De 13 Musketiers deel IV

Discussie in 'De mama's' gestart door nemo1981, 15 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    haha

2. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Stom CB!! Zeiden ze over Boef ook altijd: Hij dronk ook 210 (BV of KV) 's avonds in de fles... Dat had ie gewoon nodig! Heb me er lekker niks van aan getrokken en Boef kreeg altijd complimenten over zn groei... Dus... Gewoon lekker 210 geven als ie dat nodig heeft!!

Hier drinkt Punky echt max 110 cc als ze een flesje drinkt... Veel te weinig?? denk ik... Maar ze groeit (ERG) goed, dus het baart me geen zorgen :) Ze drinkt nog een keer of 6 per dag. Ik vind het prima is ook beter voor haar reflux.

3. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @ giraf Das idd lekker helder van het CB!hahahaha, je kon beter vragen of zij nog wel wist wat ze zelf bedoelde...'kunt u nog 1 keer herhalen wat u daarnet zei?' (geheid dat ze weer wat anders zei;))

@wakkere kindjes snachts Dat ze gauw in hun eigen bedje door gaan slapen!!

@meeting Leuk, om straks iedereen te zien!!

@Vlek Wat leuk als je straks zwanger bent op de meeting!!! En daar gaan we voor!!

4. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Hier drinkt Fee 5x200 :D
    Ze drinkt ze niet allemaal leeg, maar de meeste wel haha

High tea is ook wel leuk/lekker ;)

5. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Oh en ik neem op de meeting dan alleen Fee mee. Laat ik mijn zus wel wat leuks gaan doen met J :D

6. Funnyfant

Ik neem Punky mee ;)

7. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    He,

Pauze....pffff, geen zin meer...

High tea ook leuk!
    Ik neem Jk mee!
    Lijkt me zowieso 'the main reason' dat we elkaar ontmoeten en ook veel kunnen praten!! En foto's uitwisselen van de andere kindjes die niet meekomen. Als ik Jp erbij heb, heb ik 0,0 tijd om te kletsen, wordt constant in de reden gevallen, heb ik niks aan de tijd met jullie.

Anyway.....de wasmachine is kapot en wordt niet meer gemaakt als het aan ML ligt. 300 euro kosten aan de regelaar (ofziets) en dan nog arbeidsloon erbij. Volgens mij heb je voor hetzelfde geld een nieuwe??
    We hadden AEG, iemand nog suggesties??
    Weer ripje uit ons lijf. (Maar ML had vanmorgen de boekhouder op de het werk gehad en de resultaten van 2010 waren erg goed!:))

8. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Merel, oei das balen. Ja voor dat geld liet ik hem echt niet maken!! Wij hebben een LG met een trommel van 7 kilo, das ook wel fijn met een gezin. Die van ons was toen als beste getest en was rond de 400 euro geloof ik.

9. Funnyfant

Wij hebben geloof ik een Miele.... fijn apparaat. :) balen zeg :(:(
    Maar gelukkig waren de cijfers 2010(?) goed!!!

10. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Balen zeg van je wasmachine!! Wij hebben een asko gekocht, omdat tie goedkoper was dan miele en kwaliteit hetzelfde. En de buitenkant blijft staan met centrifugeren en das wel fijn met houten vloer op zolder.

11. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Ok Rasp, thanx voor de tip!
    Wat kan jou dame trouwens al goed kletsen voor 1,5!! Knap hoor!
    Ik denk wat Funny al zei, dat ze 's nachts veel moet verwerken.
    En sta er niet raar van te kijken als ze straks wat gaat stotteren....deed Jp ook omdat hij enorm voor lag met babbelen.
    Soms vind ik het eigenlijk wel jammer dat hij een snelle prater is.....hij is nu 3 en je kunt alles met hem bepraten hij snapt het en kent echt de meest bizarre woorden. En ook nog goed gearticuleerd.

Is 8 jaar eigenlijk erg weinig voor deze wasmachine? Hoe lang gaan die dingen gemiddel mee? Anders maar geen Aeg meer....
    Kan dan altijd 100x twijfelen, als iets goed bevallen is, wat moet je dan nieuw kiezen...

12. raspberry

K vind het wel jammer dat ik vergeleken met jullie zo uit de richting woon......k moet voor de meeting 1 uur en 50 minuten rijden....maar dat ga ik wel doen hoor!!

13. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Oh fijn....ML heeft al een nieuwe gekocht.....en wie moet ermee werken??? Vreemde kerel dat ik er niks over te zeggen heb. Naja, vrijdag bezorgt weer een Aeg dus.

Funny: cijfers inderdaad van 2010, ze waren erg laat! En die van 2011 komen er snel achteraan nu, en ze hebben dit jaar nog iets beter gedraaid, dus hopelijk houden ze dit vol komende jaren!

Is er al een plek bekend dan qua meeting, omdat iedereen over zo en zo lang rijden praat?

14. raspberry

als je echt een goeie wil moet je siemens nemen maar die zijn wel duur!

jemig de kleine man laat stinkwinden als een grote, niet normaal!!

15. raspberry

ik bedoelde Miele maar je bent dus al voorzien....

16. Funnyfant

Hahahhahaha kleine stinkie die J :) Ja Miele is wel echt goed :)

Merel: 8 jaar.... best normaal toch? Gekke ML hahahaha, indd jij moet er mee werken! Misschien moet je dat gewoon veranderen nu bij deze hahaha :)
    Ja Jp is een kleine slimmerik, en heeft een beetje hetzelfde als Ve.ra... Maar dan anders ;)

Nou het wordt sowieso in de buurt van Amersfoort, aangezien dat echt in het midden ligt. Is voor ons ook 1:40 uur rijden, dus maar 10 minuutje korter dan Rasp... Maar als we gaan schuiven komen anderen er weer bekaaider vanaf... Dus ik heb maar even dictatorisch :)? haha tegenovergestelde van democratisch whahaha) besloten dat het in de buurt van Amersfoort is. De meesten rijden wel 1:30 uur... Ik hoop dat t goed is???

17. raspberry

@FF, ik vind het prima hoor!

18. Funnyfant

Hahaha dan mag de rest niet zeuren, want voor jou is t t verst hahahahahaha :p:p:p

19. raspberry

Hahahahaha jah, zo is dat!!

20. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Geen probleem, ik charter wel een tomtommetje! (anders wordt het vast 2,5 uur rijden....:))

Deel Deze Pagina