Maible: Oh jij ook weer an die Arbeit... Zin an??? Wat een mooie voornemens allemaal... Doe ik nooit hahaha Rasp; Ik moet er niet aan denken nu 8 dagen op rij te werken... maar daarentegen is 3 weken vrij iedere mnd wel lekker!!! Maible: Ja ik lust wel cake mmmmmm! 4 mnd alweer!!!! Gaat echt rap zeg! Hiohihiihihihi wat doet O dan allemaal Rasp: Jeeee meid wat een nacht Soms is het ook echt gewoon frustratie en verwerking bij die kleine... Maar wat praaaaaat ze al zeg En superknap dat ze al zo goed tekent!!!! Die Ver.a is echt ver hoor, jeeeee... Ik hoop ook dat je mama beter is eind dit jaar! 12 weken iedere week, pffff heftig zeg Meis: Wat een gaaaaaaf keukentje!! Hebbe!! Merel: Gaaaf zeg! Ik kende het wel, maar nog nooit gedaan.. maar is gaaf dus??!!! Arme Jp... ben blij dat t beter gaat... Hahahaha Mlief zo eet Boef ook altijd... alles door elkaar. Ach als ze mar eten toch Hihihihi wat een wijsneusje Meis: Hahahah die foto., zo is t nu bij mij door de hele benedenverdiping .. En dan zie ik dus: Plezier!! ipv rommel Meeting; Oke daar ga ik: Zaterdag 17 maart Zaterdag 7 april Zaterdag 21 april Aub naar ZSM mij PB' wanneer je ECHT NIET kunt....
@Rasp Dat is heftig idd voor je moeder!! Dat die 12 weken maar snel om mogen zijn! En het effect heeft op een goede manier! Wat knap van V.era! Schaam me wel, M.aaike kleurt nooit. Wat kun je het beste als eerste geven om ze mee te laten kleuren/verven? Heb wel es die pritt dingen gebruikt (soort van deorollers haha) maar das niks. @ Meis haha das idd heel herkenbaar! Wat leuk al die teletubbies die mee kijken door het raam @ Merel Fijn als ze weer goed eten! en in je maag mixt het toch allemaal! Genoeg te haken straks dus!Ik heb dat met borduren..moet de geboortetegel van E.line nog steeds afmaken...
Madeliefje: Dikke kleurtjes: potloden, (uitwasbare)wascokrijtjes en evt stiften kan ook maar dan wel dikke en uitwasbare
@FF thanx, ga van de week ff bij de winkel es neuzen voor dikke potloden. Mag ze zich helemaal uit gaan leven, wie weet wat er dan uit komt hihi
Gisteravond een heerlijke chocoboerencake gebakken...en het is zooooooooooo lekker!! vanavond krijgen we nog kraamvisite, maar de cake is al zowat op gesnoept hihi! Jammer dat cakes niet via de post kunnen..had ik voor jullie allemaal wat gebakken!
Ik weet t maar daar heb je ook weer zo'n berichtenmogelijkheid en ik zag t al gebeuren dat we daar ook nog gingen beppen whahahaha en dan kan ik t niet meer bijbenen! Plus dat je dan pas verder kan als iedereen heeft ingevuld... Maar zal ik die rondsturen dan??? Ach doe ik gewoon.
haha, net een paar seconden binnen de tijd zeker haha! (oeps en daar gaat me voornemen voor gezond eten..waarom is het dan ook zo lekker!!)
@FF wil je nergens mee op zadelen!!! Pfft..ik ook weer met mn tetter! (en laat anders mij het doen, je bent altijd al zo heerlijk bezig, nu mag je ff relaxen)
Oh sorry Madelief... was ik weer te snel Ja lijkt je t wat? Oh en plakjes cake kunnen wel door de brievenbus hoor!!
haha, maar via de post, heb je gestampte cake denk ik! Kan voor de meeting wel wat bakken...sjoemel het gewoon naar binnen!
/hahahahahahaha kruimelcake Ooooeeee lekker!!! Ja ik dacht dit is wel leuk.... Maar de kosten zijn trouwens voor kinderen boven de 85 cm ook 9,75 en dan nog 6,75 per volwassene, maar onbeperkt drinken zit daar bij in. vinden jullie t wat? Of te duur? Ik zal nog eens verder luren...
hey meiden, zal net een mailtje langs komen verder nog geen tijd gehad om even mee te kletsen. Hoop snel weer wat meer tijd te hebben!! Over de meeting, hartstikke leuk!! Alleen denk ik niet dat ik kom....... - ik vind een uur rijden best ver (lees ik vind het doodeng om zover van huis zelf te gaan rijden) - ik kan bij zo'n speelhal niet rustig gaan zitten met een baby van 5 maanden en niet weten wat mijn zoon allemaal uitspookt (ben denk ik over bezorgd wat dat betreft) - Fee is helaas niet altijd makkelijk, daarmee bedoel ik dat die rustig de hele weg gaat liggen krijsen en dat is iets waar ik absoluut niet tegen kan. Ik word daar helemaal zenuwachtig van, zeker als ik de weg niet weet en zo'n eind moet rijden. Hoop dat jullie het niet erg vinden?!?! Maar bovenstaande punten zijn voor mij al redenen om we weken lang op te winden over een trip die kant op...........
Deze is ook ERG gaaf!! en kinderen t/m 3 jaar GRATIS! Kunnen we voor S.em en Jp wel verdelen eventueel toch? En dan 10,50 per volwassene en kind boen de 3 jaar Overdekt speelparadijs KidZcity Utrecht - leukste indoor pretpark en binnenspeeltuin van de Randstad