De 13 Musketiers deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door Funnyfant, 4 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Heej daar,
    Ik spring even in:

Vanmorgen op het CB geweest voor de eerste spuitjes!!!!!!!!!
    Het ging prima, met mij althans, Jk vond het niet zo'n goeie grap!
    Kermen! Lekker girly gedrag, drama queen van me.
    En het lullige was dat ik het speentje vergeten was......morgen gelijk 1tje erbij kopen voor in mijn verzorgingstas! Tja....ze huilde daardoor dus veel langer als 'nodig'. Maar goed, we zijn er vanaf.
    Ze ligt nu lekker in bedje. Bedacht me net dat ik geeneens paracetamol in huis heb voor d'r. Maar goed, ben ook even kwijt of ze daar koorts van kunnen krijgen. Heb haar al wel een paar dagen die druppels voor sneller herstel gegegen van vsm.

Ga vanmiddag lekker genieten van het weertje!
    Effe bakken in de zon, nu liggen ze er allebei in en grijp ik mijn kans!!
    xx

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Merel, aaah niet leuk die prikjes. V.era werd er niet ziek van maar das per kind verschillend. Hopelijk valt het mee voor jullie!!
    Geniet van de zon!!

3. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Ah arme Jk :( Dikke kus voor je liefie!
    En lekker in t zonnetje bakken!! Genieten, misschien nog wel 2 weken zomerweer!!! :D:D:D

Ik moet zeggen: Ik vermijd de zon een beetje. Vind t zo warm hahahaha. :p

4. Funnyfant

oh pfff vergeet ik te vertellen: Mam heeft onze naam geraden!!!:$:$:x:x:(:( Tja en dan kan ze meteern van mijn neus aflezen dat t m is, verdorie :p Nou ik vind t niet zo heel erg, maar ik vertel t niet tegen ML hoor!!! :D:D:D
    Ik had haar ook wel een hint gegeven, ik denk dan is ze wel stil.. Helaas hahahaha dat voedde haar nieuwsgierigheid alleen maar meer natuurlijk hahahaha :p
    Zegt ze: Ah die is wel heel mooi! Ik had m nog nooit gehoord! Ja verdorie waarom raadt je m dan hahahaha :p Maar ik vertrouw haar helemaal ;)

5. raspberry

Aaaah finn, das toch jammer!! Ze zal het vast niet verklappen maar de verrassing was toch leuker geweest.
    Mijn moeder is normaalgesproken heel erg van het vissen, dat deed ze bij mijn zusjes ook maar ze weet dat ze dat bij mij niet moet doen want ik vind dat echt absoluut niet leuk!! Dan word ik boos haha!

6. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Zwaaizwaai vanaf mn werk.
    Toen Daan bij Finn mocht slapen moest hij de babykamer. Dan zou ik wel de naam zien. Kom ik daar, heeft die &^%#$%^& ML van Finn die naam weggemoffeld!! Stommerd :D:D

7. raspberry

De kleine is me vanuit de buik de hele tijd kopjes aan het geven hihi, net een katje....op zich heel lief maar dat hoofdje moet daar niet meer zitten!!!!!!

8. raspberry

Whahahhahaha jammerrrrrrrrrrrrr!

9. Funnyfant

Aaaaah wat een skatje Rasp :p:p
    Lieve lieve lieve beeb van Rasp: Als je nou eens even de wereld op zn kop zet, dan zou je je lieve mama zooooo blij maken! En je moet het echt eens proberen, want je koppie past precies in het kommetje onderin! Dan heb je weer veeeeel meer ruimte om lekker te trappen joh!! Probeer het eens liefje het is echt heel fijn! Dikke kus!

Nemo: Ja flauw he van ML :p:p Ik wist t ook niet :D

Rasp: Ja ach, het is niet anders :) Kan er wel mee leven. Maar ze viste echt zooooo erg dat ik ergens ook blij ben dat ik er vanaf ben!!!

10. raspberry

@FF, aaaaah lief! Hopelijk luistert de kleine goed naar jou!
    Tja, kan me voorstellen dat je er ook wel blij om bent dat je van dat gevis af bent, das ook echt niet leuk!

11. raspberry

Hahahaha lekker zo, zp'n en facebooken tegelijk!

12. Funnyfant

Hahahaha nee! Ik zeg nog 3 seconden vantevoren: Wat moet ik nou doen als je het raadt? Dat is toch niet leuk?
    Zegt ze nog: Nee je hebt gelijk ik hou op. Om vervolgens een paar seconden later DE naam te roepen. Grrrrrr :p

13. raspberry

Ik ga de kleine smurf wakker maken, ze slaapt al bijna 3 uurtjes en anders wil ze vanavond niet slapen ben ik bang. Dan gaan we zo nog even naar de winkel voor het avondeten. Dus tot later maar weer!!! X

14. Funnyfant

Hahahahaha ja he! :D

Ik zal hier ook ff eentje spammen:

15. Funnyfant

tot straks!

16. raspberry

Aaah zo cute!!!

17. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Finn! Persoonlijk vind ik deze nog veel wauwer voor op de babykamer! Maar die andere waren ook mooi hoor! (daarvan de eerste en de laatste het mooist!)
    Ik heb zaterdag gelijk een canvas besteld van de shoot, die waar ze samen op staan. En een aantal vergrotingen bij de K.ruitvat.
    Nog even kijken welke ik allemaal neer ga zetten, kan niet kiezen!!!
    En ik krijg nog 4 fotos bewerkt naar roze van de bollebuikshoot. En daarvan komt er ook nog 1 van op Jk haar kamer.

By the way, in het prille Musketiers begin heb ik een aantal hyvers onder jullie erbij gehad, maar ook weer gedelete....wilde toen mijn prive wat meer prive houden, maar nu ligt hier toch al alles op straat, dus heb ik diegene die hyves hebben weer uitgenodigd! Please please mag ik vriendjes zijn???

Heb net echt in de zon liggen bakken, met een zingende Jp op de achtergrond. Hij moest eigenlijk wel echt slapen, maar het lukt blijkbaar niet. Hij blijft dan ook gewoon in bed liggen he.....eitje van me. Nu net riep hij me pas! Toch 2 uur liggen zingen en kletsen in bed!

18. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

rasp; hopelijk ligt de beeb niet in stuit! vera kleine slaapkop;)

ff; haha ja mams de naam geraden, maar hij is ook gewoon erg mooi,...
    ik begin onze naam ook steeds mooier te vinden:D

merel; de prikjes hebben jullie weer overleefd!

vlek; duim voor een mooie eisprong!

giraf; fijn dat het goed gaat met 2 kids alleen, ik zie er wel een beetje tegen op hoor, met ritme en aandacht verdelen....
    ik wil ook het liefst alles of manlief met sem...
    kan het eigenlijk ook niet hebben dat anderen (op me mams na) sem verzorgen en doen...

quint; thanks meid, ja naam hebben we, sinds gisteren haha
    vond hem oerlelijk maar begin hem steeds leuker te vinden;)

meis; klinkt als een fijne nacht, ga zo door kleine;)

all; hier alles goed, gister alleen erg last van maagzuur... bleh
    vanavond oma wegbrengen en dan morgenavond s ouders op bezoek:x en woensdag heel de dag weg met sem en mams:)
    knuffels

19. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

hyves; merel je bent geaccepteerd, vind het ook erg gezellig alles te lezen en te reageren, haha

20. Funnyfant

oh heerlijk Merel! Dan neemt ie zn rust gewoon zo :) En jij hebt even 2 uur rust.

Wat vind je dan van deze? Welke vind je dan het leukst??? Met die vorige er bij? Ik laat ze maar heel even staan vanwege die tekst ;)!

Bekijk bijlage 185782

Deel Deze Pagina