De 13 Musketiers deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door Funnyfant, 4 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Zoooooo heeeeeerlijk gegeten bij mn zus mmmmmm!! Finn daar gelaten die krijg ik straks schoon en fris terug hahahah! Zal wel laat worden, maar vind ik niet zo erg. Hij slaapt toch wel uit. ML is apart met de auto gegaan en zal redelijk op tijd thuis zijn. Heerlijk!

Ik zit klaar voor TVOH!!! Love it! Misschien dat ik volgend jaar ook eens een poginkje ga doen :) Krijg zo vaak de opmerking dat ik dat moet doen... Maar durf niet! Maar misschien dat ik het volgend seizoen eens ga proberen hihihihihi!

2. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    JA!!!! GO FINN, GO!!! Ik zit klaar om je te steunen!!!

3. Funnyfant

LIEF!!!! Thanks moppie :D

4. Funnyfant

Hoe gaat t met mam? En met jou? Trek je t allemaal nog wel? Maak me soms een beetje zorgen over je... Knuffie!

5. raspberry

raspberry Niet meer actief

@FF, jaaaaaaaaaaaaaah!!!! Doen, doen, doen!!!!
    En wat heerlijk dat je vandaag zo geholpen wordt lieverd, geniet er van! Ik zit ook voor TVOH.

@Quint, hoi!!!! Hoe gaat het?

6. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Ha liefies,
    kom alleen even zeggen dat ik alles heb gelezen en dat ik aan jullie denk. Daan ligt op bed met 39.6 graden koorts. Ik ga ook zo slapen.
    Dikke kus

7. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Finn, ik maar me zorgen om jou, lieverd. Maar heel fijn dat je vandaag hulp hebt gekregen. Ik hoop echt dat de baby niet te lang op zich zal laten wachten of dat je rond 38 weken ingeleid mag woden.

Met moeders is het nog steeds een beetje hetzelfde. Heb haar net gesproken, haar elleboog is nu vrij en dat vindt zij heel erg fijn. Het is nu wachten totdat het gips weg mag en zij haar arm weer voorzichtig mag gaan gebruiken.

Enne geen zorgen om mij, hoor. Het wordt natuurlijk wel zwaarder allemaal maar het gaat goed. Kan alleen niet altijd genoeg energie opbrengen om te reageren maar lees altijd bij, hoor. Rond deze tijd zou ik ook uitgerekend zijn van ons vlindertje, moet daar toch regelmatig aan denken.

Rasp, gaat goed, lieverd. Las dat ze a.s. maandag gaan kijken hoe de baby ligt. Spannend!!! Moest ook nog lachen omdat je gebeld werd of ze jou mogen filmen tijdens het bevallen, zou ik ook niet willen, denk ik. Maaarrr het zouden toch ook hele speciale en mooie beelden zijn om later te bekijken.

8. raspberry

Aaah Nemo wat vervelend!!! Sterkte en beterschap voor D.aan!!
    Knuffies xx

9. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Nemo, beterschap voor Daan, arme jongen. En rust goed uit!

10. raspberry

@Quint, die beelden maken we wel zelf haha. Heb van V.era badbevalling een hele fotoserie.
    Doe je rustig aan meid, kan me voorstellen dat je ook wel heel erg denkt nu aan jullie kleine vlindertje.....sterkte! X

11. Funnyfant

Nemo: aaaaaah arm manneke :( Beterschap!

Quint: Ja dat is ook zo... Toch wel even moeilijke momentjes lijkt me... :( Knuffie liefje!

Rasp: WHAHAHAHAHA kom niet meer bij die opmerking van VV: Als je en foto van jou en jou over elkaar legt, heb je zijn hoofd whahahahahahahahahaha!! Moest zo lachen pieste bijna n mn broek :p:p:D:D:D:D Thanks moppie!

12. raspberry

@FF, whahahahahaha ja ik ook!!!!! Ik vind sowieso dat hij veel humor heeft en Nick en simon zijn ook zo droog! Geweldig!

13. raspberry

Ik wil GUY!!!!! Ben nu al helemaal fan hoor, wil hem nog een keertje zien en horen!

14. raspberry

Ik ga in bed verder kijken...slaap lekker allemaal!

Tot morgen, weer een stralende dag morgen!!

Knuf X

15. Funnyfant

Jep me too!!!! Moeten we m delen hoor :p Alhoewel die donkere man (van 49:$ kon je ECHT niet zien!!!!)die Nirvana zong, die mag ook wel langskomen!!!:p

16. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

hoi liefies

ff bijgelezen

nemo beterschap met D.

quint; moeilijke tijd dan ja... maar ook ik vind het zwaarder worden... minder energie en veel rugpijn...
    Kan ook niet echt super veel meer lopen achter elkaar, wordt dan sneller moe...

maar mag echt niet klagen,vooral als ik finn hoor denk ik bij mezelf,wat mag ik blij zijn dat ik eigenlijk nergens last van heb...

all; knuffels en trusten alvast!

17. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Vlek, wow meid heftig! Wel ontzettend goed dat de kans er nu iig is! Ik duim nog steeds hoor. Er is vaak door mijn hoofd geschoten "zou Vlek al zwanger zijn...uhmmm Finny zou me dat nieuws toch wel smsen dus denk nog van niet :(" spannend meid, dus dit is de 1e ronde dat je echt kans maakt eigenlijk? Wat ik niet snap is hoe kan het nou dat je ineens geen eisprong krijgt? Bedoel met Sylke ben je niet de MMM in geweest toch. Hebben ze dat verteld hoe dat kan komen?
    Jaaaaa vind ik ook hoor Heb echt de mooiste en leukste kaartjes van jullie meiden gehad! Zoveel met N zijn naam, die vond ik ook zo mooi! Ja het was wel heel leuk, alleen ik vond het wel veel te druk...heb geen moment voor mezelf gehad afgelopen 6 weken en ik doe het graag allemaal, maar ja zou er niet aan moeten denken dat er nu nog een feestje of iets aan zou komen...wil gewoon rust ;). C gaat nu ook naar PSZ en dat is wel heeeeel erg leuk voor haar ook al heeft ze het ook heel erg moeilijk! Verder erg druk met de bruiloft dingen regelen :)
    Maar had je nou wel posi ovu's dan voordat je wist dat je geen ei had? En tempte jij nou ook?

@Nemo, wauwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww zie je onderschrift!!!! Wat geweldig!!! Sorry beetje laat, maar niet minder gemeend echt helemaal geweldig een kloppend hartje Gefeliciteerd meid!

@Merel, Finny en Nemo, wat leuk van jullie afspraakjes samen :D

@Raspy hoe gaat het met je moeder nu?

@Merel, Maibel, Giraf, Meis en Madelief hoe gaat het met de kleine ukkies :D?????

@Wolfje hey meid lieve krabbel van je thanks! Hoe gaat het nu met je zwangerschap? Al wat beter inmiddels?

@Quint, zoooo jij gaat ook al hard nu :D heerlijk straks je mannetje in je armen!

@Finny, kan niet wachten tot ik het nieuws kan komen brengen hier...zo spannend :D hoop dat je beebje snel komt!

@LM, schiet ook al op he meid! Hoe voel je je?

@All, hier gaat het heel erg goed! Alleen erg druk en een zieke AM dus alles vandaag van A tot Z in mijn uppie het lukt wel hoor, maar nu merk ik toch wel dat het erg fijn is dat hij de zorg voor C doet voor het slapen gaan. Verder veel bezig met de bruiloft en het kriebelt al enorm kan eigenlijk niet wachten..terwijl ik ook weer blij ben dat er even niets druks aankomt al hoewel het me al benauwd als ik denk dat we nu over 10 maanden getrouwd zijn hihi. Onze datum is (schrijf hem even voluit ;)) zevenentwintig juli volgend jaar en de locatie is ook al bekend, een hele mooie en dromerige locatie, nu hopen dat het mooi weer wordt oehhhhhh vind ik zo eng, want we willen buiten trouwen. Verder volg week zondag een afspraak bij een goudsmid om over onze ringen te hebben en mijn jurk wil ik denk ik pas in januari aan gaan beginnen ;)
    Met N. gaat het echt geweldig goed! Wauw wat een bofkont ben ik zeg echt niet normaal Hij is zo lief en makkelijk! Ik voed hem maar 6x pd en hij slaapt in de nacht vaak 7 uur achter elkaar, ben benieuwd hoe het vanavond gaat, want hij ligt alweer bijna de hele avond te slapen. Ook heeft hij echt duidelijk zijn 1e sprongetje gehad..had een week last van huilbuien en nu is het al een paar dagen over gelukkig. Verder nog helemaal in Love en nog steeds op mijn roze wolk, ongelooflijk!
    C. gaat nu naar de PSZ en moet wel erg huilen bij mijn vertrek :( althans de 1e keer niet de 2e keer wel...nu dinsdag pas weer en ik hoop dat ze nu niet zo overstuur zal zijn, de juf zei dat ze helemaal huilend op de deur ging "bonken" en helemaal buiten adem snikken..toen werd ze rustig in de kring...vind het zo zielig, maar daarna was alles goed en heeft ze niet meer gehuild!

18. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Goeiemorgen meiden,

LM, hoe is het met je? Heb je al signalen van een bevalling?

FF, hoe gaat het met je meid? Ik heb zo met je te doen!

Vlek, heb je al een ei gevonden?

Jadoor, leuk dat je er weer bent!!

Merel, wat eng dat Jk zo onder de dekens kruipt. Ik heb zo geen oplossing behalve wat Rasp zei, heel kort opmaken.

Nemo, beterschap voor D!

De rest, knuf en zwaai!!

Hier een erg onrustig nachtje gehad. L heeft last van obstipatie en kon niet slapen. Het arme kind is nu in slaap gevallen omdat ze zoooo moe is maar ze heeft nog steeds niet gepoept. Ze poept om de dag en soms zelfs om de twee dagen. Ik heb al vanalles geprobeerd maar tot nu toe werkt het allemaal niet. Dus als er iemand nog ideeën heeft. Ik vind het zo zielig...:(

19. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Rasp, geen camera ploeg bij je bevalling?!? Flauw hoor:p:p
    Wilde ze een demo film voor het bad ofzo?

20. raspberry

Nee, zij waren benaderd door een tv station die een waterbevalling wilden filmen en aangezien zij de baden verhuren hebben ze hun benaderd. Geen idee welk tv programma ofzo hoor.

Wat vervelend voor je kleine meid zeg. Ik heb bij V.era wel gewoon een keer een paar druppen olijfolie in haar fles gedaan toen ze geen borstvoeding meer kreeg. En er schijnt ook iets van VSM te zijn volgens mij wat helpt. Beetje extra water in de fles kan ook.

Deel Deze Pagina