De 13 Musketiers deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door Funnyfant, 4 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

vlek wat naar van s... oh ik zou der echt ff om de 2(,5) uur wakker maken,ff praten... houd der in de gaten... knuf en s6

2. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    oh ja en dagje/weekeindje weg word iets opgeschoven, zijn momenteel zo druk met koeien/land/oogst dat dit nu ff niet lukt.
    ws in de herfstvakantie, kunnen de buurjongens mooi de boerderij doen en wij ff lekker weg :D

wolfje, maak haar dadelijk even wakker en als ze dan heel helder is laat ik het zo tot morgen denk ik, morgen zien we wel weer :D

en wat vervelend dat je weer autopech hebt gehad, het zit jullie niet mee !!:( verder wel een geslaagd dagje gehad zo te lezen.

3. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

vlek; dagje was redelijk maar als auto bij garage is heb je geen rust... dus niet lekker gewinkeld, dus moet maar eens herhaald worden;)
    wij gaan in de herfstvak ook lekker weg:)

4. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

ML heeft de stroomkabel van de LT grmold. Geen LT dus....

5. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Goeie vroege Morge!

Lig mijn eerste voeding van vandaag te geven, oh zo lekker he dat doorslapen! Zit soms al op 5 voedingen.
    Ik wilde Nemo even heel veel plezier wensen met de echo vandaag, voor ik het vergeet.
    Dus bij deze; geniet van dit speciale moment!
    Kom later nog even je foto bewonderen.

@all; sorry dat ik niet overal op reageer, we zijn druk met onze toekomstige verbouwing in gedachten. Moeten deze week tot een definitieve indeling komen, dus veel denkwerk. Volgende week bouwtekening laten maken en dan vergunning aanvragen. Voorjaar willen we starten, en willen op papier nu dus even klaar zijn met beslissen hoe het moet worden.

Denk aan jullie en probeer bij te lezen.
    Xxx

6. raspberry

raspberry Niet meer actief

Goeiemorgen!!!

@Vlek, hoe is het nou met je meissie?? En wat een vreselijk bericht van je kennissen zeg, dat raakt je vast heel erg! Sterkte!

@Wolfje, wat balen weer met de auto, wel een goeie babyfoon op de kop getikt dus!

@FF, euh, geen laptop, betekent dat geen Finnefantjuh hier??.....Oh nee, dan ga ik huilen hoor!!!

@Merel, toekomstige verbouwing?! Voordat jullie derde telg er komt hihi?? En gaat lekker zo met de voedingen zie ik, fijn hoor!!

@Lm, meid hoe gaat het??? Gaat het vandaag dan gebeuren?

@Giraf, ja cheese union stinkt maar is zoooooooooo lekka!!

@all, vannacht erg beroerd geslapen, pijn in mn heupen, vooral rechts en af en toe behoorlijk pijnlijke menstruatiekrampen.
    Zo naar de VK, ben zo benieuwd, ik ga er van uit dat de kleine nog niet goed ligt maar ik hoop het zo van wel!!!

7. raspberry

@Nemo, veel plezier met de echo vandaag!!! Laat je het ons zo snel mogelijk weten hoe het was?!

8. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    goedemorgen!!

Nemo, veel plezier met de echo!!!

FF, lekker japanse mix! Ik vind die ronde nootjes altijd zo lekker :D

Vlek, hoe is het met S? En wat erg van die kennis.....verschrikkelijk!!

Merel, wat willen jullie verbouwen?

Cheese union, lekker maar stinkt wel inderdaad :D
    Ik ben gek van de bolognese van Crocky.

Hier nog steeds rustig :D
    Vanmorgen wel weer wat krampen maar dat is weer weg. Volgens vriend gaat het vandaag gebeuren hahaha. Zegt ie elke dag ;)
    Ga zo Juul weg brengen naar oma en dan lekker van het weer genieten.

9. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Nemo, veel plezier vandaag!

Rasp, laat je ons weten hoe het gegaan is bij de VK?

Vlekkengek, vreselijk dat jullie kennissen het kind hebben verloren…
    Hoe gaat het met S.? Niet veel last van haar valpartij?
    Zwanger en kids testen heb je volgens mij vrij snel in huis. Anders heb ik nog een paar (5?) testen over, wil ze jouw kant opsturen. Gaat alleen vandaag niet meer lukken, morgen wel en dan heb je ze zaterdag in huis. Is het te laat?

LM, geniet ze!

10. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    goedemorgen

@Nemo, succes vandaag spannend en ben benieuwd naar de foto

@rasp, jij ook VK hoop at de baby al begonne is met draaien, en slecht geslapen aah bah ga je zo nog even liggen even je rust pakken he!!

@vlek, S gevallen jeetje schrikken zeg, hoe is het vanacht gegaan? hoor dat je toch nog beetje lekker geslapen heeft. en ovu testen ja ik heb geen idee bestelde wel altijd zwtesten bij L10 die waren altijd dag later in huis die hebben ook ovu testen dacht ik.

@giraf, lekker paprika chipjes

@merel, zo jij bent er weer vroeg bij, hier was het ook 5 uur maar ML was zo lief de fles te geven. en wat wil je gaan verbouwen dan? maar idd zoeits geeft altijd drukte he rustig aan. en 5 voedingen zo dat gaat al weer hard he wij zitten nu op 6

@FF, las je mail aan de VK, jeetje meid je zit echt aan het eind he.
    hoop dat ze wat voor je willen doen, ik vond het toen heel fijnd at ze zeiden ja we willen inleiden en toen de gyn zzei vanaf 38 weken leiden we in. toen kon het af tellen beginnen.
    hoop dan ook zo dat ze wat voor je doen want zo kan he niet he. geeft wel goed aan ook in het ziekenhuis (tijdens de bevalling) dat je bekkenklachten heb. want ik had niet zo'n last van de weeen maar het liggen in bed was echt K*t voor mijn bekken.

@madeliefje, jij ook een dikke knuffel voor je prinsesjes he

@hier wel een rustige nacht gehad, F is ziek helaas hoesten vekouden koorts. Fysio is net weer geweest voor T en het gaat geod vooruit daar ben ik dan ook heel blij om.
    gister T weer op de weegschaal gehad en weegt nu 4260 dus weer ruim 200 gr in kleine 3 dagen jeetje die kerel groeit de pan uit.
    vanmiddag naar de CB ben benieuwd maar verwacht neits spannends eigenijk.

11. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

jeetje vlekkie wat erg. pffffff zo oneerlijk. krijg er helemaal kippenvel van :( sterkte. hoe is t met S afgelopen? is wel schrikken he meid:( arme jullie. knuffies!!

rasp: succes meid en heb je t gedichtje voorgelezenn? dan ligt ie vast goed!

nemo: jaaaaaaa echo ben zoooo benieuwd! xxxx

lm: zet m op!

all: stuur ff met gsm niks fijn! ml is met LT naar winkel: 125,-! ja daaaaaag probeer t zelf wel eerst ff. kus!

12. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Via mobiel, dus ff kort:
    Echo was goed, 7mm groot en we zagen het hartje kloppen! :)

13. raspberry

Nemo wat fijn!!!! Lekker nagnieten meid!!!

Even snel: maandag krijg ik een liggingsecho, het is niet zeker hoe de baby ligt. Verder alles prima!
    Ik ga nu eerst even broodje eten met V.era en haar naar bedje brengen enzo.

Tot later x

14. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Vlek, arme S!! Hoe is het nu met haar?
    En wat erg van je kennis! Vreselijk voor die mensen.

Nemo, ik ben benieuwd naar de echo!!!

Rasp, en, is je uk gedraaid?

LM, nog geen beeb zie ik. Je maakt het wel weer spannend!!

FF en Giraf, ML heeft nog steeds geen reactie van pampers:( Ik had eigenlijk wel een reactie van ze verwacht. ML moest enorm lachen om je kaart FF:D (en ik ook!)

Merel, wat heerlijk dat Jk al bijna op 5 voedingen zit!

Meis, beterschap voor F! En wat is T al een beer zeg!! Jeetje, wat geef je hem te eten?;)

Hier een rustige ochtend. Ik ben met de kinders naar de markt gewandeld en nu liggen ze beide te slapen. Straks komt er een vriendin langs met haar twee kinderen.

15. giraf

giraf Niet meer actief

Kwam alleen even gauw spieken naar nieuws van Rasp en Nemo

WOEHOE NEMO ALLES GOED MET DE BABY! SUPER!
    Ik wacht braaf op een foto van jullie guppie :D

Rasp
    Hmm, baby maakt er wel een show van zo he ;):p Hopen dat hij/zij maandag goed ligt!

16. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Super Nemo!!! Wat heerlijk dat je het hartje hebt gezien!!
    Heb je ook foto's?:D;)

17. giraf

giraf Niet meer actief

Vanmiddag en vanavond kraamvisite.
    Morgen naar de speeltuin met zussen en kids.
    Niet veel hier dus.... Kom natuurlijk af en toe tussendoor wel even spieken of er al vers-baby-nieuws is! :)

18. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Rasp, lekker dwars kind heb je nu al:p
    Ik hoop voor je dat het bolletje naar beneden ligt! Hebben ze ook gezegd wat ze gaan doen als het een stuit is? Gaan ze dan meteen proberen te draaien?

19. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    @NEMO super meid fijn hoor, en een hartje gezien van mini nemo leuk hoor:D

@rasp, liggingsecho hoop dat ze het dan kunnen zien, maar ze weten het dus niet zeker hoe de baby ligt begrijp ik?
    verder alles goed, en lekker eten

@maible, ja krachtvoer :D:D en lekker ochtendje dus gehad, alles goed bij jullie??

@giraf, jij ook al weer druk in de weer? alles op de rit nu ML naar het werk is. oh lag ineens vanacht te denken waarom heet ze nu Giraf; dus bij deze waarom???

@hier zit het brood er ook weer in, T ligt al lekker in bedje en ga F er zo achter aan doen en vanmiddag CB.

@vraagje wanneer word je ongeveer weer ongesteld na de bevalling?? vorige keer ben ik met 3 weken al weer met de pil gestart dus weet het niet.

20. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Wolfje, jij wilde toch een Lodger wrapper? Momenteel hebben ze bij de Bijenkorf een aanbieding. Speelmat en wrapper van 65,- voor 39,-

Deel Deze Pagina