Gelukkig krijgt ze nu al medicatie, want dat wachten is niks! Hebben wij toen met J ook 3 dagen gedaan... en het arme mannetje maar huilen Hopen dat het medicijn aanslaat! Jullie mogen allemaal mee hoor naar CP! Gezellig!!!!!!
hoi meiden ben ik weer ff snel op me ma der laptop zal zo ff wat bijlezen, ben ik in ieder geval op de hoogte... las al wel wat over waterfratjes... ga daar niks aan doen, die verdwijnen vanzelf echt weer al kan het heel lang duren...,bij sem heeft het jaar geduurd... regelmatig bij de ha geweest maar toch telkens weer de tip gekregen doe er niks aan... het virus moet gewoon echt uit zichzelf het lichaam uit... hier gaat het wel goed... zojuist een proefdruk besteld van het geboortekaartje, mag hem zaterdag ophalen, ohhh ben zo benieuwd morgen ga ik lekker naar een vriendin toe, zo lang niet gezien, heb er zin in meiden ik denk aan jullie, dikke kus mij
het bah FF wat een naar nieuws , iig wel zoals je gevoel zei. wel fijn dat ze direct met medicatie kan beginnen en hopenlijk is ze er snel vanaf. beterschap. oooh lekker giraf, lekker niets doen en veel zwemmen. waar in nl ga je heen? wolfje, eindelijk de proefdruk besteld! ben benieuwd naar je kaartje meid. quint, hoe gaat het met je zenuwen naar aanleiding van het gesprek bij de gyn? komt allemaal goed meis ! kom net bij de gyn vandaag, hij wou me eerst nog door laten klooien door te wachten op een spontane menstruatie, ben ertegenin gegaan en gezegd dat de vorige keer ik ook al geen spontane eisprong en dus menstruatie had gehad. nu mag ik over 2 wkn al beginnen met de provera en clomid . HCG was vorige week (1 dag a MK) al 140, dus ws is het al veel vroeger fout gegaan omdat de HCG al zo laag was. iig kunnen we nu weer verder.
vlek; ja ben zef ook benieuwd naar het resultaat fijn dat je nu wel weer meteen verder mag met hulp van gyn!!!s6
he Vlek ws dus toch die lichte test van mvm... Wat ongelooflijk knap dat je voor jezelf bent opgekomen!!!! zeker omdat je dat zo lastig vond!!!! (heb je de extra kracht uit je buideltje gehaald ) nee hoor dat komt omdat jij zo'n kanjer bent!!!!!!!!! Hopelijk snel weer goed nieuws liefie!!!!!! Kus!!! Punky: donderdag wordt haar tongriempje geknipt
Oh heerlijk die wil je zelf nog aan I love die babystofjes Nee het is wel echt sneu voor mn meissie, maar gelukkig is er snel iets aan te doen!
Zo daar was ik weer heb, wel geteld 25 minuten de ogen dicht kunnen doen na dat T in zijn bedje lag, en toen werd F wakker. Optijd na bed vanaaf @FF, oh wel fijn dat je nu al medicatie krijgt, maar wat zielig van het tongriempje jeetje heavy hoor. Maar goed het is voor een doel dus word even bikkelen he maar heb met je te doen hoor @Vlek, heel goed dat je voor jezelf bent opgekomen!!! idd nu moet het ook niet meer te lang duren he? had je nog over die andere medicatie gehad? En toch al eerder gestopt he jammer he, nou op naar de volgende ronde. @Giraf, waar moet ik me melden vrijdag ik ga mee!! @LM, wat een lief broekje leuk ook met dat knoopje onderaan, er is zo veel meiden spul te koop he leuk he.
Tja als we haar veeeel en lang rechtop houden gaat t wel, maar ze heeft wel echt last van t maagzuur. Zo zielig. Ze heeft dan pijn en wil dan zuigen, maar het speentje pakt ze slecht: max 5 minuten en dan er van kokhalzen. Tja dat is weer maagzuur natuurlijk.. Pink net zo... Eigen handjes krijgt ze geen vat op nog... Ja en de borst werkt vaak averechts dan.
LM, had me bril niet op sorry, hihi, maar jurkje is ook erg leuk zeg. Ff, jee arme punky toch nou hoop dat er snel verbetering is hoor.