@Maible, oh jee dus jij voelde de kleine gewoon draaien! Nou ik heb nog niks spectaculairs gevoeld dus ik óf de kleine moet al tijdens mijn slaap gedraaid zijn of ligt nog steeds niet goed, ik gok het laatste. En wat betreft de chemo van mn moeder, ik weet niet helemaal precies hoeveel behandelingen ze krijgt maar sowieso nu om de 3 weken en straks ook nog een paar keer elke week ofzo. Met bestralingen erbij duurt het dus anderhalf jaar, dat weet ik wel. Ik kan het allemaal niet onthouden hoor, ik moet het echt opschrijven anders weet ik het niet. Ach, ik zie haar zo vaak dat ik altijd van te voren wel weet wanneer ze wat moet.
@FF, ik vind het op zich goed verwoord maar ook ik vind het te liefjes. Niet zeggen dat je ook wel betere momenten hebt joh, het gaat gewoon echt NIET meer en je bent inderdaad bang voor een pnd etc....gewoon aandikken hoor. Bovendien gaat het ook gewoon echt niet meer, das niet gelogen maar je probeert toch weer dingen goed te praten in je brief, NIET DOEN lieverd!!!!
Thanks Raspie. Het is ook zo'n lange weg nog en alles precies onthouden is niet te doen. Als je er maar bent voor je mams als t moet, daar gaat t om! Kanjer Maible, Nemo: Zwaai en knuffel lieverds!! Zo dan? Hoi dames, Ik val gewoon meteen met de deur in huis: Ik weet het mondeling niet zo goed te verwoorden en schaam me een beetje als ik het moet zeggen, maar ik heb het gevoel dat het niet meer lukt allemaal. En ik merk dat ik echt niet meer genoeg voor Finn kan zorgen. Ik heb mijn reserves op en heb echt heel veel bekkenpijn en behoorlijk vaak pijnlijke harde buiken en indalings/voorweeën(?). Ik zit me druk te maken over van alles en ik kan NIKS. En dan voel ik me een grote aansteller, want de baby is gezond en dan voel ik me schuldig. Maar ik voel me echt steeds ellendiger. En als ik met dit rotgevoel de kraamtijd in ga ben ik weer bang voor een herhaling van de vorige keer. En als ik bij de controle zit, zelfs bij mn eigen familie, krijg ik het niet over mn lippen. Ik voel me echt zo'n grote aansteller en dan laat ik niet zien hoe ik me echt voel. Maar ik merk echt dat ik er even doorheen zit. En de tijd kruipt... En iedere ochtend als ML naar zijn werk vertrekt, dan zie ik er behoorlijk tegenop. Ik weet gewoon niet zo goed wat ik met dit gevoel aan moet en hoe ik de laatste weken nog doorkom. Hebben jullie een oplossing voor me, want ik zit er echt even doorheen. Gr +++++
@FF, ja en dan zou ik dus niet schrijven: "Ik zit er EVEN doorheen". Ik zou gewoon zeggen dat je er doorheen zit, en niet even.
Zo hij is verstuurd. Thanks voor het meedenken! Doodeng vind ik t maar als ik daar zit ga ik toch weer mooi weer spelen, ik durf dat echt niet. Stom he!
ben het met rasp eens. nog veel te vrijblijvend. Zit er even een beetje doorheen. Nee man, je zit er al weken helemaal doorheen kids hebben toets..
Thanks! ML heeft ook al gezegd dat ie meegaat naar de controle, zodat hij kan vertellen hoe het is als ik dat niet durf. Dat is echt fijn.
Trouwens Finn, kom ik een beetje laat mee hoor maar ik heb ook eens bij een gezin gekraamd waarvan de kraamvrouw ook BI had en zij kreeg tijdens de zwangerschap gezinshulp voor het huishouden en de andere kinderen. Is dat bij jou nooit besproken?
Even heel snel tussendoor. Finn, knuffel, hoop dat je vk iets mee doet. Maar ik ben bang dat ze niet voor 37 weken gaan inleiden. Vlekkengek, lieverd, gooi ajb die ovu kruidvattesten weg, ze zijn echt heel erg slecht, geven altijd positief aan. Zwanger en kids zijn goedkoop en werken super.
Superleuk Nemo!!! Krijg alweer helemaal de kriebels! Quint: Oh nee dat wil ik ook niet voor de 37 weken!!!! Maar iig niet nog tot de 39-40 weken... Rasp: Nee is nooit besproken, en ik ken het ook niet? Ik weet wel dat ik meer kraamuren krijg...