Aaaah lieve Vlek dat weten we wel hoor!!! Het is ook gewoon leuker als iedereen elkaar een keertje gezien heeft!!!! Kan niet wachten! Leuk als jij t regelt, dan wordt het zeker leuk!! Maar alleen als je er echt tijd voor hebt!! Oh sorry ik dacht dat je vader er tegenop zag verkeerd begrepen. Nou we tellen mee dan he
@Vlek, leuk wanneer je een meeting gaat regelen!! Ik was er in het begin een beetje sceptisch over maar ik ben inmiddels van mening veranderd, het lijkt me hartstikke leuk, spannend maar leuk! Oei en kotsneigingen in de winkel is ook niet fraai hihi. Ik heb meer een gevoel van bijna flauw vallen, gelukkig ben ik vrijwel nooit misselijk alhoewel van je stokje gaan ook geen pretje is natuurlijk. Dus jullie hebben even lekker gesmikkeld van al het lekkers, groot gelijk hoor meid, bovendien krijg je over niet al te lange tijd toch een dikke buik! @FF, hoe is het nou? Erge last van gisteren? Ik moest het vannacht en moet het vandaag wel ontgelden dat ik gisteren heb toegegeven aan mn schoonmaakdrang, helaas... Ik ga zo even weer naar mn zusje toe om L.isa te knuffelen. Kwam er vanmorgen trouwens achter dat ik uit mn velletje begin te knappen, ik krijg groeistrepen!! Baal, baal! Toch gek, dat zou je nu niet verwachten, ik had het bij V.era namelijk niet en bij een tweede had ik het niet verwacht omdat de huid al eens opgerekt is geweest. Helaas is er niks aan te doen, ik smeer al trouw elke dag dus tja....
Rasp: Jep! Helaas wel. Gisteravond niet kunnen slapen van de pijn. Even GIGAboos geworden op de hele wereld ML was heel lief en heeft alles wat pijn deed gemasseerd om 2:00 's nachts Maar ik kon echt niet meer en ik kon niet liggen, niet zitten, niet lopen hahahaha en ik vond mezelf heeeeeeel zielig whahahahaha !! Nou op de bank in slaap gevallen na 2 paracetamols en 4 rennies. Om 5:00 werd Finn wakker, ben ik bij m in bed gaan liggen. Toen nog wat gedoezeld tot 8:00. Toen is ML met Finn en mn nichtje naar beneden gegaan en heb ik nog tot 9:30 mogen slapen: DANK JE MLIEF!!!! Maar heb t gevoel dat ik heb moeten vergeven, door de maagzuur i mn strot de hele nacht hahahaha, lijk wel een kater te hebben hahahahaha, lang geleden Maar ik ga maandag echt aangeven bij de vk dat ik zo niet meer door kan en wil. Het wordt nu gewoon eigenlijk te zwaar. Ik slaap al nachtenlang niet goed door de pijn en HB-en. Zo ja weer klaagzang , maar ja je vroeg t zelf!!! Rot dat jij je ook slecht voelt na gisteren Niet meer doen liefie!! Nu echt je rust pakken meid!!! laat t poetsen maar aan ML over sowieso niet vegen, niet op trapjes staan niet bukken... alleen alles op sta-hoogte mag je doen!! Verder heeft kindje lekker liggen trappelen en draaien zo lief!! Finn zegt steeds: "Oooooooh grote baby!" tegen mn buik Ik ga in bad!!
Aaaaah lieverd, wat rot!!!! Nou zo erg heb ik het niet hoor. lang niet! Ik vind het echt zo erg voor je iedere keer. Wat wil je dan aangeven bij de VK, dat je ingeleid wil worden zodra het kan?
Wel fijn dat je man zo meewerkt nu, hij heeft het eindelijk ook bergepen he! Je verdiend die extra aandacht ook!
Jaaaa ML snapt t indd! Maar zo ken ik m ook echt weer. Zo was hij altijd alleen zat ie niet helemaal goed in zn vel. Nu met zn nieuwe baan op komst, lijkt hij zich veel beter te voelen Ik wil gewoon echt vragen wat er mogelijk is. Want dat is soms niet te hebben.
Aah fijn dat hij weer meer zichzelf is, gelukkig!!! Ok ik snap m, tja...ben benieuwd wat er mogelijk zal zijn voor je. Ik gun het je allemaal meid want dit kan inderdaad zo niet langer!
Have fun Raspi!! Vlek, voel je al iets van een naderende ongi? Had je eigenlijk een echo gehad of bloedonderzoek voordat je aan de pillen moest beginnen? Om zeker te zijn dat je niet zwanger was bedoelde ik. Of was dat al zeker? ben heel benieuwd wat het gaat doen. Wanneer moet je dan met clomid starten? Sorry meid voor die vragen maar ik ken het niet. Oh en mijn zus vertelde gisteren dat zij ook steeds cyclussen had met dan weer 90 dan weer 40 dagen en alles er tussenin. Jouw verhaal een beetje. Zeker bij de derde heeft het lang geduurd! Maar zij heeft 3 kindjes en dat gaat jou ook zeker lukken!!!
hoi meiden hier erg druk... sorry... alles gaat goed... hopelijk kunnen we straks de auto ophalen... knuffels
Hey meiden, Kom ff binnenvallen hoor!Gaat het goed hier? mis jullie hoor!Maar nu drukke dagen en ML is thuis tot en met woensdag, dus we hebben een soort van late vakantie...Daar geniet ik even volop van!! Hier gaat het helemaal goed! Nog steeds op de roze wolk zeg maar! enne..gister al voor het eerst geshopt.. Ik moest gewoon...me klerenkast was gewoon leeg! Maar voor 140 euro leuke kleren geshopt en dat binnen een uurtje, dus viel best mee heb rest van de dag heerlijk rustig aan gedaan! @zwangeren dikke knuf voor jullie en ben heel nieuwsgierig naar jullie lieve babys!! @Vlek Dag lieve kanjer...al naderende ongi?? Laat de ronde maar gauw beginnen!! @trotse mama's Nog aant genieten? Ondanks alle downs? Jullie zijn super mama's!! @rasp ff vraagje: hoe gaat het met je moeder? En met je zus en dr dochtertje?
@Madl, wat heerlijk voor je meid dat het zo goed gaat en geniet maar lekker even met elkaar hoor, wij komen wel weer! En wat fijn ook dat je even lekker hebt geshopt, kan je echt even een boost geven he. Met mijn moeder gaat het goed, het valt haar tot nu toe niet echt tegen alhoewel ze natuurlijk wel last heeft van de chemo maar het kan erger zegt ze dus ze tekent er voor als het elke keer zo goed mag gaan. Met mn zusje en baby gaat het ook ontzettend goed, helemaal op de roze wolk met haar dochter, superleuk! Bedankt voor het vragen lieve Madl! x
Oh meiden ik ben boodschappen gaan doen met trek.....het resultaat: - pepernoten - gevulde speculaas - lekkere toetjes - 2 zakken drop (zoet en zout) - tucjes - en een bus slagroom (voor op de toetjes hihi) ERG HE!!!!
ooooh ja echt erg rasp , je bent ZWANGER meid, geniet er lekker van !!!!!!!!!!!!!!! was het gezelli bij je zus? nog een paar weekjes en dan ben jij ook aan de beurt. ML oooh lekker een verlate vakantie, was toch niet jou ML he die thuisbleef omdat ie niet betaald kreeg, dan is het wat minder natuulijk. maar familietime is altijd fijn !! FF gaat het vandaag een beetje beter? wel lief dat ML je nu zo goed steunt en eindelijk lief voor jou is, heb je ook echt verdient meid !! en heb al dagen een raar gevoel in mijn onderbuik, net alsof het zich aan het prepareren is . morgen zijn de pillen uitgewerkt en dan kan het "feest" beginnen, en dan op dag 3 van ongi beginnen met clomid. ik hoop dat ik net zoveel geluk heb als je zus, dat zou echt fantastisch zijn en heb je nog wat van jadore gehoord afgelopen dagen? vaak komt ze even snel aanwaaien maar de laatste dagen niet gezien ze zal we druk zijn maar toch....... oh en meeting ga ik regelen hoor, als iedereen even een pbtje doet of jullie wel/niet komen en wanneer jullie kunnen in maart, ik denk dat op een zaterdag het meest geschikt zou zijn denk ik, anders hoor ik het graag. net 2 uur op de grasmaaier gezeten, maaier is 2 weken kapot geweest en het gras groeide maar door , met gevolg dat er superveel gras stond en ik dus heel langzaam erover heen moest. en even een vraagje, kleine meid is me de afgelopen dagen toch aan het slapen , ze word 8 uur wakker, half 1 gaat ze weer naar bed en om 4 uur half 5 word ze een keer wakker, maar dan meteen duim weer in de mond en rode oogjes, met het gevolg dat ze 7 uur alweer in haar bedje ligt, is zoveel slaap wel goed?? wel een heel zware zondag gehad afgelopen keer, maar dat is al bijna een week geleden
@Vlek, jemig 2 uur op een grasmaaier!!! haha! En wat betreft de kleine meid, V.era slaapt ook soms ineens weer heel veel, misschien een groeispurt ofzo.....soms wordt het ook pas achteraf duidelijk wat het was, ik zou me er in ieder geval geen zorgen over maken hoor. Het was leuk bij mijn zusje, heerlijk klein poppetje heeft ze! Ik zal je pb-en!
Vlekkie: Nou ik hoop het ook echt voor je!!!!!!Dat geluk gun ik je zoooooo! Jeeeetje 2 uur op de grasmaaier??? Dan was je mijn tuin 800 x rondgeweest denk ik Ik pb je nog MLief: Wat fijn dat het zo goed gaat meid!!! Lekker blijven genieten!!! Rasp: Mmmmmmmmmmm lekker!!! Ik moet er zelf even niet aan denken, maar het klinkt heerlijk!!! Knuffie!!!
@FF, nou nadat ik gewoon gegeten heb heb ik er ook geen zin meer in haha. Dat is het nadeel van naar de winkel gaan met trek. Maar er komen vast nog wel momenten dit weekend dat ik er wel zin in heb en dan heb ik het in ieder geval in de kast lliggen hahah. Hoe gaat het nu met je lieverd?? Is de pijn nog steeds zo erg? Ik kreeg vanmiddag in de winkel de opmerking van iemand: "goh je ziet er moe uit en je loopt ook niet zo lekker". Zo fijn, bedankt hoor! Jakkie, zou toch liever horen dat ik er mooi uitzie ofzo...
Hahahaha mn sbroer kwam mn nichtje ophalen: "Zo jij hebt niet goed geslapen of wel?" En bedankt En verder: Weinig verandering, dus... Komt goed!