Ha ha, begint het plannen van de meeting opnieuw! Leuk hoor, ik stem vóór! Finn en Nemo, jullie hebben het gezellig gehad, leuk!! Ik heb verstek moeten laten gaan. Ik had ook niet goed geweten hoe laat te moeten komen. Heb heerlijk bijgekletst met mijn beste vriendinnetje die ik veel te weinig zie. (we werken op precies andere dagen, en zij heeft 3 kids, dus tijd tekort vaak) Echt weer eens ouderwets kunnen kleppen over onze levens, en ze bracht haar jongste dochter mee, wat een scheetje is dat.....ze heeft alleen maar lief alleen gespeeld, geen boe of bah van gehoord, zooooo lief! Jk is een beetje verkouden, met als gevolg dat ze heel veel slaapt. KOmt overdag wel gewoon om de 3 uur voor voeding maar slaapt daarna direct weer. Heb om 2 uur gevoed, en eer ik toen weg kon voor wat boodschapjes was het na 3-en, dus vandaar dat ik ook geen pogingen meer gewaagd heb om de Finn/Nemo meeting op te zoeken. Vlek als je behoefte hebt aan live-contact: ik ga ook naar de jonge gezinnen beurs. Weet alleen nog niet welke dag! Giraf, je hoeft je echt niet te verontschuldigen hoor. Ik vraag me soms ook af waar ik de tijd vandaal haal om hier nog wat te plaatsen....vrees dus dat het echt een verslaving is geworden.... Leuke boots! Mijn meisje heeft een 'slechte' roze variant gekregen (A.ction U.ggs) Meid: ik ben erg benieuwd wat de fysio vandaag zei over je kleine schatje! Hopelijk heeft ze een goed oordeel kunnen geven? Ik hoop voor je dat je komende nachten beter zullen gaan!!! Nemo: speen na de grote vakantie vorig jaar afgenomen. (klinkt rottig 'afgenomen') Hij heeft die vakantie overdag heel veel de speen gebruikt! Hij was dus 1,5 toen hij ervanaf was.
Daan deed net het licht aan in zn kamer en stond bij de deur?? Beetje van slag denk ik. Ik ga ook slapen, voor het geval het een korte nacht gaat worden! Kus
@Giraf, nou ja zeg, de verwaarlozing begint nu wel de spuigaten uit te lopen hoor!!!! Nee meid, ben je mal, logisch toch dat je er nu minder bent. Dat zei ik toch al vóór dat de baby's kwamen, het wordt toch eerst wat minder dan, dat is logisch en helemaal niet erg!! Vind het juist erg fijn voor je dat je zo lekker bezig bent met je gezinnetje en dat het zo goed gaat! Mooie warme laarzen heb je gekocht trouwens, helaas gaan we die tijd weer tegemoet maar zulke laarzen maken die periode draaglijker haha. @Nemo, wat fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad, wel jammer dat jullie vergeten zijn foto's te maken. Maar ben wel benieuwd naar de foto's van de mannetjes, ook leuk!! @FF, lig je plat meid?? Je komt niet meer in de benen ben ik bang he. Rustig aan doen hoor! @Merel, och die kleine Jk nu al verkouden....ach ze bouwt weerstand op! En lekker slapen is alleen maar goed en ook niet verkeerd voor mama of wel?.....haha. @Vlek, die meeting gaat er komen hoor!! En hopelijk kom jij dan met dikke buik!!!
Hihihihihi ja hoor, pas net Finn in bed gekregen. Toe we thuis waren kwam mn zus nog even langs met de meiden en hebben we nog in de speeltuin gezeten achter mn huis. Mn nichtje van 5 is hier aan t logeren, dus Finn wilde denk ik papa en mama nog even voor zichzelf hebben toen ze sliep hahahaha! Maar nu slaapt meneertje ook Foto's!!!
Oooh gelukkig Finn!! Je hebt een bedrijvig maar leuk dagje gehad zo te lezen! En wat schattig de mannetjes samen!!! Leuk!!!
De kleine is zo druk in mn buik, het levert me behoorlijk harde buiken op en af en toe kan ik er gewoon misselijk van worden dat de kleine zo beweegt, het voelt soms gewoon echt niet lekker. Herkennen jullie dit ook wel?? V.era bewoog echt niet zo!!
Nemo ik vond het superleuk!!!!!!! Echt waar En de losse handjes: Niet zo gek doen!!!! Daan is een schatje!!! Echt een superslim manneke!!! Meeting: Ja ik ben er in Maart bij! JGB ga ik niet redden helaas. Rasp: Hahahaha ja ik lig plat!! Kan effe ook niet overeind meer hahahahahaha. Wat ben je toch een lieverd. Vlek: Oh heeft paps moeite met t pensioen? En jij zegt serieus, na de afgelopen dagen, dat er niks uit je handen komt????? Mijn lieve hemel je doet SUPERVEEL Enne: Neeeeeee bij ons blijven!!!!!!! Komt goed liefje jij bent gewoon maandag ongi en over 4 wk een knaltest. PUNT! Giraf: Als jij lekker van je gezinnetje geniet, dan wil ik je hier niet eens zien!!! Je bent een liefie!!! Nice boots!! LM: Ooooh zo met die speen!!! Ik snapte m echt niet hahahahaha. Wel slim ja! ben benieuwd. Ik ga t pas afbouwen met Finn als ik hem het kan uitleggen.
Hahahaha het zal ook eens niet: Jaaaaa ik herken meteen wat je bedoelt!!!! Heb t ook. Maar ook echt veel maagzuur er van! Als de kont in mn maag zit
@FF, hahaha tuurlijk! Ik heb weinig last van maagzuur en de baby zit ook erg laag moet ik zeggen dus ik heb in die zin geen last van mn maag. Maar ik wordt gewoon akelig zeg maar van die bewegingen, het is soms gewoon to much, alsof ik elk moment kan knappen, brrrr. Ik vind het soms maar een rare gewaarwording hoor!
Ja ik had bij Finn minder t gevoel dat mn buik uit elkaar gaat scheuren, maar nu wel!! Echt spanning er op.
Ja precies! Nou ja, het hoort er uiteraard gewoon bij maar soms vind ik het maar niks, erg he. Ik heb wel vaker de laatste tijd dat ik me ineens niet goed voel. Van de week ook in de rij bij de kassa bijvoobeeld. Dan breekt het zweet me uit en weet ik niet hoe ik moet doen en hoe snel ik naar huis toe moet. Bah.
Oh nee dat heb ik gelukkig niet. Lastig zeg Nog heel effe volhouden liefie !!! Hele dikke dikke dikke knuffel!!!!
Hahaha dank je schat!! Ach het klagen houdt maar niet op he haha. Ik geniet ook heus wel hoor. Maar ik kan het stiekem ook maar moeilijk verkroppen dat het deze keer veel zwaarder is als bij V.era. Had ik niet op gerekend denk ik..... Maar goed verder alles okidoki hihi!!
Ja snap je gevoel heel erg goed. Ik had het ook echt niet zo verwacht Ik vond heeeel eerlijk vrouwen als ik vroeger maar zeurpieten. AHUM *EXCUSES AAN AL DIE VROUWEN*
welterusten allemaal !!!! net HGT gekeken, waanzinnig welke acts ze deden bonbons zijn op, morgen nog een stukje taart en daarna snel weer naar de sportschool meeting leuk !! wil ik best regelen allemaal, zijn nu toch ruim op tijd . en neeeeee ik ga echt niet weg gekkerds, las alleen andere topics en van de inhoud schrok ik een beetje, moet maar gewoon in mijzelf en mijn lijf blijven geloven en dan komt het hopenlijk allemaal goed en had het echt niet bedoelt van die andere meetings hoor, nu lijkt het net alsof jullie niet samen mogen meeten of zooo , op papier lijkt het ook heel anders dan dat ik het in mijn hoofd bedoel, sorry !!!!! FF leuke foto's van de 2 boefjes en wat gezellig dat je zus nog even langs kwam, en ook nog een lekker weertje om nog even buiten te zitten, heerlijk !! en paps heeft geen moeite met het pensioen, hij verlangt er echt naar, hij moet nog 41 dagen werken, echt hij telt ze af rasp, dat bij de kassa had ik toen ik pas zwanger was, ooooh al die luchtjes, bleeeh moest me inhouden niet kotsend de winkel uit te rennen