De 13 Musketiers deel IV

Discussie in 'De mama's' gestart door nemo1981, 15 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ff, niet schuldig voelen. Misschien heeft hij ook niet zo'n sterk gebit. Helaas kun je daar weinig aan doen en jullie poetsen super!

Ik moet eerlijk bekennen dat wij soms best 's avonds vergeten te poetsen. Meestal als weweg zijn geweest en j in slaap is gevallen of ontzettend moe is.

2. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Thnx meiden...

Hahahahah vanmiddag was mn szusje hier met mn neefje Roc.c.o
    Kijk wat een VERSCHIL!!!! Punky is 2 wk en 5 dg ouder...:$

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hihihiiiiii geweldig!!!! Maar wat is er gebeurd met Punky?? Haar haar is niet meer punky?!

4. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Lieve dames,

L. is vanavond opgenomen in het ziekenhuis omdat hij niet drinkt en koorts heeft. Er wordt onderzocht of hij RS heeft. Ik ga zo naar hem toe en blijf voorlopig daar. Dan weten jullie waarom ik er niet ben. Ben zelf ook ziek, heb koorts en hoofdpijn.

XXX Quint

5. Funnyfant

#2405 Funnyfant, 5 jan 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 jan 2012
    jawel hahahaha maar t wordt langer en haar hoofdje groter, dus staat het verder uit elkaar :)

6. Funnyfant

:$:$:(:(:(:(:( oh nee arme meid :( Heeeel veel sterkte!!!!!!!!

7. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    He!

Quint: oohhhhh nee, wat vreselijk voor jullie allemaal!!! Het ging net zo goed! Klinkt me erg bekend in de oren, kindje van mijn broer is na 2 wk in het ziekenhuis beland met RS.....klote seizoen voor die kleintjes he! Jk is ook al voor de 10x verkouden. Beterschap en hopelijk is hij heeeeeel snel weer thuis!!

Rasp: super dat ze een bad kopen vanwege jou!! Compliment toch!

Nemo: geweldig nieuws, ben erg benieuwd naar de foto's van jullie moppie!

Funny: leuke foto's weer, en wat een verschil.

@All: ben vanmorgen naar het weeguurtje geweest.....Jk was niet zoveel aangekomen laatste maand....snik....baal er best wel van, ook omdat ze het fruit totaal nog niet wil. Vind het erg jammer ook gezien het feit dat ik nog steeds 5x zelf voed, en het ten koste gaat van mijn eigen lichaam momenteel, en dan niks opleverd zeg maar.....en dan lees ik hier met regelmaat over lekkere mollige babys....mijn jk begon mollig maar wordt steeds slanker....6850 gr momenteel met 5 maanden.
    Ga van het weekend op advies met pap beginnen, proberen of ze dan wel weg krijgt.....ik wil ook een dikke beeb :)

Heb vanavond een schmink cursus gehad, erg leuk voor de aankomende carnaval, lekker crea bea ook weer!
    Ik ga nu douchen en naar bed oh ja, en voeden.....
    xxx morgen weer werken!

8. Funnyfant

Balen Merel :(:( Maar is ze wel voldoende aangekomen?? Nog effe meid en dan heb je je streven gehaald :)... Leuk die schminkcursus!

Vanmorgen Punky met dichtgeplakte pusoogjes, snotterend, hoestend uit bed gehaald... En ze heeft haar halve voeding uitgebraakt... erm ding

9. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Quint, och nee wat erg!!! Heel veel sterkte allemaal en jij ook beterschap lieverd, hopelijk zijn jullie weer snel lekker bij elkaar gezond en wel en lekker thuis. Dikke knuf x

@Merel, kan me voorstellen dat je dan baalt maar het ligt niet aan jou hoor!! Bovendien heb je haar al het allerbeste meegegeven en daar heb je alles voor gedaan. Komt goed schatje! Die mooie, vrolijke meid van je heeft een topmama!

@FF, och arme Punky, gaat niet lekker zo steeds he. Hopelijk is ze wel beter voordat jij weer moet werken anders ga je niet lekker aan het werk.Sterkte met de kleine lieverd.
    En geweldige foto's! Ben blij dat ze nog Punky is hihi!

10. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Meis,

Van harte gefeliciteerd met de 2de verjaardag van F.!!!

Een hele fijne dag vandaag en veel plezier!!!!

Hoe vind ze haar nieuwe keukentje?

Zo, nu ga ik even terug lezen...

11. Funnyfant

Oh pfffff gisteravond nog een ecardje gemaakt en nu vergeet ik t gewoon :)

Lieve F,
    Van -harte- gefeliciteerd lief meisje!! 2 jaar vandaag!!! Jippie!!!
    Een hele fijne dag!!!

Liefs

12. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @Quint Och neeeeeeeeeeeeeeeeee, wat naar zeg!! Och, het arme manneke!! Heel veel beterschap voor hem en voor jou ook!! Hoop dat hij gauw weer naar huis mag!! Hele dikke knuffel!!!

@Merel Heel herkenbaar gevoel, ik had het bij M.aaike bij 4 maanden, toen was ze iets meer dan 100 gram aangekomen. En nu zgge nze achteraf dat ze goed groeit volgens haar lijntje, maar op dat moment is dat zo'n teleurstelling! Maar je doet het super en ze krijgt goede antistoffen binnen via jouw voeding, dus dat is ook heel wat waard! En ze ziet er toch echt goed uit!! Ze kunnen de voeding ook gebruiken om veel te bewegen en te ontwikkelen. Het hoeft dus niks over jouw voeding te zeggen!!Je bent een supermama!!!

@FF Ach, P.unky ook al zo verkouden en ziekies!!!Hele dikke knuf voor haar ook en beterschap!! Ik ben trouwens ook niet zi'n poetser..ML doet het savonds en die is helemaal makkelijk. Ik doe het smorgens met 5x het riedeltje Ik zag twee beren broodjes smeren, oh het is een wonder. (nou, dan zit ik nog niet op 2 minuten geloof ik) (ik ga ws. volgende zaterdag testen met een vroege test)
    Wat een heerlijke grote meid is P.unky! Lekker een dikkerdje:p Nogmaals, je hebt gewoon slagroom en nog es slagroom (of ze is gewoon giga lui;))

@LM Oke, met je benen mee (zeg maar naar voren) of juist dwars over je benen (naar links of naar rechts) Ik zal het proberen, thanx!!

Vannacht om 01.00 uur kwam E.line alweer:$ Ze gaat ws. nu wel naar dr eigen slaapkamer...

13. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Even met gsm; F van harte kleine meid met je 2e verjaardag!!!!
    Meis, proficiat met je dochte, en n hele fijne dag vandaag!!

Thanx meiden voor t hart onder de riem. Ik zal wel light melk hebben of half volle? Maar jk is wel supersterk! Beide kanten omrollen, ook vaker van buik terug naar rug, en ze doet heel vaak byikspieroefeningen, op de rug en dan uitstrekken en hoofd hoog optillen en benen iets omhoog! Ze wil ophoog komen zo lijkt het. Is heel nieuwsgierig, ze wil alles in de gaten houden!

Fun; beterschap met punk, wordt erger als zw naar kdv gaat vrees ik. hier vanaf dat moment constant verkouden!

14. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Kan ML trouwens wel een schop onder zn kont geven...ben de hele morgen al bezig om de boel op te ruimen, te zuigen en te dweilen. Je kan het dan zo zat worden om zn troep te moeten opruimen!!

zo...haha...maar heb nu wel al veel gedaan, dat is dan wel weer lekker!!

15. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    waar is iedereen? naar buiten zeker nu de storm in gaan liggen! En meis is natuurlijk feest aan het vieren!!!!

@Quint Denk aan jullie!!

16. Funnyfant

ben hier!!! zit te voeden :)

17. Funnyfant

hahahaha nou /mliefje als jullie iedere avond EN ochtend poetsen, dan poetsen jullie zo'n 5/6 x zoveel als wij ;)

18. Funnyfant

hahahahaha ja ik kan er niet veel over zeggen... ik brn ook zo :)

19. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Goedemiddag meiden,

Zo de kinders even op bedje, ook wel fijn!!

Bedankt voor jullie lieve felicitaties!! jullie zijn lief.

@Quint jeetje meid, hoop dat jullie snel weer uit het zkh mogen

@Merel, oooh dikkerds T is dat ook niet is ook een lange spriet, moet volgende week weer naar CB ben benieuwd.

@FF, wbt gaatjes als je goede poetst met fluor tandpasta kan je verder niet zo veel doen. waar zit het gaatje dan?? en zou aangeven en als Boef de tda goed verdraagt om de kiesjes te sealen!! bedankt voor je lieve ecardje:D

@Madeliefje, jij lekker aan de poets? oh en F vind het keukentje heel mooi is al druk aan het koken geweest. zal morgen of wel even een foto posten.

@Vlek, bedankt voor je lieve kaartje heel mooi zo'n houten, al het huis spic&span voor zondag??

Nou hier hebben papa en mama ook een kadootje gehad vannochtend beide kids hebben tot 9.10 geslapen!!! heerlijk!!!
    Straks taart eten, F vond hem al heel mooi Nijntje he!!

Knuffel voor jullie

20. Funnyfant

Oh heeeerlijk Meis!!! :D:D
    Fijne dag en geniet er maar lekker van :D

Tandarts: Het is een erg diep gaatje (tot aan de zenuw) en hij heeft er zeker last van. Eerst gaan ze onder verdoving proberen te boren en te vullen, maar als de klachten niet weggaan moet de kies eruit :(. De TA snapte er niks van hoe dat gaatje heeft kunnen gebeuren. Ze zegt de andere tanden en kiezen zien er zo goed uit...
    Dus het ligt ECHT NIET aan papa en mama.... Gelukkig! En Boef is een enorme bikkel!! Die klaagt bijna nooit over zn kies! Kanjertje...
    Die ass wilde m pas 31 jan. inplannen... Ik loop naar buiten en denk: Dat is nog 3 weken!! Ja daaaag, hij heeft pijn! Dus ik terug en gezegd dat ik dat echt te lang vind. En nu is t 11 jan. Vind ik nog wel lang, maar goed t is niet anders. ...

Quint meid ik denk de hele dag al aan jullie... Hoe is t met jou en L? Trek je t een beetje? Hopelijk mag L snel naar huis!!! Knuffie...

Deel Deze Pagina