De 13 Musketiers deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door Funnyfant, 4 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    zo ga nu snel spullen pakken en dan naar mijn moeder
    en met T door voor de gehoortest heb die om 2 uur. dus toch wel spannend maar zal wel goed komen

2. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Rasp: Iiiiiieeeeeew vind t toch een beetje viezig hahahahahahaha!!! Ik deed het met een neuspeertje op de badkamer hahahahaha! Maar als je kleintje er veel last van heeft zou ik het wel doen hoor. Maar ik vind snotjes toch wel een beetje bah:)
    Hoe voel je je?? Ik heb qua pijn best een goede dag vandaag geloof ik :) Vannacht NIET wakker geworden:$:D. ML was op de bank in slaap gevallen, dus ik had geen stoorfactor in bed hihihi. Dus die gaat maar even (af en toe) op een matrasje op de babykamer liggen de komende weekjes ;) Ik dacht toen hij de slaapkamer op kwam vanmorgen dat het midden in de nacht was. Ik zeg (half slapend nog); Wat kom je doen?:). Zegt ie; T is 9:00:$ hahahahaha Finn sliep ook nog dus :D
    Ach de post komt vast goed ;)

Meis: Ja klinkt wel heel logisch van de fysio. Fijn dat het beter gaat en je lekker van je gezinnetje hebt genoten dit weekend!! Heerlijk! Volgens mij geen echt spannende dingen nee...

Merel: Wel nog een beetje geslapen?

All: Net bij VK geweest. Beebje is wel ingedaald maar ligt nog los in t bekken. Ligt lekker te wroeten en dat stimuleert ws de blaas en darmen en BM waardoor het pijnlijke steken en overprikkeling geeft.
    Rust dus!
    Ik BAAL echt gigantisch: Mijn vader is diabeet (moet spuiten) en mn moeder is heel licht diabeet. Nou heb ik laatst die ogtt test gehad (zwangerschapssuiker) en die was niet helemaal goed :(:(:( Net iets te hoog. Nou moet ik woensdag naar de gynacoloog en zal het in het ZH verder onderzocht worden. Als het dan niet goed is, moet ik bij de gyn blijven en mag ik niet thuis bevallen :(:(:(:(:(
    Ben er best verdrietig om merk ik. De VK zei dat het nog best gewoon goed kon gaan omdat mn waarde niet heel veel te hoog was (7.8 mag, ik had 8.5), maar het moet voor de zekerheid toch nagekeken worden.
    Nou ja alles voor t kindje! Maar mama mag dan best een beetje balen toch?
    Woensdagochtend dus afspraak in ZH... We shall see

3. Funnyfant

Hahahha iemand "oei ik groei" gezien op tv? Daar zat een oud-klasgenoot van de hEAO van me in! Marijke met 2 kids: Anouk en Jorik. :p Grappig zeg!

4. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Dames, even laten weten dat ik nog leef ;)

Was de afgelopen dagen aan het balen omdat mijn moeder haar arm heeft gebroken en omdat wij een financiele tegenvaller hebben, zucht. Weet dat ik jullie nog (buik)foto's schuldig ben maar er is nog niks van gekomen...

Vlek, hoop dat je ongi doorzet en dat jullie snel aan een mooie roze ronde kunnen beginnen!!!!
    Wat leuk dat je een meeting wil organiseren. Voor maart heb ik nog geen plannen!

Finn, balen, lieverd, maar wie weet mag je alsnog thuis bevallen. En een bevalling in het zkh is zo slecht nog niet. Knuff!

Wolfje, van harte met jullie trouwdag, een hele fijne dag vandaag!!!

Merel, beterschap voor Jk! Enne ik zou me geen zorgen maken over haar gewicht, komt helemaal goed!
    Hier is de kamer van M. boven al helemaal af, hij wil daar alleen nog niet gaan slapen. Nou moet ik zeggen dat wij daar ook nog geen werk van hebben gemaakt, willen wij ergens in oktober/november gaan proberen en dan in één keer over (als het lukt). De babykamer laten wij voorlopig zoals hij nu is, heb geen kracht voor om daar te gaan klussen.

5. Funnyfant

Aaaah Quint wat rot meid :(:(:(:( Heel veel sterkte meissie!!!
    Heb je foto's van de kamer? Ben heel benieuwd :) En dat slapen komt vast goed hoor!!

All: Mijn vader moet morgen weer een inspanningsECG. Hij is al 21 jaar hartpatient en heeft al een openhartoperatie gehad en is ook al gedotterd. Dus het is heel spannend!

6. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    ooooh had een heel berichtje getypt alles weg :x, stomme computer moest opnieuw opstarten :x
    poging 2:

merel wat vervelend van jk, hopenlijk gaat het snel beter !!! is niets om je kleine meid zo te zien :(
    en alweer aan de pil :$, hihi wel tegenstrijdig, jij aan de pil om geen kindje te krijgen en ik aan de pil om wel een kindje te te krijgen.

meis, wel heel fijn dat de fysio geholpen heeft !!!! doet papa en mama ook veel goed he ;).
    spannend de gehoortest! maar zal vast allemaal prima zijn !!

FF jeetje dat is ook schrikken :$, hopenlijk is het woensdag al minder en hoef je niet te gaan spuiten.
    hoe is het verder met je, de pijn was al minder zei je, wel je rust pakken he meid !!!
    grappig om je oud klasgenoot in zoiets te zien, hihi
    spannende dag morgen voor je vader !! is dit een jaarlijkse cheque ?

LM, alles al klaar staan ?? hoe gaat het vandaag met je onrustige buik ??

quint, die buikfoto's komen wel, maar wel maken he, niet dat je dit vergeet en na de zwangerschap geen foto's hebt van je mooie bolle buik, zou jammer zijn.
    en wat sneu vor je moeder, wat heeft ze gedaan dan? en dan zit ze ook nog eens zo ver weg :(, lijkt me dan zo moeilijk voor je, het liefst zou je er dan direct heen gaan lijkt me.

ongi heeft gelukkig doorgezet :D, op woensdag dus beginnen met clomid slikken, oooh ben zo benieuwd hoe het zal gaan !! de bijsluiter beloofd niet veel goeds :(

gister een emo momentje gehad samen met ML, had het even helemaal gehad met alles :(.
    al dat gedoe met het clomid al die tegenstrijdige verhalen.
    en ml die heel druk is, en mij niet ontziet en geen aandacht geeft, het babytje van mijn zus die vanaf eind okt weer wekelijks bij ons is, heel gezellig dat wel maar elke dag kijk ik dan weer tegen een lege box aan :(, alles werd me even teveel, maar hebben het goed kunnen uitpraten :D

7. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    JEEEEEJJ Vlekkie! Nog noooit zo blij geweest met bloed!
    Begrijpelijk dat je er ff doorheen zat. Woensdag beginnen met de clomid en gaan met die banaan. Dikke kus

8. Funnyfant

Ja Vlekkie das indd gek zeg: De een aan de pillen om niet zwanger te worden en de ander om wel zwanger te worden... Heel tegenstrijdig en vreemd.

Jeetje meid goed dat je het er wel uit gooit!! Het is ook echt niet niks om tegen die box aan te kijken terwijl je eigen wens zo supergroot is. pfffff. Lief dat je het doet en kan voor je zus!!

Ik ben ook heel benieuwd wat de clomid gaat doen ja... O wat is het toch spannend zeg pfffff echt zenuwslopend!!!!!

Het is trouwens geen jaarlijkse controle maar een extra test omdat mn vader had aangegeven dat hij lichamelijke inspanning uit de weg gaat de laatst tijd. Dat kan een indicator zijn... Even nakijken dus!

9. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    @Rest: denk ook aan jullie hoor, maar heb maar korte pauze, nu weer rennen naar mn lokaal...

XX

10. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    hallo lieverds,

nou onze T is geslaagd, oh toch altijd fijn he.
    hij kan horen nu maar afwachten of dat ook zo met luisteren zal zijn

@FF, jeetje meid je vader heeft ook al een boel mee gemaakt, en ja niet leuk maar wel belangrijk dat je suiker laat na kijken ik hoop loos alarm

@Nemo, rennen, al weer lekker aan het werk. hoe is het met je

@vlek, jeetje meid ja is wel tegenstrijdig en moeilijk ook soms. maar het komt vasst helemaal goed en je word vast snel zwanger. en dan kan je met een smile naar de lege box kijken, want als je nichtje er niet in ligt kan straks jullie 2de kindje er in liggen. wel fijn dat je even met ML heb kunnen praten. oh en heb je pb gedaan. als je nog clomid vragen heb hoor ik het wel he. denk aan je

@quint, balen van je moeder, en finc ja dat is nooit leuk. sterkte er mee. verder wel alles goed met je /jullie??

11. giraf

giraf Niet meer actief

Maible
    Lekker genieten! Hier is ML ook nog lekker de hele week vrij!

Merel
    Nog lekker geborreld met jullie vrienden gisteren avond?
    En weer aan de pil, ik ga hem morgen toch ook maar weer eens halen. Vind de pil toch het makkelijkst om weer aan te beginnen ivm onregelmatige cyclussen van mij. Met een spiraaltje heb je geen regelmaat volgens mijn zus, dus dan ben ik elke keer bang om op vervelende momenten ineens ongesteld te worden....

LM
    Whaah! Nog 8 uur en een kwartier en je mag officieel bevallen! ;):D

Wolfje
    Gefeliciteerd met jullie 5 jarig jubileum!

Meis
    Fijn dat T wat meer ontspannen is! Is inderdaad ook fijn voor papa en mama!

Finn
    Lekker geslapen vannacht! Goed zo! Dus vanaf nu ML elke avond op de bank slapen... alles voor de baby he...;):D
    Hoop dat het meevalt met de suiker en dat je gewoon bij de VK mag blijven! Het is trouwens toch logisch dat je teleurgesteld zou zijn als je in het ZH zou moeten bevallen?! Kan me best voorstellen dat je het liefst thuis in bed/bad wil bevallen!

Quint
    Hmmm even een paar rottige dagen achter de rug dus :(
    Doe maar lekker rustig aan hoor lieverd! Wel fijn dat je even laat weten dat je nog leeft! Vorige keer dat we je "kwijt" waren, waren we een beetje in paniek :)

Vlek
    Dikke-kus-op-je-wang-voor-emo-momentje-van-gisteren!
    Wel fijn dat je er met ML over hebt kunnen praten! Nu vol goede moed aan de clomid woensdag! En dan om de zoveel dagen een echo in het ZH om te zien of je eitje groeit toch? Zodat je weet wanneer je eisprong is?

Nemo
    Hoe is het met je? Al meer kwaaltjes? :D

Vanmiddag zijn we lekker naar de markt geweest voor fruit. En hele mooie kleertjes gekocht voor I en J bij de hema!

Morgen gaan we met zn 4en naar de dierentuin! Heb ik echt zin in!

12. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

hoi lieve meiden

snel bijgelezen, maar ff geen tijd om te reageren...

thanks voor de felicitaties:)

knuffels allemaal en een fijne dag gewenst

13. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    @wolfje, gefeliciteerd met je trouwdag

@giraf, oh gezellig morgen dierentuin leuk hoor, jij ook al weer over de pil aan het nadenken, ik neem een hormoonspiraal word je helemaal niet meer ongi.
    en lekker geshopt voor de kids leuk he, en nu voor een meisje en jongen dat vind ik zo leuk eerder was het altijd van oooh dat is leuk maar helaas voor een jongen hihi

14. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    net gebeld met assistent van gyn omdat ik me toch een beetje zorgen maakte over overstimulatie van de clomid.
    zij zegt dat ik me er geen zorgen over hoef te maken, de gyn kon ervoor kiezen om op dag 9 een echo te maken maar kon ook ervoor kiezen om zelf ovutesten te laten doen.
    mijn gyn had voor de ovutesten gekozen.
    ik hoefde me geen zorgen te maken over overstimulatie want er sprong toch maar 1 ei per keer, hooguit 2 :(, heb hele andere verhalen gehoord maar goed.
    nu kan ik tenminste zeggen dat ik wel gebeld heb als gyn raar gaat doen, en als ik tijdens het slikken van de clomid me niet lekker/raar voel bel ik meteen, dat heb ik me wel voorgenomen :p.
    maar goed genoeg over mij.

giraf, hihi je familie opzoeken, kijken of alles goed gaat ;)
    en leuke collectie weer bij hem.a he !!

wolfje bedankt voor je lieve PB !!! een hele fijne avond vanavond met wokken.

meis, bedankt voor al je adviezen, dikke kus voor jou !!!

15. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Hi,

Vlek: oh meid, inderdaad...niet bij nagedacht toen ik het bericht melde.....voor jouw wel heel dubbel natuurlijk! Hoop dat ik je niet van slag heb gemaakt.....
    Goed dat jullie even samen gepraat hebben. Beter nu als de bom straks laten barsten. Niet nodig, af en toe uithuilen bij elkaar doet wonderen!!
    Op naar woensdag en hier gaan alle kaarsjes voor je aan hoor!!

Finn: oeh, wilde inderdaad ook weten of het voor je pa een check up was, maar dus toch klachten. Beter uitsluiten he, hopelijk goede resultaten!
    En balen van je suikretest....even afwachten. Niet gelijk het ergste denken, misschien valt het reuze mee straks. En inderdaad zoals Quint zei: in het ziekenhuis is ook prettig bevallen hoor. Je hoeft trouwens toch niet te gaan spuiten of wel? Ik meen dat je eerst een dieet krijgt voorgeschreven als de suiker te hoog is?

Meid: was T de eerste ronde niet geslaagd voor de gehoortest? Ben het even kwijt...sorry. Wel fijn dat alles goed is!!
    En kun je misschien een tipje van de sluier oplichten wat betreft een andere draag-houding voor T? Onze dame heeft ook super sterke nekspieren en wij dachten in de avond dat ze krampjes had, maar gisteren heb ik bij het kindje van mijn vriendin gezien hoe krampjes gaan...!!
    Volgens mij is Jk gewoon onrustig, dus vroeg het me af wat je voor tip gekregen had...

Maible: lekker genieten van jullie vakantie!!

Giraf: ja was zeker gezellig gisteren. 1 Gelukkige mama's op de bank met hun kersverse dochtertjes en de mannen aan het bier!

Quint: ik zou ook in 1x overschakelen straks met M, maar wel vtv vaak op de kamer gaan kijken en even voorlezen op het nieuwe bed. Beetje voorbereiden. Wat rot voor je moeder.....inderdaad vreselijk als je haar niet even kunt helpen met de dagelijkse dingen. Heeft ze wel voldoende hulp binnen handbereik??

Jadore: taart aan het bakken voor vrijdag??? Leuk hoor, je meisje 2 jaar!

WolfjeL gefeliciteer met je trouwdag!! Maak er een gezellige avond van he!

Nemo: niet te hard rennen, denk aan je kleine frupsel! ;)

Hier een verloren middag....weer 1....Jp lekker op tijd het bed in gedaan, half 2 sliep hij. 2 uur melde madam zich, voeden en direct slapen. Nou, had ik dat geweten, dan was ik zelf ook gaan liggen na zo'n klote nachtje....
    Slapen ze beide nu nog!!!
    Wilde nog naar de bieb, maar vraag me af wat Jp van plan is....
    Wist je dat vtv maar he.... heb in de tussentijd g.renzeloos verliefd gekeken en het eten voorbereid en even in de zon gelegen, en gewacht, gewacht, gewacht....
    En heb een mega pijnlijke (.) heb gekolfd de hele dag aangezien Jk 100x loslaat om lucht te happen. Dat deed vanmorgen zo'n pijn dat ik maar ben gaan kolven. Alleen aan de linker kant ietsje te laat.....auwa.....wat kan dat toch een pijn doen zeg!!!:x Alsof het ding er bijna afvalt...

16. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    @vlek, dikke kus terug hoor, ach ja soms moet je ook ervaringen uit wisselen he.

@merel, nee dit was de eerste gehoortest en dus in 1 keer geslaagd. maar ja over houding om rustig te krijgen; als je dr op de arm hebt. kinnetje iets naar de borst, dus hoofdje recht op je ene arm en de andere arm onder de billen en dan druk je (niet te hard natuurlijk hihi) de bekken iets gekanteld naar de buik, zodat ze een bolletje worden. en verder op het voedingskussen uiteinden tegen elkaar binden en dan hoofd op de bolling in de bocht zeg maar zodat de kin dus weer op de borst rust en dan iets onder de billen zodat de bekken weer kanteld en ze dus met de benen omhoog liggen.
    volg je het nog???? maar het helpt echt om hem rustig te krijgen als hij dus aan het huilen is, en het gaat ook wat beter met slapen maar ja als er overdag rust is is het snachts ook beter he.

morgen komt de fysio weer, wel handig dat ze aan huis komen.

17. Funnyfant

Ik vind het niet zo erg om in het ZH te bevallen, maar zonder mijn vertrouwde VK's vind ik heel erg!! Daar ben ik best benag voor en zie ik GIGA tegenop! Ook, of eigenlijk vooral, de complicaties voor de baby daar schrik ik toch van. Volgens de diabets-website heb je dus ZW.diab. als je na de OGTT test hoger hebt dan 7.8. En ik had 8.5. Ja eerst gaan ze me op een streng dieet doen.

Hieronder volgt info over zwangerschapsdiabetes
    Zwangerschapsdiabetes
    Hoewel zwangerschapsdiabetes slechts bij 1 à 2 procent van de zwangeren voorkomt, is het toch verstandig om er even bij stil te staan. Wat zijn de risico's? En is zwangerschapsdiabetes te voorkomen?
    Zwangerschapsdiabetes komt meestal in de tweede helft van je zwangerschap aan het licht. De symptomen zijn meestal vaag, zoals veel dorst en veel plassen. Zaken die zich tijdens je zwangerschap vaak toch al voordoen. Ook zonder deze symptomen kan je zwangerschapsdiabetes ontwikkelen.

Oorzaak
    Zwangerschapsdiabetes kan ontstaan omdat de zwangerschapshormonen de werking van insuline het hormoon dat de suikerspiegel regelt afremmen. Normaal gesproken vangt je lichaam dit op door uit zichzelf meer insuline aan te maken. Bij zwangerschapsdiabetes gebeurt dit niet (genoeg). Daardoor wordt het glucosegehalte in je bloed te hoog. Dit teveel aan glucose wordt meestal ontdekt tijdens een bloed- of urine-onderzoek door de verloskundige. Zeker wanneer je onderstaande risicofactoren bij jou van toepassing zijn, zal zij daar extra alert op zijn.

Risicofactoren
    Je hebt een grotere kans op zwangerschapsdiabetes als:
    · er diabetes in je familie voorkomt CHECK
    · je al een groot kind [meer dan 4 kilo] hebt gekregen CHECK
    · je bij een eerdere zwangerschap ook zwangerschapdiabetes hebt gehad
    · je last hebt van overgewicht CHECK
    · je ouder bent dan 35
    · je een hogere bloeddruk hebt
    · je eerder een miskraam hebt gehad denk niet dat ie van toen telt...

Maar ook als al deze zaken niet op jou van toepassing zijn, kun je alsnog last krijgen van zwangerschapsdiabetes. Als je een verhoogd risico loopt, zal de verloskundige na de 24e week twee tot drie keer in je zwangerschap je bloedglucosespiegel (laten) bepalen.

Plan van aanpak
    Wanneer er bij jou zwangerschapsdiabetes is vastgesteld, vaak is daar extra onderzoek voor nodig, word je in eerste instantie op dieet gezet. In plaats van drie grote maaltijden op een dag, zul je verspreid over de dag een paar kleinere maaltijden moeten eten. Vooraf wordt bepaald hoeveel koolhydraten je mag hebben. Snelle koolhydraten, chocola, snoep, koek zul je helaas van je menu moeten schrappen. Meestal is een dieet genoeg om te voorkomen dat de diabetes zich verder ontwikkelt en jij of je baby schade oplopen. Maar soms is een dieet niet voldoende om de diabetes onder controle te houden. Dan zul je doorverwezen worden naar een gynaecoloog. Hij zal jou en je kindje extra in de gaten houden, je doorverwijzen naar de internist die je injecties met insuline zal voorschrijven. Praktijk leert dat zodra er zwangerschapsdiabetes geconstateerd is, de verloskundige je meteen al doorstuurt naar de gynaecoloog.

Gevolgen
    Zwangerschapsdiabetes zorgt voor een te sterke groei van de baby. De baby heeft simpelweg meer vet, een grotere placenta en meer vruchtwater. Met alle gevolgen van dien. Vanwege het tekort aan ruimte kan de baby bijvoorbeeld te vroeg geboren worden. Ook is de kans dat hij tijdens de bevalling klem komt te zitten en daarbij bijvoorbeeld zijn schouder ontwricht groter. Daarom is er ook een verhoogde kans op een keizersnede. Ook de kans dat de longen minder gerijpt zijn, is voor kinderen van moeders met diabetes groter. Bij sterke schommelingen in de bloedglucosespiegel verloopt de rijping namelijk langzamer. In veel gevallen wordt je met 38 weken ingeleid.

Na de geboorte
    Dankzij zijn extra babyvet ziet je kindje er gezonder uit dan hij in werkelijkheid is. Omdat je baby in de baarmoeder gewend is aan veel glucose, produceert zijn lichaam na de geboorte nog veel insuline om te zorgen dat de bloedglucose daalt. Als de baby na de geboorte niet meer zoveel glucose krijgt aangevoerd, kan hij een te laag bloedglucosegehalte krijgen. Dat kan schadelijk zijn. De eerste 24 uur zal je kindje dus grondig worden gecontroleerd, totdat de bloedglucose stabiel is. Je kindje zal daarom op de neonatologie worden opgenomen. Door de zwangerschapsdiabetes heeft je baby helaas een verhoogde kans op het ontwikkelen van diabetes op latere leeftijd.

Blijvend?
    Bij de meeste vrouwen verdwijnt zwangerschapsdiabetes binnen 24 uur na de bevalling. Ongeveer zes weken na de bevalling wordt voor de zekerheid het bloedglucosegehalte nog een keer gecontroleerd om uit te sluiten dat het om blijvende diabetes gaat. Bij ongeveer 6 procent van de vrouwen is dit helaas het geval. Ook als bij jou de diabetes verdwenen is, is het verstandig om in de toekomst bijvoorbeeld bij een volgende zwangerschap - je bloedsuikerspiegel in de gaten te (laten) houden. Ook bij jou is de kans op het ontwikkelen van diabetes op latere leeftijd verhoogd.

18. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    FF laat je niet gek maken meid, nog een paar dagen en dan weet je meer, maar in je achterhoofd blijft het altijd spoken he, dat heb ik ook :(
    bij ons in het zkh kun je ook bevallen met je vk, als je bv niet thuis wilt bevallen kun je daarheen met je eigen vk, informeer anders eens of dat ook bij jullie kan. kan me voorstellen dat je dat meer zelfvertrouwen geeft.

meis, idd fijn dat ze aan huis komen, is vaak toch een meer rustgevende omgeving voor de kleine dan in een praktijk.

merel, even lekker niets doen is ook wel fijn, alleen van dat wachten ben ik ook niet zo van, dan denk ik altijd ik had dit en dit nog kunnen doen ;).

oooh vandaag een klein beetje opgeschoten met de kast, eindelijk ;), de deurtjes en laatjes zijn geverfd, nu moet de kast nog omhoog en dan is deze aan de beurt (kast past niet door het trappengat dus moet met de shovel op het platte dak van de carport worden gezet zodat ie via onze deur in de slaapkamer naar binnen kan)

morgen gaan we maar niet zwemmen ;), dus lekker naar de markt even stofjes halen :D.

19. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hoi meiden!!

@FF, och meid, dat was niet de bedoeling!!! Verdorie, ook dat nog!! LAten we hopen dat het niet zo ver komt. Ik duim keihard voor je!
    En ik heb je post vandaag ontvangen, hartstikke blij mee!! Je bent lief!!!! XX

@Merel, ach wat zonde dat je dan inderdaad niet even lekker naar bed gegaan bent he, dat soort dingen heb ik ook vaak. En lastig hoor, een verkouden kindje en BV. Gelukkig maar dat je een kolf hebt, goed opgelost!!

@Meis, wat goed dat je toch even de fysio hebt ingeschakeld, het was dus niet voor niks! Gelukkig ook niks ernstigs en misschien heeft zelfs Merel er wat aan haha! Fijn dat je lekker geniet van je gezinnetje hoor.
    Gelukkig was de gehoortest goed!!!

@Vlek, och lieverd toch, gooi het er maar uit hoor, t is ook niet niks allemaal!!! En opkroppen lost niks op. Er is niks mis met emoties en heel logisch in jouw geval. Wel fijn dat de ongi doorgezet heeft, nu flink duimen voor het vervolg, ik doe keihard met je mee! X

@Giraf, wat leuk morgen een dagje weg met jullie viertjes!! En ook even lekker geshopt, heerlijk he!

@Quint, och das niet leuk zeg!! Denk je goed om jezelf, de babykamertje komt wel, eerst moet onze Quint weer even bijtanken hoor! Knuf

Hier veel harde buiken sinds het eind van de middag dus ik denk dat ik maar vroeg naar bed ga en mn lichaam rust geven. Verder alles prima hoor!

20. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Vlek, in principe is dat poliklinisch bevallen, met je eigen verloskundige in het ziekenhuis maar als je onder behandeling van een gyneacoloog komt dan ga je medisch bevallen en dan kan het niet meer met je VK.

Deel Deze Pagina