Zo ik heb alle kleertjes gesorteerd op kleur en nu gaat de eerste was de machine in... Oh vinden jullie dat ook zo engig? Zeker met nieuwe kleertjes? Dat je bang bent dat de kleuren doorlopen of t stuk gaat Hahahahaha Ik sorteer dan ook vaak te ver door: Lichte was, lichte was met een klein beetje fellere kleur, Lichte was met roodtnten er bij..... Pffffff maak t mezelf moeilijker dan nodig volgens mij hahahaha! maar dan heb ik bijv weer een rode romper met lichte mouwen in mn handen en dan denk ik: En nu??? Whahahaha nou moe wat een dilemma's tsssssssss drol dat ik ben!
@Giraf, whoehoeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!! Superspannend!!!!!! Ik denk aan je meid en ga maar lekker in je zen, komt allemaal goed!! @FF, dus al een beetje ingedaald, wat fijn!! Oh en je buik is prachtig meid, echt heel mooi en lekker slank, echt! Bij mij is de babywas erdoorheen, alles lekker buiten gehad te drogen, zo lekker fris! Succes met de kleertjes!! @Merel, wat goed dat je de lactatiekundige al gebeld had, hopelijk wordt je er wijzer van. En goed dat je niet opgeeft hoor maar dat had ik ook niet anders van jou verwacht hoor! Komt vast en zeker helemaal goed, jouw inzet is er in ieder geval. Goeie mama Merel! @Nemo, tja, het lijkt dus allemaal niet zo raar. Aan de ene kant wel fijn dat er niks is maar dan moet het wel snel raak zijn nu hoor en het liefst deze ronde nog.
Aaaaaaaaaaaaah Giraf wat geweldig nieuws!!!!!!! Ehm..is het landelijk geregeld dat nieuwe beleid??Ik bedoel, ga het zoals FF zei zeker bespreken donderdag, maar dan heb ik dus ook gewoon recht op die keuze!! Meid, ben zo blij voor je!! Morgen wordt je kleine geboren!!! Super zeg!! haha, wel grappig..ws. 6 september dus de geboortedag! Ik had er 12 uur over gedaan, maar das wel lang voor inleiding, dus dat gaat helemaal goed komen!! Ieeeeeeeeeeeeeeeh morgen dus F5en!!! @Nemo Allebei wel voldoende, ben ook benieuwd wat ze nu verder gaan doen! Ga je morgen ook nog even iets ontspannends doen voor de dag van de operatie? Ms. heel stomme vraag, maar ben je bij bij zo'n ingreep?
@FF haha oh hier nog zo een!haha, durf niks te combineren..haha..bijna elk kledingstuk gaat zowat apart hihi! Vrouwen he
Haha zit hier echt helemaa te stuiteren na het super nieuws van Giraf!! Meid, heel veel sterkte morgen en voor je het weet heb je je kleine in je armen!!Daar doe je het allemaal voor!!Heel veel succes, dikke knufs!!! @Maible Meis, hoe gaat het met jou en je mooie dochter? Nog aant genieten? Zalvast wel!!
Even tussendoor....want heb de tijd soms niet om overal op te reageren....structureel tijd-tekort met 2 kinderen.... Giraf: WAUUUUUUUUUUUUUUWWWWWWWWWWW SUPER !! Morgen is DE dag!!!!! Ohhhhh F5 F5 F5 F5 F5............!!!!!!!!!!! Kan niet wachten!!!! Ben zo benieuwd naar de naam van jullie spruitje!! Madelief: fijn idee voor jou dat het zo geregeld is tegenwoordig, 41 max!!! Ik heb het net niet gehaald 40.5 bevallen, dus niet over hoeven nadenken. Ik zou me denk ik ook niet snel laten inleiden, ben te schijterig voor wat er zou komen van een infuus! En daarbij is het voor mij vreselijk als ik zou weten wanneet HET zover is. Dan zou ik doodziek zijn van de zenuwen. Dus goddank dat Jk zelf naar buiten wilde Morgen komt de LK om 13:00 uur. Ben benieuwd... Update (die jullie waarschijnlijk geen drol interesseert) van mijn zwschps-gym vriendinnetje.....14:00 uur 4 cm ontsluiting en pijnbestrijding gehad..... Oeehhhh, hoop wel dat het vanavond geboren word, ben benieuwd of het een jongens- of meisjes-Jk wordt!! Moet het met whatsapp doen, dus kan niet F5-en op deze baby!!
lieve meiden ik heb zo'n pijn in me mond van het tandvlees... ben er ziek van, bah mega hoofdpijn... vandaag wel ff stad in geweest, sem heeft mooie kleren gekregen van mij en me mams... kleine in me buik is onwijs druk, zo leuk alleen minder als ik om 3uur naar de wc geweest ben en ik slapen wil ff; ik was de laatste tijd bont en wit door elkaar, doekje erin van collour catcher... ideaal... giraf; ik denk aan je meid, heel veel succes all; knuffels
Getsie Wolfje hopelijk ben je er snel vanaf! Haha hier ook colorcatchers maar sinds ik toch een roze broek, roze rok en roze t-shirt (ipv wit) heb gekregen na het wassen MET ccdoekje, durf ik t niet meer aan hoor!!! Zeker niet met nieuwe spulletjes!
Zo, we hebben net weer huishouden ff gedaan dus baby mag wel komen nu, alles is piekschoon! Heb alleen af entoe van die kramp aan de binnenkant van me linkerbeen, zo irri!!Kleintje, kom er maar gauw uit!! Ga lekker op de bank zitten!Iedereen zwaai en tot morgen samen F5en!!
Ha dames, Ik heb tussendoor wel even bij gelezen via mijn telefoon maar ik kan niets plaatsen met dat ding Maargoed, vergeef me als ik niet overal op reageer.. Giraf, heeeeeel veel succes morgen!!! Je kunt het!! Ik ga de hele dag aan je denken!!!! En ik hoop heel snel een berichtje hier te lezen met het goede nieuws! Geniet van je laatste avond met je beeb in je buik Nemo, een nega test las ik:x Wat enorm balen...:x Heeeel veel succes morgen in het zkh met de ingreep!!! Vlek, morgen eindelijk weer een afspraak bij de gyn! Ik hoop zo dat ze je nu serieus verder kunnen helpen! Madelief, 40 weken!!! Laat die beeb maar komen!!! Rasp, hoe is het met je moeder? De rest *zwaai* Hier gaat alles helemaal super! De kleine meid heeft ons vannacht goed bezig gehouden En toen ze eindelijk sliep ging O huilen.. Ach, het hoort er bij. O vindt het allemaal maar raar en zit de hele dag aan mijn been of die van ML geklemd. Hij wil alleen maar knuffelen. Ik heb een paar foto's van L in mijn album gezet
maible!!!!!! fijn dat het zo goed gaat! Wat is het heerlijk he!! Begrijpelijk van O, komt wel goed hoor, hier ook wennen voor de kleine man. Ben jij trouwens thuis bevallen? Geniet ze nog he, mijn kaart is onderweg!
Lief van je Merel. Mijn kaart is ook onderweg Ik ben ik het zkh bevallen. Dat wilde ik ook graag! Ik was helemaal blij want mijn favo vk heeft de bevalling gedaan! En ze heeft me ook naar het zkh laten gaan. Die andere twee zouden me niet meer hebben laten gaan. (ik had al 7 a 8 cm toen de vk kwam) Het hele verhaal moet ik nog op papier zetten. Voor O zijn het idd heel veel veranderingen. En al die mensen in zijn huis. Maar het komt wel goed!
Hallo meiden, even snel gelezen, zit wat krapper in de tijd geloof ik @maible, lekker aan het genieten van de kleine meid dus, ga zo snel je foto's kijken. @vlek, hoe is het gegaan meid, weet je nu al wat meer?? oooh ben zo benieuwd @madeliefje 40weken al weer super hoor!!! nu de baby snel in je armen. @giraf, wooehehehoeoeo morgen word de dag!!! fijn dat je toch gebeld heb he, wens je heel veel succes voor morgen denk aan je (weet nog goed hoe het was vorige week aan het infuss hoor ) dat alles maar goed mag gaan met jullie!! @FF, mooie buik meid. @rest sorry ben een beetje gatenkaas!! maar denk ook aan jullie dikke knuf @hier gaat het goed, vanacht weer een goede nacht gehad, 1 keer wakker dus zo moeten we het hebben he!!! vanmiddag met de hele familie er even op uit geweest, vond dat ik wel nw schoenen had verdient!! dus die heb ik dan ook lekker gekocht, oooh wat een rijkdom met 2 kindjes langs de straat paraderen!! ga nu op de bank even rust nemen
Meis, jij bent ook niet te stuiten he! Al op pad om te shoppen!!! Nou moet ik zeggen dat ik dat eigenlijk ook wel zou willen... Ik voel me helemaal fit en ik heb een 'strenge'kraam die me telkens naar boven stuurt waar ik me stierlijk loop te vervelen (morgen neem ik mijn lt mee!)
Maible, wat een schatje zeg!!! Meiden (meis en maible) mijn kaartje gaat morgen/woensdag de deur uit. Beetje laat sorry, maar geloof het of niet hier in de wijk staat nergens zo'n postbus dus moet ervoor naar het plein en daar ben ik de afgelopen dagen niet geweest *schaam*
Maible ze is zooooo mooi.... Rasp: Meisje voor jou een heeeeeel heftige dag morgen. Heel veel sterkte liefie!!!! Ik zal weer een kaarsje branden Knuffel!!! Denk aan jullie!! Meis: Zoooo al lekker geshopt!! Heb je ZEKER verdiend!!! Nu lekker rondparaderen met je nieuwe kindje en je nieuwe schoenen ZONDER pijn!!! Geweldig Maible: Ah hahaha lekker eigenwijs alweer Voorzichtig hoor je gaat snel aam je grens voorbij in zo'n kraamweek Knuffeltjes!! Giraf: Oh denk de hele dag aan je!!!! Zoooo spannend!!! HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL veel succes morgen!!! Je kunt het!!! Echt waar!!!!! ZET M OP!!!!!!! KANJERRRRRR!! Vlekkie: Ook jij morgen heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel succes morgen!!!! Je kunt het ook!!! en je weet het he; Het is VLEKKIE-TIJD nu!! ZET M OP!!!!!!! KANJERRRRRR!! Nemo: Ook jij heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel succes he meissie morgen hopelijk ben je er nu van af. ZET M OP!!!!!!! KANJERRRRRR!!
@FF, dank je meid, komt goed!! @Nemo, succes morgen!!!! @Vlek, good luck!!!! @Maible, ze is supermooi!!!! @All, ik ga slapen, ik ben moe, sluit mn beide oogjes toe! Tot morgen!!!! Knufknuf X