Giraf: ik laat je woensdag wel effe weten of Finnie nu wel of geen dikzak is ! Verders: you go girl!!! Laat je niet afschepen!! Zeg maar dat er anders 12 musketiers bij de VK op de stoep staan en de boel kort en klein komen slaan!!! Ben erg benieuwd wat je straks te horen krijgt! Finn: wauw mooie buik hoor! Ben jaloers.... Charmante pose ook . LM: Welkom bij de verlof-club! Ik zit ook te kijken naar een winterjasje, maar welke maat heb jij genomen??? Ik vraag me ook af of dat lekker zit in de maxi cosi, aangezien dat het enige moment is dat ze een jas aandoen, en in de kinderwagen dan, maar dan zou ik eerder een vest met wikkeldoek kiezen?? Erg leuk vest heb je gekocht!! Rasp: joehoe!!! Heerlijk voor je meid!! Ik denk toch echt dat de tip van Finn geholpen heeft! Ze heeft nu misschien al een deel van de dag verwerkt waardoor ze niet meer wakker schrikt van haar eigen dromen.... Ik heb ook weer een goeie nacht gehad. Het voeden was om: 21 uur, 3 uur en 7 uur! Heb wel een vraag aan jullie... Ik heb werkelijk super pijnlijke tepels van het voeden. Steeds als wel gevoelig, maar nu echt pijnlijk. Weet zeker dat ik qua aanleggen niks verkeerds doe. Ik zorg als ze aangehapt heeft ook nog eens dat haar lipjes helemaal naar buiten krullen, maar ze zuigt gewoon als een tierelier.... (ze had laatst 1 minuutje op mijn bovenarm zitten zuigen omdat ik aan het bellen was, en toen ik haar lostrok had ik een vette paarse zuigzoen op mijn arm !) Heb wel Be.panthen in huis, maar iemand hier zei dat dat je tepels te week maakt? Insmeren met BV doe ik al en drogen aan de lucht. Ik gebruik Lilipads en daar krijg je zo'n vieze zweetlucht van aan je tepels....en ze worden natuurlijk ook telkens afgeplakt met die dingen, waardoor ik ze soms als een losse pleister eraf moet pellen. Maar ik vind ze verder zo fijn! Zonder bv aan slapen, en geen lekkages.... Andere compressen plakken ook aan de tepel vast als je een beetje gelekt hebt en stof eraf 'trekken' doet dan ook pijn. Auwaaaaaaahhhh, wordt er zo moe van van steeds die pijn bij het aanhappen.
Merel: WHahhahahahaha is goed, nou weet ik zeker dat ik gekeurd ga worden wat betreft je tepels: Ja ik had ook last van de lilypads, omdat ze echt helemaal niet ademen, heelden mn tepels ook niet goed. Ik had het minste last van de pads van de Hema. Daarin deden mn tepels het t beste! En tepelhoedjes met voeden? Succes!!
Merel, dit is een maatje 62 maar valt wel kort (mouwen zijn wel weer lang). Ik heb in de kinderwagen zo'n hele dikke winterzak zitten dus daar krijgt ze het niet koud in. Voor de maxi dan dit vest en nog 1 van de prenatal. Daarbij zit ook een winterzak dus vandaar dat ik voor vestjes ben gegaan
Heeeeel veel succes bij de VK giraf!!! Moooiie foto finn!! Wat fijn dat V weer zo goed heeft geslapen Rasp!! Daan stond vannacht om 2 uur bij de kast te huilen Toet vegen zei hij... Zal wel gedroomd hebben. Is weer door gaan slapen gelukkig. Jeeeej verlof LM!! Vaag verhaal van die schoentjes.. Leuk vestje Zo ff kort...
Ooohh merel, vergeet ik het nog. Geen ervaring met BV, dus geen idee. Wat super van Jk zeg, dat ze zo goed slaapt.
Zo, ff snel achter LT, want M.aaike vind dat niet zo leuk, en wil het hier gezellig houden! @Giraf Meid, wat super goed dat je gebeld hebt en ben heel benieuwd vanmiddag wat ze gaan zeggen!Fijn dat ML er bij is! Zou ik ook doen idd!! Ik weet anders ook niet of je dan overeind blijft..ben zo'n toegever! Maar je bent idd al een week overtijd, en inleiden moet gewoon kunnen!!Duim voor je meis! @Nemo Knuf!! Nega test, maar idd nog wel aan de vroege kant, maja, was ook voor de operatie natuurlijk! OOk daar een dikke knuf voor!! @ FF Mooie buik zeg en dat met zo weiig kilo's erbij Tja. dan val je ondertussen dus ook af lijktme! haha, ik was laatst ineens 1,8 kilo afgevallen..tja..had weer de goede weegschaal!hihi..anders was ik bij die andere geheid over de 80 kilo gekropen en nu dus lekker niet! @Rasp Oh heerlijk dat V.era weer doorgeslapen heeft!!Kun jij meer an je rust komen!Echtblij om dat te horen! @LM Meid, wat een leuk winterjasje heb je voor je meisje gekocht!!Hoe gaat het met je zwangerschap? @Jadore Lekker aant genieten dus! @Merel Heb je Purelan zalf? DIe heb ik altijd gebruikt en das echt fijn! Zeker voor gevoelige tepels! Je hebt een gulzige meid ZIt zeker slagroom in dan? @vlek Morgen naar de gyn, hoe laat? Jaaaa, vandaag 40 weken!!!!Hoe gek!!Idd, eerst nooit kunnen denken!!Nu maar afwachten he!
JEEEJ madelief!! 40 weken alweer!! Laat maar komen die baby Heb nu pauze van 11:20 tot 15:10 wat zal ik eens voor zinnigs gaan doen?
@NOD: tja, als je maar een luteale fase van 10 dagen hebt, is je NOD dus ook nog maar rond 10/11. Nu dag 9, maar banner geeft al aan dat ik over 2 dagen kan testen. Tja, hij heeft gelijk, maar erg verwarrend zo. Laatste 2 rondes steeds op dag 12 ongi, dus 11 dagen luteale fase. Zou betekenen dat ik donderdag ongi wordt. We wachten af..
Ik ga voor je duimen nemo op toch een goede test!!!! Pfff heb het washok opgeruimd, beneden stof gezogen en de kinderstoel eruit gedaan. Wasje zit in de wasmachine en nu maar wachten tot ze de klossen komen brengen. Vriendin uit engeland zou eigenlijk ook nog komen, maar niets meer van gehoord/gezien dus verwacht dat het een dagje thuis hangen wordt en wachten op mensen die niet komen.
Even snel, Merel: Purelan is inderdaad beter, daar zit meer lanoliine in en dat werkt genezend. Bepanthen is beter ter voorkoming van. En tepelhoedjes kan inderdaad een oplossing zijn, let er dan wel op dat de BV terug kan lopen, dat hoeft niet maar kan wel. Tepels genezen juist in een vochtige omgeving dus lekker smeren is goed! Wel een dun laagje aanbrengen dat werkt beter als een dikke laag. Hopelijk gaat het je helpen!!
@Merel, oh en houd spruw in je achterhoofd he! En wisselen van voedingshoudingen kan ook verlichting geven. Tepelhoedje zou ik niet als eerste proberen, het kan de pijn ook verergeren en anders problemen als bijkomstigheid geven. Zo, zuster Raspie heeft haar werk weer gedaan hihi.
@Madelief, JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA WOEHOEEEEEEEE WAT GOED 40 weken wauwieeeee ben blij voor je meid!!!! Laat je beebje vandaag maar komen dan zou zooooo leuk zijn!!!! @Finny, ahhh dikke knuffy terug voor jou!!! JEZ*S NIET NORMAAL JOUW BUIK IS ECHT ONTZETTEND MOOI!!!!!!!! Pffff echt mooie foto..echt gewoon sexy!!! Jammer van de trapleuningen hahaha even de achtergrond bewerken en op canvas ! @Raspy, wat fijn van V.era!!! Je weet het maar nooit toch wie weet is dit indd de oplossing voor V.era en is Finny jullie heldin zou mooi zijn!!! @Merel, ik zat ook meteen te denken aan wat Rasp zei net! Ik heb Chloe 14 maanden gevoed! Ik heb 3 of 4x spruw gehad en kwam juist ook door die stomme Lilypads! Ze zijn mooi voor in je kleding en blijven goed zitten, maar ik vond het onhygienische dingen om eerlijk te zijn...ook al maak je ze schoon! Ik zou even in JK haar mondje kijken of je geen witte plekjes ziet! Bah spruw is echt zo vervelend, vond het voor Chloe altijd zo zielig! Hier verder nooit pijn gehad met bv! Alleen de eerste daagjes vervelend gevoel. Ohhhh heerlijk zeg dat JK zoveel tijd ertussen laat! Nee indd ik laat hem juist in de nacht lekker slapen! Vandaag ruim 5 uur tussen zijn voeding en daarna weer 3 uurtjes en daarna weer 2 na ja prima hoor van die 4,5 uur slapen ben ik al een stuk opgeladen hoor en mag ook echt niet klagen hij is zo'n een rustig ventje de hele dag heb echt geen kind aan hem. Wel aan Chloe pffff die is echt af en aan lief vervelend lief stout lief stout ...maar ja komt goed hoe gaat het met Jp zijn stoelgang? @LM, Yeahhhhhh wat heerlijk meid eindelijk verlof!!!!! Ben blij voor je meid! Thanks voor je link! Jammer dat haar maat er precies uit is en ik vond deze zilvere juist zo mooi! Nou ja niets aan te doen even kijken of ze hem nog hebben in het winkeltje, want passen is toch het beste met Chloe omdat ze lang is maar toch heel tenger. @Nemo, Neeeee meid pfff ik hoop dat het te vroeg was! Maar aan de andere kant zou het wel erg fijn zijn als je operatie door kan gaan en dan de volgende ronde raak...maar ja ik praat makkelijk natuurlijk! Ik gun je gewoon het aller beste!!!! Ik blijf voor je duimen meisy! @Maible, hoe gaat het meid? Lekker aan het genieten ? @All, vandaag gehoord dat vriendin zwanger is van de 2e onze 1e kids schelen 2 dagen erg leuk dus! Verder is vandaag dan eindelijk ons "normale" leventje weer begonnen, AM is aan het werk en gister is het huis weer helemaal geboend zoals ik het altijd deed en ik voel me er heerlijk bij weer tijd voor zp en mijn eigen dingen...hoe gek klinkt dat..bedoel nu doe ik het alleen en heb het idee dat ik veel meer tijd heb en vooral rust! Sorry klinkt beetje raar misschien, maar ben gewoon blij weer alleen met de kids thuis te zijn en ook weer zonder dat iemand naar me zit te kijken dat ik al een half uur achter de LT zit lekker te typen hahhahahahahahhahaha Ga nu lekker klaarmaken en naar het winkelcentrum voor het eerst alleen met mijn 2 schatjes ga lekker shoppen hahahahhaa
Jadore, wat heerlijk dat je meer "rust" hebt! Geniet er lekker van meid! Nou de klossen zijn hier geleverd, maar weet nu nog niet of die vriendin van mij wel of niet komt Moet eigenlijk naar de winkel, hebben geen vlees in huis hahaha
Sorry ff ego. ML en ik gaan lekker lunchen saampjes; Finn is bij oma Maar: De echo was super!!!! De beeb gaapte en je zag echt zo het tongetje zooooooo lief!!!! Oh ik wilde m er uit trekken en knuffelen, wat een heerlijk kindje!!!!!! Echt een mooi snoetje. Net Finn maar dan fijner... Ooooh ik zit op mn wolk, nu al!!!! Gemiddeld groot, wel naar de hogere kant het zal geen 6 ponder worden, maar zoals het er nu uitziet ook geen 9-ponder. We kijken het gewoon aan Ze houden het iig goed in de gaten!! En de VK (Lon Merel) zei dat het toch nooit helemaal te zeggen was Nu iig al 2 kilo
SJONGEEEE wat heb ik toch??? @Girafy, ahhh meid tuurlijk zit je er doorheen!!! Ben zo benieuwd hoe het gesprek is gegaan!!! HEb je een datum?? Gelukkig gaat ML mee! Maar volgens mij ben je in daar net zo stoer hoor meid Lief van je dank je ben wel heel erg blij hoor met zo'n rustige baby, bedoel natuurlijk huilt hij wel ook, maar hij is gewoon echt heel tevreden en dat doet me super goed..bedoel je zal maar een huilbaby krijgen...kan je niets aan doen natuurlijk, maar dat lijkt me zo zwaar! Nou meid ik wacht met smart op je berichtje of je een datum hebt !!! Of sturen ze je vandaag al meteen door ??? @LM,ohhh heerlijk meid die kan je maar vast hebben en wat komt het dan ineens dichtbij he meid! Nou zeg dat lijkt me wel vervelend! Heeft ze al wat laten horen? Anders zou ik gewoon snel de deur uit wippen en dan belt ze wel als ze voor je deur staat..als je toch alleen vlees nodig hebt kan dat toch wel, of zitten de winkels niet in de buurt bij jou?
WAUWWWWWWWWWWWWWW Finny prachtige beeb Wat een knapperd zeg!!!! ennn nog twijfels over dat ene of zijn ze nu toch wel echt weggenomen ???? heel erg fijn als ze het goed geschat heeft iig !!!!!! Bedoel vind het niet erg dat N een 9 ponder is, maar goed het brengt wel het nodige met zich mee..bij mij dan iig