@Meis, menstruatie kan binnen een maand terug keren maar kan ook langer duren. Is per persoon verschillend. Maandag dus een echo en als de baby in stuit ligt ga ik daarna een afspraak maken voor een draai poging. Dat doen ze weer ergens anders dus ik moet dan weer afwachten. Maar hopelijk blijkt maandag dat de baby goed ligt en dan zeg ik, lekker indalen maar!!!! Meiden, geniet allemaal lekker van het mooie weer samen met jullie kindjes!! Ik ga even lekker rusten nu en daarna weer lekker naar buiten met V.era!! Knuffie x
@rasp, hoop echt dat de baby lekker gaat draaien en dus goed ligt voor de echo. en anders dus nog ff wachten op een draaipoging en ja lekker genieten van het weer, en rust ze he @nemo, wauwwwwie joh echt een mini-beeb nog he mooi hoor, nu lekker genietne en wanneer mag je weer??
Heb geprobeerd om even te gaan slapen maar weet nu al dat dat hem niet gaat worden. Vanavond maar weer lekker vroeg naar bedje. Ach, ik vind de tijd voor mezelf zo ook wel even lekker hoor.
met S gaat het prima, bedankt voor jullie belangstelling. heb haar om 23.00 nog een keer wakkergemaakt, maar ze was zo levendig , vandaag nergens last van, bikkel !! JJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Nemo, wat een mooie echo en een hartje !!!!!!!!!!!!! nu kun je het iedereen vertellen rasp, jammer dat ze nog niet kunnen zeggen hoe ie ligt, op naar maandag. meis, jeetje wat groeit je mannetje hard FF hoe gaat het met je vandaag ?? quint, bedankt meid, maar is denk ik dan net te laat. giraf, veel plezier vandaag en morgen !! LM, en nog niets wolfje, wel fijn dat de auto dan meteen weer gemaakt is, maar snel overdoen idd, en waar was je nu geweest? jadore,merel,mlief,maible lekker van het najaarszonnetje en jullie prachtige kids aan het genieten? oooh heb vannacht ook over jullie gedroomd , had gedroomd dat er opeens iemand zich bij ons ging voegen en al helemaal op de hoogte was van alles. zo raar . en dat van de kenniseen is idd heel erg, jeetje heb zo met hun te doen en dan te bedenken dat de VK het had kunnen voorkomen :x net weer een kru.idvat.ovut.est gedaan, negatief, maar scheelt niet veel, dus morgen zal het ei denk ik springen. kijk maar naar de foto
@Vlek, de test is inderdaad nog niet positief en je ei springt ook pas 12-36 uur na een posi test. Als ik jullie was zou ik sowieso wel klussen vandaag en evt. komende dagen hoor. Ik ben achteraf ook al zwanger geworden vóór de positieve ovu test aan.
@Vlek, wat fijn dat het goed gaat met je kleine meid, t is altijd schrikken voor ouders zoiets. En hoezo had de vK het kunnen voorkomen bij je kennissen? Dat heb ik even gemist geloof ik...
hihi rasp, ja dat was wel de bedoeling idd. ML is eigenlijk heel druk op de boerderij, maar heb gezegd dat ie maar tijd moest vrijmaken hier nog even een foto van de test gister en vandaag, onderste is van gister, lijn is vandaag al iets duidelijker maar nog niet pos genoeg. morgen testen en dan als ik het niet vertrouw, een CB eroverheen
Vlek, wauwie..ei zit er aan te komen!!Duimen draaien nu helemaal overuren!! Wou nog voor je kijken voor ovutesten van zwanger &kids die ik nog heb liggen denk. Wil je die evt nog hebben?Gooi ik ze vandaag nog op de post (zit alleen ff te speuren naar me postzegels) Zal zo ff kijken boven, dan hoor ik het wel! @ Rasp Heel goed van je dat je moeder nu ook zonder pruik hebt gezien. Zeker confronterend, maar wel goed voor verwerking etc! Aha..al gerommel..nog wel twee kleine weekjes wachten Maar dan mag het hoor!! @ FF Mis jullie ook hoor!! Leuk gedicht heb je gemaakt!! Nou hopen dat de kleine van Rasp het ook waardeert @ Nemo Jaaaaaaaaaaaaaaaa wat een mooie foto en wat fijn dat je een hartje zag kloppen!!! Heerlijk hoor!! Opluchting zeker? Vandaag genieten van de zon en van dit positieve begin van je zwangerschap!! @all Vertrek zo lekker weer naar buiten..het lijkt wel zomer, al zeggen de bomen duidelijkvan niet! Wat is dit genieten!!! Oh en E.line is geslaagd voor de hoortest!! (maar dat dacht ik wel gezien haar reactie op alles)
Ja, je kunt altijd eentje van CB doen morgen. Hopelijk heb je morgen een positieve ovu test meid!! Dan kun je na het klussen rustig plaats nemen op het wachtbankje en kunnen wij mega gaan duimen!!!
@Madl, fijn dat de gehoortest goed was, vaak weet je het zelf al wel maar de bevestiging is toch fijn!! Geniet van het mooie weer, heerlijk he!
@Vlek Hbe nog 10 ovutesten en 3 zw.testen van zwanger &kids! Je zegt het maar hoor, stuur het zo op..alleen ff speuren naar dat velletje postzegels die ik pas nog heb gezien...dan stuur ik het vandaag nog op en anders alleen die zw.testen?
@Rasp is idd fijn! Enne..jullie zitten toch zeker ook wel buiten? Of ben ik ben de enige zonnegek hier?
Ben er zo klaar mee meiden. Alsj egeen ego wilt lezen gamaar gauw door dan. Belt de vk, NATUURLIJK weer die TRUT! (ja m'go merel). Krijgt ze ML er aan. En ze lult maar en lult maar en "tja het is uitzingen" en "anders misschien de ostheopaat of thuiszorg. Of een particuliere oppas..." Ja zeg daar hebben we het geld niet voor doos! En ML lult met haar mee... Niks voor me opkomen of wat dan ook. Dat zit ook niet in zn aard en dat neem ik m ook echt niet kwalijk. Maar het zou zo fijn zijn als iemand even het stokje van me overnam. En dat ik niet in mn eentje dit gevecht moest leveren. Ik voel me zo kl#te meiden ik kan echt niet meer. Finn gaat weer niet slapen. Ik wordt er zo gek van. Gelukkig blijft ML wel thuis vanmiddag. Maar ik weet t niet meer... Oh LT heb ik zelf gerepareerd.
Aaaaaaaaaah Lieve lieve Finn, nu pink ik toch echt ff een traantje weg hoor, heb zo met je te doen, vind het zo oneerlijk!! Kon ik maar meer voor je betekenen, vind de afstand nu zo vervelend!!! Had echt gehoopt dat er meer in zou zitten voor je hoor en had het eerlijk gezegd ook wel verwacht..... Hele dikke knuffels, ik laat je niet meer los hoor, knufknufknufknufknuf x 1.000.000 xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Mlief, dat zou wel heel lief zijn, die van quint komen net een dag te laat aangezien ik denk dat ie morgen springt laat je even de kosten weten ? stuur ik dat naar je op, en adres heb je ? FF wat vervelend dat ze uitgerekend ML aan de tel moet krijgen kun je F anders niet wat vaker naar de oma's doen? heb je zelf iets meer rust, want zo kan het echt niet meid. maandag weer vk toch ? barst daar maar lekker in tranen uit dat het allemaal niet meer gaat, er moet toch een oplossing zijn lijkt me? en knap dat je de LT zelf hebt gerepareerd, scheelt alweer E 125,- stelletje afzetters. moet eigenlijk het huis dweilen, maar heb totaal geen zin oh en wegen bij de sport viel gister mee, was 1,3 kilo aangekomen, beter dan de 2 kilo dat de weegschaal hier aangeeft
Hehe,...net heel bericht getypt...weg! Haat ik! Nemo: wauwwwwwww wat mooi die prille foto!! Alles goed, kloppend hartje, te gek!!!!!!!!! Geniet er maar lekker van meid!! Wel gek, ik ga al naar de datum van mijn laatste menstruatie! 17 okt 2010......en hóe toevallig: 17 okt 2011 is mijn laatste verlofdag!!! Rasp: hoop toch echt dat beebje nog op tijd draaid meid!! Ik duim mee! Verder alles goed gelukkig. Fijn dat het naar omstandigheden ook goed gaat met je moeder. Vlek: oeh bijna positief, ik duim voor je dat het mogen duidelijk is en dat je een super eitje hebt!! Spannend meid, hoop het zo voor je, maar dat wist je al he! Vreselijk van die kennissen van je! 18 weken......tjee......verschrikkelijk moet dat zijn na zo'n enorme lange tijd wachten..... Fijn te lezen dat S zo springlevend was en is, is altijd schrikken he! LM: wacht nog even met bevallen, na het weekend wordt het weer wat minder. Tis nu nog veels te warm! Finne: al reactie van de praktijk gehad? Goed gedaan hoor, tis goed geweest zo voor je! Ik mail je nog even. Madelief: hoor hier van meer over de gehoortest, nu pas? Bij ons doen ze dat in de kraamweek tegelijk met de hielprik. Wist niet dat dat in heel nederland anders gebeurt. Giraf: wat een lekker menneke kwam daar voorbij in de draagdoek bij mama! Ik heb geen doek, maar ziet er wel gezellig uit! Meis: sóms 5 voedingen hoor, nog niet continu. Ze slaapt wel veel langer overdag, vandaar soms die 5. Fijn te lezen dat T zo goed groeit, tjee 200 gr in 3 dagen is wel enorm he! Maible: oh lekker naar de markt geweest? Da's een grote in E he! Hier heb ik dat niet, amper een winkel om naar toe te gaan, daar baal ik soms wel van. Geniet van je kleintjes! Heb je nog een verse foto van L? Staat je bevallingsverhaal er al op? Zag het niet vanmorgen.... Rest: zwaai!!! Verbouwing: we gaan in het voorjaar aan de achterkant van het huis een aanbouw plaatsen. D.w.z. van 2.45 mtr keukendiepte naar 5.50 mtr diepte. Dat betekend, deur van keuken naar garage (nu moeten we via buiten naar de garage), tuindeuren naar achteren plaatsen met daarlangs 2 ramen tot aan de grond. Tegelvloer op hele begane grond i.p.v. planken die er nu liggen. Nieuwe keuken en tuin aanpassen. Hele ingreep ook, dus willen de vergunning graag op tijd rond hebben, dan kunnen we ons in de winterdagen vast oriënteren op keuken en vloergebied. Heb er zin in, maar zie er ook tegenop.Hebben goddank een z.z.p.-er gevonden die de ruwbouw wel wil zetten. (ik zag de 2 vaders alweer tegen elkaar oppochen, net als toen ze op zolder met kamer van Jp deden......werd er niet goed van!) Vanmorgen dus naar de overburen geweest om hun achterpui even te bekijken. Zo verzamel je steeds informatie om je tekening compeet te krijgen.