De 13 Musketiers deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door Funnyfant, 4 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Zo, weer bijgelezen, nu zo lekker slapen.
    Morgen nog gewoon werken hoor meiden, operatie is woensdag, morgen hoor ik hoe laat.
    Rasp: heel veel sterkte voor jou en je moeder!!
    Giraf: succes morgen!!! Pufse!
    Maible: wat een prachtig meisje!!
    Rest: sorry, ik ben op. Acht mensen hebben vandaag tegen me gezegd "wat is er?? Je ziet er zo slecht uit!" En bedankt!!
    Ben echt heeeeel zenuwachtig voor woensdag, ben steeds bang dat ik niet uit de narcose kom :(

2. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Jij ook succes morgen Vlek!!

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

Aaah lieve Nemo, het komt helemaal goed hoor, je hebt 12 musketiertjes die voor je duimen en aan je denken!!! Dikke knuf X

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

Nu ga ik echt! Doeidoei XX

5. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    doeidoei rasp

6. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    He Nemo!
    Ik dacht al, operatie is toch woensdag? Maar lees inderdaad dat je morgen nog 1 dagje mag werken.
    Ik ga zowieso voor je duimen dat het snel achter de rug is, en vooral dat je na de operatie dan eindelijk eens verlost mag zijn van je neus-klachten!!!
    Rust goed uit en heb je wat hulp voor na de operatie? Kan me voorstellen dat je hoofd dan wel wat rust kan gebruiken??

Meis: welja gewoon geshopt!! Ook extra rusten he!!

Maible: wel luisteren hoor naar je kraam! Ik heb ook 'gedaan alsof ik sliep' maar ondertussen lag ik gewoon te laptoppen ;)

Het is trouwens een jongens-Jk geworden. (toch vreemd....vind het zelf echt een meiden naam...);)

Ga zo naar bedje....xx

7. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    ML is thuis merel, dus vraag hem wel of hij vaak ff weg kan met daan, echt ff rust idd. Lief dat je nog aan me dacht bij dat grote schip op de Maas :)

8. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    hahaha, fijn dat je je zo goed voelt, ik ook en dat scheelt een hoop, de eerste ochtend was ik gedoucht en gepoets aan het ontbijt en dacht oh doe ff de deur open voor de kraam, werkelijk dacht dat ze ter plekke neer ging storten :D;).
    maar ik sliep alleen tussen de middag, maar ja is wel lastig als je een strenge kraam heb hoor!! doe gewoon waaar je je goed bij voelt of dit nu op bed/bankof aan tafel is het is jouw kraamtijd meid!!!
    en wat een plaatje die dochter van jullie.

9. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    Maible wat goed dat alles zo goed loopt, geeft je zoveel meer zelfvertrouwen vind ik altijd.
    Doet L. het goed? wat een popje zeg, heb even foto’s gekeken bij je.

Nemo wat enorm balen van je nega test, maar niet alle hoop laten varen, het kan nog !!
    En succes met de operatie, je komt er echt wel weer uit hoor gekkie !

Mlief, nu mag je beeb wel komen hoor, jeetje eerst wil ie er te snel uit en nu blijft ie lang zitten, iets te streng toegesproken ;)

FF wauw wat een mooie foto en wat fijn dat je “nest”schoon is

Giraf heel veel succes morgen, oooh wat fijn dat het morgen gaat gebeuren !!

Merel, hihi ik heb hetzelfde en nog maar 1 kind :), fijn dat alles zo goed gaat met JP en JK, spannend morgen de LK, maar ik dacht dat de bv goed liep of heb ik iets gemist :(

Wolfje, beterschap meid, kan de tandarts niets voor je doen meid? Is ook niets om met zoveel pijn rond te lopen, en je hebt S flink verwend zo te lezen.

Rasp heel veel sterkte morgen voor je moeder !!! en voor jullie natuurlijk ook !!!

Jadore, oooh lekker weer een ritme, fijn hoor !!! en lekker wezen shoppen

LM jaaaa verlof wat lekker!! en nu allemaal dingen doen waar je zelf zin in hebt !! wel vervelend dat je vriendin niets meer heeft laten horen :(

meis, bij jullie ook alles goed? kan je je ritme ook al weer een beetje vinden?

verwaarloos jullie wel een beetje maar het is hier zo druk. bij de koeien loopt het niet zoals het moet en er zijn nog steeds erg veel kalfjes die aandacht opeisen, ook nog druk met het paardje en oh ja Sylke is er ook nog :), komt momenteel erg veel hooi op onze vork.
    morgen gyn, ben al aan het oefenen op tranen zodat ie me wel moet helpen :D, heb me net helemaal gewassen en geschoren dus ik hoef me niet te schamen :D.

nou dames welterusten en morgen hopenlijk snel babynieuws van giraf !!!!!!

10. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Morgen een spannende dag!!!!!

@giraf, meid zet hem op, je kan het toppertje ben je dus nog even en je heb lekker je babytje in je armen

@vlek, jij ook veel succes morgen ook heel spannend wat ze gaan zeggen (dacht dat vandaag al was) hoop dat je nu snel zwanger mag worden, je heb het verdient!! rust al beetje weder gekeerd bij jullie?

@nemo, jij morgen testen meid ooooh spannend, ja is wel dubbel he zwanger is helemaal top, maar ja dan kan de operatie niet doorgaan maar hoop dat er iets moois uit komt!!!

@merel, ja ik doe rustig hoor, maar voel me gewoon zo energiek dat heb ik al maanden niet meer gevoeld, ach moet er gewoon even uit ML is ook nog thuis dus lekker leuke dingen doen van de week, en natuurlijk ook rusten tussen de middag he

@zo ga nu even weer een flesje doen en dan lekker op 1 oortje 3 uur is de volgende fles, morgen geen kraam dus blijven we lekker met z'n 4e eens uit gebreid in bedje liggen.

11. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Nemo: Je wordt gewoon wakker hoor liefie! We kunnen toch niet zonder jou ;)! En sorry ik dacht morgen:) Maar nog ff werken dus :( Fijn dat ML thuis is hoor!!

Merel: Gefeliciteeeeerd met je vriendin!!! Ja gek hoor een jongens Jk. Ik vind jouw Jk toch de liefste en de mooiste hoor ;)

Meis: Jemig nu alweer kraamloos! Gaat hard joh!!! Ik krijg 9 dagen kraamzorg waarschijnlijk. Lekker veel maar dan hoop ik ook een leuke te krijgen :D:D

Vlekkie: Ben je niet boor op me?:)
    Lekker voorbereid dus meid! Goed oefenen op de tranen, want ze moeten je nu echt gaan helpen hoor! Genoeg is genoeg he meid! Ooooh wat hebben jullie het druk pfffffff echt respect!!!

Doei Raspie!

Ik heb al 3 wassen weggewerkt :D:D:D Ze hangen te drogen/zitten in de droger. Lekker!!! Zo lief die kleine babykleertjes weer :D oh en ik heb Finn's roze plank zilver gemaakt! Ik denk lekker neutraal: Dan kan ik er alles ophangen wat ik wil en variëren naar wens.
    Goed bezig geweest dus ;)

12. giraf

giraf Niet meer actief

Op de klok zie je de minuten voorbij komen 4:46 tik tik tik 4:47 tik tik tik 4:48 tik tik tik 4:49...... draaien en woelen in bed...... ik ga er maar uit, want dat plafonstaren is ook niks ;)

Tja, daar zit je dan om 5:21 beneden. Van mijn zenn-modus van gisteren is niks meer over, de zenuwen gieren door mijn lijf:
    VANDAAG IS DE DAG!!! Whaaah!!!

Ik heb nog even gauw een stofzuiger en dweil door het huis gehaald, was uit de droger gestreken en nu zit ik te wachten.... Mag me om 7:30 melden bij het ZH.

Meiden, bedankt voor alle lieve succes wensen! Jullie zijn de liefste en de leukste! :)

13. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Oh giraf, je bent nu net in het zh! Heeeeeel veel succes vandaag, je kan het!

14. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Denk aan je girafje!!!!
    Hopelijk nog voor de middag goed nieuws!! Jij was bij de 1e al rap bevallen dus....zet m op!!!

15. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Goedemorgen!!!

Giraf heel veel succes vandaag meid!!!!

Vlek, heel veel succes in het ziekenhuis!!!

Nemo, had je nog getest?

16. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    He Vlekkie!
    Hoe laat moet je bij de gyn zijn??
    Denk aan je hoor!
    Over de bv....had ineens enorme pijn aan mijn tepels, dus vermoed spruw....wil dat even laten checken. Vandaar!
    Toi Toi!!

17. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Giraf meisje: Je bent nu ws al een tijdje aan t puffen: ZET M OP!!! Nog even en je mooie manneke met de prachtige naam heb je in je armen :) Dikke kus (ook al lees je dit niet mee ;)) Ik hoop dat je een Merel/Meis/Maible-bevalling mag hebben!!!!! Dikke kus!!

Merel: Hoe laat komt de LK?

Vlek: SPANNEND!!!! Hoe laat mag je naar de gyn? Vind t echt zo spannend!! sterkte lieverd..

Rasp: Hoe laat krijgt mams de chemo? Sterkte liefie.. Het zal nu wel echt heel zwaar zijn. Dikke kus.

Quint: Vandaag afscheid nemen na een fijn bezoek? Jij ook sterkte al is je huisje voor jezelf ook wel lekker ;)

Nemo: Lekker aan t werk meid? Nog getest?????????? Xxxxxx

Wolf; Enne? Alweer wat beter?

Jadore: Mis je liefie :) Dikke kus!

LM: En hoe bevalt het verlof ;)

Meis: Goed geslapen? Jij krijgt nu een sms van Giraf of niet? Of toch Rasp... Ben t kwijt.:)

Maible: En ,heeft ze het slapen 's nachts al een beetje door?;) X

Mliefje: En bij jou al spannende dingen?????? Ik hoop het!!!! Wel leuk samen met Girafje bevallen :p Zo ja: ZET M OP!!!!! :D

Ik heb gisteren eerst lekker geruzied met ML en daarna goed goed gemaakt ;):p... Nou wel veel HB's maar ja dat was te verwachten hihihihi
    Voel me best lullig, maar hij doet echt zo veel in huis: Fulltime werken, als ie thuis komt de zorg van Finn overnemen, vaak kookt hij ook nog, poetsen, de reguliere was.... En dan ng alle klussen in huis! pfffff en als ie dan daarna achter zn PC duikt om te ontspannen of oefent met de band, begin ik ook nog te zeuren :):(:( Dan mis ik mijn man! Oh dat is wel lullig en dat besefte ik ook wel gisteren :) Ik zit al heel veel alleen (met Finn) en snak 's avonds naar een volwassen gesprek en even samenzijn... En samen naar bed vind ik gewoon heel fijn! Dat snapt hij ook wel, hij is ook echt niet boos en zal er ook een beetje op letten. Maar ik laat hem wel weer even wat meer los, ik had de touwtjes ongemerkt ineens wel heel kort:$. Zo wil ik helemaal niet zijn en ken ik mezelf niet dus maar weer even relaxed ;) HORMONEN;)

Zo ga maar weer s een babywasje aanzetten!!! :D:D:D:D

18. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    goedemorgen iedereen!!!!!

@Giraf Meis, heel veel succes en wie weet hoe snel je je kleine al in je armen hebt!! Ben zoooooooo benieuwd hoe hij gaat heten!! EN hoe de kleine eruit ziet natuurlijk!

@ Vlek Succes vandaag bij de gyn!!

@Nemo Ook gaan onstpannen vandaag he!

Vannacht erg veel last van me bekken gehad...vanmorgen viel ik eindelijk lekker in slaap en M.aaike werd ook pas om 9:15 uur wakker!!Heerlijk!! Vanavond gaat ML echt weer naar logeerkamer, dat moet dan maar voor de laatste nachtjes!

19. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Nee vandaag niet getest. Testen waren op :) Trekpleister dus kennelijk niet hetzelfde als kruidvat, waren maar 2 testen en er las dus een leeg doosje in de kast. Morgenochtend nog testen voor operatie.

20. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Doe mn best madelief :) Lief van je
    Eerst maar eens werken tot 16:10. Wordt nu gelijk ziek, hele dikke keel, bah...

Deel Deze Pagina