Hahahaha nou heel eerlijk: Ze zei: Ik zou ook zeggen een...... Maar de navelstreng lag er ook tussen dus..... Het blijft wel nog een piepklein beetje spannend, maar ik vertrouw nu toch wel op het ene ja
Finn, wat een mooie echo!!!!!!!!!!! Nog 8 weken en dan mag je hem/haar eruit trekken Onze kleine meid zou de 6 pond niet halen zei de VK vorige week, ben benieuwd Jadore, ze vroeg wanneer ik kon. Heb gezegd dat ik vandaag verplicht thuis moest blijven omdat ze de klossen konden brengen. Daarna niets meer gehoord dus begin me af te vragen of ze wel komt En ja het komt wel erg dicht bij hahaha Met J ben ik bevallen met 38 weken en stiekem ga ik er vanuit nu weer rond die tijd te bevallen........ook niet echt handig
O ja stom, FF je had natuurlijk je groeiecho vandaag!! Wat een plaatje!!!!!!!! Leuk hoor, nog een foto erbij!! Ach, hier wordt het ook geen zware poemel hoor! haha, hoeft van mij ook niet! Maar ehm..wat zei je over die 41 weken? is dat landelijk geregeld? want dat neem ik dan mooi ff mee donderdag bij de vk! @Jadore Meis, heerlijk straks met die twee winkelen! Allemaal zulke dingen om te doen voor het eerst met 2 kinderen! @LM Lijkt me heerlijk met 38 weken te bevallen!!ZOu wel lekker zijn als dat weer zo zou zijn! Zo..volgens mij slaapt M.aaike warempel boven...heerlijk rust! Giraf, denk aan je! Ben heel benieuwd!
Finn: Wauw mooie echo!!! Sorry, was het effe kwijt dat je echo had! Groeiecho dan? I.v.m. dat Finn een flinkerd was? Jadore/Rasp: ik zat vanmorgen ook te denken aan spruw....zei eergisteren nog tegen ML: Nu doet het voeden tenminste geen pijn meer! En nu zit ik met de gebakken peren.... Het deed bij Jp en nu ook eigenlijk wel constant pijn met aanleggen, maar de laatste paar dagen ging het voeden pijnloos. Nu dus niet meer.... Bij Jp heeft de laktatiekundige vastgesteld dat het spruw was, maar geen witte puntjes bij Jp hoor! En nu bij Jk ook niet!? Dus toen was het gewoon vanwege mijn pijn 'dan is het spruw' Ik heb nog wel die zalf liggen nog niet over datum zag ik.... Wat zal ik doen...eerst Purelan proberen? Jadore: die lillipads lijken ook onhygiënisch, maar toch ben ik er wel heel blij me. Had ze vannacht eens niet op gedaan en ik heb constant het vervelende gevoel van mijn nachthemd ertegen gevoeld....brrrr, zelfs dat is nu al teveel. En het brand nu gewoon constant.... LM: tja, vlees kun je niet uit de pc trekken....dus toch maar even eruit? Briefje op de deur? Waarom belt ze niet af dan als ze toch niet komt? Ontlasting van Jp....gisteren begon hij weer te hupsen en na een ruim kwartier draaien en lopen begon hij goddank toch te poepen in zijn luier. Hij wil niks meer van de wc weten helaas, zelfs niet op plassen. We laten het maar even zo. Maar 3x poepen in 4 dagen is hier dus echt uniek!! Hij is de lading die hem giga dwars zat wel kwijt, dus ik wacht de volgende poepbroek nog eens af. En het lullige is: na het poepen loopt hij constant blij te schreeuwen: 'ik heb gepoehoept!!!!' 'ik heb geen buikpijn meer!!!'
@FF, prachtige beeb!!!! Ach een lekkere hollandse welvaart is ook heerlijk toch!! Lekker verder zweven op je wolk meid!
@Merel, ik zou als ik jou was contact opnemen met de VK of met het CB. Als het goed is zitten er ook lactatiekundigen op het CB die je misschien kunnen helpen. Gewoon gebruik van maken, het kost niks! Succes, en ik hoor graag hoe het verder gaat hoor! @Jadore, meid wat heerlijk dat je zo lekker je draai hebt met je kindjes, ik hoop zo dat het mij ook zo vergaat straks! Dan kun je ook niet anders als lekker genieten en trots zijn, wees dankbaar meid, het is zo'n rijkdom! @LM, wat fijn verlof!!! Geniet er van meid!! Ben benieuwd of jouw kleintje deze keer ook eerder komt dan en hoe zwaar het zal zijn. Leuk dat we je nu misschien wat vaker zien hier nu je verof heb. Oh en een supermooi jasje/vestje!!! En stoere schoenen voor je ventje. Ik heb dat ook gehad met de schoentjes van V.era dat ze verschillend waren, raar he dat dat kan. @Madl, 40 weken, goh wat een rare weken zijn daar aan vooraf gegaan he. Ben super blij voor je dat je het gehaald hebt maar ik zal nog blijer zijn als je je beeb in je armen hebt! Rustig aan meid! @Giraf, meid ik vind het zo spannend wat ze gaan doen!!!! Ben heeeeel benieuwd, hopelijk krijg ik vandaag een smsje van je! @all, heb het gevoel dat ik een boel vergeet. Heb mn hoofdje een beetje vol omdat ik druk bezig ben met de babyspullen, wel een leuk ding om te doen dus het gaat goed met me hoor. Oh ja en gisteren nog even "gezellig" geweest met manlief, hij vond het ineens toch geen prbleem meer hihi. Merk wel dat het ons goed doet om ook nog intiem te zijn met elkaar anders wordt de afstand wel steeds groter hoor. Nou ik hoor V.era boven wakker worden dus ik ga haar zo halen. Zo even een kusje brengen bij mijn moeder omdat ze morgen met de chemo begint. Tot later!!!!
Rasp: geef je je mam van mij/ons ook een kusje?? Heel veel sterkte voor haar voor morgen!!! Super bedankt voor je adviezen meid! Ik ben zelf al versandig geweest, want lees net je berichtje maar had daarvoor al de lactatiekundige gebeld. Ik ben het zat, ik ga zo niet verder hoor. Besefte me dat ik eigenlijk al 4 weken met pijn aan het voeden ben, en ok dat had ik bij Jp ook dus kan wel wat hebben hoor, maar het ging de afgelopen week op die vermoedelijke 'terugloop' na eindelijk goed en nu 2 dagen weer bagger. En bedenk me ook net dat ML en ik bij Jk in haar mondje een oranje waas zagen die eerst wit was. ML zei nog voor de grap 'lijkt wel of ze gerookt heeft'. Kwartje is toen niet gevallen, maar dat zou misschien ook een teken van spruw kunnen zijn?? De lactatiekundige belt me binnen 24 uur terug, en dan hoor je wat de uitslag is! Thanx!! (PS: ik geef niet op hoor! )
Merel: Ja ik had ook vaak spruw bij Finn. ook niet altijd met een wit waasje hoor! Ik smeerde gewoon en gaf Finn daktarin en dan was ik er zo van af! Goed dat je de lact.k. hebt gebeld! Succes meid! Rasp: Wat is t toch fijn jou als adviseur te hebben in ons midden En geef mams indd maar een kus van ons allemaal Heel veel sterkte meid!!! Knuffie Woewoe gezellig met ML Lekker genieten meid Ik durf echt niet vanwege de pijn Jadore: Oh wat klinkt het heerlijk!!! Shop ze met je mooie kids. Zie je zo lopen, trotse mama achter de wandelwagen Thanks meis, ben ook wel blij met mn buik Madelief: WHOEHAAAAA Gefeliciteerd met de 40 weken!!!!!!!! Ik weet niet of t landelijk zo geregeld is, bij ons wel iig... Zeg het gewoon bij je controle!!! LM: En al lekker aan t genieten van je verlof? Oooh ja: Mijn beebje is indd al een stukje ingedaald!! Ik had het goed gevoeld Ik had sowieso dit keer helemaal goed gevoeld hoe het lag. Bij Finn had ik geen idee, dus was wel trots
**ego bericht** Whaahhh!! Ik voel me blij, ontzettend zenuwachtig, opgelucht maar ook ongelofelijk boos... Oke eerst blij: IK WORD MORGEN INGELEID!!!!!!!!!!! Ontzettend zenuwachtig: IK WORD MORGEN INGELEID!!!!!!!!!!!! Opgelucht: Ik hoef niet meer nog 5 dagen zo rond te lopen! Ongelofelijk boos: Op de VK! :x Ik kreeg een plaatsvervanger ipv mijn eigen VK. Die leefde heel erg mee en zei gelijk dat ze me door ging sturen naar de Gyn. Ik werd doorgestuurd voor een echo en CTG en alles was goed! Daarna kreeg ik een gesprek met de Gyn en die zei dat het nieuwe beleid was dat je vanaf 41 weken zelf mag kiezen om ingeleid te worden... Dus ik zeg nog "Mijn VK zei dat ze pas gaan inleiden vanaf 42 weken en absoluut niet eerder zonder medische redenen" "Oh, nou das wel gek" zegt de Gyn "want je mag tegenwoordig vanaf 41 weken zeggen dat je ingeleid wilt worden" Dus die stomme *@&#^@& verloskundige zou mij gewoon onnodig door laten lopen tot 42 weken :x GRRRRRR!!! Maar goed, eind goed al goed, want ik mag mij dus morgen om 7:30 melden om ingeleid te worden! Voor de rest van de dag/avond ga ik in *zenn* modus, even tot mezelf komen voor de spannende dag morgen! Het eerstvolgende bericht wat jullie krijgen zal met baby zijn Dus Rasp.... ik ga je morgen een HEEL leuk sms-je sturen (hoop ik) (of ik moet dagen over de bevalling gaan doen, maar dan weten jullie waarom ik niet online ben ) Fijne avond lieverds!
ff snel tussendoor: ZH heeft gebeld over de uitslagen: Had donderdag bloed geprikt voor progesteron. Die waarde moet goed groeien begrijp ik, een te lage waarde kan een verklaring zijn van de korte LF. De waarde was goed. Hij had hoger gemogen zei ze, maar wel voldoende. Zaad van ML zelfde verhaal. Kon beter, maar voldoende. ML had echt een drama hoeveelheid ingeleverd echt met een vergrootglas zag je nog niks.. Haha, hij baalde wel geloof ik, had er ook niet echt van genoten, het was meer zo van 'dit moet ook nog ff' Misschien speelt dat ook mee. Mocht ik ongi worden, dan bel ik ze terug hoe nu verder. Er staat ook al een afspraak voor de 29e maar ik vraag het maar ff, dan kunnen ze die bloedwaardes en zaadwaardes nog even verduidelijken.
Even snel nog: Madeliefje Dus ook hier in het ZH het beleid om zelf te kiezen voor inleiding met 41 weken.... Rasp Sterkte morgen voor jullie gezin morgen en zeker voor je moeder! Nemo Sterkte met de operatie! Vlek Succes bij gyn!
WAAAAAAAAAH Girafjes beebje komt er aan!!!! Fijn liefie!! Spannend liefie!!! Ja en ik kreeg dus vandaag exact hetzelfde te horen van mn VK!! Maar dan wel ruim op tijd! Belachelijk van jouw VK om je door te laten hobbelen! Mocht ik 41 wk zijn, dan wil ik ook DIRECT ingeleid worden!!! Oh meid morgen heb je gewoon je mooie mannetje in je armen!!!!!! Ik kan niet wachten om je mooie aankondiging op de site te zetten hahahaha WAAAAAAAAAAAAAAAAAHHH stuiterbal!!!! Nemo: Oh oke.... Kan beter, maar voldoende dus... Lijkt mijn rapport van vroeger wel . Nou gelukkig gaan ze er wel wat aan doen, mocht het niet raak zijn... SPANNEND hoor!! Enne: Wel effe melden voor de operatie hoor, dat je niet zeker weet of je zwanger bent!! Dadelijk ben je t wel en gaat er iets mis door de operatie... Dat wil je ook niet toch liefie? even een bloedtestje bij de HA maar! Knuffie!!!
Giraf, wat spannend!!! Heel veel succes voor morgen en wij zitten weer klaar met de F5 knop Nemo, fijn dat de waardes allemaal in orde zijn! Maar ik duim nog steeds dat je te vroeg hebt getest
Krijg net een berichtje op mijn hyves dat die vriendin het niet gaat redden vandaag Had ze wel even eerder mogen laten weten, maarja hoef ik me iig niet druk te maken of ze nu wel of niet komt
Zo ik ga babykleertjes wassen!!!! Had er toch nog even mee gewacht tot na deze echo Voordat ik enthousiast overal de kaartjes vanaf trek
hahaha finnie Ik moet ook nog wassen, maar dat komt wel heb nog even (dat dacht ik de vorige keer ook )
Ja en ik heb nu zo'n mega voorgevoel dat ik de 37 wk niet haal, dat ik superonrustig ben Het wordt vast 41 wk, hahahahaha ben zo'n drol! Maar goed: Ik ben er dan ook helemaal klaar voor: De babykamer is zga af, alleen nog een leuke lampenkap maken, maar de beeb slaapt toch de eerste tijd op onze kamer dus geen haast! Finn's kamer is ook bijna af, alleen nog een lampenkap maken en de roze plank zilver verven. Onze slaapkamer is af, de klossen zijn binnen de badkamer is ontschimmeld en schoon.... KOM MAAR BEEB!! Oh nee eerst nog even wat bestellingen afmaken
@Finn: ik begreep dat als een test nog geen hormoon waarneemt, het eitje dus ook nog niet echt 'aan je lichaam zit' en de operatie dus geen kwaad kan. Ik test woensdag en als het negatief is word ik gewoon geopereerd. En ze weten er van..