De 13 Musketiers deel IV

Discussie in 'De mama's' gestart door nemo1981, 15 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Merel, wat fijn dat het weer wat beter gaat met het gezin zo. Ik hoop ook heel erg voor jullie dat ze wat voor jullie kunnen betekenen in het ziekenhuis want dit probleem keert steeds terug en dat sloopt je he.
    En wat heerlijk een nieuwe keuken!! En een kookeiland is zo gaaf!

@Meis, dus alles weer lekker aan kant! Goed bezig hoor!!
    En inderdaad is het wel weer fijn dat alles weer normaal is he. Vind ik ook hoor!
    Geniet lekker van je heerlijke kindjes en dat geklets is zooo leuk!

@FF, oeh jee dus de deur toch nog op een kier! Joepie!
    En die blog van je is echt super haha! En je hebt zoooo gelijk! Je kunt niet alles hebben en jij blinkt gewoon uit in jouw kwaliteiten! Gelukkig weet je dat zelf.:)

@Maible, fijn he alles weer in een normaal ritme. En wat goed dat jullie zelf veel gaan doen met de verbouwing, respect hoor, ik ben helemaal niet van de klusserij.
    En zo te zien hebben jullie die extra slaapkamers ook wel nodig;)

@alle musketiertjes, dikke knuf!

2. raspberry

Hier vanmorgen een midweek center parcs geboekt. We gaan vanaf 23 januari lekker weg met mijn zusjes, de kindjes en mijn moeder. We hebben er ontzettend veel zin in. Onze mannen komen waarschijnlijk ook wel langs daar maar die moeten gewoon werken dus die kunnen niet de hele week mee. Maar das helemaal niet erg, wij vermaken ons prima zonder ze hihi.
    Ik kijk er echt naar uit, heb het nodig!!

Wij hebben het trouwens ook nog wel gehad over een derde maar we houden het eerst gewoon zo. Twee kindjes vinden we wel makkelijk.
    Maar ik vind het toch ook wel een beetje een rouwprocesje om te weten dat ik nooit meer zwanger zal zijn en nooit meer een pasgeboren kindje in mn armen mag sluiten.
    Maar ik ga me volledig richten op Vera en J.oshua en de mooie dingen die we met hun gaan meemaken.
    Verder gaat het dus wel weer wat beter met me maar ik ben er nog niet maar ik zie wel in dat het goed gaat komen, het is niet uitzichtloos!:)

3. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    zeep, zeepman en S, van harte gefeliciteerd met julie zoon en broertje P !! geniet ervan met z'n 4tjes.

4. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    LM, bedankt! hopenlijk een goed 2012 idd ;)

rasp, ooh wat lekker even weg met je moeder en zusjes en kinders, even lekker meiden onder elkaar.

merel, fijn dat jp z'n ei weer kwijt is, hopenlijk bied het zkh uitkomst.

meis, ja wat worden de kleine meisjes groot he :(, tijd gaat zo snel.
    over een paar dagen groot feest, leuk hoor !! miss volgende week nog tijd? neem ik meteen een kadootje mee voor F, nog wensen ??

maible, smaakte de ovenschotel :D

een boel musketiertjes die aan een derde denken, leuk hoor! is wel bijzonder volgens mij, de meeste gezinnen hebben 2 kinderen vandaar.
    wij zouden ook graag 3 kindjes krijgen, maar aangezien een 2e al zo moeilijk gaat is het maar de vraag of er ooit een 3e komt, eerst maar eens zien dat S niet alleen blijft :(

ik zou nog konijntjes spammen, smoeder was er dol op
    Marktplaats.nl > hangoorkonijn..! - Dieren en Toebehoren - Konijnen
    het zijn de 2 buitenste. zijn pas 7 wkn oud, echt heel lief en zacht

5. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Zeepje, VAN HARTE met de geboorte van jullie zoon en broertje!!! Heel veel geluk samen. Geniet van je mannen.

xxx

6. raspberry

@Vlek, aaaaaaaaaah die konijntjes!!!!! Zulke schattige wollige beestjes, leuk!!!
    Kan me voorstellen dat een derde voor jullie nog niet echt denkbaar is nu maar het komt goed lieverd, aan ons duimen zal het in ieder geval niet liggen! x

7. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    @Vlek, wat een lieve konijntjes, had ze aan ML laten zien. Die zegt ja lief vooral bij een ander hiii dus voorlopig hier geen beesten :(

En ja kleine meisjes worden groot helaas waar, maar ook wel weer leuk hoor.
    Oh volgende week ja hoor tuurlijk maak gewoon tijd. Bel je morgen wel even heb nu de knollen op!! is dat goed??

@Rasp, ooh heerlijk even er tussen uit, even weg van thuis is wel zo lekker en klinkt gezellig hoor. Maar goed te horen dat het beter met je gaat!!! top!! en ja niet meer zwanger zijn is ook raar als je weet dat het niet meer gaat gebeuren!! (maar jij heb als enige wel het voordeel dat je als beroep met hele kleine beebjes mag poezelen he!!, de rest hier niet)

Zo ik ga even op de bank ben kapot, druk in huis geweest ach dan is het maar klaar.

8. raspberry

@Meis, ja dat is waar!! Ik knuffel ook wel met de babytjes op mn werk hoor, althans als ik denk dat het wel kan.

Ik had nog helemaal niet verteld volgens mij dat ik misschien wel ga stoppen met werken.......?
    Ml begint per 1 februari voor zichzelf en in principe hebben we het dan zodanig goed financieel gezien dat ik kan stoppen. Het is nog niet helemaal zeker hoor maar het lijkt me wel wat, een paar jaar alleen voor mn kindjes zorgen en als ze weer naar school gaan weer gaan werken. Ik wil wel wat blijven doen hoor dus ik denk dat ik vrijwilligerswerk ga doen in de verstandelijk gehandicaptenzorg. Ik heb in deze branche 10 jaar lang gewerkt en het lijkt me heel leuk om op die manier weer wat te kunnen doen.
    Maar goed, allemaal nog wat hersenspinsels maar we zullen zien!

9. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Vlek: Aaaaah wat een poepies!!! Ik heb ok zo'n konijnenbolletje gehad: Yin heette hij. En hij is 8 jaar geworden!!! :D
    Oh meid ik gun je zo die derde ook en dan gewoon ronde 1!!
    Wat moet het moeilijk zijn voor je... Wij bevallen een voor een. Nu ook Zeepje met wie je toch een hele tijd saampjes hebt gedeeld dat het niet vanzelf ging... En we praten nu al over derde kindjes... Terwijl jij zulk verdriet hebt dat het nog niet heeft mogen lukken met een tweede kindje.
    Jij bent zo sterk en leeft met iedereen mee, dat het soms te makkelijk is te praten over al die dingen en blij te zijn met alles wat er gebeurt, zonder stil te staan dat iedere blije gebeurtenis (hoe erg je het ons ook gunt) een steekje in jouw hart is. Je bent een lieverd meid, maar wat moet het ook klote voor je voelen allemaal... En misschien voel jij het helemaal niet zo en vul ik t verkeerd voor je in, dan spijt me dat meissie, maar het lijkt me zo verdomd kl#te af en toe.
    ... Hele dikke knuffel!!!

Rasp: Dat klinkt goed meid!! Ik denk dat t jullie allemaal goed zal doen :) Wat fijn dat het beter gaat moppie, ik heb me wel effe zorgen om je gemaakt hoor. Knap hoe je t allemaal doet wijffie!!!! Kus!!

Zeepje; Lekker aan t genieten van al die mannen om je heen?:D

Meis: Nee hij zei niet veel hahahahaha! Maar ik kan t wel met m over namen hebben hoor, Rune vindt hij ook mooi, maar dan als Rhune geloof ik. :) Maar ik vind Roef, Tuur en Baer ook prachtig :)

10. raspberry

@FF, dank je lieverd, en je woorden naar Vlek toe zijn ook weer zo lief! Jij bent ook een kanjer hoor!
    Oh en Rune vind ik mooooooooi!

11. raspberry

Wij gaan onze kleine man badderen en daarna lekker vroeg ons bed in, lekker knus!

Tot morgen meiden!! X

12. Funnyfant

:) thnx Raspi :)
    Truste meid!!! Knuffels!

13. Funnyfant

Is er nog iemand???????

14. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Ja sorry, ben er weer ff....
    Heb een nieuwe hobby, vanmiddag begonnen en nu al verslaafd, dus kan zijn dat ik er ff wat minder ben in de avonden :D
    Ben helemaal Hoooke.d aan Zpaget.ti haken! Zo leuk!!

Vlek: jij bent eerst!!! Hier geen derde hoor, dus ik geniet straks vollop mee van jou babynieuws! Hoop dat je een duidelijke eisprong vind!
    Super lieve konijntjes trouwens!!

Rasp: klinkt goed, en ook dat vrijwilligerswerk!

Beetje balen, onze wasmachine is kapot....hopelijk nog te maken!:(
    Ik ga zo voeden en naar bed, morgen weer werken!
    xx truste!

15. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    ja FF ......echo.... echo .....echo :D

jij weet het toch altijd weer pecies te vertalen naar supermooie woorden he, het is precies zoals ik me voel eigenlijk, zo eng dat jij m'n gedachten kunt lezen :$
    jij kunt er altijd weer de juiste woorden voor vinden, zo knap !
    jullie mogen best weten dat ik af en toe met dikke tranen achter de laptop zit (zoals nu) en dat ik op sommige dagen geen zp kan zien, maar goed dat veranderd er niets aan helaas.

ik ben dolgelukkig met wat ik heb, het is zo'n rijkdom ! in de toekomst kijken kan niemand dus ik geniet van ieder moment, en wie weet wat de toekomst nog brengen zal.

meis, is prima. ik bel morgen wel, ga morgen nog zwemmen met S dus weet niet precies wanneer ik thuis ben.

nog even een vraagje, heeft iemand het adres van quint ? en zeepje de eerste 2 wkn geen kaartje sturen toch?

rasp, wat leuk dat je helemaal thuis kunt blijven, ik zou zeggen : DOEN !! en als ze naar school gaan, kun je het vak weer oppakken toch ? er is altijd wel personeel nodig in zulke vakken volgens mij ?

voel me vandaag net zo'n opblaasvis :(, bleeeh .. hoop dat het ei weer snel in zicht is.

16. Funnyfant

Oh liefie wilde je niet aan t huilen maken!! En ik kan me gewoon soms een beetje indenken hoe t moet zijn voor je...
    Maar superknap dat je zo intens kunt genieten van het prachtige mooie meisje dat je al hebt! Dat is ook zo, dat is er al en je kunt indd niet weten wat er komt. En je wilt ook niet over een poosje (mocht het god behoede het niet lukken) niet terugkijken met het gevoel die tijd met S gemist te hebben, omdat het alle energie opslokt liojkt me... Als ik nog te snappen ben :) Niet dat dat echt zo is natuurlijk want je doet en geniet superveel van en met S. Maar dat gevoel kan er weleens inschieten lijkt me.... Oh nou hou ik wijselijk mn mondje en ga naar bedje. Welterusten lieve moppies!!! lof joe ol

17. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    hihi net over de grens dus ik MOEST zp checken! Had al een voorgevoel...
    lieve zeepje, man en S. Van harte met de geboorte van jullie zoon en broertje!

18. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Goedemorgen

Mag ik nu eens de eerste zijn, gebeurd niet vaak:).
    Maar goed het is ook meer weer om in bed te blijven liggen als wat anders bah wat is het vies.

@Merel, balen joh hoop dat hij gemaakt kan worden, die van ons had ook rare kuren maar doet het weer. Want zonder wasmachine nee dan ben je als mama nergens:D:D

@Vlek, is goed hoor, hoor het wel even je hoeft niet eens na het zwembad gewoon je badpak aan en buiten gaan staan hiiii.
    Is ouder met kind zwemmen of niet??

Merel, wat is dat dat wat je nw hobby is??? sta voor een raadsel:p

@FF, wat kan je toch mooi woorden op papier zetten zo lief van je en ook reuze knap!!

@rasp, oh dat zou fijn zijn of niet als je thuis kan blijven, en ja ik heb ook gezegd blijf nu thuis en als de kids na school gaan ga ik ook wat weer doen hetzij bij ML helpen of vrijwillegerswerk zodat je dan ook even de deur weer uit bent. Maar het is zo heerlijk thuis zijn bij de kindjes.

Rest dikke knuf!!! en niet weg waaien vandaag he!!

19. giraf

giraf Niet meer actief

Mevrouw Zeep, meneer Zeep en Zeep junior:
    Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje P! Vind de naam echt helemaal geweldig!
    Zeep geniet nu maar lekker van de kraamweek en je mannen!
    Bekijk bijlage 211670

20. giraf

giraf Niet meer actief

Allereerst de beste wensen voor alle lieve musketiers, musketiermannen en onze kleine musketiertjes!

Vlek
    Zag aan je banner dat je nu in je ei-zoek-weken zit! Spannend! Gebruik je nu ovutesten om je ei te vinden of voel je hem "gewoon" springen?
    Dit jaar wordt jouw jaar kanjer! Ik hoop uit de grond van mijn hart dat jullie dit jaar kerst en oud en nieuw met zn 4en mogen doorbrengen!

Merel
    Lees je de Ouders van Nu wel eens? Stond afgelopen maand een artikel in over de poep.poli. Nou ging het wel meer over aandoeningen enzo, maar er stond ook in dat ze veel kinderen behandelen die eigenlijk 'niks mankeren'
    Nieuwe keuken is altijd leuk, zeker als je ook nog eens een kookeiland krijgt! Super gaaf!

Maible
    Leuk verbouwen! ;) Whahaha, verbouwen op zich is k*t maar het resultaat is altijd leuk :)

Meis
    Hoe gaat het met F in het grote bed?

Nemo
    Hoe gaat het met D? Alweer een beetje opgeknapt na zijn kuur? En met jou en de baby ook alles goed?

LM
    Oh lekker allebei de kindjes naar de opvang, even mama tijd! :D
    Gaat het goed met F op de opvang?

FF
    Wat een heerlijke kinderen heb je toch! Ze staan altijd mooi op de foto en dan zijn de ook nog eens zo creatief (mooie limo van boef!)

Quint
    Lekker aan het genieten van je mannen? Wanneer komt je familie?

Madeliefje
    Wat een heerlijk blije foto van jullie 2! Fijn dat het weer wat beter gaat in huize zonnestraal!

Rasp
    Oh stoppen met werken! Als je dat leuk lijkt moet je het zeker doen! geeft wel een stuk meer rust in huis als mama altijd thuis is merk ik nu, maar ik ben toch ook wel heel erg blij dat ik straks weer 3 dagen mag werken :)

Hier zijn we alle 4 ziek :( Verkouden, griep, bah! J kan bijna niet meer uit zijn ogen kijken door al het snot in zijn ogen :( ML is gewoon gaan werken, zullen zijn collega's leuk vinden zo'n snotbaal naast hun ;):p
    Kindjes liggen nu allebei op bed, dus ik had even snel tijd voor ZP :)

Verder is het hier rustig.
    Hebben uiteindelijk toch oud en nieuw bij mijn ouders gevierd en d kindjes hebben allebei heel lief geslapen! Zelfs I heeft in 1 ruk de hele nacht geslapen! Dus daar was ik wel heel blij mee!

Vandaag maar lekker binnen blijven, het stormt hier gewoon :$ En ik wilde eigenlijk naar de kruit.vat omdat de luiers in de aanbieding zijn, en die zijn hier altijd al binnen een dag uitverkocht....

Oh J is wakker, voedertijd :cool:

Deel Deze Pagina