@FF Herkenbaar die hormoontjes! Maar wel fijn dat je het erover hebt kunnen praten en hij het ook wel begrijpt! En hoeveelste babywasje is het?hihi
Mliefje: Oh jee wij hebben echt precies eenzelfde nacht gehad!!!! Ik heb ook liggen woelen en draaien en heeeeeel veel wakker door mn bekken en HB's. En ik droomde steeds dat Finn doodging Maar vanochtend nog lekker geslapen tot 9:15 Nemo: Oh balen zeg!!!!!! Morgen dan maar he meid
Thanks liefie Het wordt het 4e wasje en ik kan de rest gaan strijken. En repareren De bekleding van het wiegje (dat ik zelf opgeknapt heb) heeft linten overal en sommige zijn gaan rafelen in de machine. Gelukkig goed te repareren
@Nemo Nee zeg, das ook niet leuk!Ook beetje van de spanning soms? Ben benieuwd morgenochtend... @FF Maar jij loopt al veel langer me klachten rond..ik heb het sinds het ingedaald is, dus mag nog niet klagen. Ben alleen erg benieuwd hoe dat gaat met bevallen met zo'n bekken en hoe het na de bevalling er mee gaat!Oh en balen va ndie linten..gelukkig dat je zo crea bent, want ik zou dus met handen int haar zitten! Wel foto's neerzetten van de wieg etc straks he! Oh wat heerlijk spannend is dit zeg..Giraf ligt nu vast al aant infuus en wie weet hoe snel het dan gaat! heerlijk zo'n F5 dagje!
Goeiemorgen!! Wederom een nacht doorgeslapen en wel tot half 9!!!! Gek idee dat onze Giraf nu waarschijnlijk druk bezig is. Ik hoop snel op goed nieuws, ik sta paraat!! @FF, ik herken het ook hoor, die hormponen maken je een ander mens, iemand die je niet wilt zijn maar ook moeilijk tegen te houden is helaas. Nog eventjes meid, knuf @Vlek, je verwaarloost ons helemaal niet hoor, we weten toch waarom.....geeft helemaal niks hoor! Succes bij de Gyn! Knuf @Madl, och meid, het wordt nu voor jou ook echt tijd om te gaan bevallen hoor. Je mag dus in ieder geval over 6 dagen ingeleid worden als je wil, misschien een schrale troost?.....rustig aan meid, beetje energie bewaren voor het geval dat he! @Nemo, oh jammer, geen test meer in huis. En nou voel je je ook nog eens niet lekker, heh bah meid wat een pech. Werkse vandaag! knuf @all, mams moet vanmiddag om 14.00 uur in het ziekenhuis zijn. Ze verwacht er de hele middag te moeten zijn. Ben benieuwd hoe het daarna gaat allemaal. Ik heb maar zo min mogelijk afgesproken voor deze week zodat ik er voor haar kan zijn als het nodig is. Ik houd jullie op de hoogte maar eerst tijd voor mooi nieuws deze dag!
Hey Meiden gister aan het bijlezen en toen kregen we visite tot 23.55 uur, maar het was erg gezellig...maar dit had ik geschreven: GIRAFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa wat fijn meisy ooooo ben zo blij voor je ...en mezelf hahahaha kan niet wachten om te horen hoe hij heet en een foto en je verhaal en alles zo ontzettend leuk en zo leuk ook alle dingen daarna weer!!! @Madelief, het was echt heerlijk hoor en ik liep daar alleen maar te stralen op mijn roze wolk hahaha en komt de beeb al het is tijd hoor @LM, nou lekker van je vriendin zeg pffff, is dat die ene waar je een tijdje terug beetje gedoe mee had over vertellen van weer zwanger zijn enzo? Hahahahaha moest zo lachen om jouw berichtje naar Finny met dat ze dan haar beeb er zelf uit kan trekken geweldig! Ik had het ook wel gewild, helaas liet de situatie dat niet toe. Zo 38 weken, dan denk ik dat je zeker rond 38-39 weken gaat bevallen! Schijnt vaak zo te zijn dat vrouwen die de 1e keer voor de 40 waren met de 2e ook voor de 40 bevallen..en kijk mij eens 39.1 en 39.3 @Merel, wat goed dat je gebeld hebt! Nee dat kan toch echt niet met zoveel pijn..pff dat was niet eens in me opgekomen dacht dat het alleen tegen het lekken was ik heb daar dus echt geen ervaring mee gelukkig! Alleen als ik douche moet ik zorgen dat mijn borsten niet in de stralen komen, want dan is het wel te gevoelig en soms de eerste 10 sec. met aanleggen gevoelig vooral als ik dan een tijd niet gevoed heb, maar verder echt 0.0 last! Ben erg benieuwd naar je gesprek morgen! O wat spannend van je vriendin zeg! Maar ik begrijp dat jongens-meisjes-jk niet..wat bedoel je daarmee ? @Finny, whahhahahahahhahahahahaa geweldig hoe je dat schreef, ik herken het echt met dat wassen echt precies zo sta ik ook altijd te wassen! Hihi nou zou daar wel een beetje onzeker van worden, maar kom op, vind het zo slecht als ze het in 2011 nog fout kunnen hebben, dus ik denk dat jij lekker een .... krijgt hoor hahaha @rasp, wat gaat er morgen met je moeder gebeuren? Krijgt ze een chemo of bestraling? Ik las het van iemand die wat vroeg aan jou en heb dat dus gemist vrees ik! @All, gister een heerlijke dag gehad, ging boodschappen halen voor het eerst met 2 kindjes haha en opzich ging het goed alleen beetje onhandig whahahaha ik had N. in onze stokke en het meerijdplankje was eraf, want die ging ineens scheef staan grrrrr dus Chloe los aan de hand mee en dan boodschappen willen doen terwijl de stokke niet echt een boodschappenmandje heeft pfff hahaa dus ik Chloe in een mandje gedaan die je achter je aan kan meetrekken en ook nog de boodschappen erin whhahhaahahahahaha nou met het karretje snel naar de auto en daar de boodschappen in een tas gedaan hahahahaa volgende keer even anders doen maar het was wel heel erg gezellig en was stiekem wel erg trots op mezelf
@Jadore, hahaha ik zie je al gaan!! Wel goed opgelost!!! Crea mama! Mijn moeder begint vandaag met de chemo.
Oh Rasp wat FIJN!!!!! Je hebt gewoon weer heerlijk geslapen! Super meid ben ik echt heel blij mee. Wat lief dat je de rest van de week vrij hebt gehouden voor je moeder. Je bent toch zo'n schat! Aaaah fijn dat je het ook herkent Ben ik niet de enige die een hormoonbal is Hahahahahahha Doortje ik zie je al lopen met je ww met N. in de ene en het mandje in de andere hand en Chloë tussen de boodschappen hahahahahahahaha!!!! Heerlijk toch!! Maar ik kan me voorstellen dat je t de volgende keer anders doet hihihihihi Maar je hebt heerlijk genoten en lekker trots op jezelf En nog lekker bezoek gehad. Super meis
@Rasp Sterkte vanmiddag! Wat lief dat je er zo voor je moeder wilt zijn!! Oh en inleiden, ik weet niet of dat hier ook mogelijk is hoor! Maar ga het wel aankaarten donderdag in elk geval! Hopelijk heb ik dan al wel iets ontsluiting! @Jadore haha zei het al helemaal voor me, je dochter in de boodschappenmand..nou ja..je hebt het creatief opgelost vind ik hoor!!
@Rasp En gefeliciteerd met je 32 weken!!!!!!!! FF en jij kunnen idd tegelijk bevallen straks! dat gaat straks ook weer leuk spannend worden!
FF fijn dat het weer goed is tussen ML en jou ! jadore, you go girl, alleen boodschappen doen met 2 kindjes whaaaa vind het soms al lastig alleen met S. oh en giraf is nu hard aan het werk, hoop zo dat het een snelle bevalling is en ze haar beeb snel in de armen kan sluiten. Mlief, annanas eten meid, heeft mij wel geholpen, of het moet toeval zijn geweest. nemo, alleen vandaa nog werken en morgen operatie, komt allemaal goed meid, gewoon over je heen laten komen dat is vaak het beste. merel, nee idd die naam had ik ook niet voor een jongen gekozen. zo dadelijk naar gyn, hoop dat ML mee kan, we hebben geen oppas. mijn zus moest om half 3 weg en de oppas in het zkh is pas om half 2 los, en half 2 heb ik de afspraak, maar vaak lopen de afspraken iets uit, dus ML brengt S snel naar de oppas en dan kom ie meteen naar me toe, hopenlijk op tijd dus
Nog geen nieuws van Giraf Finn, ik geniet heerlijk van mijn verlof hahaha Bevalt me goed dat rustig aan doen. Ga nu ff met de beentjes op de bank, Thomas aan voor J en vanmiddag even naar mijn oma. Die geeft een klein feestje, is vandaag 90 geworden. Morgen weer aan de poets
@Vlek gewone stukjes ananas of had je het hart van de ananas gegeten? Er zijn zoveel dingen die zouden kunnen werken, nu alleen opzoeken welke bij mij werkt hihi! VK zei voor de tweede keer dat ML ff hard aant werkt moest, nou, dat werkt in elk geval (nog) niet
@Vlek Das over 2 uurtjes al! Spannend!Ja, hopen dat de afspraak uitloopt..gek eigenlijk..maar je man moet wel aanwezig zijn ja!! Ga je aan je denken meis! Heb je vragen op papier staan, zodat je zeker weet dat al je vragen beantwoord zijn straks? @Nemo haha, de kids moesten eens weten waar hun lerares ondertussen zich mee bezig houdt
Bedankt, en ja leuk samen met Finn, wie zal eerder zijn. Ik denk Finn hoor, ik ga toch gewoon overtijd.
Oh hoe zal het Giraf nu vergaan. Zou het nog lang duren?? Misschien is de kleine er al wel.......zo spannend!!!!!!