De 13 Musketiers deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door Funnyfant, 4 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    oh fysio is weer geweest en we moeten starten met inbakeren.

@ff, hoe was je meeting met nemo??

2. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Oh ik vond echt inbakeren niks:) Finn wurmde zich overal uit! Hij was zo sterk!!! Maar de puck-a-baby was echt zoooooo fijn!

3. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Nou het is begonnen hoor: al drie keer gekotst vanmorgen :(
    Ik zat op mn knieen voor de wc en Daan zei 'hop paardje hop' achter me :)
    Nu weer verder, pauze is bijna voorbij!

4. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    aaah lieffy toch, rustig aan he.

(daan zag er de humor wel van in dus, kids he)

5. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ach Nemo, dat is niet leuk!!! Sterkte en werkse!
    Stiekum wel grappig wat D.aan deed hihi.

@Meis, oh dus nu aan het inbakeren. Hopelijk is dat de oplossing!

6. Funnyfant

Nemo: Sterkte meis, das niks an :( Behalve voor D dan ;);)

7. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    nemo hihi gelukkig ging ie niet op je rug zitten ;):D, hopenlijk valt de misselijkheid mee.

merel, oooh lekker naar buiten met je hele fam !!!!! lekker hoor !!

FF ja als het anders gaat dan dat je hoopt, doet het wel een beetje pijn, maar in het zkh is ook heel fijn hoor al zeg ik het zelf :D

meis, ooooh toch inbakeren, was T al verbeterd ten opzichte van vorige keer?

en idd wij willen foto's !!!! :D

net leuke stofjes gehaald op de markt, weer een boel leuke dingen voor van de winter gezien.
    ongi is nu echt mega, maar goed. niet echt heel veel last van alleen dat ik elke 2 a 3 uur een nieuw verbandje in moet.
    vanavond paardrijden, denk dat ik het maar kalm aan ga doen vandaag , en een zwarte rijbroek aantrek :D
    eind okt heb ik nog concour in Nistel.rode, nog bij iemand in de buurt ??

8. raspberry

@Vlek, hihi ja trek maar een zwarte broek aan! Gelukkig heb je er niet al te veel last van. Nog even doorzetten meid.

@FF, ging Finneman nou ook mee vanmiddag? Hoe laat moet je er zijn?

9. Funnyfant

Hahahahhaha Vlekkie ja doe maar een donkere broek aan dan hihihihihiihi! Ik moet ook altijd een halve pamper aan de eerste dagen :)

Meis: Ik lees net hoe stom mijn berichtje overkomt: Ik bedoelde eigenlijk: Het bakeren zelf vond ik superfijn voor Finn, maar omdat hij zo sterk was (is) kon dat niet goed met een laken of luier. Met de puckabay wel! En omdat je zei dat T ook zo sterk is...

10. Funnyfant

Jaaa Finni mag mee. Ik geloof 15:15 :D

11. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Meid; ik vond inbakeren geweldig, heb na de eerste keer inbakeren mijn eerste echte lach van jp ontvangen. Hij vond het heerlijk, eindelijk mepte hij zichzelf niet meer wakker! Heb je een pacco doek? Niet te angstig voor zijn hoor, het is voor de meeste kindjes heerlijk. Alleen ziet het er voor de mamas even naar uit.

Nemo; gadver....das balen. Ben je bij d ook misselijk geweest?
    Hopelijk krijg je dat niet elke dag! Wel humor van daan!!

Vlek; balen dat bloedverlies zo hevig is.
    Wat Ga je maken van je stofjes??

Moet VIA gsm typen, dus kom vanaaf wel weer. X zwaait aan iedereen

12. raspberry

@Merel, hoe is het vandaag met de kleine meid?

@FF, oh ik zal aan je denken rond die tijd hoor! En mama moet zich wel groot gedragen want anders wordt F.inn ook bang hah!
    Ach, het komt goed meid, ik ben er ook geen fan van maar als ik weer buiten sta vraag ik me altijd weer af waarom ik er zo'n drama van maak.

Wij moeten vanmiddag naar het gemeentehuis voor de erkenning.
    Oh en V.era is voor de zoveelste keer weer verkouden en verhoging/koorts. Baal er enorm van want nu slaapt ze dus ook weer minder goed, het begon zondag al wat en ze heeft dus nu al weer 2 nachten slecht geslapen of deels tussen ons in, bah niks aan maar wat doe je er aan.

13. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Bij daan niet echt misselijk geweest geloof ik. Juist later in de zwnagerschap werd ik misselijk van slijm/snot in mijn keel. Die extra snot-hoeveelheid kan ook van zwangerschap komen.

Heb het verteld aan directe leidinggevende. Zag er erg tegenop, maar ze was heel positief.

14. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    @merel, ja heb een paccodoek, dus we gaan het zo maar eens proberen. en tot vanavond dan maar he lekker genieten van je dagje

@FF, ach snapte je wel hoor, had even gekeken naar een puckababy, werkt wel handig eerst zo maar eens proberen met de pacco en dan kan altijd nog zien he

@vlek, leuk ga je wat leuks maken voor S.? en jeetje dat is wel heavy ongi ja. rustig aan en zou ook maar voor veilig zwart kiezen. had je trouwens nog een andere datum gekeken? anders moet is ff afsrpaak verzetten, laat maar weten

15. raspberry

@Nemo, fijn dat het goed ontvangen werd. Dat heb je maar weer gehad. Hoe gaat het nu? Nog steeds zo misselijk of knap je weer op?

16. Funnyfant

Nemo: Zie je wel, het is een meisje ;):p:D:D:D:D
    Oh ja: Is het bij jullie een geheimpje, of weten we over een paar weken weer met zn allen of we roze of blauwe wolkjes gaan zien? :)

Maar wat fijn dat je leidinggevende zo posi was!!! :D:D Scheelt een hoop toch?

Meis: Oh gelukkig ;) Ja en als je de pacco al hebt zou ik het ook eerst daarmee proberen :D En mocht je de puckababy willen aanschaffen, zou ik MP aanbevelen, want nieuw zijn ze wel duur!

Rasp: Wat ben je toch een schatje! Ik ben niet echt bang hoor, schaam me meer voor mn holle kies hihihi. Nee, vroeger was ik spaansbenauwd, maar na 3 wortelkanaals, een botholteontsteking met openliggende zenuw en een bevalling, vind ik het allemaal wel te doen hahahahahaha!

17. Funnyfant

Oh ja Nemo: Mij hielp het echt als ik voor ik opstond een bakje vanillevla at. Dan was ik minder misselijk :)

18. raspberry

@FF, ooooooooooh gelukkig!!! kreeg de indruk dat je er tegen op zag! Nou succes dan maar!

19. Funnyfant

Hahahahaha ja nou het is ook mn hobby niet :D:D:D Thanks lieverd!!!

20. Funnyfant

Rasp: Gefeliciteeeeeeeeeeeeerd met de 34 weken!

LM: Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd met de 37 weken!!!! Nu gaat t echt gebeuren :D:D:D:D

Deel Deze Pagina