De 13 Musketiers deel IV

Discussie in 'De mama's' gestart door nemo1981, 15 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Madeliefje: Ik heb bij Boef vanaf de 5 weken geen nachtvoeding meer gegeven, maar de ongi kwam pas na 9 maanden... Niet teveel zorgen schat :)

2. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    @madeliefje stinkerd dat is dus je geheim!! zo kan ik het ook hiii ook nog belastingcentjes. maar ja nog ff wachten er op he.
    dierentuin leuk plan, als we nou alle mannen incl kids er na toe sturen ook goed voor de vader momenten en wij met z'n 13e aan de thee!! (vrees dat ze niet accoord gaan hiii)

Moet hier vanaaf opruimen heb een dressior verkocht en die zit nog vol. maar goed ben hem wel kwijt straks dan en dan even schilderen van het weekend en dan hoop ik volgende week mijn kast klaar te hebben wil nog behangen denk iets van Pip en dan met grijs of zo. want de love seat is creme kleurig.
    iemand nog tips en ideeen?? mijn interieur kleuren zijn grijs/ zwart en paars verder creme op de muren.

3. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    no worry's madelief het HCG in de lucht is al naar Vlek:D:D;)

4. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    merel, balen van de wasmachine, maar ML heeft al een nieuwe geregeld las ik ;), nou ja beter iets dan niets :D
    wij hadden van onze wasmachine een onderdeeltje kapot en hij kon het niet eens in zijn systeem vinden, was ouder dan 25 jaar :$, wasmachine staat nu op de boerderij voor de overals, de lagers zijn kapot dus lijkt net op een vliegtuig wat opstijgt :D
    in huis staat een nieuwere die niet zoveel kabaal maakt.

CB, hihi hier word er ook altijd naar de mond gepraat en braaf geknikt :D

meis, ja kinders zijn tegenwoordig echt huge, soms moet ik echt even knipperen met mijn ogen.
    met S gelukkig geen last van, ze lust geen patat maar wil alleen maar groente eten, brocoli is haar favoriet :$:D.
    laatst waren we de konijntjes aan het ophalen en toen zag S de fruitschaal "S appel ?" zei ze, soms is het wel een raar kind ;).

mlief, niet zoveel zorgen maken, komt wel goed schatje ;)
    is wel grappig, jij hoopt op geen eisprong en ik zit erop te wachten :D

meeting, leuk leuk !!! ik denk dat ik S maar thuislaat, anders kan ik niet normaal met iedereen praten, moet haar telkens in de gaten houden, ze loopt zo met iedereen mee.

LM tuurlijk kun je meerijden, halen meis en ik je wel op, en ja dat past best ;), heb een vw bus waar 2 maxicosi's langs elkaar kunnen en iemand erlangs, nog een voorin en ik achter het stuur en dan gaan we gezellig meeten :D

zo even de kalfjes voeren, en een deur beitsen. deur is voor het nieuwe kippenhok, deze week is ie klaar !!!!
    zondag veel volk hier over de vloer vanwege een wandeltocht dus we zijn met de grote schoonmaak bezig, alles moet dan op tijd af, wel fijn zo'n stok achter de deur :D. morgen gaat S naar mijn ouders, zodat ik even de handen vrij heb om de boerderij te srobben.
    vandaag wou S wonderwel tussen de middag naar bed, uit eigen beweging :$, dus heb even lekker spinnen kunnen jagen met de raggebol, en de meeste ramen kunnen gezeemen.
    heb vandaag ook nog leuke shirtjes gekocht, was uitverkoop, i love it !! 2 shirtjes van name it, een shirt van woodmood en een shirtje met hesje van tumble en dry, was E 40 kwijt, valt best mee voor merkkleding dacht ik :)

5. Funnyfant

Superleuke shirts Vlek!!! En das een koopje ;)

Doel je nu op Punky :p:p:p:p:p

6. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh..zeg al niks meer over sparen...net bankzaken ff gedaan en ontdek een stomme fout van me...kom ff 1400 euro te kort, dus dat gaat van onze reserves af...dus we staan op het randje, hou ik niet van!!! Nou, dat wordt geen 10000 euro zo!Flink balen nu!

7. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @Vlek Ja schaam me wel hoor..ik wil je zeker niet kwetsen!!! Ik gun het jou helemaal, je mag van mij!!!!!!

@FF Nou, ik was 22-12 voor het eerst ongi, dus ja...bij M.aaike was ik na 6 weken 1 keer ongi en daarna niet meer. Nee hoor, alle kansen zijn allemaal voor Vlek..dat moet gewoon!

8. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Leuke shirts Vlek!!!!!!!!

9. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Ga maar ff filmpje kijken na mn blunder van 1400 euro:( Straks wil ik weer kunnen smilen;) Vind het eng idee dat onze reserves nu ook op zijn...wasmachine mag het nu bij ons niet begeven!:p

10. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Madelief, wat balen zeg.. Dat zijn geen fijne rekenfoutjes.

Vlek, wat een gave shirtjes!! En dat voor 40E! Uitverkoop is altijd leuk!:D
    En flink aan het poetsen, het is altijd fijn als het dan weer gedaan is.

Funn, die Punk van jou doet het goed zeg op de bv! Super hoor dat ze zo goed groeit!

Ik ben al begonnen aan 1 van mijn goede voornemen, ik heb al twee dozen van zolder gehaald en uitgezocht. Nu de andere 1043 dozen...;)

11. raspberry

raspberry Niet meer actief

@FF, lekkere meid die Punky!!! Durf het bijna niet te zeggen maar V.era woog met 3 maanden 7400 gram.....;):D
    Maar dat gaat J. niet redden nu hoor, die groeit veel minder snel en is ook anders qua lichaamsbouw als V.era.
    Maar ik vind het heerlijk als ze lekker vol zijn!!! Lekker kneedbaar hihi.
    Sterkte met de financien!

@Madl, geen idee hoe het zal gaan met je ei nu.....afwachten maar ben ik bang...
    Jij ook sterkte met je financiele stress.

@Vlek, wat een supergave kleertjes! En voor merkspul absoluut niet duur!!
    Succes met poetsen en beitsen etc!

Hier ook geen problemen met de mensen van het CB hoor maar ik hoor wel vaak negatieve berichten en soms hele rare adviezen maar gelukkig zijn wij daar wel tegenop gewassen.:)

12. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    neeeeee FF zo bedoel ik het helemaal niet, Punk is nog een baby he, en ik doelde op kinderen van 10+

Mlief, je niet schamen gekkie, het komt zoals het komt !!
    en een rekenfout, is nooit fijn, vooral als er niets kapot mag gaan :(

maible, goed bezig !!!!!

smoeder is helemaal van de leg ;), hier in de buurt zijn 2 boeren (broers) omgekomen doordat ze door een stier zijn aangevallen, aangezien wij ook een stier hebben heeft smoeder maar bedacht dat we het beest weg moeten doen ;), tja het is geen lieverdje en altijd uitkijken geblazen, maar ook wel heel handig zo'n stier, die maakt tenminste de koeien drachtig die niet via kunstmatige inseminatie drachtig worden.
    het is heel naar wat er gebeurd is, maar ongelukken gebeuren helaas.

smoeder kan van een mug een olifant maken, alles is ook even erg ;), of er nu iemand overlijd of dat ze een lekke band heeft alles is even erg,word er af en toe zo moe van, gelukkig komt ze maar 1 keer in de week even koffiedrinken, moet er niet aan denken dat ze naast ons zou wonen ;).
    sinds ze 7 jaar geleden verhuisd is van de boerderij naar de stad heeft ze ook totaal geen binding meer met de boerderij, zo raar.
    net alsof ze nooit gesnapt heeft wat ML allemaal moet doen.

vanavond even een avondje zonder ML, hij had een vergadering, lekker rustig zo :D
    morgen weer wegen op de sport, zal mij benieuwen

13. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

Lieve meiden
    Ik zou 02-1-12 om 7.00uur ingeleid worden omdat er dus op 1-1-12 geconstateerd was dat ik te weinig vruchtwater had en te lage bloeddruk...

Maar de kleine besloot eerder te komen...
    02-01-12 om 02.00 uur begonnen de weeen, om 3.30 uur naar het zkh.
    Om 5.35 uur is P.im geboren!
    4280 gram en 56 cm lang!

Sem is een hele lieve trotse broer die graag overal mee wil helpen!

Ik ga nu lekker genieten van ons gezinnetje, tot gauw!

-xxx-

14. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Vlek, oh dat heb ik wel gelezen in het nieuws van die stieren die 2 mannen gedood hadden, vreselijk hoor! Maar dat gebeurt niet iedereen met een stier natuurlijk maar tja...moeders zijn nou eenmaal altijd heel bezorgd hihi.

@Zeepaardje, lekker genieten meid!! Vind het fijn voor je dat de kleine toch uit zichzelf gekomen is!

15. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    rasp, ja hihi overbezorgd ;)

zeepje, jeetje wat een langerd !! wel fijn dat ie toch nog zo eigenwijs is geweest om uit zichzelf te komen.
    geniet er maar lekker van, tot snel !

nou de deur is gebeitst en heb net nog kaartjes gemaakt, lekker creabea love it !!

16. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Vlek, ja jee wat een nw he, van die boeren en die stier. zag het op FB bij een vriendinnetje die kende weer een nichtje van die boeren.
    Maar een stier ja nee dat zijn ook niet mijn vrienden.
    Mijn Szus hebben er wel 10 of zo, stond daar xtje oog in oog met 3 stuks grgrgrgr.

Jij hard gewerkt vanaaf beitsen en kaartjes maken enzo

Ga nu slapen lieverds weltruste

17. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    weltrusten meis, hopenlijk waait de wind niet te hard om je huisje.

18. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Oh ja het giert om de keet hier heel handig wonen aan de rand van een dorp
    Morgen ging het nog meer stormen toch? Slaapt S vast lekker met alle wind net als van de week ;)

19. Funnyfant

Hashahahahaha Vlek, dat was een grapje hahahhaha!! Nee hoor, ik snapte je wel..
    Ja jeetje van die stier... Ik heb t ook op t nws gezien :( Heftig. Maar om dan meteen alle stieren te boycotten gaat wel ver ;)
    Oh heerlijk creabea

Rasp: Thanks meissie!! Komt wel goed hoor, effe de broeksriem aan ;) Gelukkig komt mn verjaardag dichterbij... money ;):p
    Oooh heerlijk die kleine dikkies he :D:D Hahaha we zijn nog niet op de 3 mnd dus wie weet :p:p:D:D

Zeepje: Mooi dat je kleine P helemaal zelluf is gekomen :D:D En lekker snel!

Madelief: He meid dat is kl#te zeg :(:(:( Ja zo gaat t bij ons ook vaak... Knuffie en dan ga maar voor 8600 euro ipv 10000 ;)

Maible; Goe bezig meid!!!!!!! :D:D

Precies een jaar geleden vandaag, is de vader van mn zwager voor de trein gestapt. Dat heb ik ook verteld hier geloof ik. Vanavond hadden ze een hele mooie herinneringsavond. (bij liesb.eth Merel) Maar de kids waren bij ons. DRUK!!! Hahahahha. Ik heb echt zitten geiten met de 2 oudsten. Die mochten opblijven en we hebben LOL gehad hahahahaha. En de peuters en baby lagen in bedje gelukkig.
    Maar Punky is nu aan t spoken... Heeft erg last van de spuitjes volgens mij :( Hopelijk kan ik nog wat uurkes slaopen

20. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    #2360 Cinnamon, 5 jan 2012
    Laatst bewerkt: 5 jan 2012
    Goeiemorgen allemaal!

Niemand weggewaaid?:p
    Ik moest vanmorgen heeeel vroeg de poort dicht gaan doen. Die was opengewaaid. En we zouden morgen onze 'aanbouw' (lees; bouwval) gaan slopen maar ik denk dat dat niet nodig gaat zijn, dat ding stort vandaag vast in:D

Zeep, wat fijn dat P toch besloten heeft vanzelf te komen. En wat een lekker binkie! Kom je binnenkort een foto spammen?

Funn, nog een beetje slaap gehad?

Vlek, wat gek dat sm zo weinig binding meer heeft met de boerderij. Daar heeft ze zelf toch ook lang gewoond? En met stieren moet je natuurlijk altijd oppassen maar dat wil niet zeggen dat jullie nu die van jullie weg moeten doen.
    Toen ik in Engeland woonde ben ik wel eens met mijn neef naar country show meegeweest. Hij moest daar dan zijn beesten showen waaronder een stier. Dat vond ik toch ook wel erg eng, die beesten zijn echt heel sterk.

Deel Deze Pagina