p**p?? Leuk dat Jk zo'n sprongetje heeft gemaakt.

Quint: Oh meid, zal allemaal wel zwaar voor je worden. En wij zeuren maar steeds over je verlof, haha, terwijl je voor je eigen gevoel nog zo lang moet... Dikke knuffel meid.

Rasp: foto's!!!! Hoe is het?

Vlek: Nog maar 2 nachtjes!!! OOOhh spannend meid!! Hoe is het met je opgeblazen buik??
    Oh trouwens, was achteraf helemaal niet naar de jonge gezinnenbeurs gegaan... Niemand wilde mee :(

Wolfje: nog van harte met je ML! Gelukkig was er niks met je beebje! Inderdaad wel een beetje rustig aan gaan doen nu. Succes met het uitzoeken van een kaartje.

Het zijn niet echt diepgaande opmerkingen, sorry, maar probeer een beetje in te springen.

Vandaag de HA gebeld, de assistente het hele verhaal verteld. Ze zou het overleggen en het eindresultaat is: ik zag xylometazoline neusspray voor 1 week... Poepoe, daar had ik nou nooit zelf op kunnen komen :( Ach ja ik kijk het aan en anders bel ik gewoon weer.

Meer blij nieuws: we hebben een nieuwe auto!! van onze auto gaat de startmotor kapot. Er komt dus een kostenpost aan, dus keek af en toe voor een andere auto. Nu een jaar jonger, 50.000km minder gereden en 700 euro bijleggen!!! WOEE!!! Kan die 700 lenen van mn moeder en betalen van mn 13e maand. Ben blij, die auto ging echt steeds kapot, was hem zo zat!

12. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    FF: Oh niet lekker druk dus, maar gewoon huilen huilen huilen :( Balen... Knuffel meid, ook voor punky

13. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    mooie auto nemo !!! en maar E 700 erbij, ik zeg doen !!!!!!

FF ach arm meiske :(, even een sprongetjesdag ? ik had die verjaardag afgebeld, knap dat je toch gegaan bent na zo'n dag.

ja nog 2 nachtje, vind het zo spannend, maar vooral ook omdat de 1e echo bij S ook niet vlekkenloos is verlopen toen, denk ik tenminste.
    bij S konden ze haar met de 12 wkn echo eerst niet vinden omdat de cyste ervoor zat, denk ik toch een kleine trauma aan over gehouden :)
    alles aan me zegt dat ik zwanger ben, dus waarom zou ik dan tegen dat gevoel in gaan. maar toch is er dat kleine stemmetje in je achterhoofd dat altijd negatief is ;)

14. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Komt allemaal goed vlekkie. Kan me wel voorstellen dat dat voor een trauma heeft gezorgd

Ik voel me de laatste dagen gek genoeg niet zwanger :( Niet dat ik me erg zorgen maak hoor, mijn gevoel is toch altijd tegendraads. Maar dat opgeblazen gevoel is weg, buik is minder dik (nog wel vet :D) en voel me gewoon ineens heel anders

15. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Nemo, mooie auto!! Fee doet het goed! Ze heeft om 3 uur 60cc gehad omdat ik wilde uitstellen. Toen om 6 uur 120cc en ze ligt nu nog te slapen :D

Vlek, spannend hoor meis! Voor je het weet is het zover :D

Net hollands next topmodel gekeken en onze leerling heeft gewonnen!! vond haar ook echt super goed!

16. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    We gaan wel mooi tegelijk he (met 6 weken verschil dan :p)

17. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    @LM: ja heb ook gekeken. Ze was inderdaad wel goed.
    Fijn dat het zo goed gaat met Feetje..

18. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Oh en J gaat ook goed. Ik probeer zijn teen nagels te knippen, maar hij wordt steeds wakker. Hij raakt helemaal overstuur als ik zijn teen nagels wil knippen dus vandaar dat ik het doe als hij slaapt.

19. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Hihi Daan vind dat ook niks. Maar heel soms zeg ik 'zullen we anders je nagels knippen??" en dan laat hij zn hand zien en dan zeg ik, nee die zijn nog mooi. En dan wil hij zelf graag dat ik zijn voeten doe.. Haha, heel soms hoor.

Deel Deze Pagina