De 13 Musketiers deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door Funnyfant, 4 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Heeee ik heb officieel verlof!!!!!:D

2. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    ooooh FF, Nemo en merel, ik ben jalours !!!!!!, die meeting moet er snel komen hoor als iedereen bevallen is, dadelijk ben alleen ik nog de enigste vreemde eend die niemand gezien heeft :D

rasp en FF mooie foto's hoor !!!!!!!!!!! quint waar blijft jou buikfoto??

nemo wat vervelend van D, maar je geen slechte moeder voelen hoor, kan gebeuren toch. hopenlijk gaat het snel een stuk beter!

en wat een mooie dingen maak je toch FF, als je weer een beetje kunt laat het me weten, heb ook nog een bestelling die ik graag wil plaatsen, maar niet eerder dan dat jij je beter voelt.
    gaat ook wel heel snel nu he, officieel verlof !!!!!!

oooh en het weekeindje weg gaat ws door !!!!!! ML is 8 okt jarig dus wou die vrijdag en zaterdag even lekker weg.
    ws word het amsterdam :D, zonder sylke dat wel :(, kind heeft er toch niets aan dus een beetje sneu om haar dan mee te nemen dachten wij, kunnen we lekker uit eten s'avond en s'morgens lekker lang blijven liggen :D, hopenlijk zijn ze hier dan niet met de mais bezig, in dat geval schuift het even op.

gister bij m'n zus geweest, ze was nog op het CB dus daar even heen gelopen, afspraken liepen uit.
    eerst moest ze met de jongste meid en daarna met de oudste, dus eerst de oudste geentertaind samen met S en daarna wisselen en kleine hummel aangekleed.
    ach wat zijn ze dan weer klein en breekbaar he, zo schattig !!
    nu is de wens voor een 2e echt 6x zo groot, zo bijzonder om het allemaal nog een keer te mogen meemaken..
    nog even over de jonge gezinnen beurs gehad, en ze had wel zin om mee te gaan, jeeehj !!

3. Funnyfant

Leuk Vlek met zus naar de JGB!!!! :D:D:D En ja even lekker poemelen met de kleine dat vergroot de wens zeker, dat geloof ik meteen! Maar nog heel even en dan zit er in jouw buikie ook een wondertje! :) (of 2)
    Oh heerlijk een nachtje weg met ML, dat hebben jullie ook wel verdiend!! En als dan misschien je ei is.... WOEWOEWOEH!!!! ;)
    Oh nee dat is nog we lang...
    n die meeting: Jazeker als ik weer kan autorijden ;):D:D:D

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

Goeiemorgen!!

Nemo en Finn, veel plezier vandaag samen!!

Ik ga zo ook op koffievisite bij een vriendin. Haar dochter is 1 dag vóór V.era geboren. Met haar ben ik dus ook samen zwanger geweest. Heel leuk en ook nog eens bijna op dezelfde dag bevallen.

5. raspberry

@Vlek, geniet maar van het kleintje van je zus en straks mega genieten van je eigen! Het gaat gebeuren lieverd, echt wel!!!

6. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    goedemorgen

@FF en Nemo, gezellig dagje jullie samen lekker dobberen in het water leuk hoor

@Merel, hoe is het bij jou? en met JK?

@Rasp, jij ook veel koffie plezier wel leuk dat jullie bijna op dezelfdedag bevallen zijn toch speciaal

@Vlek, vreemde eend?? moeten wij toch ook maar eens aan de koffie samen he, en leuk weekendje A'dam altijd leuk

@hier vanacht geslapen, avond was onrustig en nu is hij ook al flink bezig, maar goed ja ik hebslaap gehad mag niet zeuren.
    er komt om half 2 een kinderfysio die even naar hem gaat kijken, heb het idee dat er iets niet lekker zit bij T, waarschijnlijk heeft hij raar in mijn bekken gezeten door alle klachten. dus wie weet ach baat het niet schaat het niet denk ik dan maar.

7. raspberry

@Meis, groot gelijk hoor! Zekere voor het onzekere en je hoort het toch wel vaak vind ik hoor. Ben benieuwd!
    Fijn dat je beter hebt kunnen slapen vannacht, helaas wordt die opgedane energie snel weer opgeslurpt, sterkte!

Oh en deze keer ga ik tegelijk met Finn bevallen!!! Ja toch Finn??
    Hahaha, lijkt me wel om te gieren!

8. Funnyfant

Rasp: Oh speciaal zeg! Veel plezier met je vriendin :)

Meis: Oh nou iig beetje geslapen :) Goed idee de fysio! En bij Finn hielp de ostheopaat heeeeeeel goed!!!! Knuf!

9. Funnyfant

Hahahahahaha Rasp zou wel echt heel leuk zijn!!!! Maar dan gaan we niet overtijd he ;):p

Merel: Jij ook veel plezier met je vriendin!!! Effe lekker je ei kwijt :) En wie weet tot later????

10. raspberry

@FF. ik hoop niet over tijd te gaan deze keer!! We zullen het moeten afwachten.....

Tot later dames!!

11. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    nemo en finn, fijne dag vandaag!!!

Oh meiden ik heb eindelijk een goede nacht gehad, op het plassen na dan :D.
    Eerder pakte we J zijn speen altijd af wanneer hij diep in slaap was. Gevolg was dat hij hem dan rond 3/4 uur wel even kwam halen en gelijk bij ons in bed wilde. Gisteren hebben we een stukje van de speen afgeknipt en die aan hem gegeven. Hij was een half uurtje van slag, maarja wat wil je als je "troost" om in slaap te komen weg is, daarna heeft ie gewoon geslapen tot kwart voor 8 vanmorgen :D
    Ik kan er weer tegenaan :D

12. Funnyfant

Lekker LM!! Is heel belangrijk!!!!

Nemo en D zijn hier. Is egzellig. Even kijken of D wil slapen :D:D:D:(

13. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    oooh spannend meis, als het goed is is de fysio er NU, ben benieuwd of het heeft geholpen.

LM oooh lekker geslapen, is in deze fase zeer belangrijk !! je moet dadelijk nog een hele prestatie gaan leveren en als je nu al slaaptekort hebt, trek je t dadelijk echt niet meer, vanavond weer lekker vroeg onder de wol :D
    wel fijn dat J lekker door heeft geslapen, knip je dan het doorzichtige mondstuk eraf zodat alleen dat schildje overblijft ?

FF en Nemo lekker zwemmen zo, veel plezier !!!!!

net in een topic geweest over provera en clomid, werd niet heel enthousiast toen ik dat allemaal las :(
    de zin om niets te doen en de vreetbuien komen ws van de provera en met clomid werd het nog erger, oooh jee ;)
    moet maar niet teveel daar gaan lezen en hier blijven, als jullie dan ook een beetje meer gaan kletsen ;):D

14. raspberry

@LM, wat heerlijk meid!!! Daar kan je weer eventjes op teren!

@Vlek, blijf maar lekker hier hoor!! Is veeeeel beter!!

@FF, leuk! Groetjes aan Nemo en D.aan!

@hier, enorme poetsdrang!!!! Aaaaaaaaaaah!!

15. raspberry

Ik heb toegegeven aan de poetsdrang en té veel gedaan maar stiekem is dat het wel waard hoor. Het nest moet toch echt schoon zijn hoor haha!

Hoe ist dames? Allemaal lekker aan het genieten van kindjes en mooi weer?
    Mijn dametje ligt nog lekker te slapen maar zodra ze wakker is gaan we naar buiten, heerlijk nu het nog mooi weer is.

Fijne dag verder allemaal!!

X

16. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Nemo, gewoon hier blijven :D
    We hebben een stukje van dat bolletje afgeknipt. Dus echt het puntje zeg maar.

Rasp, doe je rustig aan!!

17. raspberry

@LM, ja ik doe ook wel rustig aan hoor. Maar soms is de drang zo groot haha.
    De rest van de dag doe ik niks meer hoor!

18. raspberry

Zo spannend, over 4 dagen mag je al thuis bevallen!!! Maar dat ga jij niet doen toch? Jij gaat naar ZH toch?

19. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

lieve schatten, ik heb niet bijgelezen, maar ben erg druk, sorry
    net weer zwemles gehad van sem, ben trots op hem...

zo pannekoeken bakken en daarna weg...
    weekend en maandag erg druk dus ben er weinig, sorry!

knuffels xxx

20. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Rasp: jij bent me gevolgd qua poetsdrang?? Kan ook een heerlijk gevoel geven toch? Ik vind niets fijner als een schoon stekkie, maar heb geen smetvrees hoor!
    Ik heb gisteren toen het zonnetje scheen nog snel samen metJp omkruid uir de tuin geplukt, hij vond het machtig mooi met zijn kleine kruiwagen!!

Vlek: meid, ik zeg hierblijven en niet vreemdgaan! Lees je zoveel meningen....beter nuchter erin stappen denk ik.

LM: ooeehhhh je 37 weken grens nadert......spannund!!!!!!!
    Hoe moet ik het opvatten van die speen...'hij is nu stuk, dus hoeft hij hem niet meer' of 'hij leert het zo wel af omdat het zachte stukje eraf is'
    Vroeg het me gewoon af. Jp is gewoon 'cold turkey' gestopt. Weggelegd en we hebben net gedaan of het ding er nooit was. Hij kraaide er niet eens na, terwijl hij een maand eerder nog zwaar verslaafd was...

Rest: zwaaaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiii!

Deel Deze Pagina