hallo dames jeetje wat een waslijst FF, ik zeg snel naar de HA !! maar dat was je al van plan las ik. maible, een heel druk weekeind idd, ach ja soms loopt het gewoon zo. wolfje, alweer 35 wkn, meid nog 2 wkn en je mag nog een definitief kaartje gevonden ? quint, geschrokken van de gyn, las ik. af en toe kunnen ze het ook wat onhandig/bot brengen, dikke knuf voor jou en je gaat gewoon die 37 wkn halen meid !! LM, is het Feetje goed bevallen bij je paardje? giraf, ook in de snottermand las ik, beterschap. nemo, ook beterschap, hopenlijk kan de HA wat voor je doen ! meis, hoe gaat het met afvallen? of toch aan de sonja bakker begonnen? kan me voorstellen dat 500 kal niet te doen is op een dag, en dan ook nog koken voor de rest van je gezinnetje terwijl je zelf niets mag eten. Mlief, hoe gaat het bij jullie?? jadore, ook alles goed, nog bedankt voor je lieve sms rasp, lekker aan het genieten van je gezinnetje, kaartje is in de maak en komt zo snel mogelijk jullie kant op merel, alles op rolletjes bij jullie ? vandaag de kids van zuslief ook hier, drukke boel dus vandaag ook voor het eerst een medewerker op de boerderij, ML deed alles nog alleen maar was elke dag pas om 20.45 binnen, niet echt gezellig dus. en zelf gaf ie aan dat ie dit niet zo heel lang meer trok, tijd voor personeel dus, maar dat mag ook wel met 130 koeien en 130 jongvee. het vloeien is al bijna over, nog heel iets maar dat kan ik af met een inlegkruisje. gister ook even gezellig gemaakt met ML, soms heb je daar gewoon ff behoefte aan he
Haaaai Vlek, fijn te horen dat vloeien bijna over is, en gezellig met ML altijd leuk. Ik was na het plaatsen van spiraal nu ook eindelijk uitgevloeid dus zaterdag gingen wij ook vroeg ons mandje in En ja personeel lijkt me wel goed dan jeetje is ook bijna niet te doen he, heel goed en dan is ML ook eens gezellig op de bank he, ook fijn voor jou. En nu de kindjes van je zus leuk hoor S ook lekker aan het spelen? Heb je dr kamer al bijna af? nou ja je was al een heel eind he. Woensdag Gyno ben zo benieuwd wat hij gaat zeggen!!!! en wel op je streepjes staan he!!
Oh nog even nieuwtje ML is benaderd voor een baan gaat vanmiddag op gesprek! spannend ben benieuwd en nog dichtbij. Bij een hotelketen, en nou zag ik dat ze ook hotels hebben op Cu.raç.ao hahaha zie me daar al wel zitten. Ach ja eerst maar een zien he, ze moeten minstens het zelfde betalen
Nemo: Fijn dat je kuurtje hebt! En spoelen is niet leuk, maar goed het houdt t wel los allemaal Meis: Ooooh spannend!!! En naar Cur is natuurlijk niet verkeerd Vlek; Oh gelukkig is t vloeien bijna over. En gezellig met ML is niks mis mee edit: hulp is indd niet overbodig
snot, snot, snotterde snot, snot, snot..... Huilen, hangen..... snot, snot, nog meer snot, weer huilen..... Leuke dag hier in huize giraf Tis zonde die kindjes zo verkouden Vanavond sporten, maar als het zo blijft dan kan ik ML niet alleen laten met de kindjes, die word gek als ze tegelijk huilen Nemo Hopen dat de kuur aanslaat he, je bent nu echt al (te) lang aan het aansukkelen zo.... Hoe gaat het verder met de zwangerschap? Funny Haha papa's die dochters aankleden, dan is het altijd een verrassing wat ze aan hebben... "Hoezo hoef je onder een jurk geen broek? Ze hoeft toch geen kou te lijden?" aldus ML Die heeft nog nooit van leggings en maillotjes gehoord Vlek Gelukkig is het vloeien alweer bijna gestopt. En gezellig gehad met ML Ik zou niet zonder kunnen LM Veel plezier met de visite vandaag! Meis Oh lekker kunnen we de meeting op Cu.raç.ao houden! Hopen dat het gesprek hem opleverd wat hij (jullie) willen!
Aaaaaah Giraf het is niet leuk he Hier blijft Punky ook snotteren. ze is echt ziekjes Boef snottert ook nog maar is niet meer zo ziekjes en ik gelukkig ook minder ziek... Hihihihihihihi hoezo geen broek !! Hilarisch! Oh en ML heeft t hier zaterdag helemaal in zn eentje gedaan en heeft ook nog zn geduld kunnen houden! Was helemaal trots op m!!!
Oh vergeet t bijna te melden: Punky weegt 5200 gram!!!! dus dat gaat wel goed gelukkig weer 600 gram in 13 dagen.
Ik denk t Hahahaha ik vreet ,e ook te pletter maar kom niks aan... Dat eet Punky allemaal op denk ik hahahaha! Maar ik ben heel blij aangezien ze zoveel spuugt! Ja Boef groeide ook zo...
Giraf, aaaah jee jij ook al me zieke kindjes, ook druk met het af vegen van snotterbellen. Maar hahaha wat grappig een broekje onder de jurk hihi. Ja hoop dat het wat is met het gesprek vanmiddag, ach mij gaat het om de poet!! hihi, en de kortingen op hotels Funny, zooooo krachtvoer geeft jij zeg maar ze zag er ook al zo lekker uit op de foto, mag je trots op zijn dat het zo goed gaat met de BV hoor!! En navelbreukje ja jammer is dat he maby trekt nog beetje bij wie weet. T heeft een beetje neiging tot een flapoortje heel charmant dus
Nou zeg stille boel hier... Hahahahaha heb me kapot gelachen om ML: Lopen we door t dorp, krijgen we t op de een of andere manier over de vis: de steur. Ik zeg: En de eitjes van de steur heten......? ML: Visseneitjes? Hahahahah ik zeg: nee joh kaviaar!! Zegt hij: Ik snap m niet. Ik zeg: Hoezo, dat is echt! Hij: Nee, kaviaar dat is toch van de kikker?? Kikkerdril toch? WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA ik kwam niet meer bij hahahahaha! Hij haalde de "delicatesse" kikkerbilletjes er mee door elkaar Hihihihihihihi
Whaaaahaaa, wat lachen zeg. Kikkerbilletjes brrr niets voor mij hihi Ja idd wel stille boel, maar ik was de hort op sorry
gooooeeeeeedddeee mooooooooooorggggen allemaal FF aaah Punky een navelbreukje, moet ze eraan geopereerd worden, of pas later? wel goed dat je gegaan bent dan, de waslijst ook weer weggewerkt. en kaviaar of kikkerbilletjes lijken ook wel heeel veel op elkaar meis, een meeting in de zon dan maar , is het wat geworden met het gesprek, zou wel heel gaaf zijn. merel, hihi een jurkje met broek, tja heel charmant en de stoel wel spammen als ie af is he, ben heel benieuwd. nemo, helpt het kuurtje van e HA al een beetje? vanmiddag weer afspaak bij de gyn, ben benieuwd of ik al weer snel mag beginnen met de clomid. hihi gister had S ook zo'n hillarische uitspraak, "mama heeft een bril en papa heeft ogen", dus mama heeft geen ogen? "nee, mama heeft een bril"
Hihi! Wat een wijsheid van zo'n kleintje dan he? Hier mijn neefje (2 jaar) ook vorige week.... Hij vind J niet zo leuk 'want die slaapt alleen maar' Hij had gedacht dat J gelijk mee kon voetballen met hem Straks even naar het CB inloopuurtje met J, even kijken hoeveel hij weegt. Zit erover te denken om misschien op 4 flessen over te gaan... Hij slaapt elke dag tot zo laat en dan zit ik zo te knoeien met mijn flessen om de 4 uur. Moet hem elke keer wakker maken en dan heeft hij natuurlijk geen honger, maar als ik wacht tot hij wakker is zit hij weer veel te kort op zijn volgende fles. Gisteren even de verpleegkundige gebeld en die zei dat ik met J zijn ritme mee moest gaan, het zou wel vroeg zijn om al op 4 flessen te zitten, maar als hij het zelf aangeeft was het goed volgens haar. Dus dan ga ik hem even wegen om te kijken of hij dan wel goed groeit. Heb ik al verteld daat jullie me volgende week moeten missen? We gaan vrijdag lekker een weekje naar CP met zn 4en! Zwemmen, eten en slapen! Dus dan even een weekje afkicken van ZP Verder niet veel te vertellen, ook niet veel om te reageren? Het is zo rustig hier de laatste dagen.... iedereen (te) druk met sinterklaaszenuwen? Vannacht is er bij ons een vreemde zwarte piet geweest.... Hij had voor ML op de tafel "I love you" gestrooid in pepernoten (precisie strooien) op de keukentafel hmmmm.... ik heb dus concurrentie
Goedemorgen allemaal, Funny, succes bij de HA, maar daar zit je nu al vast of je bent al klaar Vlek, jij ook succes bij gyno ben benieuwd hoop dat je snel mag beginnen met medicatie, en op naar een 2de wondertje. Oh en het was een heel goed gesprek geweest hij hoort vandaag of hij door is na 2de ronde, want ze willen voor 1dec alles rond hebben zodat evt kandidaat 1jan kan starten. Giraf, was vast een hele lieve piet,zou er geen concurrentie in zien, OH hier ook 2 weken naar 4 flessen hoor vond het ook heel vroeg er voor maar meneer wou dat zelf zo. om half7/ 11u/ 15u/ 18.30 en dan slapen! En volgende week had je niet schriftelijk aangegeven he, dat je een week afwezig bent, je kan ons niet zomaar verlaten Maar leuk even nog er tussen uit gezellig. Hier een geweldige nacht gehad Ahum!! F was aan het stieren die werd gillend wakker en wou niet in dr eigen bed liggen dus die heeft de hele nacht boven op mij gelegen heel prettig, maar ML was zo lief vanochtend T een flesje beneden te geven voor hij na het werk ging zodat wij nog tot 8u konden slapen.