Ja,en ze is helemaal weg van nijn. Heb gister nog ff snel nw dekbed hoes gekocht voor dr En ja het is zo fijn als het met de kindje set goed gaat hé
Truste xx Oh f was net wakker dus ik er heen, wij kijken naar nijn oh zegt ze nijntje slapen draait zich om en f gaat slapen hiii
Het is super gegaan, om 4 uur kwam ze na ons toe, ben samen met dr na haar bed gelopen en heb gezegd kijk nijn slaapt en ze is weer lief gaan liggen En oh wat was ze blij toen nijn ging zingen hiii @ff, hoe is het bij jou in de zieke boeg??
Boef heeft weer een (korte) nacht in zn eigen bedje geslapen. van 23:00 - 8:00 Punky heeft van 22:30 - 7:00 geslapen En ik heb ongeveer even lang als Boef geslapen Verder gaat het ietsjes beter met mij. En met Boef ook lijkt t. Maar we blijven lekker thuis vanavond
Fijn dat het ietjes beter gaat met jullie. En wat slaapt punky al goed zeg dat zijn al mooie nachten zeg. ik ben wel verbluft wat het effect van nijntje is naast F dr bed, had het gehoopt maar ja moet het ook gebeuren.
Lieve meiden Allen een hele fijne jaarwisseling. En de beste wensen voor 2012 Veel zwangerschapsgeluk Veel mamaliefde Veel liefdesgeluk En heel goede gezondheid Voor allemaal lof joe!
Wat was 2011 een jaar!!! Een van mooie gebeurtenissen, maar ook minder leuke en verdrietige momenten. En een van veel emoties,verdriet en liefde. Maar ook een van blijde gezondheid maar ook minder goede gezondheid!! Mooi nieuws en treurig nieuws, in grote en kleine dingen. En het jaar dat veel kindjes weer een jaartje ouder zijn geworden. Een boel baby's zijn geboren, en die het nu allemaal super doen!! Kortom een jaar om trots op je zelf te zijn met alle up en downs die het jaar ons gegeven heeft. Ik wens iedereen dan ook een pracht van een 2012, dat het maar weer een heel mooi jaar mag worden met veel liefde geluk en gezondheid!! Knuf voor iedereen
Goeiemorgen!! @Meis, wat goed dat de Nijn zo goed werkt! Leuk maar bovenal heel fijn voor papa en mama haha! @FF, wat fijn dat het wat beter gaat en zo te zien ook een aardig goede nacht gehad, zo hebben wij ze niet hoor!! Bedankt voor de link van de film over F.inneman. Ben heel benieuwd, ga vanmiddag even kijken als de kindjes op bedje liggen!
Allemaal een fijne jaarwisseling gewensd vanaf de MTS Intermezzo. We zijn onderweg naar DL en gaan waarschijnlijk vanavond voor anker. Ik hoop op een mooie plaats dat we mooi vuurwerk zien. Dikke knuffel allemaal...