10 pond?? Weet wat je zegt meid!! 4640 was geen lolletje om eruit te krijgen.... Wat is dat toch dat als je gaat wandelen en 'vreemde' mensen in je wandelwagen kijken altijd dezelfde 3 vragen stellen: - Hoe oud is ze nu? - Gaat alles goed? - SLAAPT ZE AL DOOR?????????????? Waar slaat dat toch op dat kindjes altijd van anderen door moeten slapen, en dan gaat het pas 'echt goed'?? Onze Jk slaapt door ja, alleen niet op de 'gewenste' tijd. Ze slaapt in de vooravond door, dus van rond 20 uur tot 4, da's toch ook knap? Tja, dat dat voor ons dan niet het meest ideale is, ala, het kan altijd erger toch? Sorry....moest deze kleine iritatie even met jullie delen.
Merel, dat is reuze knap slapen in de vooravond (mag ik T ook eens brengen kun je hem dat ook leren) maar ja als je een groter kindje heb dan krijg je altijd vragen, straks ben je blij als ze kruipt, vragen ze loopt ze al, oooh ik werd daar ook zo gek van. oh en nu is het praat ze al en gaat ze al naar psz. dus niet gek laten maken he, gewoon even je ongenoegen hier spuwen. En je heb een reuze knappe dochter!!!!! en die heeft weer een reuze lieve moeder!!!!
Jaaaaaaaa zo herkenbaar!!!! Echt irri Merel! En Meis: Precies wat je zegt met grote kindjes, die worden altijd overvraagd en overschat. Is echt sneu. Vraag ook maar aan Nemo Maar het is gewoon SUPERKNAP dat ze al zolang slaapt!!! Echt super! lekker van genieten hoor En het is zeker geen maatstaaf of het goed gaat. Maar wel lekker Maar bij Finn is het ook altijd: Oh is hij pas ...., ik dacht die is vast al .... oud!! pffffff
Hahaha meiden het is niet zo dat ik graag een baby van 10 pond krijg hoor, het is meer dat ik er bang voor ben die kant op te gaan. Ik vind mezelf zo huge!! Maar goed, ik hoor het wel van de VK of het die kant op gaat of niet.
heel herkenbaar idd merel, maar het meeste waar ik me aan stoorde was, oooh is het een jongen ? (kind was in knalroze gehuld, tja ik weet niet ) iedereen wil baas boven baas zijn lijkt wel, ooh dus het gaat goed, maar mijn kind................. pfff wel fijn hoor dat ze de vooravond al lekker slaapt, lekker tijd voor jezelf en ML. wolfje, fijn dat de dagcurve goed was, veel plezier met je drukke weekeind. en waar zijn die kinderen van als ik vragen mag ? 2 kindjes zijn het toch ? leuk hoor !!!!!!!! FF wel spannend hoe groot je beeb dan word, ik hoop geen 10 ponder voor jou . net in recordtempo het huis stofgezogen en gedweild, oooh lekker !!!!!! een schoon huisje,dadelijk even douchen en dan lekker op de bank
Oh vlek, gedweild, heerlijk. Heel erg maar dat ga ik nu ook nog doen. Oh die nesteldrang toch, het MOET. Dus wordt maar boos allemaal, ik doe het lekker toch wel!
Hahahaha, vlekkengek, bij ons vroeg iedereen juist is het een meisje? En nee, hij had geen roze kleding aan. Laatst vroeg iemand het nog toen M. bijna twee was, heel apart. Hoe gaat het me je, niet meer misselijk geweest? Wanneer verwacht je je ei? Finn, blij om te lezen dat jouw controle vandaag goed ging en dat je gerustgesteld bent. Knuffel. Enne, ik wil geen kind van 10 pond, hoor. 2,5-3 kilo lijkt me helemaal prima.
@Quint, oh zo'n gewicht lijkt mij ook prima hoor alleen zit dat er vast en zeker niet in voor mij. Maar alles kan natuurlijk, mijn zusjes dochtertje is een pond lichter als haar zoontje bij geboorte. Terwijl ze toch zeggen dat een tweede kindje vaak wel wat zwaarder is bij de geboorte als het eerste kindje. Ach we zien het wel, moeder natuur regelt het wel!
whahaha herkenbaar die irritaties! Hebben we bij I ook heel vaak gehad "Is het een jongen of een meisje?" en dan had ze net die dag een roze jurk met roze maillot en roze jas aan..... En dan zei ik altijd "Het is een jongetje" en toen was er zelfs een keer een mevrouw die zei "Ja, dat kun je ook eigenlijk wel zien he, duidelijk een jongens gezichtje" Nu zegt iedereen "Oh jullie hebben een jongen en een meisje, dan ben je klaar!" Leuk ook dat we zelf mogen beslissen of we eventueel nog een 3e kindje willen..... Merel en Meis Mooie kindjes! Finn Fijn dat je weer wat geruster bent! Rasp Aangezien jij onze deskundige bent : Mag ik al sporten/buikspier oefeningen doen? Of kan ik daar beter nog even mee wachten? Vandaag was I na het eten flink vervelend, dus ik ging lekker fietsen met haar. Wil ik naar mijn ouders fietsen (zo'n 7 km) zijn ze niet thuis.... Ze hebben allebei geen mobiele telefoon, dus ik kon ze niet bellen om te vragen waar ze waren. Nou ja, pech dan, dacht ik, dan fietsen we gewoon weer terug naar huis. Wij wonen midden in de stad, dus ik fiets dan langs de restaurantjes.... Ik kijk toevallig bij een restaurant naar binnen, zie ik daar mijn ouders zitten! Haha, toevallig! Dus I en ik naar binnen, waren we net op tijd voor het toetje Hebben we lekker poffertjes en chocolademousse gegeten en zijn we weer met een voldaan gevoel naar huis gefietst!
@Giraf, hahaha wat toevallig dat je je ouders daar trof, en beter kon niet met poffertjes en chocotoetje mmmmmmmmm!! Die buikspieroefeningen zou ik nog even mee wachten tot 6 weken na de bevalling. Je kunt wel heel lichtjes wat oefeningen doen hoor maar er vol voor gaan moet je niet doen. De belangrijkste spier voor jou nu is de bekkenbodemspier. Daar hoef je geen sport van te maken natuurlijk maar is wel belangrijk, de rest komt straks!!
Rasp, ben benieuwd naar jullie beeb!!! Maar wij moeten nog eventjes geduld hebben, he. Jij bent ook de enige bij wie het geslacht niet bekend is, extra spannend dus!!! Giraf, lekker toetje, yummm. Waar heb je J. al die tijd gelaten? En ik las iets over een creche voor I. maar zij ging toch al naar de opvang? Of ben ik in de waar?
@Quint, het is zeker extra spannend dat we het geslacht niet weten, ben inmiddels ook echt mega nieuwsgierig!! Ach, de weken vliegen voorbij, voor we het weten is het zover! Voel jij je goed Quint?? Gaat het allemaal?
rasp Wilde echt oefeningen doen om mijn buik weer plat te krijgen, dus echt hard trainen... Maar dan wacht ik nog wel even een paar weekjes! Bekkenbodem train ik wel braaf quint omdat I naar een gastouder gaat willen we haar straks nog 2 ochtenden naar een peuterspeelzaal brengen. Gastouder is heel kleinschalig en huiselijk, dus we zijn bang dat de stap van gastouder naar kleuterschool een te grote stap gaat zijn. Ze is drukte en veel kindjes nu niet gewend. J was lekker thuis bij ML, had even wat quality time met alleen I, heeft ze soms echt nodig...
Finnefantjuh! Ben je er niet omdat je het goede nieuws van vanmiddag aan het vieren bent met een mega zoete ijssorbet ofzo??? hihi.
quint, als het goed is springt mijn ei zo rond 3 okt, heel spannend allemaal !! giraf, hihi lekker toetje !! wel een toevalstreffer dat je je ouders daar zag zitten. en die uitspraken af en toe , je word er zo moe van, maar goed zelf weten we wel beter !! rasp, je huisje ook weer schoon gekregen, altijd zo'n voldaan gevoel erna, tenminste ik dan
@Giraf, nee dat is nog niet verstandig. De buikspieren gaan helemaal uit elkaar staan door de zwangerschap dus die moeten eerst weer aan elkaar hechten voordat je ze weer kunt gaan trainen. Dit kun je wel voelen als je op je rug ligt en overeind komt, dan kun je verticaal een ruimte voelen tussen je buikspieren. Als je die niet meer voelt dan kun je wel weer oefeningen doen maar meestal duurt dat dus wel een week of 6. Bovendien is intensief trainen nu ook een aanslag op je bekkenbodemspier.
@Vlek, ik heb alleen even gauw de dweil er door gezwabberd, ik zou graag nog een heleboel meer doen maar ik moet het wat verdelen helaas anders heb ik mezelf er mee. Maar mn handen kriebelen en een voldaan gevoel heb ik nog niet haha.
oooh giraf, lekker qualitytime met I en ML met J, goed geregeld !!!!! en psz willen wij ook doen, zodat de stap naar school niet te groot word idd. quint, hoe gaat het verder met jou meid !!!!met ML nog uit een naam gekomen of heb ik hier overheen gelezen?