De 13 Musketiers deel IV

Discussie in 'De mama's' gestart door nemo1981, 15 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    zeepje, zo dat word een flinkerd zeg, kan me voorstellen dat je er nu wel een beetje klaar mee bent. (straks ga je nog op 6jan bevallen dan word onze F 2jr:D:D)
    Oh en ontstoken tandvlees, even goed spoelen met bact dodend mond water Listerine of huismerk Pas op dat je er 1 neemt zonder alcohol dit is beter voor de mond en tandvlees (en beeb;))

2. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

meis; ja doe ik altijd listerine... nu ook overdag met zout water...
    6jan oh hoop echt dat ik dan al bevallen ben, maar ja het kan zomaar gebeuren hoor;)

3. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Ja dat hoop ik ook voor je dat je dan bevallen bent.
    Oh nog een tip weet niet of je het al gebruikt, van sen.sodyne hebben ze een extra-soft tandenborstel!! helpt vaak ook heel goed.
    kan je nog proberen en dan daar rustig mee over het tandvlees gaan. zo dat het minder ontstoken word. (zeg dit uit vakkennis hiii)

4. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    zo en nu gauw naar de fysio!!

5. Zeepaardje

meis; s6 bij fysio
    nee sen.sodyne heb ik niet, heb van oral b.maar masseer daar ook tandvlees mee...

6. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Vandaag van mn vriendin 4 dozen met babyspulletjes gekregen :)
    Dit was de inhoud van 1 doos
    Bekijk bijlage 210400
    In de andere dozen zaten nog meer kleertjes en lakentjes enzo.. Echt fijn!

Heel veel sterkte met de laatste loodjes Zeep...

7. Zeepaardje

nemo; thx... kun je voorlopig mee vooruit:)

8. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @zeepaardje Meid, hoe gaat het hou je het nog beetje vol? Kleintje, kom je gauw?zijn heel nieuwsgierig!!! Bijzondere kerstdagen geweest zeker?

@Nemo Wauw, wat een boel kleertjes zeg!!!Leuk zeg!!

@ rest alles goed met jullie? Begint hier allemaal wat beter te gaan!!!! Onverwachts toch leuke kerstdagen gehad en nu samen even tijd voor elkaar..en dat hadden we even nodig!!
    Meiden, volgend jaar wel meeting doen he! (als ik nog mee mag dan:))

9. Zeepaardje

mdl; wat fijn te lezen dat jullie toch leuke kerstdagen gehad hebben!
    fijn dat het beter gaat!

hier weer haast geen stem meer... zo naar! sem lacht me gewoon uit;)
    en krijg weer oorpijn:x

knuffels vanavond ben ik er niet meer... xxx

10. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

oh die sem wat een boef :(;) Oh je moet echt opknappen schat, dit is niks zo :( Knuf!

Mdl: wat fijn meid!! ben ik heel blij om! Oh en graag gedaan schat:) JA NATUURLIJK GA JE MEE!!:D

Nem: Lekker he :D allemaal roze :) zaaaaaaaaaaaaalig:D

Punky heeft mijn zelfgemaakte jurkje aan vandaag... moet wel, past al bijna niet meer hahahaha dikkiedik

11. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    even reactie in een notendop:

nemo, wat een boel kleertjes :$, altijd fijn dat krijgen
    FF wat een leuk jurkje, zelf gemaakt, knap hoor !!
    zeepje, beterschap meid, morgen spannende dag, zal aan jullie denken.
    merel, hoe gaat het vandaag, kan me ook voorstellen dat je er niet meer over wil praten hoor, maar hoop zo dat het al beter gaat.
    meis, hoe ging het bij de fysio, kun je nog lopen :(, wel een gezellige afspraak gehad las ik.
    Mlief, tuurlijk ga jij mee! anders komen we je halen hoor als je er niet bent
    quint, lekker aan het genieten van je mannetje? mooie foto's hoor.
    LM, fee al weer een beetje in ritme kunnen krijgen?
    rasp, hoe gaat het met je moeder ? "gezellige" kerst gehad?
    giraf, alles rustig in het giraffenverblijf?
    jadore,lekker druk voor de bruiloft,spannend hoor! ook al duurt het nog even.
    maible, alweer met de paardjes aan het werk geweest?

hier ligt S er weer optijd in, na 2 dagen pas om 22.00 slapen :$, heb haar vandaag maar op gehouden, ze was wel moe maar ook lief, dus miss heeft ze het dutje tussen de middag niet meer nodig.
    ga haar in januari opgeven voor de psz, ben benieuwd wanneer ik terecht kan en of ze het leuk vind, heeft mama ook een beetje meer rust :)
    wie bakt er zelf nog oliebollen, ik heb het vorig jaar gedaan, echt zo leuk en lekker, ga het dit jaar weer doen, heb er al helemaal zin in :D.

en ff een mededeling voor de boer zoekt vrouw fans : 1 januari op ned 1 om 20.20 BZV special en 8 januari weer !!!!!!!!!!!!!!

12. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Oh vlek dank voor de BZV tip!! Zal ml blij mee zijn die zo zegt hD zelf " yvon ja dat vind ik toch zoooon leuke vrouw" :D,,
    S geen slaapje meer nodig? En ja per april gaat f ook naar psz oh lekker hoor idd ff rust hiii.
    Heb je nog last van de pillen dit xx?

Oh fysio gaat goed, moet goed oefenen.

Ff, wat een mooi jurkje, wil je xtje poppen kleertjes maken als je weer helemaal back to work ben?

13. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Hoi lieverds,

Sorry voor mijn afwezigheid:) Het is ook zo druk met die feestdagen en kindertjes die dan helemaal uit hun ritme zijn:(
    Maar we hebben de kerst weer overleefd. Nu oud en nieuw nog;)

Vlek, ik zag dat je ongesteldheid eindelijk heeft doorgezet, HOERAAAAA!!!! Op naar een posi ovu test!!!

Funny, wat een gaaf jurkje!!! En wat is punk toch een heerlijk poppetje! Zo'n skatje!

Quint, wat fijn dat het zo goed gaat! Ik ben benieuwd naar je bevallingsverhaal!

Nemo, Leuke kleertjes! Altijd fijn, zo'n vriendin:D Ik krijg ook veel van vriendinnen (en geef het vervolgens ook allemaal weer door) Dat is echt super handig!

Meis, nog steeds fysio... Je bekken heeft het echt zwaar gehad! Ik had ook wel bi maar hoefde na de bevalling maar drie keer terug te komen gelukkig. Alles goed met de kindjes?

Merel, Wat een ellende is dat poepen van Jp toch..:(Ik kan je er helaas niet bij helpen maar blijf wel je verhaal hier doen meid! Ik merk aan je dat het een weerslag heeft op jou en ws dus ook de rest van je gezin. Het is goed voor je om het hier dan even te ventileren! Knuf!

Zeepje, veel sterkte morgen met de operatie van je opa! Probeer ook nog even lekker van je buik te genieten. Nog even leuke foto's maken;)
    Het kan niet lang meer duren voor je je beeb in je armen mag houden! En het gaat een flinkerd worden zag ik!

Madeliefje, Fijn dat de feestdagen goed zijn verlopen! En tuuuuuuuurlijk gaan we jou ook zien op de meeting!!!

LM, ook alweer bijna aan het werk. Wat vliegt de tijd..

Giraf, de rust weer terug bij de kindjes? En de pil ligt in de prullenbak?:D

Rasp, Hoe is het met je? En met de kindjes?

Jadoor, leuke kerst gehad? Hoe gaat het met jullie, en met je vader?

Morgen hoop ik weer wat meer te kunnen kletsen hier!

Fijne avond allemaal!!

14. Funnyfant

Meis: ja hoor! wil ik best :)

Vlek: vind bzv wel leuk, maar ben geen echte fan ;) Wat fijn dat S lief is gaanslapen. Is wel vroeg hoor om t middagdutje al niet meer nodig te hebben, maar alles is mogelijk met kleine eigenwijsjes;):D:) msch toch een stapje? ach mams weet zelf t beste wat goed is, toch? :D

15. Funnyfant

Maible: gezellig dat je er weer bent vandaag :D

16. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hoi meiden!!

Ik hoop dat ik vanavond even weer op iedereen kan reageren. We hebben het druk met vanalles en nog wat, een rare rommelige week met de feestdagen zeg!
    Het gaat iets beter hier, misschien kan ik vanavond even wat dingen vertellen nog.

Ben benieuwd of Zeepje's baby zich al aandient vandaag!!

Tot later dames!

17. Zeepaardje

hoi meiden

ik voel me echt ontzettend beroerd:x

griep koorst ontstoken tandvlees...
    alles doet me nu pijn...

vanavond eten bij de mac;) hadden we sem beloofd:)

Knuffels

18. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Wat een rust hier....

Zeep, wat vervelend dat je je zo beroerd voelt:( Beterschap meissie!! Ik hoop echt dat je je snel beter voelt en dat je ook heel snel je uk in je armen mag sluiten!
    Hoe is de operatie van je opa gegaan?

Rasp, ook al van die rommelige dagen, heel herkenbaar!;)

Hier niet veel bijzonders. Vanmorgen even naar de markt gewandeld. En verder heb ik het huis gepoetst en de strijk gedaan. Nu even een klein momentje voor mezelf, beide kids liggen op bed:D (maar voor hoelang....?)

19. Funnyfant

Rasp: ik wilde je vandaag net gaan smsen!!! Ben benieuwd hoe t met je gaat meissie :)

Maible: hoe klein ook, een momentje voor jezelf is zalig ;)

All: bevallingverhaal van L van Quint staat op de site... weer een prachtig verhaal, maar wel spannend!! snif

20. Funnyfant

Zeep: wat naar allemaal zeg :(:( hoe gaat t met opa? Knuf!

Deel Deze Pagina