Mliefje: ooooh dat klinkt zaaaaaalig! Bij mij is momenteel een uurtje naar t dorp met de rolstoel al een uitstapje hahahaha! ML is vandaag weer de hele dag weg. Eerst werken dan optreden. Maar het gaat nog. En Finn gaat straks naar mn zus, dan heb ik fysio. Als ik dan terug kom eten we daar lekker. Dan doet mn zus Finn in bad. Samen met haar 3 kids! Lief he! Dan hoef ik m alleen nog maar in bed te gooien. Als ie gaat slapen, want hij heeft erge last van verlatingsangst. En dat is mijn schuld. Ik heb soms een ERG kort lontje en val dan uit naar ML. Straks zelfs naar Finn. Hij wilde op de eetstoel klimmen en ik zat met de rug naar m toe. Ineens begint hij helemaal te panieken dus ik sta snel op, maar de stroomkabel van de LT zat vast en toen kletterde de LT op de vloer. Dus ik draai me naar Finn en zie dat er niks aan de hand is. Hij wilde gewoon aangeschoven worden. De LT helemaal los. Kon ik m weer uit elkaar draaien. Dus ik roep: JA wat IS er nou????? Finn keek heel beteuterd Zo zielig.. Heel erg, maar ik kon er niks aan doen, vreselijk voel ik me dan. Arme sies. De diëtiste had gebeld en was heel erg tevreden. Ik hoef niet meer terug en nog maar 2-3 dagen p week te prikken. En alleen terug te bellen als ik gekke onverklaarbare dingen zie gebeuren. Dat is dus mooi. Moet wel blijven letten op de koolhydraten, maar das logisch! Hahaha dit vinden mn vingers erg fijn hahaha! Eens kijken of ik mn zoon in bed krijg zo
@FF, heel logisch hoor dat korte lontje, die heb ik zelfs! Is niet leuk want je wil niet zo doen maar het maakt je geen slechte moeder en zijn gedrag is echt niet alleen maar aan jou te wijten hoor liefie. En wat super dat je in ieder geval niet meer naar de diëtiste hoeft en minder vaak mag prikken, das een goed teken, ik zeg thuis bevallen!!!!! Of inleiden in het ziekenhuis natuurlijk.
Mijn lontje is vandaag ook kort hoor, ik ben ook al uitgevallen naar V.era toe zonder dat dat echt moest..... Ik ben heel moe en dan doe ik dat helaas. En dat terwijl we net even gezellig samen naar de markt waren gesjokt en lekkere kaasjes en croissantjes hadden gehaald. En dan zomaar ineens is het op bij mij en ben ik ineens chagrijnig en is het lontje dus op. Grrrrrrrrrrrr, stom!
Ja echt rot he!!! Ineens zo'n borrel in je buik omhoog en dat BOEM! Maar ja... Had ik de LT uit elkaar gehaald en hetgene gemaakt en toen weer helemaal dicht gedaan (zijn 20 schroefjes ongeveer) zet ik m aan: <geen muis gedetecteerd> Grrrr dus ik m weer open, was het kabeltje losgegaan. Ik m op hoop van zege maar ergens in t printplaatje gestoken waar ik dacht dat ie goed zat. Weer de LT dicht gedaan. En de muis deed t, maar nu was de stroomkabelaansluiting weer losgeraakt. Grrrrrrrr. WEER open gemaakt, probleem weer gemaakt. Weer dicht gedaan. Heb ik 2 schroefjes over AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!! Ik heb echt hardop tot 30 geteld en Finn vond dat hilarisch en toen ik ook en toen barstten we samen keihard in lachen uit echt de tranen rolden over mn wangen. Finn: "mama huiwe?" (huilen). Ik zeg: Neeeee hahahah mama lachen! En nu ligt ie heerlijk in bedje. Duim duim duim dat ie gaat slapen
@FF, aaaah gelukkig ook weer samen gelachen, dat maakt het weer goed!!!! Ik duim voor je dat hij even lekker gaat slapen hoor. Mijn meid ligt ook lekker in bedje, die slaapt eigenlijk altijd wel hoor ;s middags, das meestal geen probleem, ik vind het heerlijk even die paar uurtjes voor mezelf!
Ja Finn normaal ook, alleen hij heeft regelmatig spatjes de laatste tijd. Gelukkig altijd maar een paar daagjes. Ach zijn leventje is ook anders nu he, dat merk je gewoon. Lekker ventje.
Hey ik zie een oude afspraak staan onder je banner....wanneer moet je weer naar de VK (heb even geen zin om op de site te kijken...)
Nou ik moet eerlijk bekennen dat ik nog steeds erg weinig op de site kijk, ik vergeet vaak gewoon dat die er is.....foei!
Ik moet trouwens nog een leuke aankondiging maken voor op de site als onze kleine geboren is. Ik heb weinig inspiratie nog....
Oooh heb de mijne al een paar weken af joh! Twijfel er alleen een beetje aan aagezien het met een foto is, die ook op de kaart staat....
Oh ja dan weten we al hoe het kaartje er uit ziet voordat we hem hebben......ik ga iets anders doen als het geboortekaartje.
ach FF , als ik dichter bij je woonde stond ik nu al op je stoep, heb zo met je te doen meid. wel heel fijn dat je zus F vandaag onder haar hoede neemt. en uitvallen naar F maakt je echt geen slecht moeder hoor, hier ook af en toe en dan dat sippe lipje idd, dan voel je je ook direct slecht. Mlief, bedankt voor je post, heb hem al in gebruik test was vandaag minder dan gister , gister nog wel een cb gedaan voor de zekerheid maar deze was ook neg, de z&k van vandaag was ook neg, dus we wachten nog maar even, gister voor de zekerheid wel even gezellig gemaakt . heb ook nog geen buikpijn, dus eitje is nog in de maak denk ik
@Vlek, ja dan moet hij nog komen, je kan maar zo de volgende dag een knal posi test hebben hoor. Bij mij schommelde het ook van licht naar donker en vervolgens weer naar licht en dan ineens een hele positieve. Nog even geduld dus maar gezelleg maken met je man is altijd goed!!!