De 13 Musketiers deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door Funnyfant, 4 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Oh ja sorry :) Sterkte meid!!

Giraf ;)zoals beloofd:

2. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Wat een mooie buik Finnie!!!

gyn was alles goed. Echo gehad en de kleine meid wordt nu geschat op 2700 gram. Niet zo heel groot dus :D
    Volgende week vrijdag weer.

3. Funnyfant

LM: Fijn dat alles goed was!! Ach een klein frummelke dus :)
    Thanks ik voel me echt wel heeeeel bol hoor hahahaha!!! vind m nu erg groot voor 33 weken :D.

4. Funnyfant

Vlek: Doe je nog ff de kleertjes spammen? :D:D Giraf: Jij ook!!!

All: Ik krijg morgen hooggeëerd bezoek :D:D:D Nemo en D komen op bezoek :D:D:D Leuk leuk!! Heb er zin an!!

5. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Serieus???? Komt Nemo bij jou op bezoek met D??? Dan kom ik ook :D:D:D:D!!

6. Funnyfant

Jaaaaaaaaaaa leuk!!!! Ze is rond 10:30 bij mij! :)

7. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Gezellig Finn!! Wonen jullie allemaal zo dicht bij elkaar dan?!?!

8. Funnyfant

Neeee Nemo woont op 1.5 uur rijden! Merel woont vlakbij ja :)

9. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Wow, dat is nogal een eind :D

10. Funnyfant

Ja! Maar het leek ons zo leuk de kleine mannen eens samen te zien :D:D:D En voor ons mama's natuurlijk ook supergezellig :D:D echt superleuk! Merel: D slaapt ook nog hier dus 's middags gaan we nog wat leuks doen. Je bent (wat mij betreft ;)) meer dan welkom!

11. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Ahhhh krijg morgenvroeg een goeie vriendin op bezoek, en heb ik ook ff behoefte aan moet ik zeggen. Jp is morgen naar het kdv, dus zou wel ff aan kunnen wippen met Jk in de middag....weet niet wat voor 'leuks' jullie in gedachten hebben? (Roeffen Mart??:D)

12. raspberry

raspberry Niet meer actief

Aaah meiden, dat klinkt gezellig zeg!!!

En Finn, ik ben een beetje, nee MEGA, jaloers op die mooie dikke buik van je!!! Je ziet er fantastisch uit hoor!

Ik ga even smoothie maken met fruit uit eigen tuin, mmmmmm!!
    Tot zo!!

13. raspberry

Nou vooruit, dan spam ik de mijne ook maar even:

14. raspberry

Ik heb 's avonds altijd zo'n dikke maag, dat kun je op de foto ook goed zien. Mn maag zit me dan ook echt in de weg en vaak als ik op bed ga liggen moet ik heel erg boeren, hihi, Raar!!

15. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Hi hi...misschien zwelt je maagje op van die lekkere smooothies?????;):D
    Mooi buikje hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ben jaloers!!!! Ik wil ook weer...(1 dagje ofzo;))

16. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Ik zeg het gewoon nog een keer :D

Oh ben echt wel geschrokken. De HA was resoluut. 10 dagen antibiotica (3 maal daags) en antibiotica zalf (ook 3 keer). Daarnaast 2 maals daags in soda weken. Als het erger wordt DIRECT terug. Schaam me echt, slechte moeder, dat ik hier blijkbaar te lang mee heb gewacht. Zag wel dat het ontstoken was, maar dacht dat het met was betadine en trekzalf wel weg zou gaan. Zat ook een korst op, dat gewoon een wondje, maar was dus een etter-korst. ooooh schaam me zo! En de antibiotica is ook nog eens erg vies, dus Daan wil helemaal niet en soda ook niet :(

@Merel: aah arme meid. kan nu heel veel adviezen geven, maar alles is al gezegd denk ik. Gelukkig zit je alweer een beetje op je wolk. Misschien wel tot morgen. We gaan misschien zwemmen morgen :) Allebei de mannen in een easyswim!
    Jeeeej, nog 2 weken tot de echo! (ik had trouwens gisteren ook best een jadore-waardig bericht hoor)

@Meis: jij ook al een grijze wolk? Daan heeft dat in zijn eerste 2 weken ook gehad. Huilen, huilen.. Dan hoopte ik dat hij weer bijna een nieuwe fles mocht, die dronk hij heerlijk leeg en 10 minuten later weer huilen (en ML was ook nog eens weg!) Het cb adviseerde toen om hem in zijn eigen bedje te leggen, checken of er niks mankeert (honger, vieze broek) en anders gewoon even laten huilen. En dan voor jezelf afspreken om eerst 5 minuten te wachten, een aai te geven, nog 5 minuten. Eerste keer huilde Daan 45 minuten, binnen een week was het 5 minuten. Ik wilde hem elke keer weer pakken en troosten en sussen, maar hield hem dan juist eigenlijk uit zn slaap.
    Vond het wel heeeel moeilijk. Maar hield mezelf wel voor dat er uit halen geen zin had, dan huilde hij ook. Heb veel kritiek gekregen, dat ik hem 'liet huilen', maar heb dat zelf niet zo ervaren. Hij kon geen honger hebben, had schone broek, en als ik hem bij me droeg huilde hij ook.
    Sorry lang verhaal :)

@rasp: wat ben je toch een schat en professional met al je adviezen! Super! Er was van de week trouwens al een "oei ik groei" tussen de middag. Heb het opgenomen.
    Wat een stom verhaal trouwens van het werk van ML!! :(
    Mooi buikie hoor. Ik snap het van je maag, krijg het al het zuur als ik te lang naar je foto kijk...

@Giraf: J lekker in de draagdoek, heerlijk! Lekker wezen shoppen?

@LM: oh wat komt het dan ineens dichtbij! Al lekker je tas aan het inpakken zie ik.

@Finn: wat een vaag verhaal weer van de BO!!! Kan er ook geen touw aan vastknopen!!
    Tot morgen!! :D Voel me nu wel een beetje een stalker :) Hoop dat Daan trouwens een beetje lief is, is een beetje hyper de laatste dagen.
    Mooooi buikie!

@Vlek: oh dat is beter dan met daan bij de tandarts!! Super dat het zo goed ging met S! En lekker geshopt, heerlijk hoor!

@wolfje: voor de verandering weer lekker druk dus! :D Sterkte meid.

17. raspberry

@Nemo, sorry helemaal gemist hoor het verhaal van D.aan zijn teen. Wat vervelend zeg!! Ligt niet aan jou hoor meid, kan de beste gebeuren! Hopelijk is het snel weer wat beter, kusje voor de kleine D.aan en knuf voor de mama x

@Merel, ja kan me voorstellen dat je het wel mist, ik vond het "lege buik" gevoel bij V.era echt helemaal niet leuk! Alhoewl ik nu wel eens denk dat ik ook wel weer verlang naar een lichaam zonder dikke buik, gewoon weer wat beter kunnen bewegen zeg maar.

18. Funnyfant

Rasp: WAAROM???? Gekke meid je hebt een SUPERMOOIE buik!!!! En mijn maag is nu ook zo na t eten ;) *BURP* Lekker hoor een smoothie met ECHT vers fruit mmmmmmmmmmm

Nemo: Doe niet zo raar????? Ik wil het toch net zo graag? Superrrrgezellig juist :D:D:D:D Kijk er echt naar uit;)
    En je niet te druk maken over D. Ik heb een kids-proof huis zonder dure meubels dus ze mogen hier draken ;):p

Jeej nog 2 weken!!

19. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Nam normaal altijd speelgoed mee voor Daan, maar dan wordt hij juist heel drakig. MIJ MIJ MIJ!! haha, en jij hebt vast ook speelgoed in huis :p

20. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Oh ben zo bang. Ik begreep dat de ontsteking ook zn hele lijf door kan gaan. Dat je jezelf dan van binnenuit vergiftigt. Kan je zelfs aan dood gaan!! Dus moet opletten dat het rode gebied niet uitbreid. Ben als de dood.... Het lijkt wel beter te worden van de soda, hoop dat ik er niet te laat bij was. Hij geeft trouwens zelf geen kik, alleen als ik hem wil aanraken. Maar sokken aantrekken, schoenen aan en lopen niks aan de hand.

Deel Deze Pagina