De 13 Musketiers deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door Funnyfant, 4 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

Oh jaaaaaaaa dat had ik nog helemaal niet verteld aan jullie!!
    Ik werd eergisteren benaderd door de waterooievaar, waar ik mijn bevallingsbad gehuurd heb, met de vraag of er wel een filmploeg bij de bevalling mocht zijn!!?:$:$:$
    Daar hoefde ik niet over na te denken: NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!

2. raspberry

Hm, jammer, kleine meid is al wakker. Heeft niet lang geslapen helaas maar hopelijk is ze vanavond dan goed moe!

Tot later dames en een fijne middag! X

3. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    rasp idd neeeeeee :$.

LM hihi kleine meid zit nog lekker bij mama, ze wil gewoon blijven zitten tot okt :D

vanavond lekker uit eten met de groep van het toneel van ML, altijd fijn :D.

4. raspberry

@Vlek, mmmm lekker uit eten!!! Geniet er van, neem een lekkere borrel (nu het nog kan) en daarna gezellig doen met ML!!!

5. raspberry

Ik ga nu echt, we gaan even lekker fietsen!

6. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    ooooh lekker, is echt lekker weer om te fietsen, het is hier warm, windstil en een blauwe lucht, zo mag het wel 4 weken blijven !!!

7. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Hey Lieve Lieve Liefste Meiden van ZP :D

Wow wat een drukke periode heb ik achter de rug. Was ontzettend leuk allemaal,maar wel erggg druk gewoon TE druk.
    Ik wilde hier ook niet komen om telkens ego-berichten te plaatsen, want dat had ik al een paar keer gedaan en dat beviel me gewoon niet..zo ben ik niet..als ik iets doe doe ik het goed ;)
    Maar ja met het gevolg dat ik me gewoon weken helemaal niet op zp heb laten zien, sorry daarvoor! Ik ga rustig aan lekker meekletsen, misschien niet meer zoals eerst met elle lange reacties a la Jadore ;) maar ik ben er iig wel weer en dat vind ik zo ontzettend fijn, want ik heb jullie echt ontzettend erg gemist!
    Over missen gesproken op een andere manier dan ;) zijn er nog spannende dingen gebeurd, leuke of minder leuke maar belangrijke?

@Rasp, whahahaha hoe komen ze daar nou bij hihhi zou het ook echt niet willen hoor, leuk voor achteraf voor jezelf, maar niet voor dheel NL en het moment zelf.

@Madeliefje, Lieverd wat een mooi kaartje zeg! Bedankt! Jouw kaartje ligt nog steeds op de kast bij mij om te versturen echt schandalig, ik schaam me zo erg! Maar ik ga hem zsm verturen hoor lieverd. Hoe gaat het met je meisjes?

8. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

DOOOOOOOOOOOOOOOOORTJEEEEEE!!!! Kussie!!!! :D:D:D:D Blij dat je er weer bent, al heb ik je niet zo hoeven missen :p;) hier wel!!!!!

Vlek: Wat LIEF!!!! Dikke kus!!! Ik voel me gelukkig vandaag weer wat beter. :) En ja wat rasp zegt kan, maar hij kan ook vannacht posi zijn geweest! Dat had ik de 1e keer wel... Had ik helemaal geen megaposi-piek. Je hebt gelukkig goed geklust en nog ff doorklussen dus :p JEEEEEEJJJ!!!!

Rasp: WAAAAAAAAAAAAAH:$ nee dat had ik ook niet gedaan hoor!! hahahaha mijn pruim is prive!!! :p:p:p

Zo Merel en Jadore jullie hebben mn plaatjes binnen!! Kom maar beeb!

LM: Jouw plaatje heb ik toch? Was die zo goed? Xxxx

9. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Finny Liefyyyy :D hahaha nee dat is waar ;) yep plaatje heb ik ...SUPER MOOI! Mijn mail loopt alleen weer vast grrrrr ...komt goed :) kussieeee voor jou terug!

@Vlek, hoe gaat het meid? Heb je inmiddels al uitslagen? Nog heel erg bedankt voor je geweldig mooie kaartje! Had je hem zelf met de hand gemaakt? Echt ontzettend lief!

10. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Helemaal mee eens :D of nog liever op onze bruiloft volgend jaar :D hahaha

11. Funnyfant

Even mn zoon uit bed slapen. Heeft dik 2 uur geslapen :D!

12. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    ooooo wat lekker Finny heb je tenminste even tijd voor jezelf gehad heerlijk meid!

13. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    jadore, fijn dat je er weer bent meid !!!
    uitslagen binnen idd, maak geen progesteron aan dus geen eisprong, dat zijn ze aan het opwekken geweest met povera en later met clomid, wacht nu op eisprong, als alles volgens boekje klopt springt het ei de 2e, maar gister bijna een pos ovutest, dus miss eerder geweest, we testen nog even door en zien wel.

leuk kraamfeest en verjaardag van C gehad ?? kaartje was idd zelfgemaakt, op bijzondere momenten net iets extra's vind ik :D

oooh lekker FF lekker 2 uur voor jezelf gehad !!

net even alle kleine dingen gedaan die nog moesten, oooh voelt zo goed !!! rekeningen betaald, alles uitgezocht, bij de kalfjes kleine dingetjes gedaan, om het huis geveegd, lekker !!!!

14. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    goedemiddag musketiertjes

@Rasp, jeeeee een filmploeg nee dat wil je echt niet, en naat V uitgevallen ja ach de hormonen spanning komt allemaal wel weer goed als de kleine er is niet te druk over maken. xx

@FF, niet meer zo vaak prikken is wel fijn en lief wat je zus doet voor je heel fijn!!! maar hoe gaat het nu las je verhaal van de de VK gebeld had jeetje joh even in het zkh aan geven daar kunnen ze vaak meer voor je doen

@jadore, hoe is het met je drukke maar leuke tijd gehad??

@Vlek op eierjacht (ML zei altijd hier het lijkt wel Pasen:D maar dan leuker;)) hoop dat je lekker zwanger word deze keer het is je zo gegunt, ik kan je niet helpen als kon deed ik het oooh spannend hoor

@Madeliefje naar het strand wil je dat niet zeggen!!! ik wil ook maar is zo ver weg maar zo lekker. en je heb je huis weer lekker aan kant heerlijk ik doe morgen weer een rondje lekker geniten van je meiden he

@LM een knappe arts nee dat kan echt niet, kom je niet meer aan puffen toe hahaha ach als het zo ver is maakt het je meestal niet meer zo uit he. rustig aan en hoop dat je snel gaat bevallen ben nieuwsgierig:p

@merel, hoe is het met je druk in de verbouwingsplannen je bent nog al wat van plan joh maar wel leuk. hoe gaat het met JK en inbakeren. ik heb T hier weer in de Pacco want met de puckababy daar zit strech ik kan hij nog bij zijn mond hahaha en dat is nu net niet de bedoeling

@hier alles goed lekker zijn gangetje heerlijk was klaar en gestreken in de kasten wat een braaf huismutsje he!
    @CB, alles goed F is 13 kilo en 91 cm dus gaat super vorige keer was ze naat vehouding zwaader ja zegt die arts oh gelukkig ze is uit de overgewichtzone ja dus ik zeg ja de ene keer groeien ze in de breedte en dan in de lengte niets aan te doen met een smile nou zij nam het heel serieus geloof ik.
    T is nu 57cm en 4520gr en mag evt naar 5 flessen, wel vonden ze het heel knap dat hij al zo lang door sliep van 23.30 tm 7u trotse mama hier dus (en uitgerust hahaha)

15. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    even snelle reactie, hier hetzelfde 'probleem' met de bakerzak. Ik zie soms haar handjes bij haar kin eruit piepen! Maar wat nog erger is....
    Ik heb Jk nu al een paar keer gevonden met haar mondje net bij/voor/tegen of bijna onder de deken! En dat terwijl ik haar niet verder dan haar middel instop!!! (vanwege de warmte van de bakerzak)
    Doodeng vind ik dat! En dan ziet ze ook nog zo bleek door het slapen...brrr
    Ze schuifeld dus net zolang tot ze scheef ligt, en zelfs naar onderen kruipt in bed. Normaal schuifelen die kleintjes toch alleen omhoog??
    Ik meende eerst dat ze het lipje van de bakerzak in haar mondje probeerde te krijgen, ze schoof elke keer naar links. Maar nu heb ik haar andersom in bedje gelegd en schuifeld ze richting de deur. Net zoals andersom, dus ze schuift naar de drukke kant van de kamer.
    Zij gaat dus naar opzij, maar ik vind het akelig, stel je voor dat ze met haar snuitje onder de dekens beland!
    Iemand tips??
    Misschien dat ik ook de pacco eens probeer, daar ligt ze toch strakker in....en ze pobeer ook half te draaien, alleen haar ene been lukt nog niet, maar goed ook!
    Heb wel gemerkt dat ze de zak echt nodig heeft. Ze heeft ook steeds veel krasjes in haar snuitje, omdat ze steeds zo druk met haar armpjes maait...
    Wat zouden jullie doen?

16. Funnyfant

Oh jee Merel, ik kan me voorstellen dat je dat akelig vindt... Als bij Finn de puckababies in de was zaten, dan deed ik hem in een gewoon slaapzakje met hema-krabwantjes aan. NIET DIE VAN BABY-DUMP!!! (Finn heeft 6 weken een streep van de elastiek op zn polsje gehad) Dat ging eigenlijk ook heel goed, omdat hij wel kon maaien maar niet kon grijpen zeg maar. Misschien is dat iets? Maar ik moet eerlijk zeggen dat het idee dat ze los kunnen, ik soms best spannend vond...

17. raspberry

@Merel, moeilijke kwestie, ik heb er geen ervaring mee.....
    Sowieso bedje heel kort opmaken zodat ze zelfs wanneer ze naar onderen zakt niet met haar mondje onder de dekens kan komen is het enige wat ik kan bedenken voor nu. Succes!

18. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

lieverds

heel de dag druk...vanmorgen met oppaskids alle boodschappen gedaan, smiddags wassen ophangen en strijken... toen sem zwemles.. daarna eten koken kids speeltuin en nu zit ik weer...sem zo naar bed brengen en dan komt visite zo...

knuffels

19. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    @merel, jeetje schrikken zeg, ja ik merk ook dat met de puckababy hij heel veel ruimte heeft en dus ook gaat bewegen, idd proberen handjes bij de hals er uit te doen en schuivelen door bed. wat ik doe is de kruiken (metalen) beide zo onder de onderlaken leggen zodat hij daar niet voorbij kan. hoop dat het voor JK ook helpt.

maar snachts heb T ook in zijn Pacco en vanmiddag ook gedaan want anders is hij zo weer wakker.

@zo hier even lekker een avond bankhangen, liefs voor jullie allemaal

20. raspberry

@Wolfje, fijne avond met de visite

Hier ook lekker bankhangen met The Voice of Holland en slagroomijs!!!

Deel Deze Pagina