De 13 Musketiers deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door Funnyfant, 4 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    @Finn: welke easyswim heb jij?? gewoon maat s??

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hoi meiden

Wzijn weer thuis, hebben lekker genoten en gegeten. V.era net op bedje gebraccht en we gaan zelf ook zo naar bed.

Morgen ben ik er weer om op iedereen te reageren!

Knufknuf X

3. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Mliefje: Oooooh ik had je berichtje helemaal niet gelezen:$ Sorry!!!
    Wat fijn dat M weer gezelliger is :D:D En wat knap dat ze zomaar de naam van je bmeisje zegt!! Is ze overigens al thuis?

Giraf: Wel lekker genoten van je meissie dus :) Lekker;) En natuurlijk heb ik gelijk, ik ben de Finnefant DÛH :p:p:p:p:p:p
    Goed dat je lekker gaat relaxen nu!!! En <quote Nemo> zennnnnnn.....<unquote Nemo> ;)
    En echt gewoon je gevoel volgen hoor!! Overdrijf maar lekker aan de telefoon dat je je zo'n zorgen maakt en er doorheen zit en volledig gestressd bent!!!! Laat gaan die emoties!!!! ;) Dikke kus en vannacht bevallen jij:)
    Hahahaha ja maar zo voelt het wel echt voor die kindjes! Komen er ineens vreemde kindjes die zomaar aan je spullen zitten en jij moet het leuk vinden ook nog ;):p

Wat een gekke VP's hebben jullie!! Ga dan een andere job doen, als je bevallende vrouwen toch niet gelooft;) pffffft

Nemo: Spannend meid!!!! Ik hoop zo dat je operatie niet door kan gaan!!! Je loopt er nu zo lang mee, een extra jaartje wachten kan je wel aan, zeker als je daar een wondertje voor terug krijgt!!!! :D:D:D
    Ja ik heb de S t.m 17 kilo. Finn is nu 13,2 Kg en kan er dus nog wel ff mee doen. Ik zou m ook niet te ruim pakken, want dan zakt het hoofje in t vest met zwemmen. Dat is heel rottig voor je manneke.

Meis: Ben je echt alweer een week geleden bevallen:$ poeh wat gaat t snel :)

Mliefje: Jaaaa lekker ontspannen... Morgen Due-date!!!!! Mooie dag om te bevallen. Leuk voor de statistieken ;)

Rasp: GOEDZO!!!! Lekker genoten dus meid!!! Ik duim echt dat V de smaak van het slapen te pakken heeft en jij heerlijk in dromeland kunt vertoeven vannacht! Welterusten liefie!!!
    Krijgt mams morgen de eerste chemo? of haal ik data door elkaar? Nou iig heeeeeel veel sterkte als t zo is!!!! Kussies!!!

4. Funnyfant

:$:$:$:$:$:$:$:$ VLEKKIE!!!!!:):):):):):):):):):):) ik ben 't helemaal vergeten!!!!!! Waarom heb je niks gezegd???? Oh liefie SORRY!!! oh wat voel ik me stom nu, schaam me echt kapot!!! :(:(:(:(:(:(:(:( is het nog gelukt met t gedichtje? oooh meisje ik voel me echt heeeeel erg rot er om! Ik had niet goed gelezen dat het nog voor diezelfde avond was :):(:(:(:(:(:( Oh meis sorry echt waar....

Uhm, iemand had me voor een update gevraagd nog of niet??? Sorry: Wie???? Want ik ben echt een ZEEF!!!!! :(:(:(:(:( Sorry

5. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Hey Lieverds,

Alweer deel 3 :D

Heb bijgelezen, maar erg weinig blijven hangen!

@Finn, wauw te gek he die borduur dingen!!! Heerlijk voor je meid kan je je weer lekker uitleven :D! Vervelend van je obstipatie, ken het helaas ook! Voor mij absoluut geen bananen iig dat soort dingen vermijd ik dan, maar een tip wat werkt heb ik helaas ook niet! Ik kreeg altijd hele erge buikkrampen en dan moest ik heel snel naar de wc en kwam alles eruit :) en dan weer een paar dagen niets :( erg vervelend altijd!

@Giraf, ahhh arme meid kan me voorstellen dat je het gehad hebt! Ik hoop echt dat je snel mag bevallen meid!!! Ik kom al telkens snel spieken of je niet begonnen bent of misschien zelfs jullie ventje al in jullie armen hebben gesloten! Erg benieuwd ook naar zijn naam :D

@Meis, jeetje meid ben toch stiekem wel heeeeeeel erg jaloers op jou hoor! Pfff wou dat ik zo'n bevalling had gehad, maar ja gelukkig is het resultaat praktisch hetzelfde :) Wat een heerlijk mooi knulletje is jullie T!!!! Lekker mee showen en pronken hoor :D. Dank je meid..vinden we zelf stiekem ook...maar ja welke ouder niet ;) Heb nog steeds jouw kaartje niet ontvangen :(!!!!

@Wolfje, veel plezier met alle plannen en balen dat je je zo rot voelt en erg lief van Sem!

@Rasp, wat fijn dat het beter gaat met jullie mooie V.era! Ben zo benieuwd wat jij in je buikie heb...jongen of toch een meisje en zal hij/zij op V.era lijken ...ben heel erg benieuwd :D!!!

@Maible, ohhhh wat is het weer heerlijk he meid! En wat een klein poppie zeg! Onze N. lijkt wel al 6 weken :) hahaha wel ook juist enorm schattig beertje is hij hoor, maar wel grappig als ik dan denk aan dat Chloe zo'n fijn licht meisje was en dan zie ik jou helemaal voor me met zo'n klein en schattig moppie :D heb je al een foto?? Tjemig 3 uur!!! Ben zo blij voor jou en meis!!! Maar stiekem ook een beetje jaloersig :) sorry is niet rot bedoeld natuurlijk hoor.

@LM, hoe gaat het met jou?? Nu eindelijk verlof of moet je nog een paar dagen? Heb jij die site nog van dat jasje :) sorry kan het niet meer vinden en dacht misschien weet jij het nog uit je hoofd :D

@Merel, wat vervelend dat JP zo doet! Chloe begint nu eindelijk weer zichzelf te worden...maar oooo ze kan ook zo bijdehand zijn soms, gaat ze soms wijzen naar me ..ooo dan haalt ze het bloed onder mijn nagels vandaan! En hij was JP zijn reactie op de tweeling? Bedankt voor je leuke reacties op N. zijn foto's! Hihi jij ook Hema-fan dus ;) ik vind dat ze hele leuke dingen hebben daar vooral voor de prijs! Am gaat als het goed is volgende week dat ding maken voor N. zijn kamer...heb de foto al van je album gejat :p:D

@All, hier gaat het super goed!! N. doet het zo goed en is echt een heeeeleee tevreden en rustige baby! Ik ben echt een bofkont met zo'n ventje! Hij huilt alleen voor eten of een schone broek soms en soms moet ik hem zelfs wakker maken voor een voeding, hij zit zo tussen de 2 en de 3 uur en vanacht zelfs 1x 5 uur geslapen :D heerlijk wat kan dat opladen zeg!

6. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    OOOOOh sorry vergeet ik Nemo, Quint en Vlekkie!

@Nemo, spannend morgen! Kaartje ziet er wel goed uit...maar dat zag die vorige ronde natuurlijk ook en die LT smaakte me toch niet zo hoor :p hahaha en nu mijn LT gefixt is zeg ik maar niet meer van dat soort dingen ;) ik hoop dat je zwanger bent, maar kan me je dubieuze gevoel goed voorstellen hoor meid!

@Vlek, hoe gaat het met, heb je al een gesprek gehad met de gyn? Bedankt nog voor je super lieve reactie op mijn foto!

@Quint, hoe gaat het met jou meisy? Schiet ook al lekker op he! Erg benieuwd naar jullie mannetje en ook zijn naam! M. vind ik zo'n mooie naam hebben en ik weet dat jij niet van "standaard" namen houdt en ik ook niet dus ben erg benieuwd!

7. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Ooooooooh wat een dodo ben ik sorry lieverdje ben een beetje warrig hoor sorry! Heeeeeerlijk vind ik dat ook lekker bankhangen en dan vooral op zondag :) soms wel een hele dag alleen maar lekker luieren echt heerlijk :D geniet ervan meid..voor je het weet lig je te puffen :D ben zo benieuwd naar jullie beebje :D!!! Weet je al waar hij/zij op geschat wordt eigenlijk?

8. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    He Doortje!
    Fijn te lezen dat het goed met je gaat en ook goed gaat met jullie beertje!!
    Mag ik vragen waarom je N soms wakker maakt voor zijn voeding? Maakt hij het langer als 8 uur tussen de voedingen dan?
    Niet stom bedoelt hoor, maar is meer nieuwsgierig naar het waarom ervan.

Rasp: heerlijk bijgetankt!!! Truste meid!

Nemo: Duim voor je meid!!!!!!! Ohhh ik hoop het zo he!!

Madlf: morgen 40 weken!!! Yeah!!

LM: Morgen lekker uitslapen!! Yeah!!

Vanmiddag dus weer bezoek gehad, deze keer heeft Jp zich keurig gedragen, Wel wat druk maar geen ruzies en geen geduw of getrek! Heerlijk!!
    Heb knuffel van de wereldwinkel gehad, Zep heet ie, als je die koopt of krijgt krijgt een kindje in de sloppenwijken van Afrika er ook 1 en je steunt er kinderen zonder ouders mee voor een betere toekomst.
    Wel apart idee, hoop dan ook dat het werkelijk zo is en geen kletsverhaal voor de consument....

Zwangerschapsgym-vriendin heeft me latenw eten me morgen van alles op de hoogte te houden wat betreft haar inleiding....spannend!!!!

9. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    zo lekker druk hier, kan helaas niet veel typen,LT doet raar, flikkerend beeld en zo.

kom morgen wel ff buurten als LT het toestaat

10. Funnyfant

Doortje liefie!!! Heerlijk wat doet je manneke het toch goed!!! :D:D:D Dikke dikke kus!!

Merel: Ooooh goed van Jp!!! lekker menneke is t toch ook :D Spannend morgen!!

Ooooooh dames: Woensdag ga ik bij Merel p bezoek!!! :D:D:D:D Spannend!!! Hahahahahaha is ineens wel gek he :p
    Mereltje: Gaan we wel samen even op zp posten he ;)

11. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Merel, nou gelukkig maar is ook allemaal niet gek dat hij af en toe uit zijn doen is natuurlijk. Leuk van je zw-gym vriendin!
    Nou ik maak hem wakker omdat hij niet langer dan 3 uur geen voeding mocht hebben ivm zijn bloedsuikers in het begin en nu hou ik dat er in zodat hij in de nacht zijn lange slaapje doet en zijn ritme houdt en het gaat zo hartstikke goed gelukkig. En heb jij nog een puckababy aangeschaft of maakt JK zichzelf niet meer wakker?

12. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Oh ok Jadore ik snap het!
    Jk en N zijn van hetzelfde gewicht dus ik vroeg me dat af....tegen mij zeiden ze dat ik niet meer dan 8 uur ertussen mag laten bij dit gewicht. Maar ik snap wel dat je het ritme zo houd als N dan de nacht wat langer doortrekt!
    Jk is nooit op haar bloedsuikers gecontroleerd in het ziekenhuis terwijl dat eigenlijk wel de regel is....VK vond het niet nodig blijkbaar.
    Zolang Jk uit zichzelf de dag wat korter houd en de nachten wat langer tijd houd tussen de voedingen laat ik het zo.
    Hier zegt ML steeds als Jk in de vooravond lang slaapt "Straks slaapt ze vannacht niet meer!"
    Nou, als het de spuigaten uitloopt ga ik haar ook wakker maken, maar nu nog niet hoor.
    Ik dacht al dat je hem in de nacht wakker ging maken na 3 uur, kon het me al niet voorstellen ;).
    Perfect dat je je mannetje zo een fijn ritme bied! Top mama!

Finn: stel nou dat we denken: gadver wat een type!! Dan zijn het hier straks de 12 musketiers haha!!!:D

13. Funnyfant

Hahahaha Merel: Nee gekkie. Hoe anders kunnen we nou zijn in t echt? Komt echt goed schatje :)

14. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
  15. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Nemo....ik baal met je mee....:(
    Vind het echt klote voor je......ben er n beetje stil van...
    Is het een erg vroege test, of zit je echt al op of over je nod?
    Gadver meid, gun het Jou en vlekkie zo he!
    Dikke knuffel vanaf hier hoor......
    Xx

16. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    9DPO merel..

17. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Goedemorgen meiden!!!

Mijn eerste dagje verlof.............heerlijk!!!

Nemo dikke knuffel meid!!

18. giraf

giraf Niet meer actief

Oh leuk! Musketier-mama's in het echt ontmoeten is echt leuk!!! (toch Maible? ;):D)
    Wel raar, want je hebt elkaar nog nooit gezien, maar toch weet je alles van elkaar en lijkt het net alsof je al jaren vriendinnen bent met elkaar....

Rasp
    En hoe heeft V geslapen? En hoe was het uitje met ML?

Nemo
    Negatief :( maar misschien heb je te vroeg getest..... Mijn duimen blijven draaien hoor... wie weet.... "zwanger tot het tegendeel bewezen is"

Merel
    Spannende dag vandaag dan voor jou... 'live' een bevalling op de voet volgen.....

Finn
    Zijn inderdaad hele mooie borduur plaatjes! Wel lief van die mevrouw dat ze alles deelt :)

Madeliefje
    Vandaag 40 weken! Hoera! Mocht de baby vandaag niet komen, dan vanaf morgen ook officieel overtijd... wie had dat een tijdje terug gedacht he?

Vlek
    Was het nog een leuke bruiloft?

LM
    Vandaag verlof! Genieten!

Quint
    Ook nog even genieten voordat bezoek vertrekt... morgen toch?

Wolfje
    Voel je je alweer wat beter?

Jadore
    Heerlijk zo'n tevreden mannetje! Komt omdat zijn mama/papa en zus zo lief zijn voor hem, dan heb je gewoon een lekker tevreden leventje! :)

Maible
    Kom maar op met de foto's van de kleine prinses! ;)

Meis
    Wauw T alweer een week :$ Wat gaat dat snel!! Wat was eigenlijk de reactie van F toen ze T voor het eerst zag?

Straks bellen naar de VK, ben gewoon een beetje zenuwachtig :)

19. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Meiden ik moet er weer even inkomen hoor :D
    Heb een aantal dagen kletsen gemist......

20. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland

Deel Deze Pagina