hihi idd nemo, nog 6 erbij en jij bent al op de helft en ik op de magische grens LM gaat ze nu nog terug naar school dan of gaat haar modellencarriere eerst voor? fijn dat F het zo goed doet !!
Nemo, dat hoef ik niet te doen bij J Vlek, ik heb geen idee eigenlijk. Zal het wel zien als ik straks weer aan het werk ben
Mooie auto Nemo! nagels: Boef vindt t leuk!! Is altijd drama als t klaar is hahaha LM: Fee doet t goed joh! Vlek: Heel begrijpelijk. Je hebt t allemaal niet cadeau gekregen meid. Maar dit keer is de weg naar de zwangerschap moeilijk genoeg geweest, dus dan wordt het gewoon een hele fijne zwangerschap! Punt Ik ga wo de hele dag aan je denken lieverd. Wel meteen spammen he!!! hoe laat heb je echo? Nemo: Tja de hormoontjes gaan nu lekker wat meer zakken dus minder kwaaltjes Lekker toch
Fee is nu wakker (vorige fles was om 18.00 uur) en krijgt een flesje van 200cc kijken hoe laat ze vannacht komt Deze mama duikt dus snel haar bed in! xxx
Pffffff denk toch een regeldag hoor want ze is ook vannacht weer om 23:00 - 2:30 - 4:30 (wakker tot 5:30), 7:30.... ML heeft me niet wakker gemaakt, dus ik heb van 0:30-7:30 geslapen. Zo lief! Maar ze moet toch MOE zijn????
Vlek Leuk speelgoedje/knuffel meenemen op de foto is een super leuk idee! Nog maar 1 nachtje slapen.... Dan kunnen jullie eindelijk zwaaien naar jullie guppy! Tante Meis Gefeliciteerd met jullie kersverse nichtje! LM Vandaag jullie meisje weer wegen dus, ben benieuwd hoor! Wolfje Gelukkig de baby weer gehoord en gevoeld! EN VANAF NU RUSTIG AAN DOEN!!!!!!!!! Funny Arme punky zo gehuild gisteren Volgens mij hing er iets in de lucht, want ik heb gisteren ook uren met een huilende J rondgelopen... Heeft ze wel een beetje kunnen slapen vannacht? Nemo Leuk een nieuwe auto! Wat is het er voor een? *edit* zie de link al....mooi! Nog steeds zo snotterig Maar wat een lichtpunt die HA-ass zeg: neusspray alsof je dat zelf niet al had bedacht..... LM Is Tamara 1 van je leerlingen? Ik vond haar eigenlijk juist de minst leuke, ze komt zo arrogant over Is ze in het echt ook zo? Funny Hmmm geen goede nacht dus Hier zo'n zelfde nacht, alleen dan voor I. Weet niet wat ze had, maar ze is wel 6x overstuur wakker geworden vannacht..... We zijn weer terug bij af met slapen helaas, het ging een paar dagen goed, maar het is weer drama. Morgen met I naar de HA om te kijken wat hun plan is en daan kijken we of we erin mee gaan, of dat we het gewoon zo houden en hopen dat ze er overheen groeit. Nageltjes knippen I vind het niet echt leuk, maar ze blijft ook nooit stil zitten, dus das een beetje moeilijk knippen met die priegelvingertjes van haar! Vandaag rustig dagje, appeltaart bakken. Morgen ga ik op visite bij mijn collega's op het werk en de mannen vinden mijn appeltaart altijd zo lekker
sorry dat ik niet op iedereen reageer, vandaag heel verdrietig. had vanmorgen al roze bij het afvegen en daarna is het doorgezet naar helderrood met kleine stolsels erin deze ronde mocht het blijkbaar niet zo zijn het was ook haast te mooi om waar te zijn om direct na de 1e keer clomid zwanger te worden. moet weer even op krachten komen, sorry.
Vlekkie meisje neeeeeeeeeee. Oh nee liefie ik vind het zo erg! Oh ik weet niet wat ik moet zeggen.... Weet je zeker dat het mis is? Oh liefie zo oneerlijk wat gemeen. Dit was jouw beurt, oh man wat oneerlijk. Zit te janken achter mn LT. Vind t zo erg voor je liefie... Kon ik maar even naar je toe om je te knuffelen...
Goedemorgen, @Vlek, aaaaah oooh zit met natte ogen hier, jee wat erg echt weet niet goed wat ik moet zeggen. oooh snap dat je nu even de kracht kwijt bent!! Lieffy als ik wat voor je moet doen of je ergens mee kan helpen zeggen he. (en maby even gyno bellen of je vandaag echo kan krijgen??) @FF, ja idd regeldagje lijkt het wel op. Punky moet wel moe zijn ja. @Giraf, jij ook al rot nacht gehad, zou het niet zo kunnen zijn dat I nu beetje bang of angstig is van Sint&Piet? F werd zondag nacht wakker; Pietje waaaaaar ben jjeeee helemaal in paniek dus. @Hier een sorry dames maar heerlijke nacht gehad, we gingen redelijk vroeg naar bed, en hadden de wekker gezet om half 1 zo van dan geven T de Fles maar hebben de wekken niet gehoord op half 7 vannochtend ging ik kijken lag hij te lachen in bed oooh mag het wel zo lang zonder fles??
Lieve lieve vlek Weet eigenlijk even niet zo goed wat ik moet zeggen..... Wat een verschrikkelijk nieuws lieverd....pffff tranen stromen hier over mijn wangen voor jou.... als ik het iemand het zwanger zijn gun dan is het jou wel! Doe maar even lekker rustig aan kanjer, laat de boel maar de boel, dat komt later allemaal wel weer.... Nu eerst even alleen aan jezelf denken....
Neeeeeeeelieve vlekkie!!! Ooohh kan wel janken Wat erg! Hele dikke knuffel schat en ik hoop dat je je kracht weer snel vindt.
..............even stil van het nieuws van Vlek...........wat ontzettend balen meid!! Ik gun het je zo!!!! Sterkte lieverd!
Ik durf het eigenlijk niet te zeggen, het lijkt zo ongepast na het nieuws van vlek Maar mag ik het even fluisteren: I heeft haar eerste losse stapjes gezet!!!! *ben zo trots!* Vanochtend waren we bezig in de keuken en ik draai me om en ze zet zo 5 stappen los! Daarna na even samen geoefend en ja hoor, daar ging ze! Eindelijk loopt ons meisje na 17 maanden!
Vlek, dit meen niet..!! Lieve meid, ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen..ik kan niet met woorden uitdrukken hoe verdrietig dit is... Hele hele dikke kus en knuffel voor jou!
Hier flink wat tranen vandaag... Ik voor Vlek, L omdat ze niet kan poepen en O omdat ie 2 kiezen en een hoektand tegelijkertijd krijgt..
Hmm, niet zo gezellig dus in huize Maible vandaag Maar even lekker flink huilen lucht altijd heerlijk op!
Ik vind het heel knap van I Maible: He wat vervelend ....kan echt even niet functioneren.... ben er echt kapot van.