Hey meiden! Nemo, succes vanmiddag!! Zeep, wat een vlotte bevalling! Voornemens, tja hardlopen meer niet Kilo's moeten er wel af, weeg nu 69 en wil weer naar de 62 giraf, fijn dat I zo goed heeft geslapen. En verschonen is ook drama op dit moment. J heeft helemaal rode billetjes en zakje dus dat is echt krijsen en schoppen. Zet hem maar onder de douche en probeer hem dus zo te verschonen.
zo i'm back (voor heel even dan) Fysio geweest, alles vast in de rug (vlek maby had je toch een beetje gelijk) mag gelijk volgende week 2x terug komen @Rasp, dat is toch een mooi compliment zeg dat ze door jou een bad kopen!! @Nemo, spannend joh wil wel even je kleine beebje zien he @Giraf, lekker ding ben je toch he!! maar wel een goed voornemen hoor!! Ik ga nu vast even een taartbodem bakken voor morgen kan ik die vanaaf gaan creabea-en.
@Meis, dus wel helemaal vast, fijn dat je volgende week meteen 2 keer mag komen en hopelijk is het snel beter!! Bakse!! @LM, heb echt respect voor je hardlopen, dat kan ik echt niet en vind het echt afzien als ik dat moet doen.
Rasp, ik moet me er ook wel toe zetten hoor. Zeker met dit weer. Maar als ik dan thuis kom is het ook wel weer een lekker gevoel.
wat goed nemo!!! Meis, fijn dat je volgende week 2 keer mag komen! Hoop dat het snel over is!! Ik mis een stukje uit mijn vinger, gisteren in gesneden. Maar wat doet dat een pijn!!! Pleister plakt steeds vast dus maak het steeds nat zodat hij wat makkelijker los laat en dan een nieuwe erop. Nu even zonder zodat de wond kan drogen...............lekker smakelijk sorry
@Nemo Fijn dat alles goed is en nog een meisje @LM Auwie!! Das geen pretje van je vinger!Enne, knap als je volhoudt met hardlopen. Wil het ook weer gaan proberen..gelukkig is het jaar net begonnen, dus nog tijd genoeg @Meis Dat is niet fijn! Nou, dat de fysio mag helpen!! Dan kun je weer wat vrijer bewegen straks! morgen the big party!!Leuk hoor!! kijken er meer mensen vanavond Wie is de mol?
@LM, echt respect hoor, die appel heb je zekers verdient!! hiii Maar ja je vinger las het hoe dat zo?? maar zeker wel AUW!! en een pleisster op je vinger oh daar word je helemaal gek van altijd @Nemo, fijn dat alles goed is!! @Madeliefje, ja morgen feestje, morgenvroeg moet ML nog wel werken BAAL maar kon niet anders. F. zit nu al te klappen voor de kale taartbodem BUMBABUMBABUMBA!! hiii @Rasp, ja zeker fijn dat ik terug mag komen, komt weg uit de bekken dat gaat nu wel goed ach we zullen zien!! Net even gesopt, gelijk F mee gesopt die wou wel even lekker spelen in badje, dus kon ik om dr heen even de badkamer doen. enzenz. ach wat moet je anders met dit weer he!!
Even melden; T gaat de hele tijd op zijn buik rollen, maar het lukt nog niet altijd om terug te gaan. Gaat hij gillen als een meid!! Maar als hij op de buik ligt gaat hij zin knieen er onder zetten om zo door de box te bewegen!! moet niet gekker worden hier hiiii Zo einde ego!
Wat leuk meis!!!! Fee probeert nu ook wel eens op haar buik te rollen (wat doen ze eigenlijk eerst bui - rug of rug - buik, dat eerste deed ze dinsdag, maar weet niet of dat bewust was) wb mijn vinger, was gisteren uien aan het snijden maar mijn vinger zat in de weg Nu is er een "hap" uit
oh goed van Fee!! ook een vlotte tante!! en dat is het begin straks heeft ze het helemaal door!! ja T gaat de hele box door, en tilt met zijn voeten de actifity op!! en als hij zijn speen niet hoeft spuugt hij hem heeeel ver weg echt een boef!! Oh en je moet de uien snijden niet je vinger!! zijn van die ombenulige dingen he!!
Wat een fysiek sterke en ondernemende kindjes! E.line blijft netjes op de rug liggen... Hoe vaak leggen jullie ze op de buik, ik vergeet het echt altijd, dus ze ligt niet vaak op de buik.
Rasp; Wat een eer!!!! En geweldig dat ze dat hebben gedaan joh! Ik wil gewoon die derde om dan heel relaxd in bad te bevallen Mliefje: Oh weer een nachtvoeding. Ah als je er van kunt genieten super... Ik zou er niet zo gelukkig me zijn denk ik Wanneer kun jij testen eigenlijk? LM: Knap hoor hardlopen... Lukt me echt niet! Astma, zware borsten, bekken... Genoeg smoesjes! Las t op FB van je vinger; Oen!! AU!!!! Meis: Oei!! Ik ga woensdag voor mn rug naar de fysio. Zit ook helemaal vast... Succes!!! Goed bezig gewest. Ik ben net met mn 2 kindjes lekker in bad gegaan! MORGEN FEEEEEEEEEST!!!! Nemo: Geweldig meid!!! Kijk uit naar de foto's!!! Rollen: Ja Punky rolt ook al een aantal weekjes van buik naar rug. Vandaag zei de fysio dat het echt bewust rollen is. Ze komt nu ook van rug op zijlig, maar ze is te dik om door te rollen whahahahahahaahahaha!!! Zo was Boef te dik om te tijgeren Ze heeft een licht afplatting links. Dus even oefenen! Op de buik: Ja bijna nooit ivm de reflux... Is erg lastig! Morgen met Boef naar de tandarts... Hij heeft al een gaatje. Schaam me dood zeg... Maar zn tandjes worden iedere avond en ochtend gepoetst... Ik vind het zo erg!!!
@FF, och maar jullie kunnen er toch niks aan doen dat Boef al een gaatje heeft. Misschien heeft ie gewoon een gevoelig gebit?....zit in de familie misschien? Maar kan me wel voorstellen dat je je er rot door voelt hoor. @Meis, wat gaan jullie morgen doen? Groot feest met veel visite? En wat voor taart ga je maken? @Madl, ik vergeet J. ook op zijn buik te leggen hoor en gezien zijn gewicht zou ik het vaker moeten doen maar de VK zei vandaag nog dat hij zo sterk is dus ik maak me geen zorgen. We moeten al aan zoveel dingen denken dat je wel eens wat vergeet he. @LM, FF, Meis, wat goed van de kindjes zeg! En wat gaan het dan allemaal al weer snel he, ongelofelijk! @LM, oei auw!! Ik ga altijd van mn stokje als ik zelf zoiets heb haha. Iets aan je handen hebben is altijd wel erg lastig, sterkte met je vinger! @Nemo, wat superfijn!!! Nu lekker uitkijken naar jullie meisje!! Hopelijk gaan de weken snel!
Zo even snel reageren!! Ja morgen feest rustig aan hoor, ML is gelukkig toch de hele dag thuis morgen dus dat is wel gezellig. Mijn ouders komen en mijn broers en zusje, en er komt nog een vriendin. En zaterdag andere vrienden. Dus ja leuk, oh ja en Vlek komt ook nog volgende week Rollen ja T ligt veel op zijn zij idd van rug naar zij en dan door rollen maar ook met zijn beentjes schuiven zodat hij op de zij de hele box door gaat. maar voor namelijk naar de buik en dan gillen als een meid. F deed dat echt nog neit dat was zo'n slap popje die lied zich het allemaal gebeuren maar T is veel meer een beertje. @FF, oh jij ook je rug, ja toch van de bekken he althans bij mij dan. En punky dus beetje voorkeur?? wij hebben het er helemaal uit want T kon je echt al een afplatting zien maar dat is helemaal weg. EN gaatjes bij boefje, ja ach dat gebeurd wil niets zeggen voor het blijvende gebit hoor. gewoon lekker blijven poetsen 1x per dag goed en uitgebreid is beter als 2x snel. tot 4 jaar is 1x echt voldoende!! En niets om je voor te schamen heb het wel veeeeeeel erger gezien hoor!! ook al zegt en doet de tda vaak ooooh wat slecht van u mama dat u dit laat gebeuren @Rasp, ja jee het gaat zo hard heb je dat ook dat een 2de nog sneller lijkt te gaan?? Zo ga nu even op de bank moet zo aan mijn Nijntje taart (wou eerst bumba maar is met te moeilijk hiii)
Madelief, wij kregen in hey zh de tip om fee over onze been te leggen. Je moet dan met je benen over elkaar gaan zitten en eline daar op leggen zodat ze als het ware met haar bovenlichaam tegen/op je benen ligt. Zo trainen ze hun nekje wel maar is het hoofdje niet het zwaartepunt waardoor ze niet steeds het hoofd laten vallen. Snap je het? Anders kan ik proberen morgen een foto te maken. Zit op ipad dus typt lastig, kom morgen weer reageren. Moet alleen eerst naar het zh met fee
LM: Ja zo doe ik t bij Punky ook altijd... Ze kan t niet goed hebben op haar maagje, maar zoals jij zegt gaat t wel Meis: Wat kan ik doen / had ik kunnen doen buiten echt goed poetsen??? Ik poets echt goed en ML ook! Zeker 2 minuten en overal.... Oh man ik voel me zo'n slechte mama Ik krijg dat meteen het gevoel dat het aan mij ligt omdat hij bijna iedere dag wel een paar snoepjes eet en roosvicee drinkt...