De 13 Musketiers deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door Funnyfant, 4 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

Goeiemorgen!!!

Finn, HOERA 35 WEKEN!!!!!!! Super dat het zo goed gaat met de waardes meid. Hier nog steeds een baby met het hoofd naar boven......probeer af en toe al zetjes in de goede richting te geven maar hij/zij snapt m niet!

@All, vannacht is V.era weer eens 3 uur achter elkaar wakker geweest en nu ben ik dus meteen kapot. Ik kan mn nachtrust echt niet missen, heb hoofdpijn en ben misselijk en het lontje is weer superkort!!! K ga zo ook maar even een dutje doen, das voor iedereen beter denk ik.

Sorry dat ik zomaar even inhaak hoor, als ik weer compleet mens ben dan ben ik weer mega aanwezig hier!

2. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Oh arme Rasp. Het is echt zwaar die gebroken nachten :( Ga maar lekker even bijtanken hoor!!

En thanks meid!! :D:D:D 35 weken en nog maar 35 dagen te gaan :D:D:D:D Mooi toch?

LM: Alles goed??????? Ook met de beeb????? Of lig je te puffen meid!!!!! ZOOOOOOOOOO SPANNEND!!!!!!!!!!

3. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Morge!

Whoowwwww ja, LM lig je te puffen?? Zou zo maar kunnen he!!

Rasp: oh ga dan maar lekker even terug het bedje in als je de kans krijgt. Niet leuk, en snap dat je meteen weer terug bij af bent qua lichamelijk rust!!

Nemo: Heb je t cafe ook opgeruimd voordat je afsloot?:D Volgende keer probeer ik ook nog effe aan te wippen. Kan me voorstellen dat je ML nu graag thuis wil hebben....nog even doorzetten en dan kun je het er even van nemen als hij D even voor zijn rekening neemt.
    Gave test trouwens!

Finn: bedankt voor je lieve reacties!!! Goed bezig meid met je waardes, gaat toch prima zo of niet dan!

All: net even in de zon gelegen, helemaal gaar van dat eventjes, is echt heet aan het worden!!
    Kwam ook net uit een hete douche en heb me eens even lekker gescrubt, maskertje, beentjes geschoren heerlijk!
    Dochterlief is goed bezig! Door al het geklets hier over inbakeren ben ik ook aan het proberen geslagen. Ze sliep eigenlijk al prima hoor, mocht zeker niet klagen, maar ik merkte dat ze zichzelf weer wakker aan het slaan was. Vaker tussendoor even wakker, en ook niet meer dan 3 uur tussen de voedingen vanwege het lichte slaapje.
    Heb haar donderdag voor het eerst in de bakerzak gedaan en ja hoor, doorslapen! Vrijdag was een dag vol onrust dus die nacht kwam ze gewoon om de 4-5 uur, en vannacht weer tot 7 uur mogen uitslapen!
    Ik kies dus toch maar weer voor de zak, merk dat zij langer tussen de voedingen laat en als ze wakker is is ze springlevend en kan ze met gemak 1,5-2 uur wakker zijn!
    Happy mama hier dus!

Vanmiddag verjaardag van mijn petekindje, ze wordt al 4! Time flies...

4. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    hahaha nee meiden lig niet te puffen :D
    Ben de laatste dagen wel heel erg aan het bankhangen genieten nu het nog kan. Dus ook niet zo heel veel online.
    Volgens vriend ga ik vandaag bevallen dus ben heel benieuwd :D

Kom snel weer mee kletsen hoor!!!

5. Funnyfant

Zooo Merel. jij zorgt goed voor jezelf vandaag!!! Goedzo meid!:D En wat gaat het lekker met Jk! Wauw, ja gewoon lekker in een zakje leggen, daar wordt ze echt niet slechter van toch? Heerlijk :)
    Gefelcititeerd met je petekindje. Mijn petekind wordt 20 oktober al 8!!!!!! niet normaal hij is ook al aan t prepuberen hahahaha love it!

6. Funnyfant

Oeps te snel verzonden: LM doe maar lekker rustig, je lichaam en geest bereiden zich lekker voor. Goedzo meid!
    Oh trouwens: laat jij het weten als t begonnen is, of is t helemaal een verrassing voor ons tot de kleine meid er is? ;)

7. Funnyfant

Oh nou, ik moet wel echt afkicken hoor!!! Er is niemand meer 's middags!!!! :(;)
    Ik wil ook mn beeb en weer mobiel zijn, dan kan ik ook leuke of nuttige dingen doen ipv naar een leeg ZP-scherm te staren hahahahaha! Zo klinkt het wel heel triest en wanhopig whahahaha! Nee hoor, komt goed :)
    Oh na de lunch: 5.9 :D:D:D Ik ga thuis bevallen!!!!!!!!! Dit gaat echt wel lukken hoor!!!

8. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Zo voelde ik me dus gisteren en vanochtend Finn :D!!

Sterkte Raspie, rustig aan!

Fijn dat Jk het zo goed doet Merel!

Ga maar lekker bankhangen hoor LM! Rust maar lekker uit.

9. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ik zal Nemo wel sms-en als ik richting ziekenhuis ga :D (mits het een beetje een normaal tijdstip is natuurlijk hahaha)

10. Funnyfant

Maar je voelt nog niks???? Spannend hoor!!!! pfffffff ik heb er zoooo zin in, ja echt in de bevalling!!! Stom he :)

11. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

hoi meiden
    hier alles goed, alleen moe... en druk...
    sem heeft net erg mooie fila schoenen gekregen van me ouders:)

fijne avond nog allen!knuffels

12. Funnyfant

Welke vinden jullie t mooist?

13. Funnyfant

14. Funnyfant

De laatste...

15. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    lastig lastig
    onderste is lekker vrolijk, bovenste is ook mooi

16. Funnyfant

Is voor een vergroting in een fotolijstje op de beebs kamer... Kan niet zo goed kiezen. :)

17. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    foto 3 en 4 zijn ook mooi
    ligt er dus aan of je staand of liggend wil

18. Zeepaardje

ff; prachtige foto's...
    laatste vind ik lekker vrolijk...
    de allereerste vind ik ook erg mooi...
    s6 met je beslissen, laat je weten welke het is geworden;)

nemo; donderdag dan eindelijk je eerste echo, spannend:)

all; sorry ben kapot, ga me bed opzoeken...knuffels

19. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Nog 2 nachtjes, dan is ML er weer. Heb hem net half uur aan de lijn gehad (hij is in DL dus bellen is duur!).
    Nu ik om elk tv programma moet huilen, is het fijn om een schouder in de buurt te hebben :)

20. Zeepaardje

nemo; oh vreselijk de emoties, ik jank ook overal om... hihi

Deel Deze Pagina