De 13 Musketiers deel IV

Discussie in 'De mama's' gestart door nemo1981, 15 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hihi oh zo, ok dat kan wat betekenen!! T wordt ook tijd!

2. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Ja zeg dat wel!!! Ik ben zo blij dat ik nog nooit die 40 weken heb gezien ;)

3. raspberry

Oh ik vond de 40 weken halen niet erg hoor. Vond het mooi juist om de datum te bereiken waar je 9 maanden naar uit hebt gekeken, is wel een bijzondere dag vind ik. Maar het 10 dagen overtijd gaan vond ik ook niks hoor!

4. Funnyfant

Ja dat is ook mooi. Maar ik heb, heel gek, steeds alleen uitgekeken naar de 37 weken :), die uitgerekende datum deed me niet zoveel omdat ik altijd t gevoel had vroeger te bevallen :)

5. raspberry

@FF, dan heb jij in principe ook dé datum wel bereikt ja! Goed aangevoeld hoor! Zal jouw gevoel dan nu betreft Zeepje ook kloppen??

6. Funnyfant

I hope so!!! Zit steeds mn foon te bekijken of ik al een sms heb :D:D Spannend hoor!! ;)

7. Funnyfant

Hahahaha heb n blogje op BB geschreven, maar wil m jullie niet onthouden hahaha:

[FONT=arial,helvetica,sans-serif]Ik heb het tweemaal bewezen: Ik ben vrouw.[/FONT]

[FONT=arial,helvetica,sans-serif]Toch mis ik wat, als ik om me heen kijk. Ik mis dat deeltje wat andere vrouwen toch wel zeer vaak teveel hebben. Ik heb het niet. Ik kan het niet vinden, niet maken, niet oproepen, niet krijgen... En ik heb het jaaaaaaren achtereen gevraagd. Aan sinterklaas, de kerstman, ik heb zelfs de paashaas en Robert ten Brink enkele smeekbrieven geschreven. Maar nee... Krijgen doe ik het ook niet....[/FONT]

[FONT=arial,helvetica,sans-serif]En om nou te zeggen dat ik er last van heb, nee dat kan ik ook niet zeggen... Niet direct althans. Ik zie dan mijn lieve man het wel hebben en dan voel ik me wel eens schuldig. "Niet nodig" is dan steeds zijn korte oprechte antwoord.[/FONT]

[FONT=arial,helvetica,sans-serif]Wat mis ik dan, zul je vragen? Ik mis het inzicht! Het inzicht om orde te bewaren en creëren in een huishouden![/FONT]
    [FONT=arial,helvetica,sans-serif]Pas als de boel ontploft om me heen ligt denk ik wel eens: Oei het is wel een rommeltje. Om vervolgens beduusd temidden van al het zwijgend geweld neer te ploffen en niet weten waar te beginnen. Als ik om me heen kijk zie ik plezier: Oh daar heb ik lekker met Boef mee gespeeld, en ooooh daar deed hij zo lief mee enz enz enz. Maar ik zie geen rommel! Dus houd ik de kindjes maar lekker bezig als manlief na het werk de boel onderhanden neemt en in 5 (!) minuten de boel aan kant heeft (in de kast gepropt weliswaar, maar wie hoor je daarover? *schaam* ...mij.... als ik iets kwijt ben *schaam*)[/FONT]

[FONT=arial,helvetica,sans-serif]Poetsen?? Ik zou niet weten waar te beginnen! En waar ik de zin en energie vandaan moet halen! Wie vindt het nou fijn om te poetsen??? Ja heerlijk hoor, als het gebeurd is! Maar er mee beginnen.. Ik raak al lichtelijk in paniek als ik er aan denk... Want, dat is mijn andere probleem: ALS ik er dan (heeeeeeeel sporadisch en meestal zwangerschapsgerelateerd) een keer de zin en tijd en energie voor heb, dan moet ook ALLES. En GOED! Alle kasten leeg en schoon de grote bezem door het huis, 2 containers vol aan rotzooi het huis uit en alles weer op zn plaats. Lekker! En dan denk ik; JA ik heb m.... Om hem een uur later weer volledig kwijt te zijn.... En dan kan ik me ook niet herinneren hoe ik hem had gekregen in de eerste plaats![/FONT]

[FONT=arial,helvetica,sans-serif]"Gewoon doen", zegt mn schoonmoeder... Maar dat is toch vreemd? Ik ben retegoed in allerlei leuke creatieve spektakels en heb een supersnel brein wat betreft het verzinnen van de leukste activiteiten. Ben heel flexibel en weet van het stomste voorwerp een geweldig speelobject te maken vol fantasieprikkelende aspecten! En dat is superleuk, en handig en dat koester ik! Maar dat kan ook niet iedereen! Zet een willekeurig persoon in een groep van vijftien 7-jarigen en zeg: "Vermaak ze 4 uur lang en ze moeten er ook ontwikkelingsgewijs beter van worden!" Dan staat menig persoon toch ook even met de orden te klapperen en komt niet verder dan : schipper mag ik overvaren ja of nee, en muizentrapjes vouwen... Nou zo voel ik me dus als ik moet opruimen! En dan zeg ik toch ook niet: "gewoon doen!"[/FONT]

[FONT=arial,helvetica,sans-serif]Ieder zn meuk denk ik maar. Ik heb het gruwelijk fijne geluk een vent getroffen te hebben die opruimen, poetsen en orde scheppen niet erg vind en er ook nog eens best goed in is. Hij vindt het heerlijk om even gewoon zn gang te gaan en lekker aan te pakken. Hij vindt het juist moeilijker om zn kinderen te plezieren. Nou en als ik dan 1x per jaar die megabezem door het huis haal en manlief houdt het daarna wekelijks bij en iedereen is gelukkig! Vooral de kinderen want mamalief heeft zo ALLE tijd voor geweldige fantasierijke en spetterende activiteiten! (naast mn werk op de BSO dan hahaha)[/FONT]

[FONT=arial,helvetica,sans-serif][/FONT]
    [FONT=arial,helvetica,sans-serif]Kus![/FONT]

8. Funnyfant

Zitten jullie te F5-en, want ik heb een vermoeden dat ons muskebeebje er elk moment kan zijn!!!! Spannend!! Ik weet niet waarom maar ik denk echt dat zover is voor onze Zeep :D:D

9. Funnyfant

:( heb weer s ongelijk...

10. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    #2110 Amarens, 1 jan 2012
    Laatst bewerkt: 1 jan 2012
    ......................

11. Funnyfant

#2111 Funnyfant, 1 jan 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 jan 2012
    Oh hahaha jij weet t dus al... Volgens mij wilde ze t vanavond zelf komen vertellen :)

12. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Sorry, Funn, dan haal ik het weg.

13. Funnyfant

Oh nee dat bedoel ik niet!! Ze had het me vanmiddag zo gezegd, vandaar dat ik niks had gezegd. Maar als het al op zp staat, dan is het geen geheim toch :);) Laat maar lekker staan!!!

14. Funnyfant

Ik bedoelde alleen dat ze het elf ook wel had verteld... Maar het is indd een erg spannend dagje voor Zeep geweest :(

15. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Las het in januari mama's topic. Hoe dan ook, Zeepje, heel veel succes en zet hem op! Ga morgen aan je denken. Dikke knuffel.

16. Funnyfant

Leuke banner Quintje!!

17. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

Lieve meiden...

Heb er een ochtend ziekenhuisdagje op zitten...

Gisteravond voelde ik de baby nog volop bewegen, sinds de jaarwisseling niet meer.

Hierdoor hebben manlief en ik besloten om de vk te bellen...
    Zij was bezig met een bevalling, maar zou een collega mijn kant opsturen...
    Later werd ik gebeld, het was te druk... ik mocht direct naar het zkh voor een ctg scan en echo.

In het ziekenhuis aangekomen, gelijk liggen en het hartje gehoord, wat een geruststelling zeg!

Mijn temperatuur was goed en me polsslag ook... Alleen me bloeddruk was veel te laag 90/50!

Ruim 2uur aan de ctg scan gelegen, regelmatig harde buiken...
    De echo was ook goed, hoofdje van de baby ligt helemaal vooraan, alleen veel te weinig vruchtwater voor mijn zwangerschapsduur!

Heb ook nog inwendig onderzoek gehad, 3cm ontsluiting en ik ben gestript.

Hierdoor is er besloten dat ik nu niet bij de vk onder controle ben, maar dat zij mij overnemen... en dat ik morgenochtend me moet melden voor een inleiding!

Spanningen en zenuwen dat is het enige wat ik nu voel...

Meiden voorlopig ben ik dus niet op zp...
    Er volgt een sms als alles erop zit, aub niks op hyves oid hierover;)

Denk aan jullie, dikke knuffel mij!

18. Funnyfant

En zo is t!!!! Ik ook!!

19. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Dank je wel, Funn! :) Vandaag hebben wij een paar foto's met je mutsje genomen, moet ze alleen nog in mijn album zetten.

20. Funnyfant

Ooooh superleuk!!!!!! Ben erg benieuwd :D

Deel Deze Pagina