Hi Schatten!! Vlek: NOG MEER KLETSEN????? Oh jeee dan ben ik bang dat ik vrije dagen moet opnemen van het moederschap Meis: Hoe was de fysio??? LM: Ik snap m ook niet van de speen? Stikt hij niet in t bolletje? Merel en Rasp: Hahaha ik wil ook poetsdrang!!! Geef s wat aan mij!! Raspi: Lekker rusten nu he! Thnx voor de sms We zijn wezen zwemmen met zn 4tjes was heel leuk, maar ik lig wel het hele weekend plat ben ik bang hahaha. Had ML al voorbereid: Ik zei tja ik mag ook wel iets leuks doen toch? Ik heb nog maar 1x eventjes buikkrampen gehad; In de winkel gisteren. Nu gaat t wel, alleen erg veel HB, maar dat zijn we gewend Ik ben tevreden!!
Even een foto gemaakt Merel, hij wil hem niet meer want het sabbelt niet lekker natuurlijk. Hij zegt steeds "kapot gemaakt" en wij reageren daar gewoon niet op. Nog even afwachten hoe het vanavond gaat.
@FF, ach zo jammer dat je het dan meteen zo moet ontgelden! Wel fijn dat je een leuke dag gehad hebt, dat is ook heel wat waard natuurlijk. @Merel, aaah wat schattig met een kruiwagentje, dat lijkt mij ook zo leuk!! Wij hebben een eigen groentetuin dus volgend jaar kan V.era ook meehelpen. @Wolfje, succes met de drukte! @Nemo, is het voor herhaling vatbaar met ons Finnefantje en kleine Finneman?
Wij zijn hier begonnen met een potje. Aangezien V.era zo voorlijk is hopen we dat ze misschien ook wel snel zindelijk kan worden. We hebben een potje in huis gehaald en gaan nu elke dag gewoon even proberen, nee heb je, ja kun je krijgen he. Het resultaat van daarnet, een plasje NAAST het potje hihiii.
nemo en FF leuk dat het gezellig was, leer je elkaar heel anders kennen denk ik. wel minder van je hb FF, hopenlijk gaan ze snel weg en laten ze je nog even genieten van je kleine frupsel in je buik. merel, zal niet meer ergens anders lezen en blijf lekker hier, ik denk ook dat elk lichaam anders reageert op de medicijnen, ik word er heel sloom van heb ik wel gemerkt , komt al dagen niets uit mijn handen rasp hoe oud is V? ben het even kwijt sorry . S wil wel op het potje en de wc (met brlilverkleiner) maar plassen ho maar hihi hier gaat S ook met kruiwagentje mee de kippen, paarden en koeien voeren, zo'n schattig gezicht meis wat zei de fysio over T? LM wel slim bedacht op zich, nu heeft ie m wel maar hoeft ie m niet omdat ie stuk is, is ie ook niet telkens aan het vragen waar ie is. wolfje oooh lekker pannekoeken , veel plezier met je drukke maar leuke weekeind. en stoer van grote sem !!! net een lekker taart gekregen van mijn ouders, hun zijn afgelopen week naar maasticht geweest, dus z'n lekker limburgse vlaai een cursus voor mijn vader hoe ie met z'n pensioen moet omgaan , veel praten en yoga en schilderijen maken en veel lekker eten. 1 dec gaat ie met pensieon, hij telt echt de dagen af, zo sneu en vanmiddag van het bezoek voor de boerderij ook al echte belgische bonbons gehad, we komen de avond wel door denk ik vandaag de laatste pil geslikt, ben zo benieuwd of en wat er komen gaat.
@Vlek, wat spannend zeg wat je lichaam nu gaat doen! En vlaai en bonbons, klinkt als een goed recept voor een fijne avond hihi. V.era is 16 maanden, nog wel erg jong misschien om zindelijk te worden maar Ml was dat vroeger ook al met 16 maanden en V.era is met alles ver voor dus wie weet dat ze dit ook al wel kan. Maar we leggen er absoluut geen nadruk op hoor, gewoon leuk een beetje proberen. @Lm, nee dat was niet de bedoeling maar gelukkig hebben we laminaat!
@Vlek: ik heb alleen finn nog maar gezien hoor! (En Finn en Merel hebben elkaar gezien, en Maible en Giraf, toch?) Valt heus wel mee. Maar die meeting moet idd doorgaan. Wij kunnen allebei nu al afspreken, maar we moeten weer wachten op die andere mutsen die eerst moeten bevallen en hun baby's verzorgen. Lees idd maar niet te veel over bijwerkingen. Alles komt goed! Kus Oh wat leuk, een weekendje weg! En we houden de meeting gewoon op de jonge gezinnen beurs! Ahh je arme papa, echt toe aan zijn pensioen dus? @Meis: goed dat je iemand laat kijken naar T. Inderdaad, baat het niet dan schaadt het niet. Beter één keer te veel dan te weinig. Wel fijn dat je in ieder geval een beetje geslapen hebt. @LM: haha, gek idee van die speen, maar het werkt dus wel!! Mooi toch? @Rasp: was het gezellig bij de vriendin? Je mag hier ook komen poetsen hoor! Was zeker voor herhaling vatbaar bij Finn!! Daan heeft helaas niet geslapen daar, maar is toch vrolijk gebleven (hoewel Finny wel een paar klappen heeft gekregen en er stukjes frikandel rondvlogen). Gelukkig heeft hij wel lief sorry gezegd! Succes het met potje! @wolfje: mmm lekker pannekoeken.. Goed van Sem hoor! @merel: zwaaaaiiiii! Helaas niet meer gezien vandaag. Wanneer zijn jullie trouwens gestopt met zn speen. Als Daan zo vroeg wakker is, geef ik vaak zn speen terug (ligt dan op de grond ofzo) en ben zo bang dat dat dus niet meer gaat en dat hij dan ook niet meer verder wil slapen. @Finn: nog bedankt voor de gastvrijheid!! Het was erg gezellig! Sorry voor de losse handjes van mn zoon Hier nog een leuke foto van ons: Oh nee, dombo's... Zijn we vergeten!
Finn/Nemo Oh jullie hebben een mini meeting gehouden! Ben een beetje jaloers Zou jullie echt graag allemaal een keertje ontmoeten! Lijkt me zo gezellig he! LM Wauw het komt nu steeds dichterbij he? Als je bevallingstas klaarstaat en over een paar dagen mag je officieel bevallen! Hopen dat het goed blijft gaan met J zonder speen! Grote man! Finn Vind het HA-ass verhaal ook wel vreemd Je zou zeggen dat ze een beetje voorzichtiger met je zijn aangezien er ook nog een kindje met je meehobbelt.... Zou toch ook even een nieuw plasje op kweek laten zetten hoor, gewoon voor de zekerheid... Over het afvallen: Ik ben in de laatste weken van mijn zwangerschap alleen maar afgevallen (3 kilo) maar was geen probleem volgens mijn VK. Vlek Oei nee, lees maar niet bij de andere topics, blijf maar lekker bij ons! Lekker een weekendje weg met ML! Heerlijk joh! Wilde je trouwens nog even speciaal bedanken voor je kaartje! Echt super mooi gemaakt! Merel Ha gezellig dat je weer naast me zit op de roze wolk Maar ik ken het gevoel wel hoor.. je wilt alles goed doen en soms is het gewoon even teveel allemaal! Even lekker huilen en hup er weer tegenaan! Ik heb geen bepaalde 'huil-liedjes' als ik verdrietig ben kan ik nog huilen 'ik ben vandaag zo vrolijk' van alfred joducus kwak Rasp Toch wel lekker als ML volgende week vrij is! De reden is inderdaad minder... V op het potje! Leuk weer zo'n mijlpaal! wolfje Lekker druk weekendje voor de boeg! Alvast gefeliciteerd voor maandag! Nemo Oei die D Hopelijk slaat de AB en soda snel aan! Verder gevoelige borsten?!?! JE BENT ZWANGER!! Fijn he, die kwaaltjes? Meis Hoe was het met T en de kinderfysio vanmiddag? Buikfoto;s Wauw meiden! Mooie buiken! Die van jullie zijn nu al groter dan die van mij met 41 weken was hahaha, vond ik wel jammer hoor! Ben ik gisteren lekker naar de prenatal geweest, en wat koop ik? Schoenen voor mezelf Bekijk bijlage 183545 En voor de kindjes niks kon niks naar mijn zin vinden... mijn eisen zijn te hoog qua kleding voor zoon en dochter Dit weekend een druk weekend voor de boeg met heel veel kraamvisite, dus weing hier ben ik bang.... Voel me vaak wel een beetje schuldig hoor, dat ik jullie zo verwaarloos voor mijn gevoel maar jullie tijd komt nog denk ik dan maar Voor de rest gaat het hier super! Merk dat het elke dag beter gaat! Onze onzekerheid over 'weer zo'n kleintje' verzorgen verdwijnt, het gaat allemaal elke dag makkelijker. I vindt ook steeds beter haar draai in het "nieuwe" gezin, soms is ze zelfs blij J weer te zien
Ja belachelijk! Als je nou wat beters te doen had zou ik het begrijpen! Stommerd, dat is toch normaal!!!
Met Daan zn teen lijkt het beter te gaan. Nog wel ontstoken en rood, maar ziet er wel 'rustiger' uit...
Finn heeft wel een paar foto's van de twee boefjes gemaakt, dus misschien dat ze die even kan showen?? De kleine en grote boef trouwens. Heel verrassend, Daan was weer eens groter dan de oudere Finny. En zwaarder!!
nemo en FF ben benieuwd naar jullie foto !!!! nemo, gelukkig gaat het beter met de teen van D. giraf, veel plezier it weekeind, dat je maar veel leuke kadootjes voor de kleine mag krijgen. en graag gedaan trouwens , was wel een beetje laat maar beter laat dan nooit denk ik altijd maar. oh en bij de H&M hebben ze leuke kinderkleding, heb er een heel leuk jasje gekocht gister. oh en de meeting, de laatste van het rijtje bevalt in januari, en in mei ?? komt nemo aan de beurt, dus miss iets van maart?