Ooooh meiden dit is echt een dag om over te slaan brbrbr ken de terleurstelling maar al te goed is met geen pen te beschrijven!! (Girafje, ppssstt super dat I loopt !!)
Giraf, wat fijn dat I haar eerste losse stapjes heeft gezet! Hier trouwens vanmorgen iemand van cb geweest. Fee is alweer 4300 gram (ongeveer). Ze heeft een voorkeurshouding en hier moeten we wel op gaan letten.
Vlek meid.....wat een klote nieuws....ook ik ben sprakeloos....je had er zelf zo'n goed gevoel over en nu dit... Heb je nog afspraak bij de gyn kunnen regelen of wacht je tot morgen? Hoe voel je je lichamelijk? Weet helaas hoe je je voelt na zon schok.....neem de tijd meid, probeer het een plekje te geven komende tijd.(uiteraard hoop ik dat het een bloeding om niks is geweest, maar ik vrees ervoor...) Hele dikke Knuffel......xx
Hey Lieverd, Ik kreeg een smsje van Finn en ik wilde je even laten weten dat ik aan je denk! Ik vind het echt zo verschrikkelijk voor je! Hoeveel weken ben/was je nou zwanger? Wat zit deze wereld toch oneerlijk in elkaar soms. Ben er stil van sorry meid weet niet goed wat ik verder moet zeggen behalve dat je een super geweldige moeder bent waar ieder kindje een kind van zou willen zijn...ik snap het soms niet. Dikke knuffel en houd je goed zover dat kan met zoiets als dit! Ik hoop dat er ergens nog een wonder is en dat het nu toch nog goed zit...wil je natuurlijk geen valse hoop geven, maar je zou niet de eerste zijn. Denk aan je lieve meid!
lieve lieve meiden, bedankt voor jullie lieve woorden, doet me goed !! helaas heb ik echt het idee dat het mis is, en het maandverband laat me dit ook zien. morgen echo en dan zullen we wel zien of alles al schoon is en we opnieuw kunnen beginnen, ik heb nog recepten voor provera en clomid in huis dus we kunnen gelijk verder als het aan mij ligt. vanmorgen lekker met kleine meid in bed gelegen en een boel gehuild, en nu is het weer tijd om vooruit te kijken en de positieve dingen te zien. giraf, super dat I loopt zeg, heb je het opgenomen op video, zo leuk om later terug te kijken, die waggelpasjes van die kleintjes maible, heh bah ook al ontlasting problemen, hopenlijk snel op te lossen met iets van laxo. en een dikke knuf voor O, altijd naar als er tandjes doorkomen en dan ook nog zoveel tegelijk LM, ze is goed gegroeid zeg die F van jullie, wel vervelend dat ze een voorkeurshouding ontwikkeld, misschien ben je er op tijd bij geweest en is het snel op te lossen. meis, hoe is je eerste dag met het dieet gegaan? kan me voorstellen dat de 1e week het ergste is, je maag moet dan nog wennen en zo. FF even een vraagje, waar bestel jij altijd de stofjes en lintjes? heb nooit echt tijd om naar de markt te gaan, en heb ik tijd, vind S het niet leuk en begint te krijssen zodra we stilstaan jadore, hoe was je OT? ( even op je vraag:ik was bijna 8 weken)
Vlek meid, je bent te goed voor de wereld,...gelijk weer op iedereen reageren....knap hoor, maar doe waar je zin in hebt! (bedoel reageer waar je zin in hebt, zie het niet als plicht) Sterkte nogmaals....x
Vlekkengek, wat erg, erg, erg, lieverd. Heel veel sterkte en een hele grote knuffel. Ik hoop toch ergens stiekem dat het misschien nog goed zit. Bij mij ging het precies hetzelfde, 2 dagen lang rood bloedverlies rond 7 weken. Maar ik begrijp ook goed dat je niet durft te hopen, had ik ook. Ik vind het echt heel erg voor jullie...
Vlekkie jemig wat een oerkracht heb jij... Maar denk aan jezelf en stap niet te snel over je gevoel heen he liefie. Als t goed voelt, is het goed, maar anders de tijd nemen het is niet niks lieverd. Ik mail je even mijn stof-adresjes oke?
@Vlek, jeetje meid wat een superkanjer ben je zeg, maar gun jezelf alle tijd, verdriet, boosheid en tranen want het is niet niets meid! 8 weken tjemig echt verschrikkelijk! Toch blijf ik stiekem beetje hopen sorry aan mij heb je zo ook niets OT was echt heel erg leuk, leuker dan verwacht! Voel me net een weddingplanner laatste dagen..tja dat krijg je als je alles zo mooi voor zo min mogelijk wilt, maar het is wel leuk Hoe laat heb je morgen je echo?
quint, had jij ook rood bloed met stolsels erin ?? sorry als ik het nog een keer bij je opratel, maar krijg weer iets hoop. zou zo geweldig zijn als morgen bij de echo toch nog een klein wezentje naar ons ging zwaaien, maar tegelijk besef ik ook wel dat dit helemaal niet kan en ik mezelf niet teveel wijs moet maken. echo is morgen kwart over 10, dus lekker vroeg. geen tijd om zenuwachtig thuis te zitten. FF ik wacht je mailtje af, en bedankt voor je sms. jadore, is ook wel weer een uitdaging om zo'n superbruiloft voor zo min mogelijk te organiseren. ben ook zo benieuwd naar je jurk !! even een vraagje, sinds lange tijd heb ik weer een beetje sms contact contact met mijn ex vriendje, is puur vriendschappelijk heb hem destijds voor ML verlaten. er is zoveel gebeurd dat ik gezegd heb dat we eens zouden moeten afspreken, is dat raar ?? (hij is de broer van de waxi.nelichtgo.oier)
het zou kunnen toch vlek? wil je geen valse hoop geven, maar je hoort inderdaad wel vaker dat meiden bloedverlies hebben tijdens hun zwangerschap...... Gelukkig heb je morgen iig zekerheid. Persoonlijk vind ik het niet raar om af te spreken met je ex, hij is toch een deel van je leven geweest.... Maar wel in overleg met je man, als hij het niks zou vinden, zou ik het niet doen.
giraf, ja gelukkig al snel een echo en meer duidelijkheid. ML vind het geen enkel probleem, over alles ben ik altijd heel open geweest, en dat hoort ook in een relatie vind ik. zo .. ik hoor kleine meid alweer boven, even boodschapjes doen en brieven posten.
Vlekkengek, je kan alles gerust vragen, heb daar geen moeite mee, lieverd. Bij deze zwangerschap had ik alleen helder rood bloedverlies zonder stolsels 2 dagen lang en daarna niks meer. Bij mijn mk had ik 2 weken lang een beetje bloedverlies in alle kleuren van de regenboog zonder stolsels en 1 dag (mk zelf) met een paar hele grote stolsels... Lieverd, ga morgenochtend heel hard hopen en duimen dat de echo toch nog goed is. Enne, een vriendschappelijke contact met je ex vind ik niet raar/gek ofzo. Maar ik zou het inderdaad even aan ml vertellen, dat hij het iig weet.
hihi FF is die mafkees die een waxinelicht naar de gouden koets heeft gegooid is een boel gebeurd in dat gezin en aangezien ik ze ook allemaal ken is het via de sms wel eens lastig alles te bepraten, vandaar mijn idee om eens af te spreken. quint, mmmm het is licht en donkerrood met kleine stukjes stolsels erin. ik grapte al tegen ML dat het toch een 2ling is geweest en er 1tje weggevallen is en dat we morgen 1 wezentje zien zwemmen. hihi je haalt je op zulke momenten alles in je hoofd, gekke vlek
vlek; Neeeeee:x:x:x oh meid, ben er stil van,wat vreselijk, hele dikke knuffel meid en heel veel sterkte manlief laat ik het liefst niet te veel doen... werkt al 6dg in de week en van 5uur tot 18uur... maar soms doet hij uitzichzelf wel eens dweilen voor mij funny; gefeliciteerd nog met sbroer...en wat een nachten van punky zeg! nemo; mooie auto meid, veel rijplezier ermee! LM; sem vind teennagels knippen ook helemaal niks, is echt een strijd... giraf; oh appeltaart, heerlijk *applaus voor I* goed zeg! meis; fijn zo'n nacht! mailble; lekker wandelen meid all; nu genieten van een relax middag sem heeft de nieuwe dvd van Cars gekregen En vanmorgen in de schoen een mooie van Thomas (de trein) vanavond nog ff kaarten met oma en ma...
@Vlek: ik ken iemand die maandenlang bloedverlies heeft gehad. Dat had geloof ik ook met de plaats van de placenta te maken. Maar ja, die stolsels maken het een beetje eng inderdaad. We houden een prankje hoop. Heel veel succes en sterkte voor morgen. Denk aan je! @Wolfje: Da.an is jaloers, hij is ineens Cars fan We hebben het thuis echt nog nooit gekeken, maar als hij zo'n autotje ziet, roept hij gelijk CARS!!! Haha, was vrijdag op een verjaardag van de buurvrouw, blijkt haar vriendin zwanger te zijn en die zat ook op ZP! Haha, ze kende wolfje van de decembermama's