De 13 Musketiers deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door Funnyfant, 4 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Bijlezen lukt van geen kant, ben echt een zeef..

@Finn: wel schrikken van je (misschien) suiker... Sterkte ermee meid!

@Rasp: ha liefie, weet dat je soms een beetje moe van me wordt :D maar geniet écht wel hoor. Jullie zijn een soort surrogaat ML voor me, iemand om tegen te zeiken aan het eind van de dag!
    Gefeliciteerd met de 34 weken!

@LM: jeeej, 37 weken, laat dit weekend maar komen die beeb!

@Merel: alweer aan de pil, dat gaat snel!

@Meis: geslaagd voor de gehoortest!! Jeej! En inbakeren werkt bij Daan ook niet, ook veels te sterk. Heb nooit iets anders geprobeerd, hopelijk werkt het!

Sorry erg kort, wie vergeet ik????

2. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Stommerd!!

3. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Whahahahhahaha nou ik zou DIK tevreden zijn Nemo! En lief van je!!! :D ik lach me kapot hier hahahaha!

Rasp: Ik heb ook nog een broek gekocht :D Die trek ik toch ook aan na de bevalling ;)

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Nemo, ik word helemaal niet moe van je hoor!!! Zeik maar lekker raak voor een knaak!! Doe ik ook wel!

5. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    @ Rasp: Ter illustratie, die mooie buik van je waarvan je zei dat hij zo hoog zat door je maag. Zo'n buik heb ik altijd!!
    Maar zal er nu echt over ophouden :D

6. Funnyfant

Rasp/LM: Kennen jullie dat ook dat de beeb tegen je heup en je rib duwt als je zit? Echt alsof er een stok tussen zit hahahahaha

7. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Oh gelukkig rasp!! :D:D Vriendjes?? :D:D

8. raspberry

@FF, ooooooh dus jij koopt ook nog wel wat. Ja ik kan dat jurkje na de bevalling ook nog wel aan hoor, ziet niemand dat het positiekleding is. Ik zal ook wel moeten eerst want ik kan mn ouder kleding voorlopig nog lang niet aan!!

9. raspberry

Ja hoor!! DIKKE vrienden!!:D

10. raspberry

@FF, ja dat herken ik ook! WAt een gek gevoel is dat he, vind het soms echt vervelend voelen hoor. Ik heb het alleen onderin bij mijn heupen. Deze baby heeft tot nog toe mijn ribben nog geen enkele keer geraakt. Ik heb echt het idee dat de baby heel laag ligt steeds, misschien zelfs wel overdwars ofzo. Mijn baarmoeder zit ook helemaal niet hoog, ongeveer 4 vingers boven de navel.

11. Funnyfant

Hhahahahaha Rasp jij krijgt echt een kleine Finn. Finn heeft ook nooit mn ribben geraakt! Hahahahaha Ligt de beeb nog stuit?

12. raspberry

Hahahaha grappig!!
    Ik denk wel dat de baby nog niet goed ligt. Donderdag hoor ik het! Ik hoop wel heel erg dat de kleine goed ligt of nog heel snel goed gaat liggen. Wil nog niet te ver nadenken maar ik begin m toch wel een beetje te knijpen als donderdag blijkt dat de baby nog in stuit ligt.....:(

13. Funnyfant

Ja ik kan je wel vertellen dat het nog altijd kan, maar het is gewoon een fijner gevoel als de beeb gewoon goed om ligt! Ik heb t beide meegemaakt en ben blij dat deze goed om ligt!!

14. raspberry

Ja, als het goed ligt dan ben ik toch meer verzekerd van de bad/thuis bevalling. En als ze een versie moeten gaan doen dan zou ik daar ook wel tegen op zien denk ik.

15. Funnyfant

Ja tuurlijk maar de beeb heeft nog 2 weekjes!!!

16. raspberry

Oh ik had begrepen dat het met 35 weken goed moet liggen.....nou ja ik hoor het donderdag wel!

17. Funnyfant

Oh! Sorry ik dacht met 36. Ik hoop gewoon echt dat ie goed ligt meid :)

18. raspberry

Oh maar misschien heb jij ook wel gelijk hoor.
    Ik houd je op de hoogte!!!

Ik ga naar bedje, ja ja weer zo vroeg. Maar ik heb mn rust nodig met V.era die weer spookt 's nachts.

Trusten!!!

Kussies xxx

19. Funnyfant

Truste meid! Goed dat je je rust pakt ;)

ML is optreden. En morgenavond ook. Maar Finn is stil!! duim duim duim!

20. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

hoi meiden

zo rot dag gehad... en nu nog:(
    onwijs oorpijn weer en ook tandvlees erg ontstoken ...
    zo veel pijn...bah ellende

wou vandaag dagcurve prikken, maar helemaal vergeten door de pijn...dus nu morgen maar doen...en dan krijg ik ook weer 2 dagen de oppaskids...druk druk...

knuffels voor jullie

Deel Deze Pagina