De 13 Musketiers deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door Funnyfant, 4 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

Jeetje wat een bikkel is D.aan, heeft vast een hoge pijngrens.
    Het komt wel goed meid, niet van het ergste uitgaan hoor!

2. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Haha, ja en daar schept ML steeds over op :D
    Kijk mijn zoon eens, jankt helemaal niet!!!
    Tss, net alsof het heel belangrijk is :D

3. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Nemo: Doe s normaal gekkerd, je bent toch geen slechte mama? Ik had het ook eerst zelf geprobeerd hoor! n zo'n ontsteking gaat niet zomaar verspreiden ;) Het is vast met een dagje of 2-3 beter :) En hetis wel stoer van m dat ie zo flink is hoor!
    Speelgoed: Nee helemaal niks :p:p ZAT! :D

Nou Finn heeft zich gewoon WEER gesneden aan glas!!! Schaam me kapot!! ML had gisteren een glas laten kapotvallen in de keuken. En er was blijkbaar een enorme scherf op Finn's stoel terechtgekomen????? Hoe???? Geen idee???? Maar ja die had Finn zo te pakken straks... BLOEDEN:$ Echt door de pleister heen over zn hele handje. drup drup drup. Zo zielig :( Nu maar een verbandje er omheen gedaan.
    En hij was op t kdv toch in de houtsnippers gevallen dinsdag? Hij had dus 4 splinters!!! En 1 kreeg ik er gisteren niet uit, mn pincet pakte niet goed, ook een speld lukte niet. Vandaag was ie een beetje gaan ontsteken :( Met een nieuwe pincet er dus uitgepulkt. BRULLEN!!!! Dus wel sneu daggie voor Finnie :)

Nemo: Mag D wel zwemmen???

4. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    @Finn: Ja hoor, nat houden is sowieso wel goed denk ik. Gewoon goed afspoelen en daarna smeer ik het gelijk in met de zalf.
    Ik mag de zalf niet van hem smeren, dus laat het uit de tube op zijn teen vallen. Dan even laten trekken en dan doe ik gewoon zn sok aan. Kan toch geen kwaad?

5. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Arme finneman!
    Ik ga lekker in bad, misschien tot zo

6. Funnyfant

Geen idee??? Wat staat er op?

7. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

@LM; fijn dat alles goed was bij de controle!

@ff en nemo; veel plezier morgen samen met de kids:)

@ff; mooie buikfoto's!' wat heeft je ventje toch ongeluk zeg met die splinters en glas!

@rasp; mooie buikfoto!

@ nemo; wat naar zo van d zijn teen zeg, knuf

@all; morgen om 8uur dus oppaskids ben er dus weer minder, sorry meiden... xxx

oja en me tepel doet pijn:(

8. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Gewoon, dat ik het 3 maal daags moet insmeren. Maar laat er nu gewoon een klodder opzitten als hij bijv. in zn kinderstoel zit. Pleister hoefde volgens de HA niet. Dus doe gewoon zn sok aan na een tijdje, dan kan het toch nog beetje intrekken.

@wolfje: Bij mij doen ze ook zeer :( en daan wil juist steeds op me leunen. Succes morgen!

9. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    @Finn: bedenk even wat ik niet moet vergeten mee te nemen morgen. Heb jij nog een zwemluier??

10. Funnyfant

Ja! Heb er nog zat :)

11. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Mooi zo! Naar de zwemlesjes doe ik daan eigenlijk nooit meer een zwemluier aan :) Is maar een half uurtje, ik neem het risico wel!

12. Funnyfant

Oh ja: We kunnen hier in t dorp gaan zwemmen dat kost 4.95 ofzoiets. Dat is een simpel zwembad. Er is wel 1 glijbaan maar daar mogen we toch niet van af hahaha;)
    OF we rijden 10 minuutjes en dan gaan we naar Centerparcs dat is 6.95 Center Parcs - Limburgse Peel | Subtropisch&Nbsp;Zwembad

Daar heb je wel veel meer. Maar goed een kinderhand is ook weer snel gevuld. Dus jij mag t zeggen! ;)

13. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Nou poepoe, 2 euro meer! En ik heb al 1,5 uur gereden, dus 10 minuten kunnen er ook nog wel bij.

Is 1:25 rijden naar huis, en 1:10 naar Godorf (bij Keulen) Misschien rij ik even door naar ML. Moet dan helaas wel ruim 2,5 uur terug rijden :(

14. Funnyfant

Ga je dan onderweg bij Maible op bezoek ;):p Dat ligt ook op de weg terug hahahahaha!!

15. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Hihi, of even naar Goch, een schnitzeltje eten. Dan maak ik ML heel jaloers!

16. Funnyfant

Hahahahaha :p

17. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Ik zag namelijk ook net dat dat helemaal niet zo ver van jou ligt. Jaloers!!!

18. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    @Merel: jij had ooit zo'n site waarvan je mailtjes kreeg ofzo over de ontwikkeling van je kind en foto's uit de baarmoeder. Wat was die site?

19. Funnyfant

Hihihihihi had nog lieve mutsjes gemaakt :)

20. Funnyfant

Bedoel je berichtjeuitjebuik.nl van MvM?

Deel Deze Pagina