Thanks! Komt vast goed. Hopelijk draait het natuurlijk uit zichzelf maar anders proberen we gewoon een versie en dan zal het vast goed gaan!
Jaaaa tuurlijk komt het goed!!!! Jouw beebje gaat heerlijk in badje geboren worden Wel spannend zo voor ons he Weer een beetje hetzelfde hahaha. of we thuis in badje kunnen bevallen blijft nog een beetje spannend!!
Ik heb straks vergadering, breng ik V.era even bij mn moeder voor een paar uurtjes. Morgen gaat mn moeder naar de kapper, haar haren vallen nu toch wel uit dus het gaat er helemaal af en dan een pruik. Toch best wel moeilijk ondanks dat je weet dat het er aan zat te komen. Stiekem hoop je van niet.... Gaat natuurlijk nergens over maar ik vind het toch wel heel verdrietig dat mijn moeder straks met pruik op de foto;s staat als onze baby geboren is. Stom he....is helemaal niet belangrijk eigenlijk. Maar goed, ik ga zo dus weg, ben er vanavond weer!!! Knuf x
Hahaha ja die traditie houden we er in he, ik kan niet achterblijven als jij iets hebt en andersom haha.
oooh balen rasp, hopenlijk gaat de versie helpen !! wel fijn dat alles verder goed was, en wat een klein hummeltje, aaaaaah sweet !! FF hoe gaat het met je pijn vandaag ? niet teveel last gehad van gisteravond? wel vervelend dat F dan zo slecht in slaap komt merel, jeetje wel goed hoor dat ze nu zo goed drinkt, geeft ze dan geen mondjes terug? en 160 gram aangekomen, jippie !!! LM, spannend hoor kan nu dus elk moment gebeuren, en vanavond eerst nog uit eten met vriendinnen toch? geniet er maar lekker van, hopenlijk gunt je kleintje mama nog eventjes een gezellige avond voordat ie komt.
ooooh rasp lees nu je berichtje , ooooh had zo gehoopt dat je moeder dat bespaard zou blijven, maar helaas hoe reageert ze er zelf op? en kan me wel wat bij voorstellen hoor, het is superfijn dat je moeder daar straks op de foto staat met jou kleine hummeltje maar telkens kijk je dan toch weer naar haar haar heel veel sterkte gewenst morgen voor je moeder, is toch weer iets dat je moeder eraan herrinnerd dat ze heel ziek is
Oh rasp natuurlijk is dat WEL belangrijk!!! Het gaat ook niet alleen om het verlies van de haren van je moeder, maar vooral om wat het betekent en dat is gewoon hartstikke moeilijk en zwaar. Ik zou er ook verdrietig om zijn, sterker nog dat ben ik ook voor jullie liefje Maar over een paar jaar, kijk jij terug naar die foto's en weet je wat je dan ziet? Jouw eigen mama die KEIHARD gevochten heeft en die ROTziekte gewoon heeft overwonnen. En dan ben je trots! En dan vertellen jullie aan je kindjes hoe stoer hun oma is! Echt waar ik weet t zeker. Kusje lof joe!
Vlekkie: Nou ja vandaag even een rotdagje qua pijn. Maar Finn is bij oma, dus even bijkomen. Komt goed liefie thnks! En ML is thuis vanavond
ff doessuh! Zo terug hahaha! Heb net heel lekkere eiersalade gemaakt (denk nu kan ik nog ) maar wel met teentje knoflook. Arme diëtiste en verpleegkundige hahahaha! En een vriendin van me rijdt me naar t ZH, dus ook arme zij OEPS Even goed tandjes schrobben
Dank je wel lieve meiden voor jullie begrip. Wil van een mug geen olifant maken maar soms is die olifant er wel en dan kan ik m maar moeilijk verbergen. Dank je, heb veel aan jullie steun hoor!! En mijn moeder is sterk, wel verdrietig nu maar nog steeds een kanjer van een vrouw die dit gaat overwinnen, ook ik ben daar van overtuigd! Knuf, ik ga nu echt! X
Hoi meiden Ik ga zo even (poging doen tot) bijlezen Heb vanmorgen een heel heftig gesprek gehad met me buuf Ze heeft een zoontje van 4jr en is nu 15wk zwanger van de 2de Nu is er bij haar zoontje de ziekte van Duchenne geconstateerd ! Dus een hoop ziekenhuisbezoeken in het vooruitzicht en nu nog onderzoeken of de baby het ook heeft, zo ja dan zal ze de zwangerschap af laten breken 1 kind die je weg moet brengen is al erg genoeg, laat staan 2! Vreselijk!!! Ben door dit nieuws gewoon helemaal van slag onze zoons spelen vaak samen...dit kan straks niet meer Buuf helemaal overstuur en ik kan gewoon niks doen Knuffels ilse
wolfje, ooooh wat erg !!!! ik kan eigenlijk geen woorden bedenken (en duchenne is een spierziekte toch ??) rasp, je maakt helemaal van een mug geen olifant hoor, de ziekte is erg maar de bijwerkingen van de medicijnen zijn net zo heftig !!! FF jij weet het altijd weer perfect te verwoorden he, knap hoor !!!! lekker dat F vandaag even weg is, even tijd voor jezelf en lekke rniets doen, wel op de bank gaan liggen he en niet achter je machine kruipen !!! net even lekker paardgereden, oooh heerlijk !!! alleen moet ik het nu bekopen met heftige buikpijn, is iets minder maar dat trekt ook wel weer weg.
@Rasp Knuf voor jou! dat is idd moeilijk om de bijwerkingen van chemo's te zien dan he! Gelukkig bestaan er pruiken, maar het geeft wel aan hoe heftig een chemo is voor je lichaam! Meid, veel sterkte hoor! Ook voor je moeder en familie!! @ LM Jaaaa..het aftellen is al weer paar dagen begonnen!! Leuk hoor!! Je verwachtte het rond de 38 weken toch? haha, das al volgende week..ben benieuwd!!zou leuk zijn!!! Ben je het al beetje zat of geniet je nog volop van je buik? @Meis Bedankt voor je kaartje!!! Kwam vandaag binnen! Las dat je fysio hebt voor je manneke, slaapt tie niet zo lekker, of huilt hij veel? @Merel Zooooooo heerlijk dat Jk zoveel is aangekomen..gister waren ze hier van CB...E.line was niks aangekomen in een hele week...maandag ook maar naar weeguurtje! @ FF Meissie..rustig aan doen he!! Volgens mij heb je al heel veel HB gehad of niet? Gaat het nog met de laatste loodjes? Nog een paar weekjes en dan mag het komen!!!! @ Vlek Ongi goed doorgekomen? En lees in je handschrift dat je met clomid begonnen bent! Ik duim heeeel hard voor je!!!!! moet je iets van een test doen om te kijken wanneer je eisprong is? @Wolf Ooh wat erg zeg! Duchenne..was dat hetzelfde als die ene babyboomstel? waarbij al de spieren langzamerhand uitvallen? Knuf hoor!! Echt heel heftig en zeker als je allebei een kind van dezelfde leeftijd hebt...komt dan zo dichtbij..sterkte!! Oh en gaat hier goed hoor! Meiden slapen allebei al een tijdje..zelfs M.aaike!! Ga er zo maar weer uit halen! Maar, we lopen dan ook wel elke dag minstens een halfuurtje tot uurtje buiten jaja..lopen kan ze nu wel!haha, gek dat ze eerst niet wilde en nu zelfs liever loopt dan in de buggy zit..dus...heb me voorgenomen om elke dag een rondje te lopen buiten..goed voor het mams en de kids!
Heej Madelief! Alles goed? Ik weer precies hoe je je voelt, kleine meid niets aangekomen....ik had dat vorige week! (10 gr afgevallen) Vreselijk he, je vraagt je gelijk af of je bv wel goed loopt. Maar komt goed meid!!! Twijfel niet aan jezelf!!! Volgende week gewoon weer wegen. Kop op he! Je doet het super goed!! Rasp: meid, tuurlijk is het een hele stap een pruik voor je mama.....kan me goed voorstellen dat je er weer een klap van krijgt hoor! En niet gek dat je het erg vind dat de foto's straks je blijven herrinneren aan deze zware tijd! Hoop dat je moeder deze verandering goed kan accepteren en ze zich goed gaat voelen met haar nieuwe haar. Knuffel! Meis: begrijp dat je je toch niet helemaal happy voelde bij de pacco? Snap het wel hoor, buiten het feit dat het sneu uitziet is het ding zelf ook nog niks fraais he....hopelijk veel baad bij de pbaby. Wolfje: tjeemig.....daar zijn inderdaad geen woorden voor. Vreselijke ziekte en je gaat het proces bij je buurkindje straks helemaal meemaken.....en dan je eigen gezonde kindje zien. Het zal heel moeilijk worden om te zien en ook zwaar om toch een steun te kunnen zijn voor je buuf. Sterkte!! Dan besef je even weer hoe gelukkig je mag zijn met gezonde kinderen he....
@Merel Idd!!voelde me echt teleurgesteld! En er was op huisbezoek ook een stagiaire bij en dat vond ik op dat moment vreselijk!! Had liever ff mn teleurstelling geuit, maar dat ga ik niet doen als een stagiaire er bij is. Dan voel ik me zo staan. Vond het ook niet leuk dat ze het niet eens gevraagd hadden of ik dat wel wilde...bij de vk en kraamzorg wel en daar had ik het ook al allebei...sorry hoor, maar er worden wel prive dingen besproken enzo..en dan een vreemde erbij. Heb het niet snel (gezien vk en kraamzorg) maar nu vond ik het toch echt ff niet fijn! ps: hoe gaat het met J. en naar de wc gaan?
Ha liefies, zit er ff helemaal doorheen. Ben moe, misselijk en koppijn (maar natuuuuurlijk is het het allemaal waard!!!!) Daan is bij mn schoonmoeder, zodat ik lekker kan uitslapen morgen. Daar was ik echt aan toe! Dikke kus voor jullie
Meiden, allemaal bedankt voor jullie lieve woorden!!! knuffies xx @Nemo, rust maar even lekker uit meid, morgen weer wat beter hopelijk na een goede nachtrust. @Wolfje, jij ook sterkte, wat een verhaal zeg! @All, ik haak verder gewoon even in hoor, heb even mn koppie vol maar dat komt wel weer goed hoor, bovendien kan ik ook niet zonder mn zp dinnetjes dus ik ben hier graag!