@FF Moest er ook wel om lachen!hihi..echt weer een blunder voor mij!! Fijn dat het goed gaat!En waaaaaaaaa wat een foto haha!! Hoe moet het er wel niet uit zien als je dan stuwing hebt @ Merel Wauw!!!Wat een mooie foto's!!!
Ben ik weer hoor maar vind t wel goed van mezelf!! (Gezien het feit dat ik gisteren zag dat ie toch ook wel snel te hoog kan worden): nuchter 5.0, na ontbijt 6.4, na lunch 5.4 en na avondeten 5.7
FF goed joh !!!!! gaat helemaal goed komen dat thuisbevallen. en wat een foto , is ook niet meer gezond ! merel, jou foto's zijn echt mooi !!! wat een poppetjes van kindjes heb je toch, echt mooi !!!! Mlief, hihi ach ja kan gebeuren, wel fijn dat alles zo goed aan kant is, geeft jezelf ook vaak een opgeruimd gevoel. rasp, dikke dikke knuf voor jou !!!! rest ook een knuf hoor, maar heb niet echt bijgelezen, sorry vandaag druk geweest met van alles en niets, morgen een uitje van de tinkergroep (paardrijden) en dat was het zo'n beetje, lekker saai dus. wel mega hoofdpijn en pijnlijke (.)(.), zal wel komen doordat mijn lijf wakker word geschud denk ik. sinds gister ook een maansteen omgehangen voor de vruchtbaarheid, dacht kan nooit geen kwaad
Zo, breek gewoon even in. @Rasp: ah liefie. Ben het helemaal met je eens! Jullie betekenen ook veel voor mij. Haha, praat de hele dag over jullie. Fijn dat we zo'n steun voor je zijn. En natuurlijk nemen we je zoals je bent, je bent super. Fijn trouwens dat je zo goed geslapen hebt en goed dat je gisteren even de tijd voor jezelf pakte. Zal wel zwaar voor jou (en je moeder) zijn geweest.. @Merel: gelukkig al minder lamlendig vandaag (ik blijf steeds extra lang in mn bed hangen als ik me zo misselijk voel, maar moet er dus echt uit om iets te eten) Jaaaaa, donderdag mn echo!!! Wat denken jullie, Daan meenemen?? Heb nog geen oppas. WAT EEN PRACHTIGE FOTO'S ZEG!!! @Meis: nog iets spannend bij de kapper?? knuffel terug @Finn: aaah, arm mannetje.. Hopelijk knapt hij snel op. Steeds als iemand aan daan vraagt wat hij vandaag heeft gedaan zegt hij: Finn spelen Haha!! Gaat de goede kant op met de suikerwaardes. Maar gaat iemand dat dan weer checken binnenkort?? Ze gaan vast niet midden in een wee meten en dan ineens besluiten dat je toch naar het ZH moet. Hahahahahaha, 2 + 2 x 2 + 2 : 2 !!!! Hahaha, heb je het gezien, heb wel tig keer gereageerd op hyves!! De docent in me kwam naar boven!! Vind het helemaal niet zo gek als iemand het fout doet, maar ben gewend om dingen uit te leggen, maar mensen zijn blijkbaar hardleers!! Leuke foto @Madelief: lekker gewandeld met je meisjes? haha, begrijpelijk hoor, dan ben je zo gefocust op het voeden en dan vergeet je de luier! Fijn hoor, een lekker schoon huis! Zeker knap met 2 kleintjes! @Vlek: moet toch een teken zijn, die zere (.)(.)! Er gaat wat gebeuren in je lijf!! Maak het volgend weekend maar extra gezellig!!! Hier alles goed. De lamlendigheid heeft plaats gemaakt voor een soort vervroegde nesteldrang! Ben druk aan het poetsen geweest vandaag Daan is nog wel steeds 6:30 wakker (als ik geluk heb, anders eerder) maar ja, alles went.. Nog een mooie foto, de test van MvM
Als het toch digidrank is dan neem ik t er effe van hoor Bekijk bijlage 185441 site: Groot gelijk, is JOUW moment!!
Zijn jullie allemaal van de zondag-ochtend aan het genieten met man en kind(eren)? Ik mis mijn ML!!!! Dinsdag komt hij weer thuis, 2 weken zitten er weer bijna op!
Morgen meiden!! Nemo: Nee ik ben ook ml' (hihihihi Giraf zo goed voor manLOOS???) dus.... ML is optreden in Ingelmunster in Belgiƫ, dat is behoorlijk ver!! Hij is net vertrokken en pas vanavond rond 20:00 uur terug Mis m nu al Vanmorgen weer 4.4 en nu 5.4
He bah finn, das ook niet leuk... Er komt zo visite, had op hyves gezet dat ik een cake ging bakken, dus zusje komt gelijk langs