@Giraf, ik zou ook wel willen blijven werken hoor alleen die 8 dagen achter elkaar, soms 9 dagen, die vallen me zwaar in combinatie met kindjes. Als ik bijv. 2 dagen in de week kon werken dan wou ik dat graag hoor. Het doet me ook wel goed om af en toe even uit de thuissituatie te zijn. Daarom wil ik ook vrijwillgerswerk gaan doen zodat ik af en toe wel even weg kan en "mezelf" kan zijn.
Lieve zeepaardje, Van harte gefelciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje!!!!!!!!!! Echt super!!!Moooi begin van het jaar!!! Geniet ze welverdiend van je kleine!!! xxxx
reageren via mobiel werkt niet echt. we gaan zo van boord en zal thuis ff goed reageren. met daan gaat het gelukkig een stuk beter!
Wat zijn jullie voornemens voor dit jaar meiden? Ik heb ongeveer dit rijtje: 1) vaker op forum kletsen 2) proberen 11 maanden bv te geven...levert 10,85 per week op 3) gezond, gevarieerd te eten en niet te snoepen 4) elke maand ongeveer een kilo af te vallen (dat mag best) 5) nieuws bij te houden (dmv van krant lezen) 6) door gaan met genieten van mn twee kanjers van meiden 7) 10.000 euro gespaard te hebben aan het eind van het jaar
Heeee gezellig hier!!! Giraf: Hahahaha bedankt liefie! Maar ik knip gewoon 100 foto's en dan zit er meestal wel een leuke tussen hahahaha! Madeliefje: Lekker!! Je oudste met een puzzeltje naast je.. Gezellig! Boef is nu op de opvang en Punky in bed. Net intake gehad op het kdv. as dinsdag gaat ze al de hele dag meteen .... Spannend hoor!!!! Rasp: Oh heerlijk, als ik zou kunnen zou ik zeker ook die eerste jaartjes wel (meer) thuis willen zijn. Ik werk 20 uur, maar wel over 4 middagen verspreid... Het liefst zou ik 1 middag minder werken. bijv di, wo en do middag. En dan 4 dagen vrij... Wie weet wat mn winkeltje straks voor opties biedt!!?? Meis: Aaaah thanks liefie!!! Maar het zijn toch de woorden van ons allemaal... ik zet ze alleen maar neer... Merel: Oh gaaf de nieuwe keuken uitzoeken!! en een kookeiland: SUPERRRRR!!! JALOERS! Vlekkie: Heb je al ei in zicht?? Vind het zo RETEspannend!!!! Nemo: Helemaal beters allemaal? Hier nog steeds nit. Nu heb ik pijn aan de rechterkant van mn gezicht kaak, hoofd, nek, achter mn oog... bijholtes denk ik Zeepje en Quint: Lekker aan t genieten van jullie heerlijke mannetjes?!! Mini-meeting: Maible, Nemo, Giraf en Merel (en de rest die wil aanschuiven)... Zo komt t er nooit van dames!! Wat gaan we doen? Ik kan op vrijdag, zaterdag en zondag meestal wel Voorlopig de woensdagen ook nog, maar straks als ik helemaal aan t werk ben niet meer...
@girafje, F slaapt heel goed in dr grote bedje, behalve dat ze vannacht wakker werd van de wind!! Maar zolang Nijn de ogen dicht heeft ligt ze in bed en is het stil. Oh had ik het maar bedacht die slaaptrainer van Nijn. Zou I dat niet leuk vinden?? @Madeliefje, zo dat zijn een boel voornemens!! 10.000 euro sparen jee das een boel geld. en hier vaker kletsen is wel een heel goed voornemen Mijn voornemens; 1) de laatste 10 kilo eraf 2) genieten van de kids 3) lekkere vakanties 4) genieten van de dag!! 5) gezond zijn!! 6) sparen (maar goed dat zeg ik elk jaar en elk jaar is het weer op)
ja FF wie/wat en waar?? meeten?? ga je eerst minimeeten?? doen we nog een grote meeting? wie wil er wel en wie niet dan??
funny, jee oh dat zal wel gek zijn als ze beide naar de kdv gaan he. wanneer gaaat de buuf oppassen dan??
@Meis dat zijn mooie voornemens!!! oh en dat geld wordt gelijk weer gebruikt om hypotheek weer af te lossen...we wilden eerst voor nieuwe keuken gaan sparen, maar met deze crisis toch maar extra aflossen. Enne, hoe is het met je kanjers?
Rasp Dat kan ik mee voorstellen ja, dat 8 dagen werken achter elkaar toch een beetje teveel is.... Ik werk ma di wo en de rest ben ik thuis bij de kindjes, ideaal! Meis Denk dat I nog een beetje te klein is voor de nijn? Weet niet zo goed of ze het snapt FF Meeting, ik kan altijd Madeliefje Mooie voornemens, die van mij is simpel: Net zo gelukkig zijn als vorig jaar
dan een keer bij een speeltuin/speelhal ofzo. Kunnen de kids lekker ravotten en wij lekker kletsen! (en tutten met de kleintjes)
WOOOOOOOOOWWW 10.000 eurootjes sparen Jee 1000 lukt me al met moeite hahahahahaha!!! Lekker hoor, als t lukt Goede voornemens... Heb ik niet.... Ik mag niet lijnen als ik borstvoed, dus dat gaat al niet Wel gezond eten, maar dat gaat best goed Nu met de kerst wel 1 kilo aangekomen, maar hopelijk gaat die er weer af nu Nee ik hoop eigenlijk eind 2012 een eigen shopje te hebben De buuf gaat misschien oppassen... Haar rooster is niet duidelijk dus we kijken het eerst even aan. al met al waren we toch niet duurder uit met de kinderopvang van beiden, dus we laten t even zo. Maar ML staat wel back-up voor als t niet gaat met Punky op de opvang... Wat goed dat de Nijn zo goed werk!!! Het is dat Boef tot 8:00 slaapt meestal anders schafte ik me ook zo'n ding aan... Alhoewel vanmorgen was het 6:00