De 13 Musketiers deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door Funnyfant, 4 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Toevallig zat ik daar dus ook over te denken....psz erbij of een dagje kdv erbij, aangezien de brief voor de kleuterschool al op de mat lag van de week!
    Hij gaat nu 1 dag naar het kdv en psz moet je minimaal 2 dagdelen doen, dus 2 morgens of 2 middagen, maar dan zijn het 3 dagen dat we moeten halen en brengen. Denk zelf aan een dag kdv erbij.
    Even informeren nog...

Ik ben ook effe produktief geweest. Heb de was gevouwen al kijkende naar mijn 2 mannen die in bad zaten! Jp was ook weer grappig bezig.....hij was het been van ML aan het wassen zegt ie in ene: "dat ziet er goed uit papa!"
    Wahahahahahaaaa:D:D mafkees!

Heb vammiddag ruim een uur gewandeld met mijn meisje, had de blaren op mijn voeten...:)
    Wel lekker, Jp was met oma op stap.

2. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Oh, Vlekkengek, zal begin oktober extra voor je duimen!!!! En rond 17 oktober nog een keer voor een mooie test!
    De naam, het is een compromis tussen ML en mij geworden. Het is een stoere aparte naam die je weinig in NL hoort, ik ken iig niemand die zo heet. Ik denk niet dat wij iets beters kunnen bedenken aangezien ML erg moeilijk doet.

Rasp, nog ruim een maand en het is zover!!! Ben ook erg benieuwd naar jullie naam, hahahaha.
    Met mij gaat het wel goed, ben alleen nog steeds moe. Wil nog een paar foto's van mijn buik en van M. zijn kamer voor jullie maken maar het komt gewoon niet van. Lig nu op bed en moet eigenlijk nog wat gaan doen maar geen zin in.

Giraf, psz is leuk! Zou ik ook misschien wel willen maar M. gaat al naar een kdv en dat lijkt me voldoende. En lekker J. samen met papa gelaten, mannen onder elkaar!

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Merel, whahahahaa wat heeft Jp altijd grandioze uitspraken!! Heeeerlijk!!!
    En wat lekker zo'n eind wandelen, ik wou dat ik dat weer kon, dat mis ik wel hoor. Ik mag zo graag wandelen maar ik ben nu al blij dat ik de 5 minuten lopen naar de supermarkt red.

4. raspberry

@Quint, fijn dat jullie er uit zijn qua naam voor jullie spruit! Ben wel heel benieuwd naar je buik en de kamer van M maar pak jij je rust nu maar even goed, das veel belangrijker! Die foto's komen wel!!

5. giraf

giraf Niet meer actief

"Dat ziet er goed uit papa" :)

6. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    En ML zei nog tegen mij: "Hoorde je dat? Volgens mij keek hij tussen mijn benen!!:p"

......;)......tuuuuuurlijk!

7. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Hallo liefies!!!

Giraf: Oh das met de neus in de poffertjes vallen zeg:D:D:D Mmmmm!!! Je maak me maar lekker met mn suiker hier ;):p! Jullie snappen toch wel dat praten over zoete lekkere dingen vanaf nu verboden is he!!! :D:D hahahahaha!
    Ja en die stomme opmerkingen af en toe;) tsssss!!

Rasp: Lekker bezig wijffie! Doe maar lekker eigenwijs ;) Nu plat en heerlijk rustig aan :) Ik was op de kermis met mn zus en sbroer en alle kids :D! Erg leuk!

Vlekkie: Hoe voel je je? Toch weer druk druk geweest lees ik. Bikkeltje! Oh rond 3 okt dus!! SPANNEND!!!!

Quint: Ik denk meteen aan de naam Pjotr, hahahahahaha hoe ik er op kom???? :(
    Hoe is t met mams?

Merel: WHAHAHAHA hilarisch!!!! wat is Jp toch een lekker ding!
    En al een uur gelopen!!! Zo knap hoor!

LM: Al aan t bevallen? :D:D:D ML zou toch eens gelijk krijgen joh!

Waaaaaaaaaaaah als de 2e groter is dan de eerste dan wordt het hier een 9ponder dus :D;):p

8. Funnyfant

WHAHAHAHHAHAHAHAH nou Finn was laatst met ML aan t douchen zegt ie (met een grom in zn stem, echt waar): WOOOH GROTE PLASSER!!!!!!! Nou ML had zich nog nooit zo bloot gevoeld hahahahahaha!

9. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Ha ha!!! Hier zei Jp laatst ook tegen ML "jij hebt een grote lilie!"
    (Jp zijn plassertje heet hier 'lilie', omdat ML dat vroeger ook tegen de zijne zei)

10. Funnyfant

Schattig Lilie!!! Pielie is ook leuk! :p:p

11. giraf

giraf Niet meer actief

Whahaha! Stoere papa's onder de douche, mooie uitspraken van de kleintjes!

Toevallig hadden ML en ik het daar laatst over:
    Hoe noemen jullie de geslachtsdelen tegenover jullie kind?
    Zeg je "gewoon" vagina en piemel? Of gebruiken jullie daar andere woorden voor?
    Piemel vind ik wel een oke woord voor een kind, maar vagina vind ik zo volwassen klinken :)

12. Funnyfant

Het is plasser of piemel voor jongen. En spleetje of ook plasser denk ik voor een meisje. Misschien verzint ie zelf wel ene geni(t)ale naam hihihi. Mn nichtje zegt plasgaatje...

13. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

hihi hier zeggen we mies en piemel :D

14. raspberry

Hahahaha wat een leuk onderwerp!! V.era zegt nog niks tegen haar edele deeltje en ook nog niks over die van ons. Ikzelf zeg wel van tijd tot tijd, zeg Manlief, wat heb je een grote plasser whahahahaaaaa!
    Wij benoemen het voor V.era als plassertje en voor een jongen een plassertje of piemeltje.

15. raspberry

@FF, wat leuk dat je even lekker naar de kermis was, vind ik ook altijd zo leuk!! En niet bang worden hoor, het hoeft dus niet zo te zijn dat dit kindje zwaarder wordt en zoals je zelf ook al zei, ok die krijg je er wel uit, komt goed!!

16. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

wat sem laats weer zei, toen hij aan het plassen was, kijk mama die van mij is net zo groot als die van papa haha geweldig

heb ook wat irriataties gelezen en girag die naar ouders fietse en ze in een rest. aantrof:) gezellig:)

vlek spannend allemaal meid

rest; sorry ben een vergiet en ook eigenlijk heel moe...

lig de laatste tijd tussen 21.30-22.30 al in bed terwijl ik normaal pas rond 12-en ging...pff

verder weinig nieuws... ben zo nu en dan wat duizelig...
    knuffels

17. giraf

giraf Niet meer actief

Plassertje voor een meisje kan ook wel ja...
    Pfff lastig hoor, gelukkig hebben we nog ruim de tijd om daarover na te denken! ;):D

18. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Hier: Lilie en sneetje

19. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    hihi al die uitspraken :D

bij S is ie altijd "mooi schoon" als de luier afgaat en ze in bad gaat. dan kijkt ze even naar beneden en zegt ze dat.
    laatst stond ze bij ML onder de douche en was ze aan het wijzen, iiieeeh bah bah riep ze, ml wist niet waar ie het zoeken moest :D
    zowiezo is poep en plas heeel interessant ;), ze moet altijd kijken als de hond een plasje doet en als bij haar het rolgordijn open gaat kijk je meteen de rijbak van de paarden in en daar ligt wel eens paardenpoep, het eerst wat ze zegt is paardje poep.

zo ga lekker naar mijn bedje toe, morgen weer een nieuwe dag :D

20. raspberry

@Vlek, whahahahaha ook al zo grappig!!! Oh wat heerlijk toch die kinderuitspraken!!!

Deel Deze Pagina