De 13 Musketiers deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door Funnyfant, 4 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

Je kunt zien dat ik uit mn velletje begin te knappen, jammer he.

2. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

WOOOOOOOOWWWWWWWWW jij bent gegroeid:$:D!!
    SUPERRRRMOOOOIII!!! Wat een prachtig bolletje heb je meid! Echt supermooi!!!!

3. Funnyfant

Ik zie t niet hoor???
    Ik heb onderaan 2 striae en boven mn navel een flinke... Komt goed joh!

4. raspberry

Ja he, t is hard gegaan de afgelopen 2 weken heb ik het idee!
    Dank je wel hoor!!!:)

5. raspberry

Ik zie zelf wel echt zo'n tijgerprintje ontstaan maar ach......

Hey ik moet even een uurtje op mn neefje passen dus ben er even niet! Tot later!!! X

6. Funnyfant

Kijk we schelen niks volgens mij!

7. Funnyfant

Oh veel plezier Rasp! en ik zie er niks van :)

8. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Ha lieve meiden,

Ik ben er ook weer!! Ik heb jullie enorm gemist!

LM, alweer 38 weken! Kom maar op met die beeb!! Ik ben er weer helemaal klaar voor om te komen f5-en hier:D

Vlek, laatste clomid gehad zag ik? volgend weekend een ei, en dan 10 dagen later een posi test!!! Ik hoop het zo!!

Nemo, veel last van kwaaltjes, of valt het mee?

FF, wat vervelend van je suiker.. Ik hoop dat je het onder controle kan houden! Nog maar ene paar weekjes en dan mag je je kleine eindelijk in je armen sluiten!
    En dat je moeder de naam heeft geraden;) Ze moet je wel goed kennen om van ALLE namen die van jullie er uit te kiezen.
    Hier had mijn beste vriendin de naam geraden.

Wolfje, hoe is het met je buurvrouw? Wat erg van hun zoontje! Veel sterkte! Ik las dat ze het ongeboren kindje gaan laten onderzoeken, heftig hoor!!
    Ik heb een Lodger wrapper en een draagdoek. Ik ben er super blij mee!

Rasp, hier heeft de kleine meid ook lang in een stuit gelegen. Ik heb de oefeningen van spinningbabies.com gedaan. Ze is uiteindelijk ook gedraaid. baat het niet dan schaadt het niet!
    Hoe is het met je moeder. Ik zag dat ze naar de kapper is geweest. Heftig zeg.. Knuf!

Merel, Jk de eerste prikjes alweer. Wat vliegt de tijd!

Meis, wat is T lekker aan het groeien, en al zo goed slapen! Heerlijk hoor!

Giraf, ik ben benieuwd of de osteopaat gaat helpen bij I. Ik hoor er veel goed dingen over. Ik wil voor L ook een afspraak maken, gewoon ter controle.

Quint, Alles goed met jou?
    Madelief, Lekker aan het genieten van je gezinnetje?
    Jadoor, Ook druk met je gezinnetje?

Hier is het dus lekker druk. ML is sinds vandaag weer aan het werk. Ik zag er toch wel tegenop maar aan de andere kant ook weer fijn om een ritme te krijgen en nu heb ik ook weer tijd om te zp-en:D
    De kindertjes doen het hier perfect! O is dol op zijn zusje, hij wil haar de hele dag aaien en kusjes geven, zo schattig!! En L doet het ook perfect! Ze drinkt goed en slaapt ook goed. Ze slaapt 's nachts van 23.00 tot 04.00.

9. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    oooooooh, wat een prachtige buikjes!!!!! Wauwie!!!

10. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Ik heb trouwens ein-de-lijk mijn bevallingsverhaal geschreven!

FF Ik zal hem naar je mailen, dan kan ie op de site!

11. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    rasp, wauw !!!!!!!!!:$ wat een mooie bolle buik !!!!

wolfje, veel sterkte hopenlijk valt het mee met je ouders :(, en hier ook een alect.o 88, superfijn ding.

merel, helaas geen afspraak bij de gyn, moet zelf mijn ei vinden met ovutesten :(

dat hartje voor die kaartjes zijn ook bij de actio.n te koop, wel veel mindere kwaliteit maar ook veel goedkoper ;):D

FF wel vreemd van je waarde, maar het is ONDER de 7, dus dat word een thuisbevalling :D
    wel naar dat je zelf niet meer je huis uit kan, hoe ver woon je hiervandaan ;):D

giraf fijn dat I zo snel terecht kan bij de ost, hopenlijk helpt het !!

heb echt een mega humeur vandaag :(, zit mezelf vandaag in de weg, oooh en morgen weer wegen :( (ben 2 kilo aangekomen :) bhoehoehoe:()

12. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

ff snel vraagje over die alecto 88...
    is de ouder unit op stroom of via batterijen?

13. Zeepaardje

vlek;balen dat je aangekomen bent, knuf en niet leker in je vel, knuf meid

rasp; mooie buik, en hopelijk draait de kleine uit zich zelf!

ff; ook mooie buik

mailble; buuf en man zijn beide ziek van stress...
    wat fijn dat o zo lief is voor zijn zusje, heerlijk! en ml weer aan het werk! en jij nog ff lekker verlof, heerlijk:)

giraf; heerlijk gewandeld met kids...

all; thanks allen!

14. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    wolfje, ouder unit kan op stroom en op baterijen, degene op de kinderkamer trouwens ook.
    ik laad hem altijd helemaal op en dat gaat ie mee de boerderij op :D

heel veel sterkte meid, volgens mij is het erger dan je hier doet vermoeden, als je ml al thuis zit vanwege de stress :$:(, mijn pb staat altijd open he, en je hebt ook onze mail dus als je wat dwars zit meid willen we je graag helpen zover we kunnen.

15. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    MOOOOIIE BUIKIES!!!
    zwaaizwaai vanaf mn werk :) (zoals altijd)

16. Funnyfant

Wolf: Moet ik me nou ook erge zorgen maken? Maar je bedoelt toch de man van je buuf of niet, die thuis zit van de stress? Of heb ik het fout... :( Het is ook echt onmenselijk die ziekte :(

Vlek: He meid baaldag :( En aangekomen :( He getsie.. nou daar mag dan wel een mooie roze test tegenover staan over een paar weekjes!!!!!!!!!!

Maible: Ha liefje!! Gelukkig ben je er weer een beetje!! :D:D:D (dan zitten er straks ook meer musketiertjes op onze beebs te wachten hahahahahaha! :p:p) Wat lief van O!! Oh echt superschattig :) Hahahaha en wat betreft mn moeder: Ja ze had ook echt ALLE namen al genoemd hoor. pffffft :p

17. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Vlekkengek, een off-day, knuffel voor je. Maar wat spannend dat je binnenkort op zoek gaat naar je ei, ga voor jullie duimen.

Merel, Jk alweer eerste vaccinatie en bijna twee maanden jong! En jij over een week of drie weer aan het werk :$ Wat gaat het hard, zeg. Geniet nog van je verlof!!!

Finn, las dat je het even moelijk had, heel begrijpelijk. Nog een paar weken en dan is jullie beeb geboren. Heel veel sterkte met de laatste loodjes en ik hoop dat jullie baby snel gaat komen.

Rasp, mooie buik, jeeeeej! Hoop dat de baby al is gedraaid, zou heel fijn zijn.

Maible, wat fijn dat alles zo goed gaat met jullie, leuk om te lezen. En vanaf nu alleen met de kinderen en alles helemaal onder controle, super.

Giraf, las dat I naar de osteopaat gaat, ben heel benieuwd! En lekker aardapelen eten, daar hou ik ook van, hahahaha.
    Heb je nummer in mijn telefoon gezet. Ik sms echt bijna nooit. Wat dat betreft kom ik nog uit stenen tijdperk, geloof ik. Ga de komende tijd even oefenen hoe het moet ;)

Meis, vind het heel spannend of wij een 2011 of 2012 baby gaan krijgen. Jou is het heel goed gelukt om de baby "op tijd" geboren te laten worden en dat geeft mij hoop dat het hier ook zal lukken.

Wolfje, sterkte met alles. Hier een alecto babyfoon (geen idee welke), nooit gebruikt... Straks misschien maar tot nu toe echt niet nodig.

Melk drinken... Meneer hier wil geen soja, peutermelk of koemelk meer, 's ochtends niet en 's avonds ook niet, hij is gewoon mee gestopt. Wel eet hij graag danoontjes of nap danoontjes en dat geven wij dan aan hem.

18. Zeepaardje

vlek en ff; bedoel idd de buuf en haar man, mijne niet;)

19. Zeepaardje

quint vreemd dat hij ineens geen melk meer drinkt... vind hij het niet lekker meer of heeft hij de lol eraf... *heb ik weleens met sap als ik vaak hetzelfde drink*

ik wou nooit een babyfoon, maar kreeg met sem zijn geboorte er 1... maar omdat wij vaak in de sere zitten is het onwijs handig... anders horen we hem niet;)

20. Zeepaardje

nemo; werkse;)

Deel Deze Pagina