De 13 Musketiers deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door Funnyfant, 4 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Speciaal voor jou nog een extra dikke kus Rasp!! XXX

2. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Vlek thanks meid :). Oh wat rot dat je zo'n buikpijn hebt nu meid:( Rustig aan liefje! Hopelijk trekt het snel weg.

Mliefje: Ha liefie! Ja dat vind ik ook slordig van ze, om niet even te vragen of je t erg vindt dat die er bij is! Rottig zeg :( En balen dat ze niet is aangekomen, maar komt vast goed meid, net als Jk!!!

Ja de HB's zijn er op een goede dag 10-20 en op een slechte 20-50 schat ik... Maar goed het is wel te doen hoor. Alleen die regelmatigheid van gisteren was wel even gek :)

Ooo goede voornemens heb je ;)

Nemo: Ah liefie kus voor jou! En goed dat D effe lekker logeren is. Goedzo mama!!

Diëtiste en diabetesVP: Vanmiddag in het ZH geweest. Het valt me echt reuze mee allemaal.
    Ik moet alleen op koolhydraten letten. En dan zo, dat ik gewoon eet en dan een uur na t eten mn glucosegehalte meet. Als die na t eten tussen de 3.8 en de 7 is, is het goed. Heb ik een uitschieter, dan moet ik terugkijken naar wat ik heb gegeten en dan het kunnen verklaren en het de volgende keer beter weglaten.
    We hebben mn dagschema bekeken en ik kom eigenlijk zelden of nooit met een maaltijd aan het glucoseniveau, wat het drankje van de test heeft. Dus het kan goed zijn, dat ik gewoon kan blijven eten als ik doe en nooit boven de 7 uitkom! Dus het hoeft helemaal niet dat mn kindje last heeft van de diabetes. Dat is dus echt goed nieuws.

Ik heb nu 2x na de maaltijden gemeten en de 1e keer was 5.1 (na 1.5 boterham met eiersalade) en na het avondeten had ik 5.4. Heeeeeel keurig vond ik zelf :D:D:D Ik heb zeer goede hoop!!!!

Maar ZWdiabetes is eigenlijk dat je alvleesklier niet genoeg insuline aanmaakt om (te) grote hoeveelheden glucose uit je bloed in de cellen te krijgen. Dus dan blijft er teveel glucose over in je bloed. En dat krijgt de baby dan en dan zit ie eigenlijk te snoepen.

Al met al een helder verhaal en prima te doen. Ik hou toch niet heel erg van veel koolhydraten kwam ik achter hahahaha!

3. Funnyfant

Lieve Rasp hoe was het? En gooi het er hier maar uit hoor wijffie. Dikke kus!

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

Nemo, dank je, ook een dikke voor jou terug hoor!

@Vlek, sterkte, ik denk heus aan je hoor.

@FF, wat een goed nieuws, dat gaat helemaal goed komen meid!!
    Hoe was wat bedoel je? Bij mijn moeder vanmiddag bedoel je?
    Ik ben er niet lang geweest want ik kwam alleen V.era even afleveren. Maar morgenvroeg ga ik nog wel weer even heen, wil haar nog even zien met haar eigen haar, maf he. En dan zal ik ;s middags wel weer heen gaan om te zien hoe de pruik is. T is moeilijker dan ik dacht en ik vind het ook gewoon zo zielig voor mijn mamsie.

@iedereen, knuffels en ik denk wel aan jullie hoor!

5. Funnyfant

Oh sorry Rasp, ik dacht dat ze vanmiddag naar de kapper was geweest. :) Ja ik snap dat je dat nog even wilt. En het is ook gewoon hartstikke rot voor je mamsie.

6. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ja is het ook, ze moet er even doorheen maar dat gaat haar wel lukken hoor!

Ik ga naar bedje. Spreek jullie morgen weer!!
    Nogmaals bedankt meiden, het betekent veel voor me dat jullie er zijn met jullie medeleven!! Smak smak XX

7. Funnyfant

Kuskus liefje!!! Truste ;)

8. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

All; thanks voor jullie lieve woorden! Ik vind het zo vreselijk, gaan vaak samen stad in en kids spelen zo fijn samen en lief… en als ik heb nu elke keer hoor praten/lachen dan krijg ik gewoon kippenvel…
    Stel dat ze de baby weg moet laten halen…als ze mijn kindje straks zal zien zal ze ook altijd aan de hare denken… ze is 3mnd later uitgerekend dan ik… bah moet er echt nog niet aan denken, hopelijk heeft de baby het niet!
    Dit ventje gaat al een onzekere toekomst in… zijn spieren gaan langzaamaan uitvallen; eerst armen/benen, dan gezicht, longen en tenslotte de hartspierL

Kleine in me buik is nu wel lekker actief, zie nu echt me buik helemaal omhoog komen… J
    Morgen drukke dag, smorgens ff weg op zoek naar lekker pyjama’s;) en smiddags heeft sem weer zwemles… savonds me oma ophalen…

Wens jullie allemaal een hele fijne avond en tot snel, xxx

9. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

ff; goed nieuws, oh hoop zo dat je thuis mag bevallen!

rasp; heel logische meid dat je koppie vol zit, knuf

nemo; rustig aan meid, en nu lekker bijtanken!

mdl; lekker wandelen met je kids!

vlek; sterkte met buikpijn!

10. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    FF wat een goed nieuws !!!!!!!!!!!!!!!! echt fijn oooh meid ben zo blij voor je dat het allemaal wel meevalt.
    en toch lekker thuis bevallen, ik zeg bestel dat bad maar !!!!!!!!!!!!

rasp, heel begrijpenlijk hoor !! en je emoties de vrije loop laten is vaak het beste, opkroppen word je veel slechter van. en wij horen het graag aan en bieden je graag een digi schouder hoor meid !!!
    kom maar op.

nemo, lekker morgen uitslapen, hopenlijk een beetje bijgeslapen en minder zwangerschapskwaaltjes morgen.
    wanneer is ML weer thuis ??

wolfje, kan me voorstellen dat het je heel veel zeer doet, je gaat het jongetje toch spiegelen aan S :(.
    maar niet vergeten zelf te genieten he meid, ook al is dat nu heel lastig.

hier is de buikpijn weer weg gelukkig, nog 3 dagen slikken. oooh ben zo blij dat ik al deze dingen aan jullie kwijt kan, ben zo blij met jullie!!!!!!! dikke zoen voor jullie allemaal.

11. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    goedemorgen dames!!

FF, wat een goed nieuws!!

Rasp, sterkte vandaag voor je mams en voor jullie allemaal een dikke knuffel!!

Wolfje, wat verschrikkelijk zeg! Moet je toch niet aan denken!!

Vlek, fijn dat de buikpijn weg is! Ik zeg op naar een vruchtbare tijd :D

Hier zo een afspraak in het ziekenhuis. Vriendlief staat de douche nog te boenen :D. Daarna gaan we naar de kinderboerderij met J dus weet niet wanneer ik weer kom vandaag. Nog even genieten voor de beeb zich meldt. J lijkt alleen een beetje uit zijn doen te zijn, zit heel suf op de bank en kijkt net als wanneer hij ziek is. Heeft alleen geen verhoging en ook geen buikpijn zegt ie.

12. Funnyfant

Aaaah J is een beetje uit zn doen :( Misschien loopt de temp nog op vandaag, dat is wel vaker bij die kleine mensjes. Ik hoop dat ie snel opknapt LM! En heel veel plezier vandaag!!!! Lekker genieten nog :D

Vlekkie: En wij zijn net zo blij met jou wijffie!!! Je bent een lieverd en een kanjer!
    Even een vraagje: Als je nou nog 3 dagen de pillen hebt gehad, heb je daarna de eisprong? Of komt ie tijdens het slikken op gang? Sorry ik weet er echt te weinig van.:) Oh wacht je dacht rond 3 okt, dus dan zal het wel een paar dg erna zijn. Spannend hoor!!! Pfffffff ik blijf voor je duimen meisje;)

Wolf: Thanks meid. Het lijkt me heel confrontrerend allemaal en niet te behappen. Vreselijk wat jouw buurvrouw te wachten staat. Het is onmenselijk. Sterkte!

13. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Goedemorgen

haak zo even bij;

@LM, veel plezier vandaag, heb je goed nog even genieten met z'n 3e. wel jammer dat J een beetje uit zijn doen is ach het zonnetje schijnt komt vast goed

@rasp, meid wat zit je toch in een dubbele periode, blijschap maar ook verdriet , lekker van je af kletsen en tieren hoor gewoon doen. en kan me voorstellen dat je het moeilijk vind dat je moeder dr eigen haar niet meer heeft op de foto's maar als alles dan weer achter de rug is kan je er denk ik ook wel weer op terug kijken van zo dat hebben we maar mooi weer overwonnen. maar lieverd dikke knuf van mij kanjer ben je

@madeliefje, hoe is het met jou meiden?

@nemo, nog aan het kwakkelen las ik, hoe is het vandaag hoop dat je snel van de klachtjes af bent en lekker kunt genieten

@FF, oooh fijn meid dus gaat eigenlijk heel goed met je waardes fijn hoor en idd hoeft het niet te zijn dat de beeb ook suiker heeft probeer door dit alles nog wel lekker te genieten he!!

@vlek, tuurlijk moet je je verhaal kwijt kan toch ook, maar nog 3 pillen gaat ook al weer beter met je las ik fijn hoor. hoop dat je snel op jacht kunt naar het ei en dan lekker zwanger kan worden. knuffel terug hoor.

@hier gaat slapen al beter, alleen gister 2 maal bedje verschoont meneer had te veel en heeft het er even uit gewerkt, wel lekker geslapen van 23.30 t/m 6,15!!!! oooh was echt super.
    hoop dat dit zo blijft in de nachten.

14. giraf

giraf Niet meer actief

Madeliefje
    Lekker dat jullie zo genoten hebben van de vakantie met zn 4en!
    Hier begint maandag het "echte" leven weer, dan gaat ML weer werken...

Meis
    Hopen dat de puckababy T een beetje gaat helpen!
    En F al fruithapjes bij 3 maanden! Foei! slechte mama ;);):D

LM
    Nog geen gerommel? Ben nu toch wel elke keer benieuwd als ik hier kom spieken... elke keer kan er weer een nieuwe geboortemelding staan!

Merel
    Oh! Toch een goede melkkoe dus :p
    En lekker een weekendje weg? Met zn 4tjes?

Finn
    HB om de 3 a 4 minuten! :$ Kan me voorstellen dat het even spannend was zeg! Maar gelukkig nog niet doorgezet... baby moet nog even blijven zitten hoor...

Rasp
    Oh baby nog in stuit :(
    *lieve kleine raspbaby, wil je aub snel draaien? want op zn kop is echt makkelijker eruit komen hoor :p*
    Balen van je moeder haar haar.... Maar ik spreek uit ervaring uit kennissenkring: De pruiken van tegenwoordig zijn echt wel mooi en zien er vaak echt uit.
    Maar leuk is anders, dat snap ik.... Dikke kus voor jou en je mama!
    Als je moeder ook maar een klein beetje op jou lijkt, dan slaat ze zich er wel weer doorheen. Net zoals jij elke keer weer doet! Je raapt jezelf elke keer weer bijeen na slecht nieuws! Je bent echt een kanjer! Vergeet dat niet!

Vlek
    Hoe gaat het met de chlomid pillen? Veel last van bijwerkingen?

Wolfje
    jeetje wat een heftig nieuws voor de buurvrouw zeg! Hopen dat de baby de ziekte niet heeft!

Nemo
    Lekker rustig aan doen! Er zit er nog eentje aan boord bij je he, daar moet je goed voor zorgen! :)'

Finn
    Gelukkig valt het dieet mee! Nog even een paar weken bikkelen meid, dan is alle 'zwangerschaps-ellende' achter de rug, heb je een prachtig mooi kindje in je armen, en weet je waar je je 9 maanden ellendig voor hebt gevoeld! Je bent een super mama!

Zo nu even serieus, misschien moet ik meer afstand nemen van jullie....

IK HEB WEER OVER JULLIE GEDROOMD!!!!!
    Pff het moet niet gekker worden zeg...
    Ik droomde dat ik hier een berichtje plaatste en ik schreef ML (ManLoos) en toen schreef Rasp, voortaan als we manloos ipv manlief bedoelen dan schrijven we het met kleine letters, dus ML voor manlief en ml voor manloos. En toen schreef Finn, Oh ja das goed, maar dan moet er wel elke keer achter ml een komma, om het nog duidelijker te maken :(

Whahaha! Gekke meiden!!!!

Hier gaat alles goed, nog even genieten dat ML (;):D) nog thuis is. Ik word gruwelijk verwend met ontbijtjes en kopjes thee de hele dag door!
    Zal straks wel even wennen zijn, alleen met 2 kindjes....

Straks even naar een peuterspeelzaal voor I kijken, ben benieuwd!

Oh, er is er 1 wakker.... Kom later nog weer even langswippen :)

15. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    gekke giraf, over ons dromen, moet niet gekker worden hahahaha
    alles goed met jullie? en je word lekker verwent fijn hoor.
    en ja ik hoop ook dat de pbaby gaat helpen hij doet het al heel goed met de Pac.co doek maar vind het wel zielig zo''n rupsje in bed.

@ oh had maandag ML van slag, ik was weg geweest naar mijn moeder en net voor ik bijna thuis kwam zag ik een ooievaar vliegen die naast me in een weiland ging zitten, dus ik zeg tegen hem "ik heb een ooievaar gezien" oh zegt ie heb je zeker in de garage gekeken ik zo nee hoor was een echte. oh nee he het zal toch niet!!! hij keek wel een beetje bescheten hahaha, dus nu als hij vervelend is dan plaag ik hem van pas maar op je weet maar nooit maby was het wel een voorbode :D:D;) hij vind het niet om te lachen zegt ie nou ik wel!!

16. Funnyfant

Hahahahahahaha Giraf geniaal die dromen van jou!!! Hahahaha echt iets voor mij om dan zoiets te zeggen hahahahahaha!! Lekker ding!
    Spannend hoor maandag, het is niet niks om dan ineens weer het ritme op te pakken. Zie er nu al tegenop hahahaha :p Maar jij bent ook echt een supermama!!!!
    Veel plezier met PSZ bekijken :)

Meis: hihihihihihihihi arme ML (niet ml' dus Giraf :p), wel hilarisch!

Hier vanochtend nuchter 4.4 en na ontbijt 5.5!! Jippie! Ja sorry maar ik ga jullie laten delen in mijn scores hoor hihihi

17. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    FF super waarde dus, gaat super goed, jij gaat gewoon thuis bevallen joh!!!
    je mag altijd je waardes spammen hoor.

@zo ga nu weer voederen en kindjes tegen de matras doen

18. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    ja arme ML (hij was gister gauw even langs de drogist geracet, zo bang!!:D:D;))

19. Funnyfant

OEPS heel lullig hihi Op MP had ik een reiswieg gevonden voor op mn duowagen. Maar die werkte nog met beugels en drukknoopjes dus heel onhandig. ML zou m vanavond gaan ophalen. Nu kon ik vandaag een nieuwer model met kliksysteem kopen voor hetzelfde geld. Ja dus ik mail die mevrouw van vanavond netjes af. Is ze heel boos dat ze m van zolder heeft gehaald. OEPS :) hihihihi

20. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Heeejj!!

Finn: schijt aan hebben, jammer dan, je kent haar toch niet!:D
    Super je waardes!! Komt helemaal goed meid, zeker weten!!!

Meis: tjong, ML op de kast lees ik! "Er kan nog meer bij...." (ken je dat programma van de eo van vroeger? Dat liedje kun je ook af en toe spontaan zingen!)

Giraf: Oh, geniet nog komende 2 dagen van je verwennerij. Dan moet je het even zonder ML stellen, maar ook dat komt goed hoor!!

Rasp: knuffel voor jou vandaag, moeilijke dag....sterkte!

Vlek: Fijn te lezen dat je buikpijn weg is. Ik denk aan je, volgende week wordt spannend voor jullie!

Hier vanmorgen even bij mijn werk langs geweest......even sfees snuiven, moet de 18e weer beginnen!
    Wilde eigenlijk de 18 al gelijk vrij vragen, maar ging al niet...baas is dan weg!
    En de 2e werkdag ook! Dat wil wél zeggen dat ik lekker relaxt kan doen de eerste 2 dagen!! Hele kantoor voor mij alleen!!!
    Andere reden van mijn bezoek: mijn baas had onze toekomstige aanbouw onder de loep genomen. (hij is interieurarchitect) en heeft een plan voor ons gemaakt. Komt dicht in de buurt van mijn eigen plan wat ik gemaakt heb, dus zo stom ben ik gelukkig op dat gebied niet!
    Nu lekker gaan brainstormen hoe we het definitief gaan doen, en dan tekening laten maken, prijzen aanvragen, en vergunning aanvragen, en dan kunnen we hopelijk in het voorjaar starten!!

Oh, iemand vroeg of we met zijn 4-tjes weekendje weg gingen. Tja....wel met ons 4-tjes maar ook nog met 12 anderen....
    Mijn schoonouders worden beiden 60 jaar, en ze vroegen de hele fam mee op weekend. Kinderen van stiefschoonvader en kinderen van schoomoeder zeg maar.
    Zitten met gezin van broer van ML in 1 huisje en samen met dochter van ssvader met vriend en kids. Dus helemaal prima. Zijn super luxe boerderijtjes, net nieuw op het park!
    We gaan hier in de buurt naar een camping/park, dus voor het eerst zwemmen met Jk en lekker genieten van haar en Jp. En dat de rest van de fam daarbij is...tja....ik doe net of ik ze niet zie :p;)!

Deel Deze Pagina