De 13 Musketiers deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door Funnyfant, 4 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Maible, hahaha ja ik denk dat ik me wel even afzonder als ik die oefening ga doen. En voelde je de baby echt draaien?? Lijkt me heeeel raar!

2. giraf

giraf Niet meer actief

Zag dat jullie weer buikfoto's aan het showen waren.... mag ik meedoen?
    Van vanmiddag; (is toch ook een soort van buikfoto he ;):D)
    Bekijk bijlage 186069

3. giraf

giraf Niet meer actief

4. giraf

giraf Niet meer actief

nu weer snel verder koken... we eten wortelstampot! ML verklaarde me voor gek dat we stampot eten bij 25C :)

5. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Oh prachtig Giraf!!! Zo tevreden... IK WIL OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK!!!!!!

6. raspberry

Wauw Giraf, wat een zaligheid, je kindje zo lekker dichtbij. Mooie foto's hoor!!!

7. Funnyfant

Ik heb vanavond voor het eerst weer meegeoefend met de bekken-therapiegroep. Ik heb geloof ik 3 dingen kunnen doen en verder heb ik HB's zitten wegpuffen. En dat ben ik NOG aan t doen hahahahaha. Nou dat had zin!

8. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    oei FF doe je wel rustig!! veel harde buiken is echt niet goed hoor meid !!!!

rasp, hopenlijk draait je kindje nog, maar eerst chequen OF ie wel in stuit ligt :D

giraf, aaaaaaah wat een mooie en lieve foto !!!!!!!!!! * smelt *
    hihi ik heb vandaag boerenkool gekocht, gaan we morgen eten :D

kast, foto komt eraan!! als de kast af is dan, maar dat duurt niet lang meer (eindelijk)

maible, je zal al wel in je bedje liggen, maar ik hoop dat het bezoek leuk was.

paardrijden ging super !! heb er weer vertrouwen in :D
    en morgen alweer dag 10 :$ kan gaan zoeken naar mijn ei volgens gyn ;), hoop zo dat het deze ronde raak is, hebben we tenminste mooi nieuws voor bij de feestdagen !! oooooooh please !!

9. Funnyfant

fijn... moest plassen. ML ook ineens... Grrrrrrr nou lig ik wakker. duurde te lang. herkenbaar?:(

10. raspberry

Goeiemorgen!!

@FF, och jee, nou dat hoef je dus ook niet weer te doen lijkt me, harde buiken is niet goed. Sterkte liefie!
    En dat wc verhaal herken ik, als ik niet met ogen dicht naar de wc ga word ik té wakker haha, en dan slaap ik ook weer heel moeilijk in.

@Vlek, joepie, op zoek naar je ei!!!! Oh ik duim zoooooo hard meid!!
    Ben benieuwd naar de kast!!!

@All, V.era net op de gang gezet, ze wordt steeds ondeugender. Ze heeft volgens mij in de gaten dat er wat gaat gebeuren binnekort want je merkt dat ze veranderd.
    Verder is ze ook nog wel heel erg lief hoor!

11. raspberry

Lm, meid hoe is het met jou??? K vind het weer reuze spannend dat er weer een klein musketiertje onderweg is. Hopelijk heel snel!!

12. Funnyfant

HB: Hahahaha nou ik ga indd wel even overleggen met de vk volgende week, of dat wel de bedoeling is dan :p
    Maar ben nu 35.3 weken, dus op zich....

Slaap: Hahahahaha ja indd Raspie ik moet ook in zo'n bepaalde stand blijven, anders ben ik te wakker. En ML ging weer liggen en hoppa sliep. Grrrrrrr :p:p:p Maar ik heb gelukkig nog wat geslapen :)

Vlek: Ooooooooooooooooohhhhh zo spannend!!!!!!!!! Ik vind het echt zoooo superspannend weer met je ei en daarna!!!! duim duim duim!!!!
    Oh en ik ben zooooo benieuwd naar je mooie kast :D:D:D:D:D:D

13. raspberry

@FF, ja ach, je bent er bijna!!!!!!!!!!!!!!!
    Ik heb trouwens sinds een aantal nachten zere heupen in bed. Ik moet heel vaak draaien omdat het net is alsof ik al een hele nacht op dezelfde kant heb gelegen. Het wordt toch wel minder nu hoor, het comfort is ver te zoeken. Maar ach.....we zetten nog even door, het einde is in zicht!

14. raspberry

Ik ga zo even een bakkie doen bij mijn mamsie. Ze heeft gisteren de tweede chemo gehad. Even zien hoe het met haar gaat dus.

Tot later!!! X

15. giraf

giraf Niet meer actief

Rasp
    Veel plezier bij je moeder straks! Hopelijk gaat het goed met haar zo na de 2e chemo.

Finn
    Heel herkenbaar! Hier slaapt ML ook altijd gelijk weer in, echt binnen 2 sec hoor ik hem weer snurken :$:( Hij slaapt zelfs door het nachtelijk krijsen van I heen :$:(

Vlek
    Oh spannend, nu op zoek naar je ei! Wij zoeken met je mee en we zullen hem vinden ook! En dan is het de beurt aan je ML!!!!! ;):D
    Welke ovutesten ga je gebruiken?

Hier lekker een relaxed ochtendje! Mocht van ML uitslapen :) Was wel nodig ook, want ben er vannacht 9x uit geweest voor I en J...... 1x voor J (flesje) en 8x voor I ;) Je zou eerder verwachten dat het andersom is :D
    Nu is ML met I gaan zwemmen en zijn J en ik lekker even naar buiten geweest!

Update over mijn oma voor de geinteresseerden:
    Ze weten NOG STEEDS niks :( Ze denken dat het kanker (kwaadaardig) maar ze weten het niet zeker... Ze is nu al zo vaak onderzocht, verschillende artsen, verschillende ziekenhuizen, maar ze weten het gewoon niet. Nu wordt ze maandag geopereerd, dan gaan ze haar eigenlijk 'gewoon' opensnijden om binnenin te kunnen kijken of ze iets zien/vinden :$
    Mijn oma vindt het allemaal prima gelukkig, ze is nu allang blij dat ze actie gaan ondernemen ipv elke keer maar weer die vage onderzoeken. Tis zonde dat oude mensje.....

16. Funnyfant

Rasp: oh hopelijk voelt mams zich net zo oke als de vorige keer. :) Fijne dag bij mams!

Giraf: Ja hoor hier moet ik ook ML aanstoten als Finn wakker is. En als de wekker afgaat ook:$. Slaapt ie gewoon doorheen.;)
    Oh natuurlijk willen we weten hoe het met oma is!!! Wat een verhaal joh! Spannend zeg... Gelukkig heeft ze er zelf vrede mee. Arm vrouwke. Kus!

17. raspberry

@Ff, mams voelt zich goed, afwachten wat de rest van de week met zich mee brengt. Oh en ik ben alleen even op de koffie geweest hoor, mijn ouders en zusjes wonen gewoon bij mij in het dorp dus ik ben er met 5 minuten haha, ideaal en heel fijn!

@Giraf, och jee het arme mens inderdaad. Wat raar dat ze er maar niet achter kunnen komen zeg. Hopelijk weten ze snel meer want dit is niks waard voor zo'n oud vrouwtje. Sterkte voor je oma en voor jullie!

18. giraf

giraf Niet meer actief

Rasp
    Fijn dat je moeder zich goed voelt! Hopelijk blijft dat zo!

Oma
    Ach, de artsen doen ook wat ze kunnen natuurlijk, ze staan eigenlijk gewoon voor een raadsel. Vind het alleen zo sneu voor mijn oma, ze heeft al zo'n rot periode achter de rug door overlijden van mijn opa. En nu ook nog eens ziek, wekenlijks (pijnlijke) onderzoeken, en nog steeds niks gevonden. Ik hoop dat ze maandag wel iets kunnen vinden....

Finn/Rasp
    Hoe voelen jullie je vandaag? Zijn de baby'tjes een beetje lief voor jullie?

LM-BABY
    SCHIET EENS OP!! BEN BENIEUWD HOE JE ERUIT ZIET!! ;):)

Ik weet trouwens niet wat me overkomt... I slaapt normaal gezien overdag 1x een klein half uurtje ofzo en ze ligt nu al 2 uur te slapen :$ Ik durf amper een scheet te laten, bang dat ze wakker wordt ;):D

19. raspberry

@Giraf, hahahah houd de wind maar binnen!! Geniet maar even van de uurtjes zo.
    Mijn baby is lief voor me vandaag hoor. Zou nog liever kunnen zijn door met het hoofd naar beneden te gaan liggen natuurlijk haha. Verder gaat het prima eigenlijk, dank je.

20. Funnyfant

Giraf: Het klinkt echt als Finn toen ie net 1 was. Hij heeft ook echt toen 2 weken gehad dat ie 's nachts vreselijk huilde en wakker was en overdag amper sliep. Ik was kapot. En toen ineens ging hij weer meer slapen overdag EN ook 's nachts!!! Dat was een verademing. Ik hoop dat het voor jou ook zo is!! Ken je het 13 maanden-sprongetje? Daar hebben veel kindjes last van rond die tijd...

Deel Deze Pagina