De 13 Musketiers deel IV

Discussie in 'De mama's' gestart door nemo1981, 15 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Vlek: Wil jij het liever regelen? Sorry ik was het een beetje vergeten dat jij t wilde regelen... Ik dacht: Ik doe het gewoon anders komt t er niet van... :) Sorry meid!! Wil jij t liever overnemen???? Ik doe t met liefde hoor, maar geef het net zo makkelijk pver aan een ander :)

2. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    @FF, heb gereageerd op je mailtje. niet voor 21 april gaan hoor!!! ben dan op vakantie!!
    kon het niet verder weg, of was dit het meest centrale!!
    ach als je eenmaal in de auto zit zal het wel goed komen.

@LM niet over in zitten joh komt wel goed anders kan je vast met mij of vlekkie mee rijden!! als je durft:p

maar is toch niet duur wat je noemt funny ombeperkt voor een hele dag?? ik zeg zoepen en vreetten !! hiii

3. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    @madelief, kruimelcake ik laat me verassen, zou het wel over komen of zou de postbode het al stiekem op gesmikkeld hebben.
    Oh dikke potloden, ik heb ze hoe kan eht niet anders van Nijn.tje kom ik dag later bij ac.tion hebben ze daar ook voor minder dan 2 euro!!! grgrgrg voelde me op gelicht.
    Maar F is er ook zo blij mee die zit elke dag wel te tekenen, af en toe werp ik er een kleurboekje bij haaha hartstikke leuk!!

4. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Deze locatie ziet er ook leuk uit FF! Oh en reageer zo weer hoor, maar ga nu ff eten met M.aaike..ML komt nog niet, vertrekt pas net weer uit Zaltbommel, dus moet voorlopig even de kids alleen doen

XX

5. Funnyfant

LM: Meid ik snap je!! Echt waar. Ik rij ook niet graag hoor... En ik laat Boef ook echt niet zomaar rondrennen!! Maaarrrrrr wat als we gewoon onze mannen meenemen?????????? Of, tenminste diegene die willen? Dan kunnen zij rondrennen met de kids, en wij lekker beppen :D Hebben we meteen een leuk dagje uit met ons gezinnetje allemaal :)

6. giraf

giraf Niet meer actief

heb de link ingevuld! Ik kan altijd, met of zonder man maakt mij niet uit! :)Leuk om jullie allemaal in het echt te zien!

LM
    Ik kan me voorstellen dat je niet zo'n eind wilt rijden, maar zou het echt jammer vinden als je er niet bij zou zijn :( Misschien kunnen we onderling afspreken om samen te rijden enzo?

7. Funnyfant

Ja nou ik zou t ook wel fijn vinden om ML mee te hebben ivm meeklauteren enzo. Ik weet niet hoe mn bekken dan is, maar nu zou ik t nog niet kunnen zeg maar :)

8. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Zo druk met regelen zie ik....?
    Spijt me heel erg maar mijn ML gaat zeker niet mee.
    Ik vind alles qua locatie denk ik wel ok, maar vind het wel erg veel om beide kids mee te nemen.....kan ik maar 1 van de 2 in de gaten houden. En Jp pikt het echt niet als hij zo'n auto's ziet waar hij dan met begeleiding in moet en ik ga niet mee, heb ik ruzie hoor. Daarbij vraag ik me af of ik m blij maak met zo'n lange rit en dan met onbekende kindjes moet spelen zonder mama....
    Sorry wil niet dwarsliggen, maar ik spreek liever af met alleen Jk erbij.
    LM: ik kan me goed voorstellen hoe je je voelt hoor, heb ik ook tijd last van gehad, ben je 2 weken nerveus voor 1 ochtend.....

9. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    zullen we even inventariseren wat iedereen wel of niet wil..??

is niet leuk als iemand iets moet doen waar je niet/geen zin in heb!! lijkt me niet de bedoeling toch lieffy's

(zeg ook maar wat he:))

10. Funnyfant

Joh dan doet iedereen toch gewoon wat ie wil??? Niemand HOEFT haar kindjes mee te nemen of 2 kindjes... Al kom je alleen, het is toch allemaal prima???!!! We kunnen ook gewoon zeggen: Geen kindjes! Dan kunnen we eerst elkaar eens ontmoeten en aan elkaar wennen... En een dagje er uit is ook niet verkeerd. Echt het maakt mij niets uit!
    En de beebs kunnen sowieso wel mee, die neem je overal mee heen indd, maar dat is voor Vlekkie niet leuk als ze nog niet zwanger is, maar dat is ze dan WEL:)

Zal ik gewoon een knoop doorhakken???

LM: Kom jij wel mee als je met Meis kunt meerijden ZONDER kids???
    Als dat antwoord ja is, vind iedereen het dan goed dat we ZONDER kids afscpreken??? Dan ga ik op zoek naar een leuk iets voor een stel geiten bij elkaar in die omgeving ;)

11. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    mlief, de nijntje stiften zijn wel duur, maar wel uitwisbaar als ze ergens op tekenen, vinden mijn vensterbank en ik wel heel fijn ;)
    en cake voor de meeting, LEKKER !!!!!!!!!!!!!!

rasp, 12 wkn achter elkaar :$, jeetje .... hopenlijk is het daarna wel klaar !!

LM, je kunt zo meerijden hoor geen probleem, maar snap je wel hoor, ik word ook zenuachtig als ik S niet meer kan zien als ze aan het spelen is.

FF, miss wel een leuk idee om zonder kindjes te gaan, maar met kindjes is ook leuk alleen moet het complex waar we heen gaan niet te groot zijn, word al zenuachtig als ik S niet meer zie spelen :)
    alleen baby's is ook prima hoor, zijn toch wat handzamer dan de peuter/kleuters ;):D en tegen die tijd heb ik hopenlijk leuk nieuws te vertellen.

even wat anders, wat een POKKEWEER is het toch :(, het regent en hagelt en waait hier als een dolle. vandaag echt niets gedaan, was veel te bang dat S wegwaaide, vanmorgen ging het nog wel, toen zijn we nog wezen zwemmen, maar vanmiddag :$
    zou paardrijden hebben vanavond, maar met die rukwinden ga ik geen trailer achter de auto hangen.

12. raspberry

raspberry Niet meer actief

Het is denk ik inderdaad wel makkelijker zonder kindjes, ik moet ook 1,5 uur rijden met 2 kindjes op de achterbank en eenmaal daar kan ik V.era ook niet helemaal alleen haar gang laten gaan ben ik bang. En Ml kan ik echt niet meekrijgen hoor!
    Dus misschien de eerste keer inderdaad alleen met de meiden afspreken?!

13. raspberry

Vlek, tegen die tijd weten wij het leuke nieuws al lang! hihi.

14. raspberry

Het is weer drama met V.era vanavond. Ze huilt weer en wil niet slapen. Ze is de afgelopen 2 dagen een beetje anders, snel huilen en in haar slaap weer heel erg druk. Ze ligt soms gewoon te trappen en te slaan in haar slaap. T is uitproberen nu of er is echt iets, wij weten het niet pfffff. Moeilijk soms hoor!!!

15. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Meeting, LEUK!!!!

Mij maakt het allemaal niets uit ik vind het allang leuk om jullie te ontmoeten!!
    Ik kan met of zonder kids/ML komen. En ik ben geen held op de weg maar de dames (en kids) uit het zuiden kunnen met me meerijden als ze dat willen (of andere dames die ik onderweg tegenkom:D;))

Ik kan alleen niet op 21 april (wij gaan de 22e op vakantie)
    En ik vroeg me af of 7 april niet enorm druk gaat zijn in zo´n speelpaleis ivm het paasweekend. Maar als we zonder kindjes ergens afspreken is dat geen probleem.

16. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Rasp, volgens mij hang er iets in de lucht. Hier ook een klein mannetje die moeilijk kan slapen. Normaal slaapt hij als een os.
    Ik hoop voor je dat ze toch lekker kan inslapen en jij een normale nachtrust hebt.
    Ik zag je berichtje nog voorbij komen over V en praten en tekenen. Jeetje, je hebt wel een vlot kind zeg:$ Of ik heb een traag kind;):p
    O komt met praten niet veel verder dan losse woordjes. Hij kent nu een woordje of 20 denk ik. En als hij tekens mag ik blij zijn als hij OP het papier krast ipv de tafel:p
    Erg knap dat V al zo gericht kan tekenen!

17. raspberry

@maible, V.era is heel erg voor hoor en soms vraag ik me wel eens af of ze niet te snel gaat, ze is denk ik niet voor niks zo onrustige slaper hoor. Er gaat al een boel om in haar koppie.

18. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Rasp, te snel gaan is ook niet fijn. Zo'n slimme vlotte meid heeft dan 's nachts heel wat te verwerken.
    Ik hoop dat je nog wat nachtrust krijgt!

19. Funnyfant

spijker op de kop Rasp!! Ze maakt sprongetjes op cognitief gebied, die ze sociaal-emotioneel nog niet aankan... En dat geeft heftigere reacties dan bij een kind dat geleidelijker ontwikkelt... het soc-emo moet nu hard rennen om het cog bij te benen. En dat is heel heftig en onveilig voor en kleintje. Regelmaat, veiligheid en consequent zijn is het beste wat je haar kunt bieden. En haar volgen in haar gedrag. Niet remmen, niet (teveel) stimuleren, maar inspringen op haar kunnen en vermogen. En wel reuze trots zijn en belonen als ze iets geleerd heefd, of gemaakt heeft, maar niet te veel om vragen daarna. Haar het tempo en spel laten bepalen, waarna jij haar begeleidt... Hoop dat je t snapt wat ik bedoel :)
    En ik bedoel t alleen als tip he schat, ik wil niet betweterig zijn :):)Kus!

20. raspberry

@Maible, dank je.

Wij gaan nu naar bed, zijn beiden erg moe en J. heeft net nog voeding gehad dus we kunnen nog een paar uurtjes slapen voordat hij zich weer meld.

@FF, had nog weer gereageerd op de afspreken site maar weet je, ik pas me gewoon aan, het maakt me allemaal niet uit, wat, hoe en waar, ik kom gewoon!!

Deel Deze Pagina