De 13 Musketiers deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door Funnyfant, 4 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

Goedemorgen allemaal!!!

Hier heerlijk geslapen vannacht, zo fijn!!! Vandaag een druk dagje, Ml gaat achter het huis bezig en ik moet dus de hele dag met V.era bezig zijn en wat dingetjes in huis doen. Geen straf hoor om met V.era bezig te zijn maar aangezien ik dat sowieso al van maandag tm vrijdag doe.....maar goed, het wordt mooi weer dus we zijn weer heerlijk buiten vandaag!!!

@Jadore, zo fijn dat je er weer bent meid!!! En al een datum voor de bruiloft, whahoeeeeeeeee!!!! Joepie, zo spannend!!! Oh jij gaat zo'n mooie bruid worden he, dat wordt grandioos!

@Vlek, en hoe is de test vandaag?? Tja...ik sta er mee op meid haha. Ik leef met je mee!

@all, moment er hangt een kind aan mn been!

2. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Rasp, heerlijk dat je zo goed geslapen hebt! ben jaloers...:)
    En vandaag idd lekker in de tuin gaan zitten. Kind in de zandbak parkeren, dan vermaakt ze zich vast wel.

Extra water heb ik geprobeerd. Olijfolie nog niet, dat zal ik bij de volgende fles proberen. Maandag ook maar meteen een afspraak bij de osteopaat maken. Ik zag dat ze dit soort problemen ook kunnen behandelen.

Even een andere praktische vraag, ik wil een winterjas voor O bestellen. Hij heeft nu maat 86. Is het verstandig om een winterjas een maat groter te nemen? De jas is van Noppies en dat valt volgens mij klein uit.

3. raspberry

Ja klopt, Noppies valt klein uit, dat koop ik altijd een maat groter. En bovendien moeten ze de winterjas soms tm april nog aan. V.era groeit erg snel dus daar koop ik wel altijd een maat groter voor qua jas.
    Welke heb je uitgezocht van Noppies? Ik ben Noppies fan haha!

4. raspberry

V.era gaat nu net over naar 86 maar haar winterjas is ook maat 86 maar die valt dan weer groot uit. T is soms wel lastig met de maten hoor. V.era heeft nu 2 winterjassen, eentje maat 80 en eentje maat 86. Die van 80 is van Name It en die valt ruim.

5. raspberry

@Maible, ik heb nog wel meer tips voor je kleine meid maar ik weet niet wat je al wel of niet geprobeerd hebt.

6. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
  7. raspberry

@Maible, ik vind ze beiden heel stoer, de groene vind ik het mooist van de twee.
    Je hebt al veel geprobeerd inderdaad. En ik had die tips uiteraard ook voor je. Eventueel kun je overstappen op andere voeding maar ik moet zeggen dat ik daar geen ervaring mee heb aangezien ik zelf BV gegeven heb. Maar je kunt ook altijd CB bellen om te vragen om tips he. Ik belde altijd gewoon als ik het even niet wist hoor.
    Sterkte, hopelijk is het snel weer beter!

8. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Dank je Rasp! Maandag moet ik toch met haar naar het CB, dan ga ik het ook meteen vragen.

Ik ga denk ik ook de groene jas bestellen. ML vind die andere niet mooi.

9. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Hi lieverds!!!

Wolfje: Thanks meid, maar alle zwangerschappen kunnen heftig zijn, zeker met een rondlopende peuter in huis. Ik heb gewoon pecht, maar dat betekent niet dat anderen geen last hebben!

Rasp: Had je er geen gratis bad kunnen uitslepen hahahahaha? ;) Lekker naar buiten weer, zalig! Wij gaan zo lekker even naar t dorp.

Maible: Ik vind de groene het allerstoerst:D en lijkt t warmst. Ik zou m in 92 of zelfs 98 kopen... Zeker niet in 86. Finn begint nu in de 98 te groeien en zijn winterjas is mt 104.:D Viel wel iets klein hoor.

Doortje: Jaja die staat in mn agenda!!! (op de laatste dag zodat ik m in de nieuwe kan schrijven hahahahaha)
    Oh das wel heftig dat alle zorg op jouw nek terecht komt.

Gisteravond weer liggen krioelen van de pijn in mn bekken en been. ML heeft heel lang gemasseerd en met 2 paracetamollen was het enigszins iets hebbelijker geworden. Toen kon ik eindelijk slapen om 1:30. En om 3:30 wordt Finn wakker :( Hem bij mij in bed genomen (ML lag weer s op de bank te snurken grrrr) En tot 5:00 aangekeken. Hij probeerde wel, maar kon de slaap niet vatten. Toen ML geroepen en die is er bij komen liggen. Maar na een uur sliep ie nog niet (ML sliep meteen weer en door alles door natuurlijk:x). Ik wilde toen in Finns bedje gaan liggen en maakte ML wakker. Maar Finn moest heeeeeeeeeeeeel hard huilen toen ik ging. ML werd natuurlijk meteen kwaad toen Finn niet stil werd :x:x:x:x. Dus toen heb ik Finn maar weer getroost.
    Toen wilde Finn filmpje kijken en dat mocht papa wel doen. Toen kon ik eindelijk slapen om 6:15. Maar om 9:00 werd ik wakker van een heel hard brullende Finn. Hij was van de bank gevallen.
    Hij heeft dus maar van 22:00-3:30 en van 6:45-9:00 geslapen. Die is MOE;)!! En mama ook:)

10. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Goedemorgen meiden!!!

Jadoortje, hoe gaat ie meid?!?! Lang niet "gezien" :D
    Vervelend dat je mannetje ziek is!!

Vlek, beterschap voor de kleine man!

Ik zie dat jullie de mannen van TVOH aan het verdelen zijn. Ik wil Charly wel :D

Maible, wat sneu voor de kleine meid! Dan kun je je echt machteloos voelen.

Rasp, fijne dag vandaag met V! Het is iig super weer. Die van mij gaat met zijn oma en tante de stad in :D

Hier gaat alles goed! Gisteravond wat weeën gehad maar dat is gestopt na een tijdje. Vanmorgen weer een aantal, maar nu is het weer rustig :(

11. raspberry

@LM, aha er zit schot in de zaak, het rommelt lekker! Nou sterkte meid en ik hoop dat het vandaag ergens gaat doorzetten!

@FF, ach jee wat een nacht!! Vreselijk! Jullie zullen inderdaad wel gebroken zijn nu lekker rustig aan doen en vanmiddag maar even tukken gaan als het kan.
    En wat betreft het bad, al zou ik er een smak geld voor krijgen dan nog deed ik het niet! K weet eigenlijk niet eens wat er tegenover stond, is me niet verteld.
    Maar ik wil het gewoon té graag lekker alleen met ML beleven en vind het te intiem om zo te delen met iedereen.

12. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Oh Finn, lees je verhaal nu pas! Dikke knuffel meid!!!
    Mannen zijn soms rare wezens! Niet leuk dat ie boos werd omdat hij Finn niet stil kreeg.

13. Funnyfant

Ooooh spannend LM!!!!!!! Waaaaah F5F5F5!!!

Maible: Sorry meid ik ben een vergiet: Arme L :( Ik heb geen tips meissie, sorry. Hoop dat het snel beter gaat!!! Xxx

14. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Morge dames!

Wat een prachtige dag weer vandaag!!

Finn: zie dat jou nacht bagger was.....hoop dat je vandaag overdag een beetje kunt bijslapen....knuffel!

LM: Oehh nou wordt het spannend he! Hopelijk ook dat je geen 2 weken voorweeën hebt op deze manier! Laat maar lekker komen!
    Ik zit klaar voor F5!

Jadore: fijn dat je er weer bent meid! Goed te lezen dat het goed met jullie gaat! Heerlijk jij kunt nu voorbereidingen gaan treffen voor de bruiloft!!!
    Enne......zag dat je schreef dat je niet kon wachten om het Finnefant-babytje aan te kondigen....maareh.....je bent standby he! ;)
    Aan jou de eer als de beeb op 28-29-30-31 okt komt, want dan ben ik een weekend weg, maar daarvoor of daarna vind ik het toch wel leuk als ik ook een aankondigingetje mag doen :D. Jij moet dan sowieso wel de site updaten he! Leuk leuk.....en spannend weer!

Rasp: geniet van de dag ook al ligt de zorg voor V vandaag vooral bij jou. Ik zou trouwens ook nee hebben gezegt tegen de filmploeg. Al zou het me ook wel een tegekke ervaring zijn of zoiets bijzonders helemaal op film te hebben staan. Maar hoeft niet heel NL te zien !!

Nemo; hoe ist met D? AL wat beter hoop ik??

Quint: begrijpelijk dat je toch stilstaat bij het verlies van je vlindertje...
    Onze eerste uitgerekende datum was precies op onze trouwdag!! Dus die datum blijft ook een bijzonder randje hebben...

Rest: zwaaaiiii

Ik heb vanmorgen het ultieme cadeautje voor mijn meisje gevonden.
    Wil haar een speciaal mama-dochter kadootje geven, alleen jammer dat ik vtv niet wist dat iik een dochter zou krijgen. Dan had ik het haar met de geboorte direct gegeven. Ze is nog klein, maar wil het haar toch op een bijzonder moment geven. Kerst ofzo....?
    Het is een klein sieraadje, een goede fee gemaakt van zilver en parels. Een bijzonder hangertje voor op haar kamertje of later misschien aan een armbandje....
    Hier een plaatje van hoe het er ongeveer uitziet, dit plaatje is van het beschermengeltje, ook erg mooi. De goede fee heeft 2 parels met zilveren bolletjes als randje ertussen.

15. raspberry

@Merel, oeh nou ben ik wel heeel nieuwsgierig maar het plaatje is te klein!!

@Jadore, jij moet paraat staan voor als mijn babytje komt! Dan moet ik jou smsen! ;)

@LM, ben toch echt wel benieuwd of die kleine nu snel komt en dat je daarom nu al zulke weeen hebt...

@All, vanmorgen al een heel stuk gefietst, dat gaat nog steeds heel erg goed terwijl lopen dus bijna niet meer gaat, althans niet zo snel en ver meer.
    Heb vandaag de enveloppen binnen gekregen voor de geboortekaartjes dus ik kan gaan schrijven, dat ga ik overigens lekker 's avonds doen want met dit mooie weer is het jammer om binnen te zitten.

16. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Oh heb wel een plaatje van de goede fee...

Deze Goede Fee voor boven de wieg, wenst je baby niets dan dan al het goede in de wereld!
    Feetje van zoetwaterparels, zilveren vleugels en een swarovski steentje. Aan het lintje hangt een belletje.
    Het feetje wordt verpakt in een mooi doosje met bijbehorende tekst.

17. raspberry

Oh Merel, nu zie ik het wel! Mooi zeg!!!! Bijzonder om zoiets te geven, heb ik nooit gedaan maar is eigenlijk best een idee.
    Ik wil straks nog wel heel graag zelf een proud mama sieraad hebben maar eerst even wachten op deze kleine.

18. raspberry

Ooooh ja dat is ook mooi voor boven de wieg. Wij hebben nu zo'n ring met zilveren hanger er aan, boven de wieg hangen. Die is van ML van vroeger. Vond ik ook wel bijzonder.

19. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Ja he Rasp, heb het niet vaak.....dat ik iets echt helemaal mooi vind.
    Ik vind het ook een mooi gegeven dat mijn moeder altijd een parelketting draagt op speciale dagen. Dat vind ze mooi, dus een parel heeft voor mij iets meer betekenis.
    Google maar eens op flirt.jewels. (zonder puntje ertussen he)
    Is niet duur hoor, maar ik vind het gewoon zooooo mooi.......

20. Funnyfant

Merel: Ik zie niks???? En ik wil t zo graag zien!!!! :D:D
    Oh het gaat wel hoor, voel me niet eens zo heel moe. Komt meestal rond een uur of 15:00 hahaha :D
    Ik heb net een stukje dorp gelopen ipv rolstoel. Van de parkeerplaats bij de pl.us naar de krui.dvat. Daarna bij passi ijsje gegeten en nog even naar de plus gelopen. Nou ik KAN niet meer:).
    Maar wel trots dat ik het haalde! :D:D:D:D
    Oh en kreeg net te horen dat Mgo weer dienst heeft deze week :(

Rasp: Oh heerlijk dat je nog kan fietsen meid!!! :D:D:D lekker hoor even er op uit! :D

Oh Finn heeft gisteren mijn buik gepimpt. hihihihi lief he!! :D Al die ronde krullen zijn ballen;):p:)

Deel Deze Pagina