Hallo dames, Meeting. LEUK!!!! Ik kan alleen op do en vr niet. Dat zijn mijn werkdagen vanaf volgende week... Vlek, wat een poepies, die nijntjes! Ik heb heel lang konijnen en cavia´s gehad. Altijd herplaatsers uit het asiel. Maar die ukkies zijn echt zoooo cute!! En ook ik sluit me volledig aan bijde woorden van Funn richting jou! Ik vind je altijd zo meelevend, positief en sterk. respect! Dat 2012 HET jaar voor jou mag worden!! Rasp, 8 dagen achterelkaar werken lijkt me idd veel voor de kindertjes. Als je je er goed bij voelt om te stoppen moet je het gewoon doen! En wat lekker dat jullie even weg gaan! Heerlijk genieten! Voornemens voor 2012 Genieten van mijn mooie gezin Meer sporten Zolder opruimen Sparen voor verbouwing Verbouwen Op vakantie gaan Musketiers ontmoeten
Handig, ik werk op ma, di en wo vanaf eind Jan...... Hahaa, meeting maar in het weekend doen dan? Nu weer verder met het huishouden
Dat is iid handig Maaaaarrrr, in de schoolvakanties ben ik vrij. Dus dan kan ik ook op do en vr Of het weekend idd. Succes met het huishouden. Ik heb vandaag geen zin.. Ik heb wel cake gebakken. Dus als iemand zin heeft...!
Jeetje, ik zie net in mijn banner staan dat L alweer vier maanden is. Wat vliegt de tijd!! Ik ga even O uit bed halen. Hij is weer aan het feesten boven Soms verwonder ik me er over dat de stuc nog op de muren zit, zo hard als hij tekeer gaat
Hoi meiden Ik ben ook nog steeds in voor een meeting hoor en ik kan in principe alle dagen van de week, liefst niet op zondag maar als het zo uitkomt, prima! Pfff, hier een drama nacht gehad, J. kwam om de 2 a 3 uur en V.era heeft 4 uur lang gehuild. Hebben haar maar paracetamol gegegevn, ze had geen koorts maar als ze pijn had dan kon de paracetamol zijn werk doen.....heel raar allemaal en dan is het zooo frustrerend dat ze nog niet kan aangeven waar ze last van heeft. Om 2 uur konden we pas gaan slapen en Ml moest er om 5 uur al weer uit!! Die is kapot als hij thuis komt denk ik.
@Rasp, aah dat is vervelend zo'n nacht he, en ja wou dat er op de kids een knop zat als je er opdrukte je wist wat er was!!! zou wel handig zijn he. En arme ML zeg dat was wel een heel kort nachtje @Maible, ja jee L ook al weer 4 maand wat gaat de tijd hard he!! En jij ook al goede voornemens! @FF, ja ben blij met nijn!! en zou echt top zijn als je een winkeltje van de grond krijgt he!! @Madeliefje, hier alles goed hoor kindjes doen het ook lekker dus altijd fijn he!!
oh even spammen wat F van ons krijgt vrijdag Bekijk bijlage 211706 en dan krijgt ze nog een schortje, boekjes van dr grote helden Tele.tubb.ies en nog paar dingetjes ben benieuwd wat ze van het keukentje vind
Goede voornemens heb ik niet. Hoop gewoon dat we een top jaar tegemoet gaan en dat mijn moeder eind van het jaar genezen is!! @Maible, mmm lekker ik wil ook cake!! En wat vliegt de tijd inderdaad, best jammer vind je ook niet? @FF, oh ik hoop echt dat jouw mooie creaties er voor kunnen zorgen dat je meer thuis kunt zijn bij je kindjes, zou geweldig zijn! En al bijna weer moeten werken, pffff best beetje moeilijk denk ik. LEkker genieten van je laatste weekje. @Nemo, tot gauw op het vaste land!! @Madl, boel goede voornemens zie ik, succes, kom vast helemaal goed! @Merel, wat balen van de wasmachine, komt het nog goed? En een nieuwe hobby?! Geen idee wat het is!! @Vlek, ik duim voor je dat je ei snel arriveert!! En dat je buik dan maar snel lekker dik mag worden!! @Meis, ja heerlijk he om thuis te zijn. Ik vind het helemaal niet erg maar dan moet je af en toe wel even iets voor jezelf hebben vind ik. Daarom las ik af en toe maar even een dagje sauna of winkelen in hihi. @Giraf, beterschap voor jullie vieren!! Bleeegh niks aan dat gesnotter he. Hier zijn de kruidvat luiers ook altijd meteen uitverkocht, mega irritant!
@rasp heftig nachtje!!! Maar zelf zul je ook wel helemaal moe zijn? (hoe gaat het met je moeder?) @Meis Leuk keukentje!!Die gaat ze vast heel erg leuk vinden!! @Maible zolder oprtuimen zet ik maar niet bij me lijstje..geen zin in !haha! @vrije dagen..ben fulltime mams, dus kan wel eigen tijd indelen!
even vlug vanaf mijn werkplek... Meis: die Nijn is gewoon hetzelfde als Jp zijn Momo!! Zelfde principe alleen geen aap! Leuk keukentje!! Meeting: ja! Liefst niet op zondag, rest kan ik me wellicht aan aanpassen met mijn werktijden? Voornemens: met zijn allen gezond en gelukkig blijven, rest is bijzaak Nieuwe hobby: hip haken:
hier net een grappige peuter aan tafel..eet macaroni en tussendoor nog ff de kiwi die ze nog had staan en daarna weer macaroni. Lijkt mij nou niet zo'n lekkere combi, maar goed...de vitaminenbom is binnen! Wat een wind trouwens he? Net ff op de fiets naar tdorp gefiets, nou ik slingerde af en toe van links naar rechts en M.aaike gillen!!haha en dan hoor je dr zeggen: wind, nou klaar!
@Merel, oooooh ziet er erg leuk uit, ben benieuwd! Wel even je creaties spammen hier hoor!! @Madl, ja wat een wind he! Niet normaal meer! Ik kom de deur niet uit hoor nu. Met mijn moeder gaat het goed, ze heeft wel wat meer last van de chemo omdat ze nu 12 weken lang wekelijks chemo heeft dus dat is wel heftiger.
Gisteren verbaasde V.era me ook weer es. We zaten te tekenen samen en ineens zet ze een lange streep naar boven toe op het papier en zegt ze, trap! Daarna zet ze een puntje op papier (driehoek zonder het onderste streepje zeg maar) en daarvan zei ze dat het een boom was! Dat lijkt me toch voor een kind van 1,5 jaar best heel wat of niet?! V.era is echt zo veranderd sinds een week of 3-4. Ze heeft echt een mega woordenschat. Ze praat steeds met 3 soms wel 4 woorden zinnen en ze flapt er woorden uit waarvan ik denk Zonet was ze aan het stapelen met blokjes en zegt ze: "Die er bovenop!"
@Madl, oh en V.era eet ook altijd alles door elkaar haha, die gaat soms ineens na het toetje ook weer verder met haar maaltijd. Ach laat maar gaan, dan komt het binnen!
rasp toch wel he!!! merel, heb gekeken leuk hoor, en knap als het kan. (ik had laatst een haakpakketje van een rendier bij he.ma gekocht denk dat het volgend jaar kerst nog niet af is) en klopt mo.mo is zelfde als nijn. idd maar doordat nijn in een bedje ligt is het voor F begrijpelijk wat de bedoeling is hhhaaa.
Meis, ruim toch eens op zeg! Ik ben pas net begonnen, maar werkt erg verslavend, wil een kussen, een poef, een speelgoedmand en een plaid, Whaahaha!! Heb wat te doen zo. Zit ff te kolven, zo weer verder met balansen.....gadver!! Hier eet jp ook de goorste combi's soms, maar goed, elke hap is er 1!!! Hij heeft gisteren sinds 2 weken weers normaal avondeten mee gegeten, zo vol zat hij van het ophouden. Tot laters, Xx